Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1449 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26124
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15792)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10332)

nove pravidla pre autoskoly ohladom monitorovania teoretickej a praktickej casti vyuky - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiunove pravidla pre autoskoly ohladom monitorovania teoretickej a praktickej casti vyuky - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
28.07.2015 9:11

nove pravidla pre autoskoly ohladom monitorovania teoretickej a praktickej casti vyuky

pohodakman
 Kávičkár 

Ikona

z dovodu najvacsieho poctu nehod sposobenych novymi vodicmi do jedneho roka od ziskania vodicskeho opravnenia budu zavedene nove pravidla pre kontrolu plnenia programu vyuky (teoretickej a praktickej casti). KONECNE

zial neviem blizsie detaily, tak skuste doplnit. dakujem.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pohodakman (28.07.2015 9:12)


28.07.2015 11:00

Re: nove pravidla pre autoskoly ohladom monitorovania teoretickej a praktickej casti vyuky

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

1. Príbeh o mravcovi
2. Každý deň po včasnom príchode do práce sa púšťa malý mravec hneď do roboty ...
3. Je veľmi produktívny, motivovaný a spokojný so svojim zamestnaním …
4. Šéf , lev, len prekvap ujúco pozeral, ako mravec úplne samostatne a na vlastnú zodpovednosť usilovne pracoval ...
5. ... a uvažoval, o koľko bude mravec produktívnejší pod dohľadom, keď už bez dohľadu tak dobre pracuje!
6. Preto zamestnal švába, ktorý mal fundované skusenosti na vedúcej pozícii a bol známy pre excelentné písanie protokolov.
7. Šváb sa rozhodol, ako prvé zaviesť regulované zaznamenávanie pracovného času . ..
8. Potom potreboval ešte sekretárku, ktorá by písala to množstvo protokolov …
9. ďalej zamestnal pavúka, ktorý spravoval to množstvo údajov a monitoroval všetky telefonáty a emailovú komunikáciu .
10. Šéf bol nadmieru spokojný so švábovými protokolmi a poprosil ho, vytvoriť grafy zobrazujúce vývoj a analýzy produktivity, s ktorými by mohol žiariť na zasadaniach predstavenstva.
11. Na to ale potreboval šváb nový počítač a farebnú lasérovú tlačiareň …
12. ... ďalej zamestnal muchu na post veducého IT-oddelenia .
13. Mravec, ktorý bol ešte stále produktívny a motivovaný, začínal nenávidieť tú stále sa zväčšujúcu byrokraciu a tie toľké zasadania, ktoré mu brali skoro celý pracovný čas a boli pre chod oddelenia úplne nepotrebné .
14. Šéf prišiel k rozhodnutiu, povolať vedúceho pre oddelenie, v ktorom mravec pracoval.
15. Novú pozíciu dostala cikáda, ktorá sa síce do práce na oddelení vôbec nevyznala, ale bola v úzkom vzťahu s levom . Ako prvé si objednala nový koberec a ergonomickú stoličku do jej kancelárie.
16. Ďalej ešte potrebovala notebook a osobnú asistentku, ktorú si doniesla zo svojho predchádzajúceho zamestnania, ktorá by jej pomáhala vytvoriť stratégiu pre optimalizáciu pracovnej a rozpočtovej kontroly *) . *) tú nevyhnutne potreboval šváb pre svoju výročnú správu!
17. Oddelenie, na ktorom pracuje mravec, je dnes jedno žalostné miesto, kde sa už nikto nesmeje a každý je len frustrovaný …
18. Preto presvedčila cikáda šéfa, že je nevyhnutne potrebné, spraviť podrobnú analýzu o zlej pracovnej atmosfére na pracovisku .
19. Po analýze výkonu a nákladov oddelenia, na ktorom pracoval mravec, zistil lev veľmi rýchlo , že produktivita upadla a ...
20. … poveril medzinárodne uznávaného poradcu podnikatelov, sovu , aby zanal y zovala daný prípad a predložila vylepšujúce návrhy .
21. Po 3 mesiacoch predložila sova niekoľko zväzkový posudok, v ktorom skonštatovala : “ Oddelenie je nadmerne obsadené …”
22. Hádajte, kto bol prepustený.
23. Samozrejme, že mravec, pretože nebol motivovaný a aj inak prejavoval negatívne správanie .


28.07.2015 11:32

Re: nove pravidla pre autoskoly ohladom monitorovania teoretickej a praktickej casti vyuky

SO545
 Kávičkár 

Ikona

a to sme komancom tvrdili ze su byrokraticka svoloc >:-)


28.07.2015 11:56

Re: nove pravidla pre autoskoly ohladom monitorovania teoretickej a praktickej casti vyuky

meloking
 Kávičkár 

Ikona

kolko poznate skutocnych mravcov?

vysledky su jasne. vodicak dnes dostane aj negramotny asocial, aj pamela s problemami urcit pravu a lavu stranu, ci profesionalny synacik, ktory ma v hlave stale zatiahnutu rucnu.


28.07.2015 12:04

Re: nove pravidla pre autoskoly ohladom monitorovania teoretickej a praktickej casti vyuky

SO545
 Kávičkár 

Ikona

vies co je naozaj na zamyslenie.

Ak mas nahodou vodicak C , E a prisiel si o pracu tak ti pracak s fleku nuka soferovat kamion.
Chvalabohu pracu mam aj komplet vodicak ale ak by som o pracu prisiel asi by som soferovat kamion nesiel... predsa len je to trochu ina kategoria... ale odvaznych je vela.


28.07.2015 22:02

Re: nove pravidla pre autoskoly ohladom monitorovania teoretickej a praktickej casti vyuky

Goldy
 Geriatrik 

Ikona

Ak vodicak dnes dostane aj negramotny asocial, aj pamela s problemami urcit pravu a lavu stranu, ci profesionalny synacik, ktory ma v hlave stale zatiahnutu rucnu, nie je problém len nekvalitného výcviku a výuky v autoškolách, ale je to vizitka hlavne prístupu k povinnostiam skúšobných komisárov ( ich poctivosť a úplatnosť ) ;-)


28.07.2015 23:00

Re: nove pravidla pre autoskoly ohladom monitorovania teoretickej a praktickej casti vyuky

krampus
 Geriatrik 

Ikona

Ja vidím hlavný prolém v tom, že mladý vodič po dvoch mesiacoch po zísaní vodičáku si myslí o sebe, že je SchuMACHER a všetci okolo sraľovia, čo nevedia šoférovať a len zavadzajú na ceste, to samé platí aj o moto.Poniektorí kamionisti - kapitola sama o sebe! No a k pipenkám s mobilom večne na uchu vo veľkých offroudoch sa ani nevyjadrujem.
Na toto už autoškola nemá dosah.
Jedine povinná "psychologická prírprava" min, v rozsahu 8 hod ... by snáť ...


28.07.2015 23:15

Re: nove pravidla pre autoskoly ohladom monitorovania teoretickej a praktickej casti vyuky

jozins
 Turista 

Ikona

Schumacherovia sme po získaní vodičáku boli ak nie všetci, tak minimálne polovica z nás tu >:-) Ok, vy násobne starší asi nie, lebo si to už nepamätáte :-D ( zo srandy ;-) )
Ruku na srdce - pomohla by vtedy psychologická príprava inak ako nový zdroj srandičiek? Teraz áno, ale 17-20 ročný fagan má iné priority. Opatrenia by museli byť individuálne a to zaváňa v dnešnej super moderno demokratickej dobe diskrimináciou.
Osobne vítam to, že môžu jazdiť mladí už od 17, ale s prislúchajúcim doprovodom.. ten rok pod dozorom a výchovnými pozauši by mohol dosť pomôcť. Len tie autá by mohli byť aj označené - modrá škatulka na streche?


29.07.2015 8:57

Re: nove pravidla pre autoskoly ohladom monitorovania teoretickej a praktickej casti vyuky

krampus
 Geriatrik 

Ikona

jozins o tom potom :-D , každý sme tým prešli, ale absolútne sa nedá porovnávať vozový park a premávka pred 10-20-30 rokmi a teraz a o výchove k v rodinách násťročných radšej pomlčím.
V RO to mali riešené ešte " za Causesca" (ako je to teraz, neviem) tak, že vodiči do 2-rokov od získania VP museli mať označené auto na zadnom okne snímateľným terčíkom s výkričníkom v žltom poli, mimo obce bol pre nich "seedlimit" 80 km/h, pri závažnom priestupku alebo spôsobení akejkoľvek nehody automaticky vodičák na rok do "sušiarne" a za ostatné priestupky dvojnásobná pokuta. A keďže MILITIA bola na skoro každom kroku, verte-neverte, pomáhalo to.

Toto by sa mohlo zaviesť aj u nás (značenie) a hneď by človek vedel, "s kým má tú česť". ;-)

Dôvod úpravy: dopl.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil krampus (29.07.2015 8:58)


29.07.2015 11:25

Re: nove pravidla pre autoskoly ohladom monitorovania teoretickej a praktickej casti vyuky

sHARk1
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

dnes je pre tie nadupané egá potupa aj vycapiť si dozadu Z

v Rakúsku mi nedávno všimnutie si tabuľky L17 zachránilo auto, dovolenku, ...


29.07.2015 13:50

Re: nove pravidla pre autoskoly ohladom monitorovania teoretickej a praktickej casti vyuky

Herec
 Kávičkár 

Toto nariadenie nieje vobec o autoskolach je to o tom ze SR sa prihlasila ako testovaci narod ked cela EU dala od toho ruky prec. A vyhovarat sa na autoskoly ze vyrabaju cestnych piratov je dost kratkozrake. Ked mladi nedostanu za 18rokov doma a v skole vychovu a rozum tak autoskola im ho do hlavicky nenaleje za 2mesiace. :-) Vzdy existovali prominentni a podobni v minulosti sa praveze vodicak dal vybavit za flasu popripade takmer zadarmo na vojne.... :-~ Kvalita v autoskolach je viac menej rovnaka samozrejme ze existuju kvalitnejsie a menej kvalitne autoskoly. V zahranici je vodicak niekolko nasobne drahsi ruku na srdce ci chceme aby to bolo aj tu tak lebo platy rast nebudu ako u susedov. ;-) tim ze autoskoly budu musiet nakupit monitorovacie zariadenia a platit mesacne prenajom signalu tak cena vodicaku porastie o par € hore ;-) a kvalita sa nezmeni to si mozete byt isty. [dobre]


30.07.2015 7:05

Re: nove pravidla pre autoskoly ohladom monitorovania teoretickej a praktickej casti vyuky

pohodakman
 Kávičkár 

Ikona

Re: Herec: ked za dva mesiace "autoskola im ho do hlavicky nenaleje", tak nech ho autoskola nepovoli na skusky. nejde o to v akej kvalite autoskola ponuka svoje sluzby. mne bude stacit, ked sa budu monitorovat pocty hodin pre teoreticku a prakticku pripravu. som si totiz isty, ze velky pocet autoskol ma prave z tohto slusny biznis.

vazim si kazdu riadnu autoskolu a zelam si, aby ich pocet bol co mozno najvyssi.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pohodakman (30.07.2015 7:06)


30.07.2015 12:28

Re: nove pravidla pre autoskoly ohladom monitorovania teoretickej a praktickej casti vyuky

keiko
 Turista 

Ikona

V 2012 som si robila vodicak na motorku, pricom som uz 16 rokov jazdila B a BE. V rovnakom case zacala so mnou chodit na jazdy aj slecna (uz na prvej hodine oblecene komplet vanucci a vlastniaca motorku), ktora sa vsak ani po 3 mesiacoch nedostala z cviciska a niekolko krat polozila moto na zem na cvicisku. Na praktickej skuske s nou musel ist instruktor na motorke aby dokazala dat kolecko po cvicisku a zabrzdit. Napriek tomu vodicak dostala.... Na moju otazku instruktorovi a skusajucemu, ze ci im nevadi ze ju tym vodicakom "zabiju" som dostala odpoved, ze ked ho chce nech ho ma ... Asi by som na ich mieste nevedela spokojne spavat...


30.07.2015 12:35

Re: nove pravidla pre autoskoly ohladom monitorovania teoretickej a praktickej casti vyuky

Martin Masarovič
 Čoprák 

Prvé tri roky od autoškoly auto s max výkonom 50 koní, alebo silnejšie len v sprievode zákonného zástupcu a mohlo by to pomôcť. Každému povinne favorita :-D


30.07.2015 12:52

Re: nove pravidla pre autoskoly ohladom monitorovania teoretickej a praktickej casti vyuky

GothaR
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona

Herec ma pravdu, toto opatrenie samo o sebe kvalitu vycviku nezvysi. Iba sa skomplikuje ziskavanie vodicakov bez jazdenia.
Uroven vycviku treba zvysit zavedenim nejakej poriadnej osnovy vycviku s minimalnym poctom jazd pre kazdu ulohu (cvicisko, svetelna krizovatka, kruhac, okreska, dialnica, atd.). Tym by sa samozrejme vodicak predrazil tym menej skusenynm, ale aspon by sa potom nemuseli bat ist na cesty.
Priklad za vsetky: kolegova snubenica si robi vodicak v KE - prve 4 jazdy mala na cvicisku lebo jej to este poriadne neslo, potom dalsie len po malo frekventovanych cestach a vacsinou v nedelu, lebo sa bala premavky... Na tom by nebolo nic zle, keby sa dali pridat dalsie jazdy, aby si skusila aj jazdu v dopravnej spicke.
Toto je problem, nie tych par jednotlivcov, ktori preskocia jazdy za uplatok.


30.07.2015 13:48

Re: nove pravidla pre autoskoly ohladom monitorovania teoretickej a praktickej casti vyuky

Bajz0
 Kávičkár 

Ikona

Vascina autokol je ako toto forum. Ked sa spytas niekoho ci je dobra helma KBC tak ti ti co ju maju povedia ze je super ale to len preto ze na hlave nikdy poriadnu helmu nemali. Takisto ked sa v autoskole vozis po parkovisku a instuktor si zateba ani nesadne vsak co ak by si nahodou spadol tak potom ziadna birokracia nepomoze. Je obrovsky rozdiel ci ta uci niekto kto na motorke vie jazdit alebo aj jazdi. A ci ti che odovzdat vodicak alebo skusenosti



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.