Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1650 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26136
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15797)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10339)

EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuEICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (18 hodnotení)

Diskusia k článku: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85 - cestovné enduro klasického vzhľadu a elektroskúter Vespa Elettrica

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
12.11.2018 14:32

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

Hodnotenie: Dobré

Re: duggo: Ahoj odhadova cena je 11500,-zatial


06.07.2018 10:51

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

salem79
 Kávičkár 

Ikona

meloking, ci ty nebudes moje alter ego, or ja tvoje :-) Fakt som si odskocil na guzzinu hned po clanku na toho tigra. Asi ten tajgr nejak podvedome vsugeruje myslienku/spomienku na v85..
Merlin svojho casu som mal aj sporoodetu pam anderson v garazi na stene a sanca na realny styk sa blizi k nule :-)


06.07.2018 10:39

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

MAm ju na skle monitora, na houno je cela V85, ostane to len ako onanisticky koncept.
NA vystavach humbuk, zatisie v pusti a podobne chujiny.
Na co je to dobre, ked sa to neda kupit?


06.07.2018 10:32

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

meloking
 Kávičkár 

Ikona

to salem79:
Ze si si na nu spomenul aj ty, ked si pozeral posledny clanok o Triumph Tiger 1200 XRT? Lebo ja ano :-D
A vyzera to, ze sa blizi...


06.07.2018 10:19

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

salem79
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ach, musim sa Vam zdoverit, ze sa mi vzdy srdce rozbucha a zvysi sa tep...ked si virtualne obzeram V85.


27.11.2017 10:12

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Buď rád za také hádky , aspoň si sa niečo dozvedel , romanesku . ;-)

Bola tu spomenutá MG V65 , tak presne odtiaľ má riešenú zadnú kyvku a pruženie . :-)

Pozri obrázok



Dlho som dumal nad správnym označením takýchto moto , ale keďže všetko už tu raz bolo , stačilo pohľadať a Austrálčania to majú nazvané najvýstižnejšie - Agriculture , veď ako pyšne by sa vyvážal nejeden agronóm [dobre] :-)

Také modely v Európe ani nie sú : www.yamaha-motor.com.au/products/motorcycle...


27.11.2017 8:49

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

romanesku
 Veteránista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Priaznivcov MG určite poteší nový prírastok do rodiny, a aj mňa by veľmi potešila keby prišla k nám do garáže. Je to prototyp, takže výsledná podoba môže byť trochu odlišná, ale to najdôležitejšie zostáva - a to motor a rám, a to MG vždy vedela veľmi dobre ukuchtiť. S kvalitou určite nebude problém, problém môže byť jedine vyššia cena(oproti japoncom).

PS. - som rád že sa už skončila debata o brzdách ..., navrhujem aby vznikla nová téma/sekcia ,,Poďme sa hádať" aby sa predišlo zamorovaniu normálnych tém.

MG zdar!


26.11.2017 13:29

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

peterd1
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Je pekna a časom bude aj v iných farbach. bral by som ju,
Zatial si vystacim s mojim Stelviom >:-)


11.11.2017 15:22

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

adventure
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

Viem si ju predstaviť v talianskej 3-kolóre ... červený rám a zelená s bielou grafikou .... ;-) ,chlapi nehľadajte dokonalú motorku,taká nieje a nebude 8-) ,nie je pekné to čo je pekné a čo sa komu páči :-*


11.11.2017 9:09

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Na inej stranke som sa docital, ze guzzina v85 je zatial concept a mozno sa bude predavat v roku 2019. Bolo by dobre taketo info dat vedet, ked tu par ludi na nu pozera a horlivo debatuje a premysla kupit nekupit, vratane mna :-)


10.11.2017 22:46

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: marek750: Desert Sled je enduro ?


10.11.2017 21:07

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

marek750
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: alexa7: tá Ducati SCR je asi také enduro ako bola Jawa kývačka upravená do terénu :-)))


10.11.2017 18:04

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: zeze: Ducati nepotrebuje robiť nikoho repliku:


Video: www.youtube.com/watch?v=Q8G2Pgl39Wo

Yamaha vtedy robila ešte asi klavíre 8-)

A ani MG, malo totiž svoju NTX V65TT

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (10.11.2017 18:15)


10.11.2017 12:24

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

zeze
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Zaujimavy pocin.
Ked sa nerozhybali na retro vlnu Japonci, skusili to Taliani.

Najskôr Ducati predstavilo repliku matky vsetkych cestovných endur, Yamahy XT500, v podobe Ducati Scrambler Desert Sled.
Teraz (sudiac podla tvaru nadrze) postavila Moto Guzzi repliku matky vsetkych dvojvalcových cestovných endur, legendarnej a zabudnutej Hondy XLV 750 R. Skoda, ze nenasli odvahu na strieborny ram a cerveny motor, ale stale dobre, fakt dobre


10.11.2017 9:19

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

stowasser - :-O :-O :-O ja som lev.. ale na znamenia velmi neverím


10.11.2017 6:40

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

GaST
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Velmi-velmi gustovná motorka! Na stojaté "kozy" som raz pocul prirovnanie "...a kozy jej smerujú hore jak Gagarin!"
Bude zaujímavé odsledovať testy, dufam že to chalani dostanú aj sem na motoride... faktom je, že taliani vedia robit mašiny s dušou, resp. charizmou, no konečná kvalita občas môže pokrivkávať ... ale nech radsej nemám pravdu!
Diskusia mi pripada, ako dalsie srandovne stretnutie kohutov na tom istom ihrisku, PROSÍM BEZ URÁŽKY, PÁNI, myslím to v srandovnom slova zmysle... podlamna oni su s tym podobne ako mojažena(zákonomschválená) - raz mi povedala "...ked vies, s tebou je to také dobré sa hádať!"

Pokoj, pohodu a slnečné počasie na víkend, kolegovia!


09.11.2017 22:30

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

Stowasser
 Turista 

Ikona

Krasna moto. Ak niekto uvazuje o zakupeni a poziciavani, tak na vikend by som mal zaujem!

PS Kua cim to je, ze Jana a Brana ako magnet pritahuju temy, kde maju rozdielne nazory? :-) ze vy ste znamenia lev, alebo byk?


09.11.2017 21:55

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

jajjo
 Turista 

Re: Herghott: z jawy si srandu nerobim, len som napisal, ze V85 mi ju pripomenula. Zlepenec, ale trochu krajsi ako jawa. Mozno keby mala V85 inu farbu, tak by vyzerala lepsie


09.11.2017 20:48

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

Môj názor ako to poznám z automobilového športu a zo strojariny:
skrutkové spoj bol už vysvetlený. Keby sa trhali skrutky, nahradili by sa pevnejšimi (tvrdšími, väčším priemerom,...) Sú však namáhané v oboch prípadoch rovnakou silou na ťah.
Použitie radialnych bŕzd je kôli univerzálnosti. Výrobca bŕzd nemusí vyrábať pre každý model iný brzdic.
A názor že čínska Jawa ma pokrokové brzdy je blud. Možno brzdí dobre. No vieme že čínsky pitbike má vzadu štvorpiestik, čo nemá ani Cairoli. Asi má slabého sponzora. No ten stvorpiest ktovie z čoho zobrali keď je namontovaný dolu ovzdusnovakom.


09.11.2017 15:40

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Ked si hamblivka a nevies sa romanticky prebehnut po namesti ako ta Pan Boh stvoril co uz. Nestavim sa, lebo bude stat 14.085,- uvidis to.


09.11.2017 15:18

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

duggo ja tipujem okolo 13 a aj by som sa s tebou stavil ale od isteho casu z verejnych motorkarskych stavok asertívne dopredu cúvam :-))) :-D

p.s. o sixpack Plzne? Kto bude bližšie? >:-) :-)))


09.11.2017 15:09

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

vyzera fakt pekne


09.11.2017 15:07

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Ked tak opat pozeram uz neviem kolkaty krat na nu, lebo velmi ma zaujala ta motorka v85 Tipujem cenu 15 a viac.
Ako aj ze by mohla slusne jazdit. Ale nerobte tu z nej zavodne enduro, ten motor a koncepcia je na nieco ine.


09.11.2017 14:31

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

Jura
 Motarďák 

Ikona

ťažká debata - ale bavím sa :-) ... dám aj má moju kapku "múdrosti" ... brazel má pravdu, že majú asi obydvoje rovnaký brzdný účinnek, podla mňa ale majú "radiálky" oneco lepší odezvu, ale aj táto odezva je cítit len sem tam, a to hlavne pri kritických situáciách (brzdení na magora :-D ), vzhledem k lepší odezvje (subjektívny pocit) sa dá povidat, že brzďá lepší, a v temto prípade začína mnet pravdu raptor a zároveň aj dreamer, který píše, že sa treba dohodnút na definícii 8-) :-D :-D :-D

--- a k vjeci V85 není múj šálek kávy, ale mile rád bych ju sevrel v kolenách [ciel]

Dôvod úpravy: upravil sem sa

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jura (09.11.2017 14:32)


09.11.2017 13:28

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

dreamer - ak máme pravdu obidvaja tak potom axialne aj radialne strmene sa zmenili na dve Schrodingerove mačky ...a ja už k tomu tiež vlastne nemam čo povedať :-))) [dobre]


09.11.2017 13:15

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

Toman
 Skútrista 

Ikona

:-D :-D :-D
hm..... majster sveta ten rozdiel rozpozna, to beriem, ale zvisna miliarda motorkarou na svojej motorke, nasvojej okresnej ceste by rozdiel nespozorovala ani nahodou.


09.11.2017 13:13

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Re: dreamer: Sporné je slovné spojenie "versus a conventional rig".
Ak to je plávajúci strmeň, tak prvý odstavec dáva zmysel. Ak je to akokoľvek uchytený monoblok tak to nie je pravda.
....ale už to tu vo vlákne o tej na prvý pohľad ťažkej a bachratej motorke nebudem zasierať. ;-) :-))) :-))) :-)))


09.11.2017 13:00

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

dreamer
 Skútrista 

Ikona

Najkrajsie na tom je, ze obaja mate pravdu, ide len o to dohodnut sa na definicii spojenia "radialne brzdy brzdia lepsie":

There is no increase in braking power with a radial setup versus a conventional rig. Rather, the lack of torsional flexing (lateral movement) means crisper-feeling brakes at the lever. Although it may seem nearly imperceptible, that tenth of a millimeter or so that the calipers are allowed to deflect simply feels to the rider like a mushy brake lever.

The other benefit to these systems is that larger rotors can typically be fitted simply by spacing the caliper farther from its mounts. A traditional setup requires a custom mounting bracket, at a bare minimum, to make such a change. Larger rotors increase the mechanical advantage the caliper has on the rotor, which typically yields (you guessed it!) better braking feedback.

zdroj: goo.gl/4XXyoA

A teraz by sa to tu uz mohlo konecne premazat. Ta krasna MG V85 si takto dodrbkanu temu fakt nezasluzi...


09.11.2017 12:41

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

MaAT nepresvedcil si ma. Mozno preto ze si sa vobec nenamahal nic vysvetlovat. :-~
Ty vieš veľa vecí lepšie než ja ale podľa mna si to celé zúžil iba na to akú silu vie vyvinúť piestik / piestiky cez obloženie na kotúč. Ale o tom to podľa mna nie je.

Este v 90 rokoch minuleho storocia sa v motoGP pouzivali axialne uchytene brzdove strmene na USD vidlach napriek tomu ze v F1 to od 82 uspesne ficalo (linkOdAwiu).

At the first race of the 1997 World Championship season, the radial caliper appeared on the Aprilia 250. The new technical solution stirred up some perplexity amongst the staff, and there was no shortage of sceptics in the paddock.

Despite this, the radial caliper proved to be an immediate success.

Even though his bike wasn’t particularly competitive overall, Harada won 3 GPs and fought right to the end for the world title.
From then on, the radial caliper came to be used more and more on the track. All the teams, including Honda, quickly turned to the new, more effective Brembo solution. And, with immense style and elegance, the technical manager of Honda Racing admitted his mistake and apologised to the Brembo technicians for his harsh reaction just a few years earlier.


prečo si myslíte že po 1997 všetky motoGP teamy postupne prešli z axialneho uchytenia na radialne? Aby ich motorky boli krajšie? Alebo v niečom lepšie?

bača - podľa mňa ide práve o tie vibrácie


09.11.2017 12:04

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

Retro
 Jogurťák 

Ikona

bacaono už sa v tom tu nechcem rýpať. Keď ma akože neurazil, tak je si potom tiež nepoviem že je to obyčajný k...t. Asi tak. A máme v tom jasno. Riešte ďalej technické veci, lebo o tom to je.


09.11.2017 11:41

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

Raptor nemas pravdu, lebo v skutocnosti je to tak, ako pise brazel!


09.11.2017 11:35

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Re: raptor: Janko neoplývam veľmi angličtimou ale preklad mi vypľul tiež bezvýznamné reči na podporu tvrdenia bez akýchkoľvek dôkazov.
Vibrácie, ohybové alebo bočné krútenie strmeňa ktoré sú tam spomínané sú len vecou navrhnutia a nadimenzovania uchytenia strmeňa. Je jedno či radiálneho alebo axiálneho.
Priznám sa že prestal som tomu veriť pri tom spomínanom strihaní skrutiek. "Plus, under hard braking, the shearing forces through the axial bolts are also stressing them more." Pretože presne tak isto ako sa snaží axiálne uchytený strmeň "odstrihnúť" skrutky, tak presne tak isto sa snaží odstrihnúť skrutky aj radiálne uchytený strmeň len v inej rovine. ....čo je samozrejme vzhľadom na základné zákonitosti dimenzovania skrutkových spojov blbosť.
Never všetkému čo si prečítaš.
Neviem čo máš proti brazelovi ale v tomto má jednoducho pravdu.


Re: Retro: Nemáš sa za čo ospravedlňovať, ale v téme kde ťa akože brazel urazil som nenašiel jediný konkrétny útok na teba. Dokonca sa snažil ti to tam v rámci možností aj vysvetliť. Len netreba byť vzťahovačný.


09.11.2017 11:23

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

kankoXF - asertívne cúvanie nemám v povahe. Nikto z nás pokial viem motorky neštudoval, ani ja, ani brazel, ani redakcia motoride. Všetci máme nejaké získané skúsenosti. Netvárim sa že mám patent na pravdu ale zatiaľ som si neni vedomý žeby som ju nemal. V tej sekunde ako prídem na to že som sa mýlil to kludne priznám. Bez akejkolvek asertivity. ;-)

Ak sem príde nejaký študovaný pánko "cez brzdy" a bez veľkej pardubickej, hovien a blablabla povie že raptor nemáš pravdu lebo v skutočnosti je to takto tak sa nad tým zamyslím a keď prídem na to že nemám pravdu tak to priznám.

...ale brazel by dokázal poučiť aj pána boha o tom ako sa správne tvorí svet...


09.11.2017 11:15

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

Re: bacaono: [dobre] ;-)

Re: raptor: dlho sa mots okolo moto. Viac a dlhsie ako ja, ale aj tak Ti navrhujem, aby si asertivne vycuval z tvrdeni o brzdach :-)))


09.11.2017 11:12

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

v tom prípade to hovno máš v hlave.
Aj si si dal námahu prečítať (preložiť) čo som ti odpísal? Alebo vieš len tvrdohlavo trepať si svoje ??


09.11.2017 11:05

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Hovno je a nie rozdiel .


09.11.2017 10:44

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

bacaono - prosim ta precitaj si ten anglicky text co som sem dal ako odpoved brazelovi. Na strih som vobec nenarazal (aj ked chapem ze toto bola odpoved skor smerom k herghottovi)

Dobre si napísal že bežný smrteľník rozdiel medzi axialne a radialne uchytenymi strmenmi (pri rovnakom pocte a velkosti piestikov) tazko spozoruje. Pretekar na okruhu ano. Preto ich má, lebo tam ten rozdiel je.

Dopredu hovorim ze nie som nastrojar, rozdiel medzi axialnymi a radialnymi strmenmi som si nastudoval cca 2013 - 2014 ked BMW vybehlo s novym GS LC ktore je osadene radialnymi monoblokmi. Dovtedy som vedel iba to ze su aj radialne uchytene brzdove strmene ale neriesil som viac.

A dokonca suhlasim ze na strojoch ako je V85 alebo aj GS-LC je to viac marketing ako realne vyuzite ale ked pride na lamanie chleba tak ten rozdiel tam skratka je.



Dôvod úpravy: doplnenie - kurziva

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (09.11.2017 10:49)


09.11.2017 10:42

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

Retro
 Jogurťák 

Ikona

bacano ospravedlňujem sa za zásah do témy. Ja nechcem zasahovať a hodnotiť brzdný účinok týchto strmeňov. Ide mi len o debilné reči dotyčného ktorý by mal asi navštíviť psychohygienika. A vlastne už to o sebe napísal že je z toho k...t, tak vieme na čom sme.


09.11.2017 10:14

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Pre nestrojarov asi zbytocne podotknem malinky fakt prepakovania brzdoveho piestika a zvoleny system zatlacania ...ktory tiez nemalo suvisi s davkovanim. Debatuje dalej
Boha aj s ypsilonmi, ja radcej lopatu.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (09.11.2017 10:20)


09.11.2017 10:08

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Re: Retro: nemyslím že si si vybral dobrú tému na "pomstu" brazelovi. ;-)
Alebo chceš naozaj tvrdiť že rovnaký monoblok s rovnakými platničkami na rovnakom kotúči bude brzdiť rozdielne ak je uchytený radiálne, axiálne, alebo bude privarený?


Re: raptor: Netreba veriť všetkým marketingovým drístom. ;-)
Závodníci používajú radiálne uchytené strmene radšej preto, že pri radiálnom uchytení je pre nich
jednoduchšie a rýchlejšie laborovať s kotúčmi a platničkami podľa podmienok.
Baviť sa pri skrutkových spojoch o strihovom namáhaní je bezpredmetné a každý strojár sa iba pousmeje. Každý skrutkový spoj musí byť navrhnutý tak, že skrutka bude namáhaná na ťah a tlaková sila spojených plôch spôsobená ťahom skrutky musí byť dostatočne predimenzovaná aby bolo trenie medzi spájanými plochami dostatočné na pevné udržanie spoja. Je jedno či je umiestnená radiálne alebo axiálne.
Rozdiel v brzdnom účinku môže byť akurát v porovnaní medzi monoblokom a plávajúcim strmeňom kde sú straty spôsobené trením vo vodítkach strmeňa, ktoré ale bežný smrteľník nepretekár asi ťažko postrehne.
..ale áno. Radiálky sú in a vyzerajú drsnejšie lebo ich používajú pretekári. 8-)


09.11.2017 9:47

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Retro a čo sú pancierové hadice ? Poraď , alebo aspoň ako to mám cez ten po.ebaný gúgel hľadať , lebo mi to stále podhadzuje nejaké hadice ku kompresorom , práčkam , na polievanie záhrady , atď a už som z toho k...t . Tak nech sa toľko netrápim .

Dík . [dobre]


09.11.2017 8:37

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

Retro
 Jogurťák 

Ikona

raptor - Nieee nenapísal to, to je iba moja iniciátiva. To som dal iba ako príklad, lebo popísal toľko nezmyslov, že to vôbec nevadí. A kecy typu povera, možno, asi a myslím si čo použil pri viacerých debatách nech si strčí niekam. A ešte raz opakujem :Nech si nechá svoje degešne vystupovanie niekam inam a nech prehodnotí čo si môže dovoliť.


09.11.2017 8:17

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

retro - počkaj, teraz bez srandy :-O

brazel tvrdí aj to že pancierové hadice nie su lepšie ako gumenné?
toto fakt niekde napísal bez toho aby si robil prču? :-O :-@ ... neverím


08.11.2017 23:42

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

Retro
 Jogurťák 

Ikona

Ospravedlňujem sa všetkým, že zase odbočím k samozvanému géniovi brazelovi. Nemá zmysel sa s ním baviť o radiálnom strmeni, keď nemôže ani chápať prečo sú pancierové hadičky lepšie ako gumené.
A odkážte mu, že ohurovať citátmi môže tak 15-ročných zasrancov na facebooku . A keď už spomenul toho Marka Twaina, tak ja tiež poznám jeden z jeho citátov: "Nikto učený z neba nespadol, ale idiotov ako keby zhadzovali". Podobnosť s jeho výrokmi bude asi čiste náhodná....
A mohol by si nájsť v prebytku informácií ktoré sú na nete tie správne a nájsť si tých pravých ľudí ktorí sa chcú o info podeliť, lebo v dnešnom prebytku nezmyslov je to dosť problém. V jeho veku by už bolo na čase, lebo skončí tak ako povedal Antony Hopkins vo filme Najrýchlejší Indian... ako zelenina... Pre lepšie pochopenie-ako ch.j.


08.11.2017 23:39

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

Jozef Lesňák - JL89
 Kávičkár 

Ikona

.. Motorka zaujimava.. Tip pre motoride : sem tam by ste mohli vyzrebovat cloveka z " ludu" co by bol pri testovani motorky a prispel by svojim nazorom..
Tip 2 pre motoride : skuste vybrat niekoho koho zaujimaju hlavne brzdy a nech si na tom brzdia cely den..
Mozno by sa menej citalo o viac jazdilo..


08.11.2017 22:41

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Fak det šit, jasne ze na dvoch. Vela vina + vela tlacoviek za posledne dva dni, sorry :-)

Herghott


08.11.2017 22:37

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Na styroch? Nechapem.

Motorka sa mi nepaci. Vyzera ako poskladana z lega a to predne svetlo to len umocnuje. Mozno v inych farbach by bola paradna. Ale urcite by som sa na nej rad zviezol. Motor (velkeho) stelvia na mna zaposobil.


08.11.2017 22:25

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Pre mna je najpodstatnejsie, ze kazdy radialne uchyteny strmen drzi na silnejsich skrutkach nez su na axialne uchytenych strmenoch. Zaroven su radialne uchytene strmene masivnejsie. Ok, asi aj tazsie, ale radsej budem mat vacsiu neodpruzenu hmotu ako keby som sa mal zberat z jarku.

Ale na odlahcenie - vsetci si robime srandu z Jawy, ale pritom priniesla pravdepodobne prvy seriovo montovany radialne uchyteny strmen vzadu, opakujem vzadu (model 660 Vintage 2017) :-)

Foto: Jawa 660 Vintage 2017


Herghott

Dôvod úpravy: oprava z dovodu vysokeho promile :-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (08.11.2017 22:43)


08.11.2017 21:54

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

brazel - povery máš v hlave, sposob uchytenia brzdového strmeňa ma vplyv na celkovú výkonnosť bŕzd

ten kto sa tu odzačiatku krútil a snažil sa mňa stavať do pozoru aby som niečo vysvetlil si bol celý čas ty a tvoja veľká pardubická :-)))

to čo si napísal nabudúce to napíš hneď ... teda pokiaľ nemáš potrebu onanovať s veľkou pardubickou a blablabla

a ja by som ti rovno napísal toto

Even more, brake system experts often say that casual riders are most likely to never notice the difference between using these two types of brakes, so refusing to buy a bargain bike only because it lacks the “modern radial brakes” is stupid. Believe it or not, such people exist and it’s more than often when they refuse exceptional deals because of this illusory feature.

The main advantage of using radial calipers is that they have a reduced flex, or lateral torsion. This effect is harder to observe during casual rides in or around the city, but when it comes to track racing, experienced riders and mechanics will be able to tell the difference.

Road racing involves high speeds and obviously requires both powerful and precise brakes. Under the very strong forces thatcome with braking and the increased temperature of the pads, rotors and calipers, combined with particular yew and steering angles, the whole front end of the bike produces multiple vibrations.

Well, some of them may negatively affect the braking precision, once more – at a very subtle level, riders like me and you will most likely ignore altogether. Plus, under hard braking, the shearing forces through the axial bolts are also stressing them more.

The very architecture of the axial calipers, with the bolt parallel to the transversal axis of the bike favors such vibrations and add to the flex. Even though you may be tempted to smile when looking at the bulky metal calipers of your bike and try to picture them flexing, you should know that EVERY single piece of the bike does, regardless of whether you notice that or not.

Rotating the direction of the mounting bolts in a horizontal plane by 90 degrees and aligning them to the forward axis was proved to reduce these flexing forces and add precision to braking in certain conditions. And when it comes to sport bikes, any improvement, no matter how minute, can make the difference between the winner and the rest, so here is how the radial calipers started to become more popular.

zdroj: www.autoevolution.com/news/radial-brakes-explained-8441...


08.11.2017 21:37

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

retro na to sa nezabudne aj keby doniesol papier o svojom horšom duševnom zdraví

výbornéééé :-D :-D :-))) ... až mi slzy tečú :-))) :-))) :-D

človeče toto je taký STRAŠNÝ a pritom absolútne slušný odpis že dovidenia :-))) :-D [dobre] ... toto si mosím zapamatať [dobre]


08.11.2017 21:37

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

brazel
 Kávičkár 

Ikona

raptor , ja som sa ťa opýtal "Prečo by radiálne montované strmene mali brzdiť lepšie ?" a odvtedy sa vykrúcaš a skáčeš z jednej obhajoby na druhú , už si pospomínal všetko , len jednoduchej odpovede niet .

Tak teda prečo ? Prečo ? Prečo by z dvoch brzdových strmeňov , ktoré majú identické piesty , je do nich vtláčané rovnaké množstvo brzdovej kvapaliny , sú použité rovnaké brzdové platničky a pôsobia na identický brzdový kotúč , prečo by mal radiálne uchytený strmeň mal brzdiť lepšie ako ten uchytený axiálne ? Prečo ? Na základe čoho ?
Ja ti poviem . Lebo je to povera .

Retro , jednoducho sa netráp , odkiaľ ja čerpám informácie , či ich beriem z internetu , alebo počúvam ľudi , ktorí sú ochotní sa o vedomosti podeliť , alebo ... či si ich len tak , cuciam z prsta .

"Existujú dva spôsoby ako sa učiť , alebo veľa čítať , alebo sa rozprávať s ľuďmi , ktorí vedia viac ako vy ." - Mark Twain

Ja sa ich snažím kombinovať . ;-)


08.11.2017 20:51

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

Merlin00
 Veteránista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Kruh sa uzatvara, pripomina mi to moju vlastnu moto, ktora ma dane dole podsedlove bocne male plasty, je to inak sfarbene a chyba tomu tele a para leveler.
Inak nadherna moto, ma take pekne stojate sexy kozy.
Keby dnes oprasili vyrobnu linku v BMW, tak by kludne mohli pustit do sveta klasiku, ako bola pred 28 rokmi.. Ziadne retro, proste klasika..
Pozri obrázok
Dobre tak modernejsie a nepohodlnejsie ponate, aby blato spliechalo za krk..
Pozri obrázok
Proste klasicka RXXXR spoke wheel


08.11.2017 20:33

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

Magy
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

A mne pripomína XL 600. :-) a


08.11.2017 18:04

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

Retro
 Jogurťák 

Ikona

raptor - brazel ta nevie elegantne zotrieť, lebo tomu rozumie slušne povedané hovno. S ním sa môžeš baviť iba o číslach z wiki, alebo cenách v inzerátoch. On je numerológ a dristoš :-))) A že keď nevie kudy kam tak začne trepať bludy typu veľká pardubická a pod. :-))) Mńa naposledy nazval židovsko-bolševickým živlom a koministickou zlatou mládežou a pod. Tým to prehnal tak, že na to sa nezabudne aj keby doniesol papier o svojom horšom duševnom zdraví. A keď sa na niečo nezabúda, tak vyrovnanie skóre raz príde...


08.11.2017 15:12

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

brazel som vedel že nevydržíš s tým " posledným príspevkom ku mne " :-D :-D
kokoz ty si tak ješitný že tvoj nick by mohl byť tretím stupňom prídavného mena ješitný :-))) :-)))

jediný kto tu tára si jedine ty !! a najnovšie si sa uchýlil aj k polopravdám

awia vysvetlil prečo sa na USD tlmiče dávajú radialne brzdy a nie že radialne brzdy nebrzdia lepšie ako axiálne ako tvrdíš ty

awiove slova "Radiálne uchytenie je proste tuhšie... " si nejak opomenul alebo radšej diplomaticky neriešiš.

Namiesto toho aby si ma dávno elegantne "utrel" prečo radiálne strmene nebrzdia lepšie ako axiálne tu táraš o veľkej pardubickej, kaviarni, o mojom obligátnom vykrúcaní, 15 rokov tarania o motorkách a blablabla...

Kedy si si naposledy v živote priznal chybu hm?


08.11.2017 15:03

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

duggo
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

paradna motorka
kardan, zaujimavy jedinecny motor, paradny dizajn, no parada [dobre]


08.11.2017 14:52

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

brazel
 Kávičkár 

Ikona

raptor , uveď , prečo brzdia lepšie a netáraj tu neustále tie svoje zasvätené kaviarenské dojmy .
Vysvetliť sa ti to odhodlal Awia , ale to je pre neho zbytočná robota , ty to aj tak nepochopíš .

Ja som už napísal x-krát (aj v iných témach) , že nebrzdia lepšie , lebo nemajú prečo a pre mňa je to uzavreté .


08.11.2017 13:19

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

jajjo
 Turista 


guzzi mi trochu pripomina:

Pozri obrázok


08.11.2017 13:01

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: brazel: O toto tu ide:


Video: www.youtube.com/watch?v=ocUnGeBENQY

kolko percent vlastníkov Afrík, Tigrov, GS a pod. by ho dali dole ? :-)
/a nemá centrál/


08.11.2017 11:57

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

Explo
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Predný blatník tesne nad koleso a vzadu centralny tlmič a u mňa 100% [dobre]


08.11.2017 11:32

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

janciii
 Stuntrajder 
Redaktor
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Z celej EICMA 2017 sa mi najviac páči pravé opisovaná V85. Myslím že GS pôjde na bazos a bude sa písať nová recenzia ako som prišiel do nového cieľa. :-)


08.11.2017 11:31

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

brazel - takže nevysvetlíš... aká to škoda pán profesor :-)))

Jasné že to nie je pravda, radialky brzdia lepšie ako axialky.
Si smiešny že nevieš resp. nechceš svoj názor obhájiť.


08.11.2017 11:24

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

brazel
 Kávičkár 

Ikona

raptor , posledný príspevok k tebe , lebo ty si sa ma snažil zosmiešniť vetou :
... práve sme sa dozvedeli ze radialne strmene v skutocnosti nebrzdia lepsie ako axialne , čo je aj pravda . ;-) :-*

alexa7 , veď to je všetko v poriadku , keď to vieš (v tomto prípade offroad) , je to brnkačka .

ALE Stelvio nemá takto uchytený zadný tlmič , tento na V85 je uchytený takmer na konci kyvky , skoro na osi kolesa , no a tým pádom na svoju prácu musí byť namontovaný veľmi dlhý tlmič , so zbytočne (až extrémne) dlhým zdvihom , ako na R80-ke spred skoro štyridsiatich rokov , alebo Guzzín , tiež zhruba z tých rokov .

Proste celá kyvka mi príde taká slabá/vetchá , že by som sa bál , že sa pri nejakom (aj náhodnom/nechcenom) skoku zlomí .

Mne by sa to ale určite nestalo , ja poľnú cestu len keď zablúdim a to sa mi nestáva .

Awia [dobre] [dobre] [dobre] , konečne si to vysvetlil , lebo rozhodne to nie je kvôli lepšiemu brzdnému účinku .


08.11.2017 11:13

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Tusim tu o chvilu trochu vyvetrame :-)

No musim povedat, ze tato Guzzina sa mi velmi paci. Fakt velmi. A o rok by mohla prist v kubature 1200, prosim prosim.

Herghott


08.11.2017 11:01

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: brazel: Ked nevies a nejazdíš off tak ako vieš kategorizovať ? So stelviom s o 50kg
tažším som si šotoliny užíval, preto vobec netuším o jakom cafe... píšeš .


08.11.2017 10:50

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

sak vek na to ma :-D

tak sup s nimi na valce a exaktne porovnat. a bude po bitke


08.11.2017 10:50

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Keď chcete riešiť radiálky prečo sa nepozrieť ako to bolo priamo u vynálezcu: Brembo

Keďže dnes sú USD vidlice čoraz rozšírenejšie nie je sa vôbec čo čudovať. Na USD vidlici je klasické umiestnenie strmeňov proste problém. Klasické upevnenie bolo OK, keď sa dali dať šróby priamo na nohu vidlice čo pri USD nie je možné.

Radiálne uchytenie je proste tuhšie... v podstate jednoduché, a jednoducho sa dá aj zmeniť veľkosť kotúčov a elegantne rieši uchytenie strmeňa na USD vidlici...

Guzzi V85 vyzerá fajn, je to moderná moto s retro dizajnom tak nie celkom chápem prečo brazelovi práve radiálka vadí. Keď tak nech pýta rovno klasickú vidlu s klasickou brzdou - nejaký retro pávajúci jednopiestik :-)

Inak to dvojsvetlo tam podľa mňa dobre pasuje, je to odkaz na Quotu (alebo Stelvio)

Awia


08.11.2017 10:48

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

brazel ešte raz, ja sa nevykrúcam ale s teba začínam mať presne ten istý pocit. :-))) Niečo si napísal - a ja som ťa vysmial. A ty teraz ma tu ideš pérovať že ja mám argumentovať. :-D To kde sme... ty nie si ani moj učiteľ ani nadriadený ani foter, sa spamataj.

Ešte raz, napíš ty všetkým prečo radiálkach rozprávaš ako rozprávaš. Už si to dávno mohol mať napísane, namiesto toho zo stareckou zarputilosťou ma chceš dotlačiť k niečomu čo sa ti nepodarí a namiesto toho ma rozosmievaš.

K dostihom kam sa to srandovne snažíš smerovať - nuž o dostihoch s mojou výškou viem základné veci, pri parkúre by sme ale mohli debatovať. :-* Viem že vyhral Váňov kôň kde tuším naposledy menili jazdca či čo...

... premýšlam či k tým rozprávkam a zabaváčstvu máš aj nejaké pohybové vlohy, bol by si dobrý do kabaretu :-D


08.11.2017 10:31

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

Hodnotenie: Dobré

povedzme, ze je to vecou subjektivnych pocitov.

mal som motorku o ktorej sa vseobecne hovorilo, ze ma odflaknute brzdy.
ja som na nej najazdil cez 50 tisic turistickych kilometrov a NIKDY som nemal pocit, ze by brzdy brzdili zle, alebo ze by ina motorka brzdila lepsie. ani pri krizovych brzdeniach.
iny majitel rovnakej motorky mi zas pri kofole rozpraval o tom, ako ho tie brzdy uz par krat poriadne vystresovali, ake su na hovno a podobne. ale nejazdil turistiku.

vobec som sa s nim nehadal, veril som mu, ze to moze tak byt a on sa nehadal somnou a veril, ze mne to vyhovuje a staci. pre mna boli brzdy dobre, pre neho nie.

Dôvod úpravy: uprava

Upravené 1 krát. Naposledy upravil boombastic (08.11.2017 10:32)


08.11.2017 10:16

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

brazel
 Kávičkár 

Ikona

raptor , pre teba také tradičné vykrúcanie sa z ľahkej odpovede . Napíš proste prečo radiálne montované strmene brzdia lepšie , nie táraniny .

Kde si v riti bol cca pred mesiacom ? Konala sa Veľká pardubická , k tej problematike máš predsa bližšie , tam si mohol excelovať a nie 15-ty rok o motorkách táraniny písať .

Moje ambície Offroad ? Veď som napísal , taká pre mňa , ale čítanie s porozumením ti zjavne nejde .

... čo len trochu ťažšom teréne ako sú poľnačky , to nie . Takže tak pre mňa . 8-) :-) ... Stále nič ? Nevadí , zvykli sme si . :-)


08.11.2017 9:40

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

brazel netáraj - ty si začal prvý o pocite že radiálky brzdia lepšie. Ja som ta vysmial.

Ak chceš niekoho presviedčať o svojej pravde nech sa páči. Ale nezosmiešnuj sa s tým že som niekde napísal "lebo". Nikde som nič také nenapísal. Len sa na tebe smejem. Tvoja snaha ma dotlačiť do nejakeho argumentovania práve tebe, ma rozosmieva v druhom kole.

Ale, môžeš tu verejne odprezentovať prečo máš pravdu ty a nie ja - dopredu upozorňujem že floskulu o ľahšom menení veľkosti brzdových kotúčov pri použití radiálnych bŕzd si môžeš dopredu odpustiť. Ono je to samozrejme pravda ale ak si myslíš že toto je jediná výhoda radiálnych brzdovych strmenov oproti axialnym tak si dobre mimo.

Do tretice sa rehocem - ale strašne - že ďalej táraš o enduro ambíciách danej motorky. Kedy si to bol naposledy jazdiť offroad? Teoretik !!

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (08.11.2017 9:44)


08.11.2017 9:26

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

brazel
 Kávičkár 

Ikona

raptor , nefilozofuj , uveď prečo brzdia lepšie . Ale nie tvoju obligátnu tvrdohlavo detskú odpoveď "Lebo" .
Jeden jediný , ako ty s obľubou používaš , relevantný , dôvod .

alexa7 , veď som ju teda dobre označil - nazval , CafEnd , motocyklový Crossover :-)))
So zadným zavesením spred 30 rokov , ale zase , vyzerá drsne , má radiálne brzdové strmene , ta fasa , nie ?

Všetko je v porádečku , mne sa tá motorka naozaj páči (to som už napísal) , len človek by už pri prvom pohľade na ňu nemal očakávať nieže nejaké , ale žiadne enduro ambície , lebo by jej mohol ublížiť .

To je ale tiež v porádečku , veď ju aj tak málokto dostane na hranu jej možností , obzvlášť tí , čo pri hľadaní mašiny uvedú "chcem moto 80% ON a 20% Off " a odvezú sa 950 km do Rumunska , tam (možno) 60km poľných a lesných ciest , ale tie 3% "terénu" im zoberú 20% energie , čo je jasných 20% Off . :-)

Opakujem a prízvukujem ešte raz , je to pekná motorka . Na cesty .
Trápiť v čo len trochu ťažšom teréne ako sú poľnačky , to nie . Takže tak pre mňa . 8-) :-)

Zákazníkov si určite nájde mnoho , oproti modelu Quota vyzerá o dosť lepšie , však aj je o cca 20-25 rokov mladšia .

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (08.11.2017 9:28)


08.11.2017 8:48

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: brazel: Tak ked si zvyknutý na výlete skákať lavice tak ano, je zranitelná.
Objavý sa jednoduchá motorka na turistiku na okresky, šotolinky, ale každý je tu Chris Birch.


08.11.2017 8:26

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Ja mám vysvetlovať ujo rozprávkár. Nesranduj... tak ty tu podsúvaš "pocity z lepšieho brzdenia" a ja mám vysvetlovať ?? Ty si nielen rozprávkár ale aj ľudový zabávač... multitalentovaný čávo!! :-)))


08.11.2017 8:16

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Milé , tárajúce , dieťa . A brzdia lepšie ?
Kto ti tú blbosť nakukal ? :-)
Alebo vysvetli , prečo . >:-)

Dôvod úpravy: oslovenie génia .

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (08.11.2017 8:18)


08.11.2017 7:33

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Milé deti, práve sme sa dozvedeli ze radialne strmene v skutocnosti nebrzdia lepsie ako axialne :-)))
Hans Christian Brazelsen


V85 u mňa velmi pekný retro enduro bike [dobre] [dobre] akurát to predné svetlo keby dali klasického gulatého vzhladu [zle]


07.11.2017 22:04

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Motocyklový mestský Crossover , prípadne "CafEnd" , Cafe + Enduro - enduro pred kaviareň . :-)

To zadné odpruženie asi nemyslia úplne vážne , lebo v kombinácii s tou smiešnou kyvkou to bude veľmi zraniteľná časť tej motorky .

Motorka je to inak veľmi pekná , ale silne by som počkal , kým fabrika po ohlasoch prvých nadšencov prerobí tento model na niečo použiteľné aj viac rokov . :-(

Na akú riť tam vtrepali radiálne strmene ? :-)
Ale čo , dnes je to už lacné , ľudia po nich šalejú , tak im ich dodáme , nech majú pocit , že to brzdí lepšie . 8-) >:-)


07.11.2017 20:36

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

Hodnotenie: Dobré

A vieš prečo sa ti páči MG? Lebo ju máš doma. Iba má iný znak . Normálne je to tvoj baworak akurát si s ním vošiel do príliš úzkeho zlabu tak ti valce prihlo nahor :-D ale pekná je.


07.11.2017 16:36

Re: EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

alexa7
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Roky čo som jazdil na Stelviu som si dával otázku že prečo neurobia menšiu sestru,
že by to mohla byť pecka.
A je to pekne v tichosti tu. Podla mna nemá chybu.


07.11.2017 15:38

EICMA 2017 - Moto Guzzi V85- cestovné enduro klasického vzhľadu a elekto skúter Vespa Elettrica

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tak musím povedať že s týmto má MG príjemne prekvapila

Foto: Moto Guzzi V85 2018



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.