Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1239 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26078
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15768)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10310)

Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTest divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (17 hodnotení)

Diskusia k článku: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

| 1 2 | Nasledujúce

10.10.2017 17:31

Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017

roman11
 Turista 

no a ja som tiez zbudol napisat to podstatne :-) fajn testy, snazite sa [dobre]


10.10.2017 17:43

Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017

Re: Herghott: "Na aute tocis cez 4000 - 5000 otacok malokedy, na Multistrade vsak vacsinu casu. Auta a motorky sa nedaju porovnavat."

Práveže funkcia ozubeného remeňa v rozvode Ducati a v automobilovom motore sa dá veľmi úspešne porovnávať.
1) Rolu nehrajú tak otáčky ako odpor voči ktorému remeň pôsobí. Ten je daný kompresným pomerom a počtom valcov. Vieš si predstaviť, či je také pôsobenie v min. 4 valci vyššie alebo nižšie než čo potrebuje rozvod ventilov na Ducati?
2) Sekundárny prevod HD má aký servisný interval? Je inak dimenzovaný, no i sily sú podstatne vyššie...


10.10.2017 18:26

Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017

roman11
 Turista 

Re: panbosko: hmmm, dalsi genius :-D :-D :-D odpor rozvodu urcuje kompresny pomer, to je hned na sef konstruktera spalovacich motorov v bmw racing :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D


10.10.2017 19:14

Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017

Nech s páči, rád sa dám poučiť. Ako to teda je naozaj resp. podľa teba? ;-)


10.10.2017 19:59

Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017

roman11
 Turista 

Re: panbosko: staci preopakovat fyziku zs, co sa deje v momente plneho kompresneho pomeru s ventilmi.
Btw otacky ako pisal hergy su dost podstatnejsi parameter od ktoreho sa napriklad odvija aj charakteristika pruzin, podstatne tiez ovplyvnuje odpor strmost vackoveho hriadela, pocet valcov,typ ohc-dohc a potom x-charakteristik samotneho rozvodu - velkost pomerov v rozvodovych koliesok, potrebna dlzka, pocet zubov k pomeru ozubeni v zabere, typ napinania a jeho umiestnenie a tak.


10.10.2017 20:02

Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Pani, len lajtovo pripomeniem, ze Ducati ma desmo, cize najmensi mozny odpor rozvodov pri praci. Nie su tam pruziny.

Herghott


10.10.2017 20:18

Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017

roman11
 Turista 

Re: Herghott: veru tak, zeby desmo vitazilo? ;-) ale ducati je len jedna, v tom dobrom :-)


10.10.2017 20:25

Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017

roman11
 Turista 

a uz len dpisem ze MS svojho casunastavila etalon, na ktory museli vsetci reagova, vsemoznymi sposobmi, jeden z nich je testovana XR. Podla mna jej ale chyba viac univerzalnosti a na ceste nie je az o tolko lepsia ako samotna MS alebo aj KTM 1290.Bude to volba skalnych ex-jogurtakov :-)


11.10.2017 7:58

Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

roman11 k tomu etalonu - v 90 rokoch tu bola TDM co bola v tej dobe VELMI oblubena motorka a ked sa pozries na TDM a na MTS tak je to rovnaky segment (len yamaha s nim prisla o dekadu skor ako Ducati vypustila prvu 1000DDS

herghott

raptor: tak ak mi na dialnici praskne remen od alternatora, prezijem. Ale ak mi pri takej rychlosti praskne rozvodovy remen a nahodou prezijem, tak oprava ma vyjde na 3 litre.

Tak ako by som na motorku s ktorou jazdim rychlo neobul cinske gumy, tak by som tam nedal remen, o ktorom neviem na ake otacky je dimenzovany. Kedze je 99 % sanca, ze bol vyrobeny pre auto, ktore toci max 4 000 tociek, tak...


este raz, BMW a ani DUCATI si nevyraba svoje vlastne remene. Robia to pre nich ine znacky (rovnako ako si napr. nevyrabaju olejove filtre, sviecky atd.) Cize ak kupis remen alternatora od Contitechu tak kupujes to iste ako keby si ho kupil v BMW.

V pripade ktory spominal Brazel ide presne o to iste. Ide asi len o to ako je postavena zmluva medzi skutocnym vyrobcom remenov a Ducati. Ak je to tak ze nesmu tie remene predavat pod svojou vlastnou znackou - smola. Ak ale niekto najde rovnaky remen od toho isteho vyrobcu tak pojde o rovnaku kvalitu za uplne inu cenu.

A spominat v tomto pripade "(ne)obuvanie si cinskych gum" mi pride uplne mimo misu.

Dôvod úpravy: cena remena v BMW 30 € ;-)

Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (11.10.2017 8:08)


11.10.2017 12:39

Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017

DDD452
 Kávičkár 

Ikona

Tu sa ale jedna o MTS 1200 predpokladam. Ta nema so starou MTS okrem mena spolocne nic.


11.10.2017 13:00

Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: raptor: Raptak, je mi velmi jasne, ze znacky si remene nevyrabaju sami. Ak by som hocikde na nete nasiel rozmerovo rovnaky remen ako mam ja v Multe, nech je aj Made in EU, ako si mozem byt isty, ze vydrzi vysoke otacky?

Herghott


11.10.2017 13:24

Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

.. nuz asi iba zo skusenosti niekoho ineho co to uz vyskusal

(napr. Ducati komunita je urcite aj v Cechach, ak na ceskych Duc-weboch nenajdes overenu lacnejsiu nahradu tak asi potom uz nikde)


11.10.2017 13:49

Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017

Wing2
 Edvenčr 

Ikona

Oem remeny jsou vyztuzeny kevlarem a vyrobcem je Gates. Casta vymena je kvuli : otacky + maly polomer rozv kol na vackach


11.10.2017 13:59

Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017

DDD452
 Kávičkár 

Ikona

Este k druhovyrobe- uz je CA-Cycleworks, dayco a dalsi to IMHO budu mat tiez za chvilu, ak uz nemaju


15.10.2017 20:41

Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017

rejdio
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

No nič, asi som sa už pred časom rozhodol správne. Keď dozrie čas, K1200R aj okruhová gsxr750 pôjdu do sveta a z D si dovlečiem nabušené IxEr-o :-)))


06.12.2017 10:27

Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona

Video: Chris "Teach" McNeil sedlá BMW S 1000 XR


>:-)


| 1 2 | Nasledujúce


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.