Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1520 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Sumoto Brno

Anketa:

Jazdil podľa teba Marc Márquez na VC Argentíny 2018 v súlade s predpismi:

Spolu odpovedi: 4913
Áno, bolo to v pohode: 49% (2408)
Nie, bolo to ďaleko za: 51% (2505)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Cassida-apex-06-2018

Get Adobe Flash player

Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuBlog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (40 hodnotení)

Diskusia k článku: Blog: Prestavba BMW R1150GS RR Enduro by Awia dokončená (sezóna 2018)

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

| 1 2 3 | Nasledujúce

30.04.2016 10:44

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: Menton: Nie nechcel, Tripmater mám dobrý, už keď som ho bral od Vlada vedel som že na moje využitie bude OK, pretože rally pôjdem jednu dve... A teraz mám na túto enduro verziu normálnu prístrojovku... A sorry Vector je asi OK, len sa toho každý zbavuje za tú cenu to asi nie je zlé ale inak... ;-)

Inak blatník z SMC je fajn, je ventilovaný čo bude asi ok pre môj chladič pod nádržou ale je trochu kratší ako enduro...

Foto: Tak už celá v bielom...


10.05.2016 8:24

Re: Piliscsev Maratón 2016 – štvorhodinovka ktorá preverila jazdcov i techniku

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Včera sa GS rozobral, spojka je OK, ako sa ukázalo utrhol som tlmič rázov na kardane...

Foto: Utrhnutý gumenný tlmič rázov kardanu


No čo už, tento kúsok mal za sebou 80000km trápenia v teréne a ten Pilisčév bol na neho už asi priveľa...

Dôvod úpravy: preklep

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (10.05.2016 8:25)


10.05.2016 8:53

Re: Piliscsev Maratón 2016 – štvorhodinovka ktorá preverila jazdcov i techniku

satanokky
 Geriatrik 

Hodnotenie: Dobré

Awia - máš ešte niečo pôvodné na tom tvojom GS-e? Bo jak som sledoval ten tvoj blog o prestavbe tak mám pocit, že jedine motor si nemenil. A čo to stojí taká nová sranda ako je ten tlmič rázov kardanu?


10.05.2016 9:57

Re: Piliscsev Maratón 2016 – štvorhodinovka ktorá preverila jazdcov i techniku

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: satanokky: Na mojom GS je všetko pôvodné, menil som len spotrebák alebo veci ktoré som rozbil pri páde. Kardan nie je lacný, celý kardan s obom kĺbmi asi 820EUR. Tento vydržal 80 000km+, tak si to podeľ koľko reťazových kitov v tom je. Okrem toho pri jazdení na ceste je v podstate večný...


10.05.2016 10:19

Re: Piliscsev Maratón 2016 – štvorhodinovka ktorá preverila jazdcov i techniku

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

Awia: 820/160= 5,1 reťazového kitu...mení sa kit po cca 16 000km? či len zbytočná snaha o niečo....? 8-)


10.05.2016 10:25

Re: Piliscsev Maratón 2016 – štvorhodinovka ktorá preverila jazdcov i techniku

brazel
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

demmoo , to máš čo za kit na tú TDM 900 , keď stojí 160 € ?


10.05.2016 10:29

Re: Piliscsev Maratón 2016 – štvorhodinovka ktorá preverila jazdcov i techniku

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

Brazzers: ked som do uja gúgla hodil "retazovy kit yamaha tdm 900", tak mi to prdlo prvý odkaz:

www.moto-mania.sk/motocykle/retazovy-kit-d-i-d-tdm-900...

viac som nehladal...veď načo aj?

za 80 tkm aj tak vymením pri dobrej starostlivosti 2, max. 3 kity..aj tak som na polovičnej sume z 820...ale to je jedno, len ma baví niekoho potreba stále vnucovať niekomu niečo...


10.05.2016 10:29

Re: Piliscsev Maratón 2016 – štvorhodinovka ktorá preverila jazdcov i techniku

Re: demmoo: no neviem či by si dal na piatich reťazových kitoch toľko čo zvládol ten Awiov kardan za tých cca 80000km ;-)

Re: Awia: takže Lucas vydržal 8-)


10.05.2016 11:07

Re: Piliscsev Maratón 2016 – štvorhodinovka ktorá preverila jazdcov i techniku

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Chlapi ja nikoho o ničom nepresviedčam. Kto jazdí s moto čisté enduro blato, piesok vie asi koľko mu reťaz vydrží... To že v Pilisčéve niekto roztrhol reťaz tiež nikto nespomína lebo je to normálne že :-) Či to opravil neviem...

Kardan je tvrdý prevod a do terénu sa moc nehodí... Dostáva neskutočné šupy, viem to dosť dobre lebo to počujem non-stop ;-) Nuž čo je to tak, nevýhoda je že nič nie je vidieť a tá guma už nevládze, kardan som kúpil v 2008 odvtedy slúžil do 2016 a tých cca 80tkm +-... Blbé je že keď sa odporúča tak treba vymeniť...

Cenu ešte presne neviem počkám si na ňu. A možno si za 100E kúpim použitý z ebay z nejakého 1150R, RT - proste z cesťáku, ktorý asi nik tak netýral... ;-)

A inak neriešme to tu, resp môžeme riešiť v téme o mojej moto, to mi nevadí... Len nech to nieje offtopic tu pri Pilisceve. Dal som to sem lebo ľudia sa ma pýtali že čo sa stalo...

Awia


10.05.2016 11:19

Re: Piliscsev Maratón 2016 – štvorhodinovka ktorá preverila jazdcov i techniku

satanokky
 Geriatrik 

Awia - no tak to je pekná položka za ten kardan. Som myslel, že sa dá len ta "guma tlmiaca" vymeniť. No a pri 80000km nájazde v teréne si na OFF-roadových mašinách vymeníš možno aj 6 reťazových sád. No pri cestnej mašine by si to mohol dať s 3-mi sadami. DID reťazová sada pre MT-01 stojí 133,33Eur a momentálne v zľave 105,33Eur. K tomu nejaký sprej, čistič a čas a si na tom lepšie ako s kardanom, kde aj tak meníš čo 50 000km olej. Pri KTM EXC 525 je sada za 135 resp. po zľave za 108Eur - a tu sa to vyrovná cenovo s kardanom.
Ja som sa ale skôr pýtal preto, že ty vlastne tvoje GS-o máš už tak ojazdené (ON či OFF-road) že si na ňom menil (aj vďaka pádu) aj veci ako podsedlovka či výmena Teleleveru za obrátenú teleskopickú vidlicu a vlastne keď to dobre rátam tak ti zostal origo už len motor, rám okolo neho, kardan a zadné koleso (plus elektronika a bižutéria ako brzdy či palubovka). Máš ozaj pevnú vôľu udržať toho tvojho "hrocha" pri živote a dobrej kondícii.


10.05.2016 12:45

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

vydrz retaze sa podcenuje. Ale samozrejme zalezi na tom, ako clovek jazdi a ako sa o nu stara.
Ten kto za to stale taha, alebo v spinavom prostredi prilis maze, tak retaz vela nevydrzi.

Ja mazem iba suchymi mazivami - bud profi dry lube, alebo lidlacke suche spreje.
Prva retazova sada mi vydrzala 30.000km. Bola v Tunisku, 2-3x v Rumunsku, na poslednych dvoch MR Rally, na pieskoch v zahori a potom este kde tade v ceskych lesoch.
Druhu sadu mam doteraz, cize ma 25.000km a este nieco vydrzi. Celkovo uz toho terenu bolo menej, ale zasa ma za sebou Oman.
Cena sady na 990tku stoji ~100 euro.

Tym nejdem Awiu prehovarat, aby siel na retaz. Len mam ine skusenosti ako bolo naznacovane :-)


10.05.2016 13:38

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Vážený neviem či ste si to všimli ale ja nikoho o ničom nepresviedčam. Kardan do terénu nič moc, nie z pohľadu jazdenia ale z pohľadu ako dostáva zabrať. Je to moja smola, tiež by som bol rád aby bol "večný". Na tom prvom sa mi poškodil len kríž, nebolo to nepojazdné, dalo sa to opraviť ale vtedy som vymenil celý za nový...

Teraz sa stalo toto, cenu ešte neviem definitívne, ak by sa dala len predná časť kúpiť bolo by to lepšie, lebo zadné kríže už mám dva a oba v poriadku.

Neviem či si uvedomujete že sa bavíme o 250kg motorke v teréne do akého stavaná nebola. To koľko stojí reťaz kit na EXC je trochu mimo. Ja som hľadal kit na KTM 990 Adv a našiel za 185 EUR originál v KTM BA.

V podstate je to bezpermetné to porovnávať +- to vyjde rovnako ako reťaze. A kardan na ceste je asi aj večný...

A k tomu x vecí je oveľa lacnejších. Koľko spojok zožerie LC8 na 170tkm? A čo stoja lamely a čo stojí spojkový kôš lebo po tých km bude asi tiež aspoň jeden v péčku...

Jednoducho je to tak, je to spotrebák...


10.05.2016 13:41

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Ešte k reťazi, jazdil som reťaz na CBR1000F iba po ceste, áno vydržal som s ňou 30000 km ale dobrá už rozhodne nebola a už skôr bola vyťahaná a komfort jazdy klesal. A to som sa staral, nejazil terén, mal som mazanie reťaze...

Takže to koľko niekto najazdí na reťazi je aj o tom dokedy je ochotný na tom ešte jazdiť a dokedy to považuje za OK... A čo som pár krát videl tak slováci majú veľkú trpezlivosť :-) Vydržíme viac... ;-)


10.05.2016 15:28

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Retaz na LC8 som kupil tu:
www.motoretezy.cz/cz/e-shop/1369635/c76201-retezove-sad...

Ked som predaval fazera, mal okolo 30.000 a retaz bola ako nova. Ani som ju nikdy nesponoval. Ale mazal som a cistil ako blazon - a na to cistenie ludia casto seru.
Kamaratovi, co jazdi na LC8 pianko (spotreba vzdy pod 6), som menil retaz - mal cez 40.000km a nebolo ju treba menit, len ho sralo, ze vsetci menia a on nie, tak sme vymenili :-)

So spojkou je to podobne. Ak na tom niekto jazdi ako na EXC a spojkuje, tak jasne, ze spojka pojde prec rychlo - alebo spalia spojku v jednom vyjazde a aj dokrivia kos. Ako sa stalo na Motoraji.

Ja ani horeuvedeny kamos sme este nemenili ani pritlacne pruziny - on uz ma cez 60.000km. On v terene nejazdi a ja malokedy spojkujem, ja si radsej podradim.
Babci tusim menil spojku pred Omanom - aj to len preventivne, lebo sice mu uz predtym trocha klzala, ale ked vymenil pritlacne pruziny, tak to prestalo... cize jemu, kto jazdi bud iba v terene, alebo po ceste vzdy vo dvoch, vydrzala spojka 100.000km...


10.05.2016 22:44

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Hm, ja som si vzdy myslel, ze kardan, je lacnejsi ako retaz.
Takze som si myslel, ze ked retaz stoji co ja viem, kvalitna asi 120 eur, tak kardanovovy tlmic torznej sily, stoji tak do 80- 100 eur..
Aspon teda troska zabehnuty... tak 30.
Za spojku siebenrock, dam kludne 200 eur, to ma zmysel, ale za tlmic... ;-)
www.cerveny.tipmoto.com/dily-moto/kola-a-pasy...
www.cerveny.tipmoto.com/dily-moto/kola-a-pasy...
www.cerveny.tipmoto.com/dily-moto/kola-a-pasy...
www.cerveny.tipmoto.com/dily-moto/kola-a-pasy...
www.cerveny.tipmoto.com/dily-moto/kola-a-pasy...

NA to, ze to zas urves v terene, ten posledy za 27 eur, by sa mi pozdaval najviac..

Dôvod úpravy: P.s.
Skus retaz opravit, pomocou vrtacky a dvoch klincov..
Plati najma pre kverulantov, ratiazkarov.
Zatlac ten tlmic spat, prevrtaj dve dierky, zatlc klinec a ides si po novy ku Cervenemu.
Uz to sice nebude tlmit, ale v prevodovke, za spojkou, je este jeden tlmic torznej sily.. Ten je ale pruzinovy.
Takze to nebudu zas tak velke supy, ked to na jednu cestu vyradis.

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Merlin00 (10.05.2016 22:52)


11.05.2016 8:53

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: Merlin00: Spojka sa podľa mňa neoplati základná za 50 vydrží toľko že dávať za to dve kilá nedáva zmysel...

Kardan z 1100 mne nepasuje je iný mal som ich teraz vedľa seba rozdiel je v prednom kríži a v dĺžke, nie veľa ale je...


11.05.2016 13:44

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Neporovnávam tu kardan vs. reťaz je mi to apriori jedno. Kardan ma kopec výhod. Ak by ten tlmič rázov spravili inak tak by to bolo lepšie, stačilo tam dať zarážky aby sa nepretočil - ak by sa i guma zničila aspoň by si došiel síce hlučne ale došiel...

Dnes som skočil do garáže po starý kardan čo mal 90tkm, tam sa vybil predný kríž. Dal som dnes oba jednému chlapíkovy, možno mi z tých dvoch spravia jeden funkčný, z prvého kardanu rázový tlmič a z tohto predný kríž... uvidíme...


11.05.2016 16:51

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

salli
 Turista 

Ikona

jedine v com vidim nevyhodu kardanu je ze pri poruche v tramtatarii je lahsie opravit retaz ako kardan.


11.05.2016 17:19

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Varan
 Jogurťák 

Ikona

Ked uz tolko debaty mimo temu, tak prispejem...

1150 GS, povodny kardan, ktory dostaval riadne zabrat na rally a v terene, vydrzal 103 000 km. Guma nepovolila ale uz bola dost vydrolena. Kupil som jazdeny kardan z RTcka za 100e, ktory ma 30 000 km a je uplne ako novy. Tak a sme zase na uplne inej ekonomike kardan/retaz.

Inak GS s USDckami by som velmo rad vyskusal :-) v terene som drevo, ale na cestnych gumach to musi byt fasa mat GS s odovzou od predneho kolesa :-)))


11.05.2016 21:58

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Hm, no..
Dlhy sa skratit da, kratky uz nedorastie...

Drzim palce, ono sa to podda, objavi sa nejaka ponuka.
Sledoval by som tip moto, alebo toho Ceveneho, je to nekonecny zdroj nahr. dielov nielen na BMW. Dost rozobera a skupuje vraky, vatsinou DE, AT, takze aj do foroty sa oplati vziat.
O spojke siebenrock, ti tazko budem pisat kraviny, ked spojkove oblozenie stoji 5 eur /dacia/ ale ver mi, ze siebenrock je tak nejak lepsi. Vypinanie a priebeh zaberu je proste iny, sam tu spojku mam, som spokojny, inu uz nechcem.
keby som vedel zohnat len oblozenie, tak ho vymenim, ale zial to oblozenie, co pouziva siebenrock, sa zohnat neda.
Mensie oblozenia, 160mm sedia na skodu a tusim trabant.
Bol som svedkom a spolupachatelom vymeny oblozenia 182mm do dacie, naozaj funguje.
Funguje v BMW. Nebolo to bezbolestne, ale podarilo sa.
Funguje na starej lamele. Novym lamelam neverim, najma od sachsu nie.
Ja mam na to dovod, je tu niekde o tom vlakno.
Drzim palce!


Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (11.05.2016 22:00)


12.05.2016 9:41

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

No jeden kardan bude dnes hotový skrížením dvoch pôvodných... A druhý som včera vydražil na ebay za 70E, je z 1150R a 35000km... Tak uvidíme...

Spojku moc neriešil na prvú som spálil ja vo výjazde na Šimonku, druhú som mal doteraz teda spoli 170tkm... Neni čo riešiť, stačí vedieť jazdiť... Samozrejme strhnutie tisíchranu nových spojok je problém ktorý jazdec neovplivní... Staré lamely mám odložené...

Awia


12.05.2016 12:43

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Tak cena za kardan novy je este nizsia, ten prepocet z USD bol dost nepresny, tie diely su v USA asi drahsie. Ale uz som zobral ten jazdeny, novy si kupim na 40tku a odlozim do sklenenej vitriny ;-)


05.07.2016 23:47

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

5. 7. 2016 - GS po Kľačanoch prestavaná ne cesťák a po dlhom čase poumývaná:

GS-o v podobe Rally stroja bojovalo v Kľačanoch na dvojdňovke a úspešne. Prvé víťazstvo! Tak som jej doprial trochu starostlivosti navyše, cestné papučky a dokonale poumývať.

Foto: GS po dlhej dobe poumývané :-)


predtým:

Foto: Zaslúžený pocit na pódiu v cieli - Contec...


06.07.2016 6:50

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Ale ten pomarančový prehltnutý jazyk tam hrozne kričí :-D


07.07.2016 9:08

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Áno kričí a okrem toho bráni prístupu vzduchu k chladiču ako som zistil včera... ;-) Takže i v Kľačanoch som baworáku riadne naložil prehrieval sa nielen kvôli horúčave ale i kvôli blatníku. Ten biely endurový mám ventilovaný a budem to musieť i tu poriešiť...

A ešte musím poriešiť servis jedinej časti z KTM, simeringy prednej vidlice tečú :-)


08.07.2016 16:43

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Včera večer som menil guferá i prachovky vo vidlici WP. Vidlica začala po Kľačanoch tiecť.

Prachovka popraskaná:
Foto: Poškodená prachovka - nutná výmena -...


Dá sa to v pohode v garáži spraviť. Celý postup som dal do článku: Doplnené: Servis (+ výmena gufier, prachoviek a oleja) vidlice WP MXMA 4860 (KTM, Husaberg)

Foto: Z prava: Prachovka, poistný krúžok, Gufero...


08.07.2016 17:04

Re: Servis (+ výmena oleja) vidlice WP MXMA 4860 (KTM, Husaberg)

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Celú zimu robiť prestavbu , vrátane otvárania predných vidlíc a potom ich zložiť so starými guferami a prachovkami ?

Ale vlastne ani nie som prekvapený , lebo aj mne sa čudoval istý vychvaľovaný servisák , že chcem , keď už sa to bude kvôli výmene oleja otvárať , aby to bolo poskladané s novou sadou gufier a prachoviek .
Krútil hlavou , lebo však to mohol robiť dvakrát a dvakrát kasírovať .


08.07.2016 21:35

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

copo
 Edvenčr 

Ikona

Re: Masochista: stare tlmice su fajn porobene, len olej isiel rychlo od neho do sraciek. Novsie moto nie su moc chalani spokojny s robotou od neho. Mne zdvih na nich zvysoval a prestaveny je aj piest, celkom fajne pracuju. Len po prerabke ide olej rychlo do prdele. Olej je lacny, neni problem vymenit za chvilu.
Vzdy lepsie ako origo, to sa nedalo jazdit. Motorka sa utapala pri zjazde z kopca, odskakoval predok.



Tlmic je v pohode, neni s nim problem, olej som dal do neho scott. 10 e olej 2deci a na vymenu je treba 20ml.

Dôvod úpravy: tajne

Upravené 1 krát. Naposledy upravil copo (08.07.2016 21:40)


09.07.2016 18:35

Re: Servis (+ výmena oleja) vidlice WP MXMA 4860 (KTM, Husaberg)

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: brazel: Urobil som to vedome, jazdil som s tým pol roka. Po Kľačanoch nie som jediný komu vidlica vytiekla... A pri tom prvom servise som guferá nevyberal, iba olej som vymenil.


10.07.2016 10:28

Re: Servis (+ výmena oleja) vidlice WP MXMA 4860 (KTM, Husaberg)

copo
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: brazel: do roka robim servis tlmicov na svojej KTM aj tri krat a pokial gufera nie su zle neni dovod ich menit. Gufera a olej neni problem vymenit do hodiny aj s demontazou a montazou na motorku.
Zbytocne naklady


10.07.2016 11:23

Re: Servis (+ výmena oleja) vidlice WP MXMA 4860 (KTM, Husaberg)

brazel
 Kávičkár 

Ikona

copo , to by bolo v poriadku , keby Awia nekupoval jazdené vidlice o ktorých asi vedel akurát tak hovno :
Rozhodol som sa spraviť si servis vidlice, keďže som ju kúpil jazdenú a nevedel som v akom je stave.


A pri celkovej prestavbe motorky sa mne vidí nevymeniť guferá a prachovky ako ...

Awia , nerob zo mňa vola (!!!) , žiadneho polroka ti to nedržalo , tu je tvoja postupnosť :
20. 2. 2016 - Servis vidlice + podložky pod pružiny
Rozhodol som sa spraviť si servis vidlice, keďže som ju kúpil jazdenú a nevedel som v akom je stave. 8-)

27. 2. 2016 - Prvá jazda na ceste

25. 3. 2016 - Konečne v teréne

18-20. júna (to je šiesty mesiac v roku) Kľačany , po nich téle , takže ani tri mesiace a určite nie terénne tri mesiace .


10.07.2016 15:21

Re: Servis (+ výmena oleja) vidlice WP MXMA 4860 (KTM, Husaberg)

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: brazel: že sa ty staras do takých veci po ktorých ta je hovno :-) >:-) Robim si to sam ten servis tak je to hadam moja vec! Ak nemas co k veci povedat tak kasli radsej nato...

Re: copo: nad hustejsim olejom som uz uvazoval, dobre pises najblizsie dam 7W... ;-)


11.08.2016 9:30

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

10. 8. 2016 - GS dostala nový výfuk

GS mám už poriadne dlho, ale nikdy som moc neriešil ladený výfuk. Pri cestovaní nemám rád hluk. Na druhej strane pri pretekoch, to nie je na zahodenie keď niekoho dobehnete a on vás počuje. No a ešte som počul, že laďák trochu pomôže GS-u vydýchnuť a vylepší spodok. Tak som sa sem tam po niečom obzrel a zvyčajne to aj zavrhol pretože sa mi nechcelo investovať také sumy. Teraz sa to zmenilo, keď som natrafil na ebay na výfuk Strom... Viac v článku...

Foto: BMW 1150 GS koncovka výfuku Storm by MIVV


11.08.2016 9:34

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Filip Kalka - Masochista
 Kávičkár 

Ikona

keď niekoho dobehnete......
Na GS? :-D :-D :-D


11.08.2016 9:52

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: Masochista: zbytočne sa rehlíš stačí si pozrieť časy, zvyčajne v prvej polke štartového poľa ;-)


11.08.2016 9:57

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Filip Kalka - Masochista
 Kávičkár 

Ikona

ja len podpichujem aby som ta vyburcoval k zvysenemu vykonu :-D


11.08.2016 10:32

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

awia - najlacnejsi a najlepsi vyfuk je katalyzator ak teda nehladas "hukotupokokot"...

pri 1150 uplne staci ak das dole koncovku a jazdis s katom, na pocitovom priebehu krivky vykonu ziadna zmena, usetrenych cca 5-7kg, nulova investicia a si iba velmi jemne hlucnejsi (menej ako s ladakom)

ak chces pomahat GS s "dychanim" tak jediny seriozny vykonovy tunning su ostre vacky, ak by bolo malo tak potom kovane piesty a powercommander

na 1150 som mal odladene riesenie, Y-zvod, ladak a cip do riadiacej jednotky (tusim od Sebringu) a papierovy vykonovy rozdiel bol +4HP za pouzitia vsetkych troch komponentov... moj pocit bol ze motorka isla malilinko lepsie (aj to je mozne ze bolo viacej placebo ovplyvnene zvukom ladaku ako realita)


11.08.2016 10:39

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: Masochista: veď ja viem ale ja sa zas vyburcovať nedám, nedá sa :-)

Re: raptor: zvýšenie výkonu som nehľadal, to by som riešil vačkami z eSka keď tak.. ale načo ;-) Ešte možno mapu prepnem na laďák a uvidíme... Bez odmerania na brzde je to aj tak o hovne celé, iba placebo :-)


11.08.2016 10:41

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

ja som iba vymenou koncovky vyfuku ziskal +15km/h na maximalke na SVKringu - myslim ze 255 mi to tam islo.
Ale potom som zistil, ze to mi vtedy fukalo do chrbta ;-)


11.08.2016 14:04

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: matus: to je dobre [dobre]


11.08.2016 15:43

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

copo
 Edvenčr 

Ikona

Re: brazel:
Ty to stale asi nechapes!!

Tak ti napomozem otazkov? Ked menis pneumatiky, tak menis aj rafik?? Loziska??? ...??? Nebodaj aj osku co drzi koleso?

Alebo pri vymene oleja v motore semering na nahone retazky menis tiez??

Predpokladam, ze ked si kupil napriklad motorku tak si menil preventivne len olej, kedze si masinu nepoznal a nie komplet GO motora, prevodovky.... VSetko pre istotu pretesnit aby nahodou olej nezacal tiec. ;-) ;-) ;-)





Dôvod úpravy: :-P :-P :-P

Upravené 2 krát. Naposledy upravil copo (11.08.2016 15:44)


11.08.2016 15:51

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Napisem aku mam skusenost, co si myslim..
Boxer motor, je taky cudny chrobak..
Ja som dostal pred dlhym casom zvody a eSicko na lambdu a dve koncovky.
Zvody boli trocha sirsie, trocha hrdzave, pekne zvarane, ale inak hnusne.
Esko na miesto katu, je dolezita vec, lebo moja 850, ma koncovku v originale, pevne spojenu z katom.
Dufal som, ze to bude lepsie, ale mylil som sa.
Okrem zvysenia hlucnosti, sa stratila "mulovitost" toho motora, teda tah v sirokom spektre otacok, najma tah v 1800-3000 ot/min kdesi na vrchole 3000 ot/min, sa objavil peak, ale inak nic.
Okrem velkej hlucnosti, to neprinieslo vysledok ziaden, skor by som povedal, ze ten motor stratil prave tie ziadane vlastnosti, ktore mam na nom rad.
Teda tah v sirokom spektre.
Keby to bol vysokootackovy motor, bolo by to asi ine.
Ten boxer je vyladeny, na odpor vyfuku fabrickeho a odpor katalyzatora, ktory je tam.
Palivove mapy, podla mna nepomozu.
Asi by pomohli ostre vacky, ale ten vykon by sa aj tak koncentroval v uzkom rozsahu otacok, inde by to netahalo.
Problem tazkej moto, najma v terene, kde by ten rozsah otacok bol uzky, by bolo drzat ten motor pod vykonom. Na ceste a v premavke, to tiez asi nema vyznam.
Nakoniec som tam dal zas original a som spokojnejsi.
Mozno nejaka privera vyfuku by to vyriesila, ale povazujem to na taku mulu za zbytocne.
Druha vec je vaha, pretoze ten kat a koncovka setova, vazi dost vela.
Ja nemam GS, ale nahatu potvoru.
Podla mna ta vaha, ma vyznam v terene.
Ale pokial by to nemalo chodit v celom sketre otacok a tahat ako zo setovym vyfukom, tak by som ja osobne ozelel aj tu vahu.
Tie boxery su dost divne motory, nieto este do endura.
Moc toho tam nieje co vylepsovat a ak, tak vysledok bude, podla mna, dost sporny. najma na vyfuku sa toho da viac pokazit, co sa priebehu vykonu tyka.
Snad by pomohlo vykaslat sa na lambdu, spravit palivovu mapu na inej urovni, kaslat na CO, CO2. Ale bude to viac zrat, bude to generovat vela tepla, motor sa bude horsie chladit, viac sa optrebuje. Co na to povedia ojnice, piesty, kluka, prevodovka. Na zavody dobre, ale na presuny po ceste, to bude utrpena mula na steroidoch.
Na to su ine motorky.
Myslim si ja.




11.08.2016 16:18

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Tak ešte raz, neriešil som žiadne zvyšovanie výkonu - načo? Koncovka ak má nejaké prínosy tak sú to:
1. nižšia hmotnosť
2. zvuk
3. radosť majiteľa ;-)

Ak ma nebude baviť nahodím sériovú koncovku ... napr na turistiku a pod...


11.08.2016 17:12

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Romanka
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré


Video: www.youtube.com/watch?v=4GtyMeEcPPE


11.08.2016 21:50

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

copo
 Edvenčr 

Ikona

ja na 1100 som bol spokojny zo seriovym vyfukom, kolkokrat ked som isiel na dovolenku po asfalte som ho nahodil nazad. Celkovy priebeh vykonu v spektre otacok bol dobre vyladeny, motorka stale isla krasne. Kvoly vahe do terenu som dal urobit samodomo koncovku, ta mala tusim okolo 5kg+zvod. Origo komplet cely vyfuk na 1100 mal 22,5kg. Pri samodomo vyfuku ktory bol urobeny velmi dobre motorka riadne ozila v dolnych otackach, hore stratila. V terene to pomohlo riadne a aj ovladatelnost bola vyborna, kopec vahy odspodu z moto zmizlo.

Teraz ma ten vyfuk Kablo, ten je spokojny.

Mal som moznost kupenia vyfuku s homologizaciou, sam uz ani neviem aky to mam ;-) ;-) ;-) tusim GPR. Pri otvorenom vyfuku je motor dole zivsi, hore ide tiez. Pri DB killere sa motor sprava ako original vyfuk. Tak som s nim spokojny a mam usetrenych okolo 14kg co je vcelku dost. Zvuk je v pohode pri cestovani, pri dobrom zahule plynu zareve s DB celkom dobre

[
Video: www.youtube.com/watch?v=GuOiKdxVwOQ ]


12.08.2016 7:58

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

merlin - ostre vačky zvýšia výkon len v úzkom spektre otáčok? chápem ťa správne? :-O :-@


12.08.2016 9:12

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

U BMW nemam prakticku skusenost. Tam som sa z vackami nehral.
Ale u jednobuchu 300ccm sa ta vacka ostra prejavila tak, ze narast vykonu bol, ale motor stratil linearny tah a iba v urcitom nie velkom rozsahu otacok, to malo citelny narast vykonu.

U BMW som vymenil na chvilu zvody, na miesto katu len rura a tlmic a ten motor tiez uz nebol taky vesely.
Chybal mu protitlak, isiel za plynom veselsie, ale mne sa to moc nepacilo. Prave v nizkych otackach, rozjazd a podobne, tomu proste daco chybalo. Proste vykon sa nedal davkovat, ako je to bezne u boxera, ked aj v otackach okolo 1800 pridas, tak to proste taha, ten tah, mozno trocha vatsi, sa objavil az niekde pri 3000.
Mne sa to nepacilo, vysledok nebol taky, ako by som cakal, ze ked ten motor zacne dychat, bude veselsi linearne. Bohuzial, taka je moja skusenost.
Preto som ustupil od dalsieho hrania sa z vyfukom a pod, lebo ten motor je aky je, a ja som mu vyfukom, ku veselsiemu zivotu nepomohol.
Jeden motor BMW boxer som uhnal na smrt, az ojnica vykukla z bloku, dalsi si radsej budem setrit. Aj ked je to lacny a rychlo vymenitelny modul. :-)))


12.08.2016 16:02

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

copo
 Edvenčr 

Ikona

Re: Merlin00:
u bmw na starsich modeloch nebol problem si prestavit moto palivovu mapu bez protitlaku z vyfuku, myslim ze moto malo 2 az 3 mapy standartne v sebe


12.08.2016 16:48

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

brazel
 Kávičkár 

Ikona

copo ... brazel: Ty to stale asi nechapes!! Čo nechápem ? Povrchnosť a šlendriánstvo ? To naozaj nie .

A k tým výfukom , tak som si raz čítal porovnávanie a testy rôznych výrobcov pre boxer motory (oilhead) od BMW (medzi nimi aj slávny Zach) a na originálny výfuk sa nechytal ani jeden , aj keď na druhej strane je pravda , že ten Zach výkonové krivky motora rozje.al zo všetkých najmenej . [dobre] :-)))

Záverečný komentár k výfuku Zach bol (tento pri R 1200 GS) :
Spitzenleistung und Drehmoment-Maximum in der Mitte etwas besser als Serie, in der Spitzenleistung liegt jedoch der Originalauspuff knapp vorn .
V strede o trošku lepší , ale v špičkovom výkone originál mierne vedie . No a 500,-€ v riti . :-D

Obdobný test pri R 1100 GS :

Wem Leistung wichtiger ist als guter Klang, kann getrost beim Original bleiben.
Komu je výkon dôležitejší ako zvuk , mal by zostať pri originále .


Takže ten Merlin00 si asi nevymýšľa , či ? >:-)


12.08.2016 17:19

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

merlin - ake protitlaky robi "rezonator" (zamerne nepisem vyfuk) cez ktory sa vies pozriet na mesiac? podla mna takmer ziadne :-)

ake protitlaky robi originalny tlmic sa uz mozme bavit, ale zasa pri R11xx ten obrovsky katalyzator okrem toho ze katalyzuje tak aj spolahlivo protitlakuje.

Fakt mam vyskusane x tisic km na mojej poslednej R1150GSA iba s katalyzatorom a fakt mi to prislo ako nakoniec ako najlepsie riesenie. Motorka lahsia o seriovu koncovku, iba jemne hlucnejsia oproti serii a ziadne prepady vo vykone som fakt nezbadal (na tej motorke som urobil 60tkm takze som ju mal dost "v ruke")


12.08.2016 22:01

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

A viem ja?
TAm ide u toho vyfuku, pre 4t podobne ako u 2t motora o to, ze v uricitych otackach, by mala nastat akasi rezonancia. Aj ked je to "LEN rura", tam su pulzy tych vyfukovanych plynov. V nizkych otackach, by to nemalo dusit a vo vyssich, bliziacich sa rezonancii, by to malo klast odpor, tak akurat, co najmenej, ale v rezonancii. Ja som nepojedol vsetku mudrost, ale viem, ze ked to potrubie bude prilis velke, plyny sa spomalia a budu tie pulzy robit neplechu. Ked bude potrubie vyfuku male, bude klast velky odpor.
Dokonca zalezi aj na tom, aky odpor bude rura vyfuku klast, podla toho aku ma teplotu.
Hola rura sa ochladzuje salanim, alebo ofukom vzduchu jazdou a rura obalena, sa zohreje na vyssiu teplotu a kladie odpor mensi.
Ten katalyzator, je proste vyrobcom urobene a asi nejak vymyslene dusitko, ale nielen to, aj ta dutina a tvar, pred tou katalyzatrovou vlozkou, cosi robi.
Koncovka je koncovka. To je tlmic, ten ma za ulohu utlmit tie pulzy, ktore nerozptylil katalyzator. Aby to nedunelo..
Ten jednokus, toho katu a tlmica koncoveho, ktory mam na moto a seriovo sa montoval, pracuje asi najlepsie.
Zvody ktore som posunul dalej z esickom na miesto katu a koncovkou, ma niako nenadchli.
Keby to malo, nejaky lepsi priebeh, tak by som to nechal.
Ale bohuzial, zazrak sa nekonal. To ostre maximum za to nestalo, lebo vyuzitelny priebeh na okruh nepotrebujem.
Tuho som dumal, ci tam nedat z novsich ten kat, ktory ma vytup na koncovku z rurou odpojitelnou, ale ten kat stoji vela, aj pouzity, nechcelo sa mi laborovat. proste som tam dal spat to co som tam aj mal a nechcel som tomu dalej venovat cas.
Ked okolo mna pojde taky katalyzator, bude sa mi vnucovat na moto, tak ho tam dam.
Koncovku nejaku najdem.
Usetril by som kus vahy, to je bezpochyby. Ale je to robota navyse. Pokial to teraz z tym tazkym crevom cele funguje, nebudem tomu skodit. Ja som sa poucil, staci mi.
Nastastie ma to nestalo 500 eur, inak by som asi sa musel vnutorne presvedcit o tom, ze to taha lepsie, lebo by som sa nemohol pozret do zrkadla. :-)))
Verim tomu, ze ten kat tam robi daco, co robit ma a robi to dobre.
Zial koncovku sa mi nechce prerabat, znamenalo by to odrezat, ponicit zvaranim, kus krasneho zeleza.


15.08.2016 11:00

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

V sobotu som sa bol previesť i trošku dlhšie. S DB killerom veľmi príjemné, zvuk fajn, pritom neobťažuje. Motoricky som nespozoroval nič negatívne. Som príjemne prekvapený páčilo sa mi to.
Potom som vyhodil DB killer, motor akoby šiel ochotnejšie do otáčok ale ten hluk, na ceste oničom, aj pri kľudnejšej jazde hluku a hluku. Nakoniec ten boxer nemá moc pekný zvuk to vieme. Toto ale prehlučalo i štrkotanie môjho motora ;-) Nadšený som nebol. Okrem toho sa mi zdalo že motor nemá taký ťah, ale to je také diskutabilné... to by len brzda ukázala...
Keďže ale nič take som nehľadal tak neriešim. killer zostane pekne dnu. Možno na Bakare ho vyberiem a možno i nie...


15.08.2016 11:10

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

awia ak vyberies KAT a das otvorenu koncovku z ktorej vyberies aj DB killer tak sa stane presne to ze sa ti zda ze motor nema taky tah (rozhadzana krivka vykonu)

ak mas doma este niekde originalny kat vyskusaj nahodit len KAT bez vyfuku, za ten pokus okrem casu na montaz nic nedas a potom napis dojmy ;)


16.08.2016 8:59

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: raptor: kat som ja nikdy nemal moto som kúpil bez neho...


24.01.2017 15:09

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Na dobrú radu tu vo fóre mi janoval ochotne zbehol do GM Electronic po páčkový ovládač MTS-123 a k nemu krytku. Držiačik som vyrobil veľmi jednoducho pod TT združený tlačítkový ovládač. Zatiaľ vo fáze testovania. Plánujem to zapojiť paralelne teda budú fungovať i tlačítka i páčkový ovládač.

Foto: Páčkový ovládač roadbooku - vlastný...


01.05.2017 10:03

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Awia, čo si mal v predu na 1150, kým tam bola originál 19ka? Z Mitas vidím v katalógu podľa rozmeru len E09 a to neviem, či bude to pravé orechové do terénu. Z ostatných, čo majú trochu iný rozmer neviem čo pasuje. Cez víkend za známemu z Maďarska zapáčil terén v Piliscséve a zistil, že K60 mu asi stačiť nebude :-D . Keby bolo niečo lacnejšie od Mitasu, bolo by samozreme lepšie, než iné značky.


01.05.2017 15:46

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Milos (snad si dobre pamatam meno), co jazdi XL na 1190, mal obutu nejaku zadnu motokrosovu 19tku.


01.05.2017 22:29

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Skalaaa
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

hehe predná E09 nieje dobrá ani na cestu [zle]


02.05.2017 8:02

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Re: janoval: Viem, poznám, do terénu s vozíkom super riešenie (akurát treba dosť zvýšiť blatník), ale chalan potrebuje prejsť aj na asfalte.


02.05.2017 13:44

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona


Re: HoGo80: V 19 nič moc nieje preto som kedysi začal výmenou za 21 ešte na teleleveri. Kabel alebo copo dávali nejaké zadné 19-tky... Vraj to bole dobré ich sa spýtaj.


08.05.2017 22:39

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

6. 5. 2017 - Servis tlmiča HyperPro:

Keď mi prišli konečne diely tak som sa do toho pustil i s odbornou pomocou. Tlmič som mal zmeraný na stolici vedel som že je OK a funkčný. Takže sme vymenili obe ložiská v okách tzv unibally. Horné malo vôľu, spodné bolo už zahrdzavené. Tlmič som potom otváral len kvôli dvom veciam. Vyberal som podložku ktorá obmedzovala zdvih a vymenil som olej.

Foto: Toto je podložka, ktorú sme vybrali - +6mm...


Foto: Vyčistené, pripravené na montáž - Servis...


11.06.2017 9:57

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Včera som vyrábal držiak roadbooku - viem zima bola dlhá no nebol čas, kľačany sú o chvíľku.

Vymyslel som to dosť jednoducho v článku pár fotiek.

Foto: Výroba držiaku na roadbook - platňa na...


Neviete niekto kde by som zohnal prechodový gumenný silentblok na 5-ky šróbu?

Awia


11.06.2017 10:14

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Skalaaa
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

Tento týždeň pozriem vedľa v meste a prinesiem na Kľačany, len neviem či to má 5/6mm otvor...


17.07.2018 11:16

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

picaso
 Edvenčr 

Awia ako mas v tp vyriesenu 21 ? Ci len jazdis ?


17.07.2018 12:25

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: picaso: Mám 19-ku kolo ;-)


30.07.2018 9:25

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

picaso
 Edvenčr 

Takze ked som to docital tak na taku kochackovu jazdu v terene by fungovala aj kombinacia 21 kolo a telever osadeny tlmicmi hyperpro pripadne wilbers. :-D


30.07.2018 10:26

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: picaso: Na kochačku stačí v poho séria...


30.07.2018 10:59

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Awia, ak to nie je tajné, ako riešiš popraskaný rám? Dá sa vôbec podať reklamácia či nie?
V duchu starej pravdy že: po boji je každý generál, sa mi zdá, že ten rám je zle navrhnutý , no možno sa ani nedá kvôli priestoru spraviť inak. Aj zvary sú síce pekné, ale niektoré nesprávne začaté a ukončené.


30.07.2018 11:07

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: tryskac: Keď doriešim napišem... Doplním... Dnes mi prišiel druhý rám...


30.07.2018 11:09

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

ok


30.07.2018 12:06

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Ze by to "tele" v predu, bolo nakoniec odolnejsie, ako ta trubkova pristavba?
Tak sa mi zda, ze sa to nejak predrazuje, podla Merlinovho axiomu sa to nescitava, ale nasobi..
:-)))
Drzim palce!


31.07.2018 8:16

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: Merlin00: O tele som nikdy netvrdil že je málo odolné... Držalo 10+ rokov a je funkčné v skrini...


01.08.2018 6:59

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

picaso
 Edvenčr 

Tiez by ma xaujimalo ci je to chyba ale si to proste utahal v terene :-~


01.08.2018 9:01

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Picaso, kto je od železa , si na základe týchto foto /ak to nie je skreslené uhlom/ vytvorí názor.
Awia ak sa dá, budeš dovárať výztuhy na rozloženie napatia a zvačšenie prierezového modulu?
Foto: Osadená vidlica v okulároch SMC a s oskou...

Foto: rám - krk riadenia


Dôvod úpravy: linky

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (01.08.2018 13:31)


01.08.2018 13:34

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Akákoľvek úprava rámu - spevnenie na stole v dieľni nie je možné - deformovalo by sa to. Prípravok nemám... Bodnúť jedne namontovaný rám na motore a to neviem či sa podarí keď tak cez zimu asi... :-~


01.08.2018 16:13

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

picaso
 Edvenčr 

Awia to mas bakker ram ?


12.11.2018 12:36

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: picaso: nie

Doplnil som blog ak chete pozrieť dnes som doplnil:

11.06.2018 - Výmena odvzdušnenie kardanu

13.07.2018 - Smola na Rally Kopanice 2018 - prasknutý rám a ...

Foto: Rally Kopanice prasknuty ram - Blog: Prestavba...


30.7.2018 - Oprava po prasknutí rámu + spojka + držiak stupačky:

Foto: Toto zostalo zo spojkovéj lamely Lucas-TRW...


3.9.2018 - Kľačanský čelendž a Motoride Enduro Rally - motorka šlapala ukážkovo

11.11.2018 - Úprava tlmiča na dofukovanie cez ventil + tiekla spojka

Foto: Dofuk tlmiča HyperPro prerobený na Schrader...


12.11.2018 13:46

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Skalaaa
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

[ciel]


30.11.2018 10:59

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

picaso
 Edvenčr 

Awia este stále budes GS drtiti v terene ?

Nezvazujes uz vymenu ?

Ten ram si vyztuzoval ?


01.12.2018 9:44

Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: picaso: Nie nezvažujem... ;-)


| 1 2 3 | Nasledujúce


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.