Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1227 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26078
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15768)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10310)

Honda Transalp - problem s volnobehom a "visiaci" plyn - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHonda Transalp - problem s volnobehom a "visiaci" plyn - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
21.04.2019 14:43

Honda Transalp - problem s volnobehom a "visiaci" plyn

bublifuk21
 Edvenčr 

Ikona

Zdravim pani. Mam problem s plynom na mojom TA. Ako prve dost zle startuje. Najprv chyti jeden valec a az po hodnej chviky chyti aj druhy. Ked uz je ako tak zohriaty a vypnem sitic, zdochyna. Tak som to riesil tak, ze som vytocil par otacok srobykom, co sa nastavuje volnobeh. Ale ponahalo to len ciastocne. Ked bol ale moc vytoceny, pri dalsom startovani na sytic isiel velmi do otacok, ale co je horsie uz pri jazde, preradovani a ubrati plynu otacky nesli dole, ale este mi o cca 1000 otacok vyleteli hore a len akoby tak pozvolna isli dole. Myslel som si, ze to je tym, ze uz som dlho nemazal plyn a lanka, tak som plyn rozobral, lanka premazal. Teraz ide plyn lahucko, ale volnobeh stale nedrzi, musim mat akoby trosicku pridany sytic a otacky pri preradovani vyletuju stale. Nie je to problem so zmesou? Vie mi niekto pls. poradit? Hlavne tie visiace otacky, je to dost neprijemne, pouzival som aj brzdenie motorom, ale teraz uberiem plyn a az o dve tri sekundy idu otacky dole. Ale robi to len pri jazde a zaradenej rychlosti. Ked na mieste pridam a aj uberiem, otacky idu hned dole. Dakujem za vsetky rady.


21.04.2019 17:18

Re: Honda Transalp - problem s volnobehom a "visiaci" plyn

gti1
 Kávičkár 

Hmmm,poprasakane priruby na karbecoch.


21.04.2019 18:36

Re: Honda Transalp - problem s volnobehom a "visiaci" plyn

Saints
 Čoprák 

Ikona

- plyn. lanko aj sitic idu do raburatora ...
- vycisti a skontroluj karburator, uz ked to budes robit prekontroluj podtlakove hadicky, ci nepraskaju vzhladom na svoj vek.
- ak si v tom neni doma nastavovacie srobiky nechaj tak - precisti ich cisticim na karbec + vyfukaj stlacenym vzduchom.


21.04.2019 19:27

Re: Honda Transalp - problem s volnobehom a "visiaci" plyn

minomonster
 Kávičkár 

Ikona

je to jednoduche, maš zlu zmes, neuviedol si , aku maš motorku, a to je velka chyba, lebo ak sa nemylim, tak 2003 TA, su už ička, možno sa mylim, , ale ak maš karbec, teda asi ano, tak maš zasrane trisky, rozober karbec, kukni predtym štart sprejom , či nemaš manifold prasknuty, , strekni a ak sa zmenia, tak su, potom rozober karbec a kukni membrany , trisky....
a daj aj nove sviečky, kukni tlaky, maju mat okolo 8-10 atm, neviem presne, ale nejake maju mat, chichi
a ten šrob ma byt malo pootočeny, ked ho zašrobuješ , tak otvoriš klapku a bere veeela vzduchu a cele to nefunguje.
Pred zimou to fungovalo, kolko to ma nabehane?
Ako to fungovalo predtym???
aky tam je benzin, ten minuloročny?
Aka je spotreba?
aky je stav motora? :-))) >:-) :-)


21.04.2019 22:29

Re: Honda Transalp - problem s volnobehom a "visiaci" plyn

bublifuk21
 Edvenčr 

Ikona

Je to TA 2003, mam ho v profile. Nuz za posledne 4 roky viac stal ako jazdil, benzin je tam nuz este aj z pred minuleho roka, lebo za minuly som neurobil ani 200 km, lebo dve male deti a nemam ho ani tam, kde sa vacsinu casu zdrzujem. Snazil som sa ho aspon raz za mesiac dva prestartnut a poturovat trosku ( uz viem, asi som mu tym velmi dobre neurobil). Pred tymi 4 rokmi mi robil na nom vacsi servis Ivan Sochan z RK, a isiel ako hodinky. Ako prve teda asi vypustim, ten stary benzin, natankujem novy. Do tych karburatorov sa asi pustat nebudem, trosku mam pred tym respekt, ze ich rozhodim.a bude to este horsie. Ma nabehanych cxa 57 tisic. Cize aj tak, keby som ich rozoberal asi by bolo vhodne vymenit aj membrany aj priruby, takze si asi budem musiet zasa rezervovat nejaky termin v servise... Pre tych, ktori by mali problem s tym, ze naco mi je moto, ked na nej nejazdim. Keby som ju predal, uz polovicku na kupu dalsej nepresvedcim a mam k nej veelni silny citovy vztah, takze ano, je to min. 80 e kazdy rok poistka a min 30 e kazde dva STK, ale chcem ju mat doma a budem sa vozit, ked sa bude dat. Peace :-))) . Ale dakujem krasne za vsetky rady. Aspon viem, ze to teda nie je problem len plynovej rukovate a lanka.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.