Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1874 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26224
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15843)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10381)

Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :) - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuMoje upravy: V-Strom Hausgemacht :) - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

| 1 2 | Nasledujúce

21.08.2011 18:52

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

dalsie foto:
Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok

Upravené 2 krát. Naposledy upravil pito1145 (21.08.2011 18:53)


21.08.2011 19:01

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

pito> ak to robis vsetko sam tak mas moj velky obdiv [dobre]


21.08.2011 19:07

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

zahri- vsetko sam nie, mam aj rodinych pomocnikov, zvarat neviem, takze vymyslam, konstrulujem, rezem, brusim.. ;-)


03.11.2012 21:07

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

Zdravim vospolok..
Tuna sa o tom moc nevravi ale v kruhoch priam drevenych :D sa riesila dilema ako z Stroma spravit vyskovo normalnu motorku.
Asi tak pred rokom ma napadla myslienka vytvorit redukciu do prednych okularov na zvysenie, to ze sa robili kratsie kosti to je vec davna.
Len som to neriesil, nemal moznosti ako nato. Az jeden chalan Tyfoza z CR mal podobny napad a aj to nakreslil a vyrobil a otestoval. Dohnal Vstroma do extrem vysky ktora je realne pouzivana cca 21-22cm..
Ja som si tiez dal vyrobit vsetky tieto bazmeky, a pretoze uz toto neni vec fidlikania s karboskou ale presna strojarina nebolo to lahke..

Pridavam fotky z dnesnej montaze, z 16cm som to dal na 20cm [dobre]

Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok


Upravené 1 krát. Naposledy upravil pito1145 (03.11.2012 21:08)


03.11.2012 22:08

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

V čom spočíva výhoda spraviť z motorky s vysokým ťažiskom motorku s ešte vyšším ťažiskom?
Je mi jasné, že to robíš kvôli terénu, ale toto je typ motorky, ktorá je stavaná viacmenej na asfalt s možnosťou prejsť aj nejakú tú mláku, či poľnú cestu po traktoroch.


03.11.2012 22:15

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

jedna sa mi o to, ze co poznam mnoztvo majitelov Vstromov, tak nalozeny stale chytaju spodok aj v zakrutach na ceste.. Ja ked jazdim sam tak previdelne pri ostrejsej jazde. V terene ma vacsiu prejazdnost,, A ked clovek osadi 1+1+batozina, tak kazdy cm sa rata.

S taziskom motorky nesuhlasim- Vstrom ma nizko tazisko praveze, sedel som na viacerych moto a jazdil ale tazisko Vstromu na danu kategoriu je super.. A po zdvihnuti som necitil ziadnu extra nevyhodu..

Ale je to vec nazoru, niekto to nepotrebuje, niekto na Strome jazdi len do Alp a po luxusnej ceste a niekto chodi rad aj mimo cesty a aj do RO 8-)


03.11.2012 22:51

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

duropal: "toto je typ motorky" - v ostatnych rokoch vidiiac výtvory vyvojarov nam uz len zostava otazka - ktory "typ" motorky este vobec nieco v terene "dá" ?


03.11.2012 23:07

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

asi tak nejako, vyvoj pre tych co chcu od moto aj terene vlastnosti s motorkou co aj znesie je skoro ziadna.. teda vedel som o jednej ale ta sa uz tiez od 2013 nebude vyrabat :'(

len to je trochu ina tema..

Jedna sa mi hlavne o to, ze jednoducho da urobit dost v prospech svetlej vysky.
Viem o 2moto s 20 000km s max.zvysenim a v pohode jazdia, takze je to overene a bezproblemova vec..


04.11.2012 9:07

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

Magy
 Edvenčr 

Ikona

to znamená, že aj sedadlo sa zvýšilo o 4 cm??


04.11.2012 10:31

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

Magy- ano aj sedlo sa tym padom zvysi.. Moj otec ma 185cm a dociahol na cca pol nohy. Original ma tusim 820mm, takze teraz moze mat cca 850-860mm vyska sedla.


04.11.2012 13:10

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

Magy
 Edvenčr 

Ikona

chalani...a nechytil by sa niekto spraviť kopiu TOURATECH plechu pod motor?


04.11.2012 16:27

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

Magy naco od TT? nevydim v nom ziadnu vyhodu oproti ostatnym a navyse musis presuvat chladic. A za 2500KČ maš kryt vybornej kvality.


04.11.2012 16:32

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

Feri Zubal - zeON
 Turista 

Ikona

Páči sa mi takéto hranie sa s motorkou. Už len trhnúť nejakú fajnovú výhru a kúpiť tam špicové kolesá.


04.11.2012 19:16

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Myslim ze je to celkom elegantne riesenie. [dobre]
Co som sa docital v diskusiach, tak sa chalani stazovali ze pri nabalenej motorke sa bez skrknutia spodku v seriovom satve nedal prejst ani vyssi obrubnik, takze to podla mna nieje uprava iba kvoli terenu.


04.11.2012 20:03

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

skyflyger
 Kávičkár 

Ikona

Ahoj ...pito...

Chcem sa spýtat,na to zvýšenie riadidiel,mal by som možnost si to vyrobit,
ale nerozumiem kde mi potom budú opierat krity rukovetí(riadidlá),v krajných polohách ked teraz
je to presne vo výrezoch na kapotáži...
Dakujem


04.11.2012 20:24

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

skyflyger- zvysenie rajdov mam o 30mm,, uplne v pohode ti to tam vojde..A mal som kryty rucok origo a aj tieto od Sw-motechu a bezproblemov to tam vojde nemusis sa obavat.. Neviem o takom pripade ze by bol problem a ani dokonca s inymi rajdami..


04.11.2012 22:07

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

Pito: a z akeho materialu je to prepakovanie??? Kolko to cca stoji hm?

Tiez som rozmyslal ze by som zadok zvysil o 3-4 cm. Dik :-)

PS. co nato retaz? stojan? :-}

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Hunter (04.11.2012 22:09)


04.11.2012 22:12

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

Hunter- ked das dozadu kratsie kosti tak zvysis zadok motorky, ale predna cast krytu motora bude v rovnakej vyske..
Len ak zvysis motorku treba hlavny stojan predlzit.. a bocny pre istotu tiez, aj ked na bocaku to drzi v pohode..

Material-kosti su z nerezu, a predok je ocel triedy 15, teda 15 223 to je

Kosti kupis za 400KČ, len predok je drahy, ja uvidim ako sa mi bude dat ale komplet sada min. 100-110€ bude stat.


04.11.2012 22:17

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

Mne sa jedna hlavne o ten zadok trosku zdvihnut a myslim ze tie 3 centaky by hadam zvladla aj retaz aj stojan snad :-} este som to nejako extra nepozeral len ked si to sem hodil ;-) [dobre]

Hm si si isty ze to prepakovanie (ako ty pises "kosti") je dobre ked je to z nerezu? Prenasa sa cez ne cela vaha na zadne koleso :-) ale pokial je to vyskusane tak som nic nepovedal :-D


04.11.2012 22:28

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

neviem ti povedal ako sa cela motorka tak sprava a ci to zvysenie je ucine. Treba prelistovat diskusie na forach..

A z akeho materialu by si to chcel robit ked nie nerez?? myslim ze aj povodne ,,kosti" su z nerezu robene.


04.11.2012 22:54

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

Ruso
 Edvenčr 

Ikona

Hunter zvyšiť len zadok neni šťastne riešenie. Pretože sa ti zmeni ťažisko motorky a napr. pri pusteni riadidiel sa ti roztrasu a môžeš kludne aj padnuť. Ja som len pritvrdil zadnu pružinu a tym sa mi trocha dvihla motorka a hned to robilo šarapatu. Ked som bol naloženy alebo s priatelkou, tak to bolo vpohode. Je lepšie ked predok je rovnako dvihnuty, alebo aj vyššie.
Moja skusenosť.


04.11.2012 23:01

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

Bajker
 Edvenčr 

Ikona

Nemajte strach zo zvysenia kosti. Nic netrasie a nechveje. Bezne nebudes pozorovat rozdiel v jazde ani pri pusteni riadidiel. Ziadne katastroficke scenare s nasledujucim padom ako sa pise vyssie. Zdvihnutie o 3cm zadku nemeni nijak radikalne tazisko
Vela clenov slovenskeho a ceskeho V-Strom klubu ma menene kosti.
BTW my ich mame z hlinika, len su hrubsie.

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Bajker (04.11.2012 23:05)


04.11.2012 23:11

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

Ruso
 Edvenčr 

Ikona

Bajker nemal som sice v-stroma ale transalpa a tam to nebolo v poriadku.
Až na v-stromoch nerobi problem zvdihnutie iba zadku o 3cm, tak pardon za plany poplach.


05.11.2012 7:53

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Ruso: na TA robi zdvihnutie o 3cm problemy? :-O


05.11.2012 8:23

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

Stowasser
 Turista 

Ikona

Dam ti dalsiu inspiraciu:
- takto vyzeraju na Strome vypletane kolesa, myslim ze z Caponorda. Bolo potrebne sa pohrat s prerobenim uchytenia brzdovych kotucov, ale podarilo sa a vysledok je super.

Pozri obrázok


2 Duropal: ziadne obavy z vysokeho taziska nemusis mat, mal som niekolko rokov Stroma a napriklad s BMW 800gs sa to neda vobec porovnavat, Strom ma nizsie tazisko=ovela lahsie sa s nim manevruje.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Stowasser (05.11.2012 8:24)


05.11.2012 11:33

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

Valibuk
 Motarďák 

Ikona

no mate pekne upravy je vas tu kopec sikovnych majstrov budem sa inspirovat ked pride do garaze vstrom [dobre]


05.11.2012 13:12

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

pettzo
 Turista 

Ikona

www.marselus.com/?suzuki-v-strom-650,22


05.11.2012 14:41

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

pettzo- ano s Marselusom sa znam osobne, jeho robota je vyborna. A tie jeho kufre co ma spravene su 1tka, nepoznam lepsie ako jeho..


05.11.2012 14:51

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

Ruso
 Edvenčr 

Ikona

superflanker hej robilo to problem. Ked som isie sam a pustil som riadidla, tak hned sa roztriasli. Ked som bol nalozeny alebo z ladvinkou ta sa nic nedialo. Ked som zdvihol aj predok o 2 cm, uz ziadny problem nebol. Myslim ze to bolo tym ze zadok bol vyssie.


05.11.2012 15:12

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Ruso s taziskom to tvoje rozkmitanie asi nemalo vela spolocneho.
Pri zdvihnuti alebo pritvrdeni zadku sa mierne zmeni uhol prednej vidly a tym aj geometrie riadenia. Je tam mensi stabilizacny ucinok. Ale ta zmema je tak minimalna ze nemoze mat az taky velky vplyv. Podla vsetkeho si musel mat problem s nevyvazenym, krivym alebo oskakanym prednym kolesom, volou v loziskach, volou v krku riadenia alebo niecim podobnym co dovtedy nebolo az take citelne a to zdvyhnutie zadku tie slabo poznatelne priznaky iba znasobilo.


05.11.2012 15:27

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Ruso:suhlas s Bacom. Mam na TA predlzene teleskopy, mozem posuvat hore dole aj v rozmedzi 10 cm ale na efekt gyrostabilizacie riadidiel to vplyv nema. Uz len z fyzikalneho hladiska tych par cm sa tak neprejavi. S tym ze bud zdvihnut rovnako alebo predok vyssie, tak ako pises suhlasim. V tvojom pripade by som skor hladal pricinu v tom co pise baca a v tom ze sa zvysenim zadku preniesla vaha na predok a prejav sa znasobil. Keby si napisal opacne, ze zdvihnutim predku a zatazenim zadku ta rozhadzuje pri nizkych rychlostiach, tak to by som bral, lebo tomu tak skutocne je.


05.11.2012 19:16

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

nechcem rypat, ale k tomuto mozem dodat: ,,co sa cudujete? ved je to TA" >:-)

P.S.: dufam ze to bude citat Quanto, uz si bude isto zapalovac vytahovat s vacku >:-)


05.11.2012 20:58

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

neseeer...vsak prave preto sa cudujeme ze je to TA :-*


05.11.2012 21:41

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

Magy
 Edvenčr 

Ikona

a nebude to ako obvykle topcasom? :-)


05.11.2012 22:00

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

Magy- ako obvykle?? je to len fama, aspona Vstrome, s topom abo bez neho, mi rajdy kmitali v istej rychlosti. A to robí na kazdom Stromceku v istych rychlostiach..
Tu sa jednalo hlavne o to, ze Ruso to zvysil a vedelo mu roztriast rajdy, a nik nevie preco..

flanky- niet sa comu cudovat, je to jasne ze u TA je to naprd.. :-*


05.11.2012 22:06

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

Tak hlboko som neklesol, aby som čítal tému o Stromoch... :-P
Ale o kmitaní riadidiel (aj s origo kolesami), zahrievaní motora (trošku väčšom, ako na iných motorkách) som už v súvislosti s Takmer Adventúrnou motorkou počul.
Ale pokiaľ motorka vydrží toto:
Bisher 2 Jahre und 6 Monate unterwegs und 138.200 km gefahren.,
tak nech sa trasie a hreje !


06.11.2012 10:20

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

pito1145:topcase fama nie je


06.11.2012 10:49

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

Si myslim se je to fama pretoze som ani na Varane a ani na Stromceku necitil rozdiel ci som tam Top mal alebo nie.
QUANTO: radsej ani necitaj lebo zistis ake je to super motorka :P.. a take kilometre mal najazdenych TRINIDAD uz davno a ani ziarovku nevypalil...


06.11.2012 11:24

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Zazračná motorka ten cesťák...na väčšine to robí a on to má vychytané :-D


06.11.2012 17:01

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

Aky cestak? :D.. nemozem zato ze je az tak dobra :-*


06.11.2012 21:02

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

robo30
 Kávičkár 

Nazdar pito, fakt super úpravy [dobre] možno sa do niečoho takého pustím aj ja s mojím stromíkom 8-) ale chcel by som sa ta opýtať: asi si musel menit lanká, bovdeny + hadicku?


06.11.2012 21:14

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

robo30- jedina vec ktora ti na predlzeni moze vadit je dlzka hadice prednej brzdy. Neviem ci mas tam dane zvysenie rajdov.
Ja mam 30mm,a predlzoval som prednu hadicu za pancierovku Hell. Je to investicia 84€ tusim a daju ti presne na mieru aku len chces dlzku. A ta investicia sa oplati + som daval maksie brzdove platnicky SBS, a Stromcek uz brzdi poriadne..

Takze, ak mas stoky pok rajdami odporucam dat hadice, ak nie tak poznam takych co to maju predlzene bez tohoto..

Ale vyskusaj si to, podloz motorku, povol skrutky v okularoch a nech ti koleso padne dolu zistis aku mas rezervu v hadiciach..

sergej1145.rajce.idnes.cz/ tu si pozri moje prace


07.11.2012 19:49

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

Magy
 Edvenčr 

Ikona

pito...mne to robilo na Varadere aj na V-Strome!!! tak isto aj s bočnými kuframi nemôžem moc púštat rajdy lebo sa hned rozkmitajú...bez kufrov je všetko v poriadku..žiadna fama to nieje


07.11.2012 21:13

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

Magy- vidis a mne nie.. mne sa rajdy trepali aj s topom ci bez neho.. A na kazdom Vstrome co viem kmitaju rajdy ked pustis plyn v tych istych rychlostiach.. LEn s tym rozdielom ze ci mam kufre alebo nie mam to tak isto.


10.11.2012 18:06

Re: Moje upravy: V-Strom Hausgemacht :)

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

DNEŠNÝ ADV TESTING:

Tak dnes som to otestoval aj ako sa to správa na ceste. Na záhorí fúkalo jak sprosté to niektorí vedia. Vietor 35m/s v narazoch to sa motorka nedala udrzat- ale to ziadna :D

Ale ešte ze poznám krásne asfaltky priamo vo Vojenskom Priestore, a sa ani lístok nepohol..

K Téme: testovanie spočívalo v niekoľkých kategóriach:

- rýchlosť 120-130km/h, pustím rajdy, zaradený 6prevodový stupeň- NIČ sa nedialo, motorka šla krásne priamo rovno bez pohnutia rajdov ( mal som aj Topcase). V 65km nastalo ako vždy miernučké zakmitanie a v 58km/h znova ni. A na počudovanie sa mi zdalo že rajdy sa mi menej strasú ako predým.

-rýchlosť 80km/h- robím slalom, krásne ako predtým žiadnu zmenu necítim ani zo zvýšeným ťažiskom.
-rýchlosť 40km/h- slalom, znova to isté žiadne zmeny

Vzhľadom na chlad vozovky som robil aj brzdenie núdzové ale nie tak prudko ako v lete. Znova necítil som žiadne zmeny.

Tiahle zákruty v 90km/h- nič motorka stále stabilná tak ako predtým.

To sú dnešné testy, klopiť na maximum sa nedalo nikde, vzhľadom na asfalt a meteopodmienky. To sa uvidí na jar na Šturci :-)

V teréne je to SUPER, prejdem aj tadial kde som chytal spodok už dávno :-)..

Jedinú vec cítim ked nakloním motorku na mieste že to ťažisko je naozaj vyšie ale to je až fakt v náklone, inak nič extra.

Ďalšie testy budú až na jar, skoky, naklony a prudká jazda, nudzové manévre atd..



Uzavriem to tak, že ako vraveli druhý z motorky to asi tak skoro nepôjde dolu, som s tým zatial nad mieru spokojný, takto mala byť motorka už od základu. Pri posede je to cítiť že je to vyšie, pri jazde už nie.

Pozri obrázok


| 1 2 | Nasledujúce


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.