Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1861 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26199
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15829)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10370)

Bmw f800st r.v.2007 - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuBmw f800st r.v.2007 - Diskusné fórum - Len Tak

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
02.07.2018 13:32

Re: Bmw f800st r.v.2007

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

asi nie, ja som kúpil dva samostané protikusy /asi samce/ naletoval na kábel, prevŕtal záslepku konektora , prestrčil kábel a zasilikónoval.


02.07.2018 13:27

Re: Bmw f800st r.v.2007

Re: tryskac:ano ten konektor tam mam ,, tak som to aj myslel ze to napojim . dostat to kupit v kazdom obchode s autodielmi _?


02.07.2018 13:15

Re: Bmw f800st r.v.2007

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

nekupuj voltmeter do ? zapalovača - zásuvky, ale kúp niečo takéto a nahod si to natrvalo.
auto.bazos.sk/inzerat/87373262/Voltmeter-modry-zeleny-a...
Na držiaku baterky ba si mal mať zvrchu uložený nevyužitý konektor na napájanie origo GPS a na ten to môžeš pripojiť.
Pozri obrázok


02.07.2018 12:39

Re: Bmw f800st r.v.2007

dakujem Vam za rady


02.07.2018 12:38

Re: Bmw f800st r.v.2007

ako som pisal so servisu mi scipla za 20km asi tri krat pri nahlom poklese otacok ,, teda zmacknuti spojky . isiel som ju zaviest spat do servisu na druhy den a isla normalne , pravda bolo chladnejsie . tak som tam ani nesiel , motorku testujem a vypada ze sa spametala a sprava sa normalne . nechcem to vsak zakricat. regulator je horuci ale tak ze ho mozem drzat v ruke .. chcem kupit merac napätia do zapalovanie a budem sledovat ako sa drzi napätie .


27.06.2018 22:49

Re: Bmw f800st r.v.2007

minomonster
 Kávičkár 

Ikona

nie, vyzeral podobne, ale bol denzo a išlo tam hlavne o stator


27.06.2018 21:14

Re: Bmw f800st r.v.2007

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Mimomonster , ten nový rotor mal vačšie a zošikmené diery?


27.06.2018 21:08

Re: Bmw f800st r.v.2007

minomonster
 Kávičkár 

Ikona

amerika obchoduje s činskym tovarom, par ludi si kupilo z američky a po rozobrati veci,/ nie alt./ made in chinaaaaa.
mne ked odišiel alternator, ludia niektory , že daj to previnúť a tak a ja že nieeeeee, kupim si novy alt, objednal som z fabriky a miesto kukosanu /japan/ čo tam bol od vyroby mi poslali DENZO/ japan/ a rovno aj s rotorom, kompletku a krasne som to namontoval a jazdiiiiim.


27.06.2018 20:51

Re: Bmw f800st r.v.2007

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

ešte som nepočul o tom aby previtý alt. vydržal viac ako pár kkm.
Ale chcel by som počuť, že Cína vydržala, lebo tomu neverím.
Vláčia sa tu z Anglicka či USa no aj tie odchádzali, no možno sú to tiež tie čínske ...
Chce to dorobiť nejaké chladenie prievanom 8-)


27.06.2018 20:12

Re: Bmw f800st r.v.2007

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: Merlin00: To aby kupil z tej Ciny 2 kusy a nahradny nosil na dovolenky zo sebou.


27.06.2018 18:02

Re: Bmw f800st r.v.2007

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Myslim, ze stator sedi rovnaky do F650, F700, F800..
Pokial viem, tak asi pred dvoma rokmi, ho menil clovek, ktoremu som to meral a bol tam zvod na kostru.
Regulator to tiez nezvladol.
Obe suciastky z ciny, nevysli viac, ako 50 USD dokopy, lebo stator vysiel na 40 a regulator do 10.
Dnes to bude malicko drahsie, lebo ceny poskocili, ale podla mna ziadna drama, do 70-80 USD sa to vmesti.
Alebo to v najhorsom nechat previnut niekde, kde robia opravy motorov, transformatorov.
Obavam sa, ze cena tej opravy ale vyjde viac, ako cina, ale na strane druhej, ak to bude robit profik, tak to vlozi aj do laku a upece, co zabezpeci to vinutie na veky. Pokial aj spravi bandaze z izolacneho materialu na tie kostry, tak to bude doslova tuningovy diel.
www.aliexpress.com/item/Areyourshop-Motorcycle-Magneto-...


27.06.2018 11:10

Re: Bmw f800st r.v.2007

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

U 800ky je alternator spotrebak. Podla mna chlapec zaregistroval problem a predal to.


27.06.2018 11:07

Re: Bmw f800st r.v.2007

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

že Ti to zdochýňa môže byť špinavý ventil sek. vzduchu, krokový motorček volnobehu, či hadičky okolo neho.
Chceš vedieť teploty elektrovýbavy, no nie si schopný dať či odmerať napatia pred a za reglerom.
Ako chceš potom merať teploty?
Po výfukových zvodoch , druhá najhorúcejšia časť na motore je dekel altu. Teplota regleru je tiež vysoká, no zo stúpajúcim odberom zo spotrebičov klesá.
Regler bol lacnejší? To znamená, že už nebol originál? Už to niekto riešil ? Je originál alt.?
Regler sa dal kvalitnejší čo znesie raz toľko ? To je cca na 800 Watov, ved také sa ani nevyrábajú ...
p.s. Možno servis urobil všetko čo mal, len info je "laické".
Akú vôľu máš na páčke spojky?
Merlin, zatiaľ nič nenasvedčuje, že by to bolo treba rozobrať, jedine ak je voľný spojkový kôš.
Zatiaľ treba len merať , alebo vedieť čo sa odmeralo ...
Dobrý je aj postup čo spomínaš, akurát by som nepoužil halogénku a treba merať za studena aj za tepla.


27.06.2018 8:48

Re: Bmw f800st r.v.2007

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Ja si dovolim nesmelo pripomenut, ten testovaci diagram, no najma zmeraj statorove cievky, a ich mozny prieraz smerom na kostru.
Podla indicii, ktore si napisal, to vyzera prave na problem zvodu do kostry.
Regulator sa prehrieva a system nedobija spravne.
Teoreticky mozu byt poskodene aj magnety v rotore, ak to ma divny zvuk.
Ale to si nemyslim, pretoze by to bol problem aj nastartovat.
Meranim cievok sa priblizis ku zavade, rozborke sa asi nevyhnes.

V podstate uplne trivialne, mozes otestovat system tak, ze odpojis od regulatora statorove ciecky konektorom /3 zlte kable/ a ked nastartujes moto na nabitej baterke, zmerias pomocou ziarovky napriklad 24V 55W napatia medzi cievkami a voci kostre.Ak ta ziarovka zacne svietit medzi ktorym kolvek vyvodom statora a kostrou, je problem jasny.
Idelane je pouzit ziarovku do nakladaku H4 24V ktoru zapojis seriovo /obe vlakna v serii/ lebo napatie moze na cievkach stupnut az na 50V, bez regulatora.


27.06.2018 7:30

Re: Bmw f800st r.v.2007

ma niekto bmw f800st ? alebo aku teplotu ma mamt regler ? motorka bola v servise , servisak povedal ze vymenil regler premeral .. a chyba bola v regleri , jednoducho ze bol niaky lacnejsi a nevydrzal . tak ze tam dal kvalitnejsi , ktory znesie raz taku zataz . cestou domov - cca 25km.. mi motorka pri rychlom poklese otacok scipla . asi tri krat za cestu .. regler celkom horuci .. tak uz zostavam z toho v pici .. ked ju nastartujem na neutrali ide ale ma taky trochu iny zvuk ..ked zmacknem spojku ma zvuk na aky som zvyknuty ..


18.06.2018 16:57

Re: Bmw f800st r.v.2007

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Vatsina starsich BMW, najama K, R, ma klasicky budeny alternator z kruzkami.
Tam je oprava jednoducha, altikove creva, okrem prednej priruby, sedia zo seatu, WV, skody, pripadne aj audi, alebo niektore fiaty. Modre vrtule, radove motory a boxery z doby 84-2004, pouzivali v elektroinstalacii, zakladne prvky zhodne z automobilmi.
Rovnako aj starter, sa da vykuchat z vrakov, okrem prednej priruby. Ale creva sedia.
Bohuzial F800, ma magnetto alternator nebudeny, len stator cievky a permanentne magnety v rotore. Ako vatsina moto.


18.06.2018 11:19

Re: Bmw f800st r.v.2007

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

to že Ti nedrží volnobeh nemá s dobíjaním nič spoločné, ak má baterka pri chode aspoň okolo 10 voltov.
S nabitou dobrou baterkou a odpojeným predným svetlom, by Ti motorka mala vydržať ísť cca 1,5 až 2 hodiny. Ak odpojíš regler , kludne môžeš do servisu prejsť. No doporučujem odpojiť aj alternátor, lebo ak je zlý regler - skratuje pri nízkom napatí, môže odpáliť alt.
Aj ked máš Bakelitové Motorové Wozidlo :-D elektrika je v ňom tá istá ako v iných značkách, takže na určenie zdroja poruchy a čo následne bude treba kúpiť stačí niekto kto počúval na hodinách elektriky a má aj ten najobyčajnejší multimeter.
Tu je k tomu postup:Testovací diagram kontroly dobíjania motocyklových batérií


18.06.2018 10:18

Re: Bmw f800st r.v.2007

jackob117
 Kávičkár 

Ikona

Kiežby sa ti chce trepať do BB tak mame Snoopyho, on ti opraví všetko 8-)


18.06.2018 10:09

Re: Bmw f800st r.v.2007

viete mi niekto odporucit elektrikara co sa venuje motorkam ? okolie Ilava. dakujem


17.06.2018 22:17

Re: Bmw f800st r.v.2007

baterka bol vyslahana na 8 V , dala sa nabit . ked ju tam nahodim tak mi ide nastartovat , ale motor nedrzi scipne. drz iba ked ho drzim na plyne .. bude to teda reglerom a asi aj alternatorom ? mozem regler odpojit a skusit previest motorku na servis ? alebo vie mi niekto pomoct z okolia na prevoz ..okolie Ilava , z Ilavy do Pu . vdaka


16.06.2018 8:21

Re: Bmw f800st r.v.2007

minomonster
 Kávičkár 

Ikona

ak sa ti to posralo hned, zavolaj byvalemu majiteľovi , že sa ti motorka hned pokazila a že nech to rieši aj on, možno bude vediet viac okolo toho, čo sa dialo a tak, možno ti prispeje na opravu, možno ju bude chciet naspät .
A k tej zavade, zmeral si napijanie? daj tam dobru baterku a zmeraj nabijanie, stači ti obyčajny merak, ma nabijat od 12,8- 14, 6 . mne odišiel alternator v Grecku a motorka ma už nikam neodviezla, po vymene altika všetko funguje., treba kuknut aj stav stareho altika, ložiska, či nieje trenie , niečo vymlatene a tak.


16.06.2018 0:18

Re: Bmw f800st r.v.2007

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

nie


15.06.2018 21:41

Re: Bmw f800st r.v.2007

Moze mat stym nieco spolocne ,ze niaku dobu svietilo vkuse brzdove svetlo pri jazde ? lebo bol zaseknuty spinac v packe ..


15.06.2018 20:29

Re: Bmw f800st r.v.2007

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Ak ti v kratkom case, odiesiel druhy regulator, /ak je skutocne odideny/, problem nebude v regulatroe, ale v samotnom magnetto alternatore.
Pravdepodobne zvod cievok.
Toto odpravi regulator celkom spolahlivo, ale nie hned. Regulator je celkom dost dobre dimenzovany, ale nevydrzi vecne, najma pri zvode cievok nedobija plnym vykonom a velmi sa prehrieva.
To este nemusi znamenat smrt regulatora, ale take "priodjebnutie".

Druhy problem byva, ak nema palubna siet dostatocnu zataz, teda typicky upravy svetiel na LED, alebo denne svietenie, kedy nejde cast vykonu, cez hlavnu ziarovku cca 55W a ohrev regulatora je vyssi, ako je schopny zvladnut.


15.06.2018 17:02

Re: Bmw f800st r.v.2007

dakujem vam zatial za reakcie. meral som baterku a je vyslahana . davam ju nabit . pri reglery citit smrad po skrate. zaujmave je ze po roku ako to bolo vymenene sa to stalo zas ? este neviem na 100 percent ze to bude tym no pravdepodobne hej.. da sa odpojit regler a zapojit to bez neho ? je na regler zaruka ?


15.06.2018 15:41

Re: Bmw f800st r.v.2007

durinkos
 Kávičkár 

Ikona

Posli mi do ss t.cislo. Byvam nedaleko a mozno ti trosulilinka budem napomocny. ;-)


15.06.2018 10:31

Re: Bmw f800st r.v.2007

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: psenek: Pomeraj baterku, a pomeraj regler či dobíja a budeš presne vedieť...


15.06.2018 10:30

Re: Bmw f800st r.v.2007

predavajuci kupoval novu baterku rok dozadu , lebo mu zle startovala az mu nenastartovala vobec . zistilo sa ze mu ju nedobija ,, tak mesiac nato dal vymenit regler.


15.06.2018 10:14

Re: Bmw f800st r.v.2007

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Presne to isté čo už napísal tryskac. Baterka mŕtva a to možno aj preto že odišiel regler alebo horšie že sa uvaril alternátor čo sa na týchto motoroch stáva pomerne bežne po 60 - 80 tkm.


15.06.2018 9:31

Re: Bmw f800st r.v.2007

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Ak sa Ti za jazdy vypnú budíky a ABS tak máš vysoké alebo nízke napatie. Podľa ostatného čo popisuješ to druhé je správne. Takže je pravdepodobné, že máš kaput alternátor či regler a vozil si sa na baterke, ked došla jej šťava, tak to umrelo ako píšeš.
Ako prvé zmeraj nabi baterku a skús naštartovať.
Ako druhé ak je prvé pravda, porozmýšlaj či si mal takú smolu a dobíjanie umrelo hned po kúpe, alebo mohlo byť mrtve už skôr a predávajúci Ti to predal len s poriadne nabitou baterkou.


14.06.2018 23:17

Bmw f800st r.v.2007

Caute.mam taky problem.tyzden dozadu som kupil bmw f800st. Po cca 60 km mi prestala ist z nicoho nic na dialnici.najskor svietilo abs potom vyplo uplne budiky,motor chvilu isiel no potom to sciplo.skusal som ju nastartovat no bez vysledku.po otoceni kluciku naskocia budiky klasika.no po zmacknuti startovacieho cupliku to tak cukne ako keby signal no motor nic ,ako keby je bloknuta elektrika.a vypne nasledne zapne budiky.ked to spravim asi 4 -5 krat.naskoci chyba na palubnom ews a blika indikator -kontrolka teploty.svietia parkovne svetla.ako som googlil myslel som ze bude zla antena ews a ze nevysiela signal medzi imobilizerom a riadiacou jednotkou.antenka prisla nahodil som ju na konektor ( este nevyvrtal von spinaciu skrinku neviem ci to ma zmysel ) a skusal v roznych polohach pri dotyku s klucom nastartovat.no ziadna sanca a na palubnom pocitaci pise hned ews.ani to uz necuka .len vypne a zapne pc pri startnuti.otazka je ci to je chybna ta antenka,a musim ju dat napavno preto to nejde.alebo ci my poslali chybnu antenku, alebo chyba je uplne inde.teda napr.vadny imobilizer ?
Dakujem vopred za pomoc.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.