ISSN 1336-6491 | Online: 1477 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár | Jawa okolo sveta

sunmoto-cz-06-07-2014 www.rossi.sk motosportracing.sk www.norcobikes.sk/ www.chopperstyle.sk www.motoquad.sk

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

O čínskych moto - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuO čínskych moto - Diskusné fórum - Len Tak

| 1 2 3 4 5 |

28.06.2007 17:11

Re: O čínskych moto

Ducho
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Inak ľahko sa rozoznávajú, všetky majú značku Regal Raptor a nie Yuki,
Pozri obrázok


28.06.2007 17:19

Re: O čínskych moto

Mishko
 Skútrista 

Ikona

Ducho: Mas pravdu. Ved coze je to 50 rokov. Uz sa teraz tesim ako si okolo roku 2057 kupim vyblyskanu kvalitnu cinsku motorku.


28.06.2007 17:22

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

Ducho: mas pravdu, Spider. Akurat je otazne, ci sa Yuki k Spiritu nakoniec vobec dostane. To uz nie je o tom, lacno kupit a draho predat. Spirit je vyrabany na objednavku z USA, s konstrukcou pomahal Johnny Pag www.johnnypag.com/ ktory zije striedavo v Kalifornii a v Cine.
Regal raptor je znacka v USA, pre Australiu maju znacku Pagsta. Teraz sa uz Regal raptor predava aj v Nemecku.
Nezda sa ti divne ze Yuki o tom Spideri uz dlho rozprava, a stale nepredava? Mozno sa sem ta moto nakoniec dostane, ale pod znackou RR..


28.06.2007 17:22

Re: O čínskych moto

Ale ten spider je pekný. Pár malých úprav (Blinkre, späťáky, brašne) a je to normálne pekná motorka, keby som teraz kupoval, tak sa zrejem rozhodnem práve pre ňu


29.06.2007 15:26

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

Mishko: 50 rokov to nebude. Stavime sa? :-) Samozrejme nebavme sa o moto s objemom Goldwinga, ale o 600-750ccm.

Teraz ciastocne offtopic, nie o cinskej, ale o indickej moto. India nie je len prehistoricky Entfield (ktore sa robia aj s dieselom), alebo Yezdi (dvojtaktne klony Jawy).
Firma Bajaj od marca 2006 vyraba model Pulsar 220. Existuju dve verzie- s polokapotou Pulsar 220 DTS-i, a bez nej. Zaujimavosti: jednovalec 220ccm, vykon 20 koni, dve sviecky, vstrekovanie, splna Euro3. Na pristrojovke LCD ukazovatel, zadne LED svetla, vpredu eliposidny projektor so ziarovkiu H7-55W. Za priplatok karbonova maska okolo svetla + karbonovy tlmic vyfuku. Tento rok by sa mala objavit nova verzia, s 250ccm, 25 koni, a vzadu monoshock. Moto sa predava v Indii za cenu 56.000 Sk, ak som dobre pocital.

Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok



29.06.2007 16:05

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

o tom Pulsare 220 je na youtube uz aj mnozstvo videoprispevkov.
oficialny reklamny klip:
Video: www.youtube.com/watch?v=IqMoSk1z59Q
a amaterski indicki "streetfighteri"
Video: www.youtube.com/watch?v=QVn9sMgtUfQ

Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (29.06.2007 16:10)


29.06.2007 17:31

Re: O čínskych moto

Ducho
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Copy: Predáva, ale len 125-tku... Myslíš, že má význam kúpiť niečo, čo môžu dostávať len pol roka. (od 2008 sa nesmú vyrábať moto s karburátorom) Preto češi na stránke Yuki viac krát zmenili špecifikáciu motora, iba názov ostal Spider 400, ale objem už nie... Nevedeli, aký motor tam bude, lebo bol problém práve s íčkom... Možno to už vyriešili, neviem... Ale jedno viem, 125 sa predáva pod Yuki už 2 mesiace a dobre. Tak prečo by sa nemala aj 350, keby bola???


29.06.2007 19:52

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

Ducho: ci je v predaji 125cc Spider, neviem. Na ulici som ho este nevidel. Verzia 349cc, ktoru maju na stranke neexistovala, ani nebude. Ked, tak 320cc.
Yuki ma na stranke fotku Spidera s logom Regal Raptor.. predavaju to teda ako Regal Raptor alebo ako Yuki? A na stránke píšu, že "je k dispozícii".


30.06.2007 0:47

Re: O čínskych moto

duroslav
Darca Krvi  Turista 

Ikona

pekna diskusia, som pozorne cital....sak vyroba moto sa stahuje nielen do ciny....moj TA je made in italy, alebo spain, co asi tiez ubralo kvalite...
copy: MuZ robi len skutre? sak pred 2-3 rokmi som mal nejaky vseobecny motokatalog, v ktorom boli MuZ same velke krasne stroje, vzbudzujuce fakt respekt...


30.06.2007 8:07

Re: O čínskych moto

Ducho
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Predávajú to ako Yuki 125 Spider... Presne tak ako Yuki 250 Vice a Yuki 250 Star. Na obidvoch som jazdil a ver, že sú to dobré stroje. Oveľa lepšie (hlavne motoricky), ako ostatné Yuki, bežne vyrábané v inej fabrike... A okrem technického preukazu názov Yuki na nich nenájdeš.
Pozri obrázok

Stránku preberajú od čechov, preto sú tam nezrovnalosti...


30.06.2007 8:22

Re: O čínskych moto

Ducho
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Copy: Sorry, ale stále mám pocit, že píšeš o niečom, čo poznáš len z internetu, čo si si ani neošahal... A pritom stačí zájsť do Yuki na Žabák, pobaviť sa s Miňom a hneď máš prehľad a dokonca sa na nich dá aj povoziť. Ja aspoň viem, o čom píšem. Mám Yuki 250 Soft, žena má Yuki 250 Star a kamoš Yuki 250 Vice:
Pozri obrázok


30.06.2007 9:29

Re: O čínskych moto

Anthrax
 Bahniak 

Duroslav > Ja si tiez pamatam ze MZ zacala s produkciou celkom peknych masiniek s motormi Rotax:

www.motorcycle-usa.com/photos/E7E6664.jpg


30.06.2007 12:06

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

Ducho: kym bol v Yuki Campa, tak som u neho parkrat bol. Odkedy tam nie je, takze posledny polrok, tak nejak ani nemam dovod na Zabak chodit. BTW tebe sa nezda divne, ze Yuki (obchodna znacka, nie znacka vyrobcu) predava moto inej obchodnej znacky? To za chvilu mozu predavat aj Kentoyu alebo Keeway. A preco nepredavaju aj verziu 250ccm, ked v Europe ju Regal Raptor predava? 320ccm sa da kupit zrejme len v USA a Australii.

duroslav, Anthrax: porevolucna historia MZ resp. Muz je tak klukata ze by vydala na samostatny clanok. Nikdy nepredavali skutre - iba cinske stvorkolky, tie predavaju aj teraz. Moto ktore vyrabaju najdes na www.muz.de - v sucasnosti tri typove rady, 125,660 a 1000. 660 ma motor z Yamahy (rovnaky ako v XTZ660 Tenere), 125 a 1000 su ich vlastny vyvoj. Azijske skutre predava Sachs, a pred casom Simson, kym uplne neskrachoval.


30.06.2007 20:35

Re: O čínskych moto

Tommy911
 Bahniak 

No nech si kto xce pinda na cinske moto....Vcera som bol v Spisskej pre Adams 125 cestnu moto a este v zabehu som s nou spravil 360 km do BA a motorka slapala super....Je jasne ze niektore veci spracovania su desne a nechapete ako to mohli urobit,ale zase ked porovnam pomer uzitkova hodnota a cena tak mozu ist japonci a iny do riti,heh


30.06.2007 22:06

Re: O čínskych moto

kened
 Bahniak 

Ikona

Cavte chlapi, aj ja som rozmyslal nad nejakym cinanom, hlavne choprom, pretoze sa mi to paci a je to lacne, ale ked citam tieto diskusie stale viac a viac nad tym premyslam. Videl som, ze aj suzuki marauder 250, ale cenovo su vyhodnejsie tie cinske motorky. Ja nepotrebujem motorku co ide aj 250 km/h, ja by som sa chcel povozit po slovensku a mozno aj okoli aby som nieco videl a zazil. vodicak este namam na velku motorku ale planujem si ho spravit s potom si uzivat zivot na ceste. Tieti diskusie sa mna pravdaze uplne nepresvedcili o tom co by som kupil, a teraz este namam na to ani prostriedky, yle som hlavne zvedavy do buducnosti co sa ukaze o tych cinanoch.

P.S: Ak ma dnes videli dvaja motorkari mdzi Salou a Novymi Zamkami na pincli len v kratkych gatiach, tricku a botaskach nech si nic zle nemyslia. Bol som kamosovi ukazat nasu drahu, ktora sa nachadza mimo cesty medzi poliamy a prdkal som si len tak pomali vedla bicykla. Iank som zastancom poriadneho oblecenia a prilby

Upravené 1 krát. Naposledy upravil kened (30.06.2007 22:12)


01.07.2007 22:54

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

raz za cas sem mrknem, ked budu nejake nove info o novych moto z Ciny, tak vas poinformujem.
Teras som sa len tak pre zaujimavost pozeral, za kolko sa predavaju tie indicke Bajaj 220 Pulsar. Zle som to pocital. Cena v Indii u dealera, teda maloobchodna, na zakaznika, je 55149 Rs (rupie) za verziu s maskou okolo svetla, 57329 Rs za verziu s polokapotazou. Bez karbonovych doplnkov, ako su na jednom z foto vyssie. Prepocet na koruny: 32.546, resp. 33.832 SKK..
Mohol by sa toho importu niekto chytit ...


02.07.2007 1:56

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

Dalsia moto, ktora je u nas v Europe neznama - TVS Taurus F3 Fiero. Vyrabana v Indii, predava sa iba v Azii a Australii. Podla fotiek som tipoval ze je to aspon 500ka, ale nie.. je to iba 250tka. V Indii plati podobny zakon ako donedavna v Cine - nemozu vyrabat, resp. predavat vacsi moto s vacsim motorom ako 250cc.

Pozri obrázok

Pozri obrázok

Pozri obrázok

Pozri obrázok

Pozri obrázok


02.07.2007 8:38

Re: O čínskych moto

campa
 Veteránista 

Ikona

Ducho, Copy je VIAC než v obraze.....


02.07.2007 10:18

Re: O čínskych moto

Fox024
 Jogurťák 

Ikona

to Copy: Nemozem suhlasit ze cinske znacky v buducnosti mozu zacat realnejsie konkurovat zavedenym brandom z JP, EU a USA. To co Cina predvadza dnes nie je konkurencia ale dumping a kupovaniue si trhoveho podielu s gigantickou podporou statu, ktory v daka obrovskemu poctu obyvatelov a centralnemu hospodarstvo ma takmer nevycerpatelne fin. prostriedky ktore umiestnuje nie na baze efektivity ale centralneho rozhodnutia planovacej komicie ludovej republikyv Pekingu.
Tak ako aj ty aj aj som mal moznost chodit v Sanghaji po mramorovej podlahe a previest sa 400kmh rychlostou v Magleve. Bohuzial toto su len dalsie dokazy toho ako nerozumne hospodaria a ako len mrhaju zdrojmi v zmysle ukazat celemu svetu ze "My na to mame aj ked to vobec nepotrebujeme"
Mal som moznost vidiet trh s plagiatmi kde sa daju kupit Rolexky za 200SK a hodvabna kravata Hugo BOSS za 25sk. Ale tiez som videl ze tovary v riadnych obchodoch renomovanych vyrobcov su rovnako drahe ako tu u nas.
Toto iste plati aj o motorkach. Je jednoduche kupit motorku v EU alebo USA rozobrat ju skopirovat a z lacnych dielov vyrobit takmer na kolene v dielni kde pracuju tisice (momentalne) lacnych robotnikov. Potom s podporou statnych dotacii vyviezt do celeho sveta a predat za polovicne ceny (Cinska vlada preplacala velku cast z objemu ciel ktore museli hradit cinsky exporteri pro vyvoze ich tovaru na trhy EU a USA). Ich investicie do vyvoja, infrastruktury vyroby, bezpecnosti, bezpecnosti prace pri vyrobe a hlavne ekologie su v porovnani so zapadom mikrospokopicke,
A podla mna ekologia bude jeden z najvacsich dovodov preco Cina zacne uz velmi skoro zvysovat ceny svojej produkcie. Cina prehrieva ekonomiku a ked poznas ekonomicku teoriu tak nasledky prehriatia ekonimiky (a zvlast takto velkej) byvaju vacsie ako prinos ktory bol z takehoto prehriata dosiahnuty.
Preto v buducnosti podla mna budu cinske tovary ( aj motorky) ovela drahsie ako su dnes a budu sa postupne vyrovnavat cenam Hondy Yamahy, Suzuki a ostatnych. Pricom je otazne ci sa stihne vyrovnat aj kvalita.
Tento vyvoj sa zacina ukazovat uz dnes kde napriklad pri niektorych chemickych produktoch vyrabanych v cine sa ceny za poslednych 6 mesiacov zvysili o 40%- dovod bolo znizenie subvencii statu a narast ceny prace v cine a zavedenie novych ekolog. noriem


02.07.2007 10:35

Re: O čínskych moto

Tommy911
 Bahniak 

Fox024:
Neviem ako to bude v buducnosti,ale tak ako sa dokazali vyrovnat kvalitou korejske auta europskym, japonskym tak sa dokazu vyrovnat aj cinania!....Cenu budu vzdy nizsie,ale nie nejako radikalne!...Tiez si myslim ze cenami sa postupne vyrovnaju...I ked korejske auta su stale podstatne lacnejsie vo vyssej vybave ako ine v beznej vybave....

Treba si uvedomit je cine moze tazko nejaka ina krajina konkurovat v com kolvek!..Ci xcete alebo nie, cina nas zhltne so vsetkym..Budu vyrabat auta, motorky, cokolvek!...
A ked si to tak vezmes tak v cine sa vyraba skoro vsetko!

Ja osobne si myslim ze za nejaku dobu sa vyrovnaju vsetkym europe a ta generaicia cvo su terazu deti a budu mat 25 a budu si kupovat motorku uz nebudu rozmyslat ze ci kvalitnu japonsku moto,alebo nekvalitnu cinsku...proste sa bude rozhodovat iba medzi znackami tak ako je dnes kazdemu jedno ci ma japonsku, tialiansku, nemecku...


02.07.2007 13:47

Re: O čínskych moto

Fox024
 Jogurťák 

Ikona

Tommy911: Neboj sa Cina nikoho nezhltne. odpoved na otazku preco je dnes cinska motorka taka lacna je:
1. maju lacnejsiu pracovnu silu - to sa vsak bude postupne menit pretoze ak bohatne a rastie hospodarstvo rastu aj realne mzdy pracovnikov. (t.j. musi sa prirodzene zvysovat zivotna uroven cinanov co ich bude stat voac penazi vo forme miezd)
2. kopiruju a kradnu know how a technologie - tak setria naklady, ale urcite sa najdu v buducnosti niektore cinske firmy ktore naakumuluju dost penazi na to aby zaplatili svoj vlastny vyvoj a svojich odbornikov a ukazali co naizaj vedia
3. neinvestuju do vyvoja - vysiie spomenute
4. nestaraju sa a neplatia za ekologiu - toto sa tiez uz zacina menit cinska vlada nuti chemickych vyrobcov investovat do z-ekologizovania vyroby co stoji viac penazi co sa odraza v koncovej cene
5. vlada podporuje subvenciami vyvoz mimo cinskych trhov co krivy ceny (nepredava sa na zaklade trhovej ceny a vysky nakladov ale za dumpingove ceny)

Vsetky tieto okolnosti sa podla mna casom a postupnym rozvojom v cine stanu minulostou z dovodu dlhodobej neudrzatelnosti takehoto systemu.

k tomu sa este pridaju naklady na odstranenie skod vzniknutych z enormnym priemyslenym rastom t.j. ekologicke katastrofy, socialne problemy

A konecna cena pojde prudku hore. A tu bude zbytok sveta cakat a vdaka vyssej efektivite prace, zapojenim sofistikovanej technologie cinu Odrbeme :-))). :-P :-P


02.07.2007 13:55

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

campa: vdaka, aj ked to ake ma Yuki plany do buducnosti, naozaj netusim. Rozbehli ste to celkom dobre, alebo fazulka by mohli sem tam hodit info, co nove sa pripravuje.
Fox024: nechcem sa pustat do politickych debat. Treba si uvedomit jednu vec: Cina v minulosti produkovala obrovske mnozstvo zbrani, ktorymi zasobovala nielen seba, ale aj byvale ZSSR, africke staty atd. To, ze sa po rozpade "velkeho Ruska" Cinania pustili do vyroby komodit ako su osobne auta a motorky, je skor nasledok konverzie. Pozri ako dopadli zbrojovky u nas - taka ZTS Dubnica napriklad. Co je tam teraz? Vyroba subdodavok pre korejsky autokoncern Kia/Hyundai. Preco napr. Povazske strojarne nepokracuju vo vyrobe motoriek? Ked to za sociku bol taky uspesny exportny artikel? Ked si zoberies, ake statne dotacie a danove ulavy dostali u nas Kia a PSA, ktore postavili na zelenej luke svoje tovarne, to je potom takisto "dumping" a "rozhodnutie centralneho rozhodnutia planovacej ekonomiky" - ale zial nie v prospech nasho statu, ale zahranicneho koncernu.
O tom kopirovani EU a USA produktov: zacinali snad Japonci alebo Korejci inac? Co sa tyka Ciny, je tam jeden obrovsky rozdiel. Korea a Japonsko sa v zaciatkoch snazili prerazit svojou produkciou na svetove trhy, u Ciny je situacia odlisna: Cina je totiz sama o sebe jeden obrovsky trh, 1,3 miliardy ludi. Porovnaj to s poctom obyvatelstva v EU a USA dokopy.
S cim suhlasim, je ekologicky argument.


02.07.2007 14:56

Re: O čínskych moto

Fox024
 Jogurťák 

Ikona

Copy: Ani ja sa nepustam do politickych debat ale skor do ekonomickych. snazil som sa vysvetlit preco cina nikoho nezhltne a preco podla mna (a nie len mna, vid analyzy svetovej banky a pod.) sa v buducnosti budu dnesne vyhody ktore stoja za lacnou cinskou produkciou stracat.
A musim sa priznat ze som trochu nepochopil otazku ohladom ZTS Dubnica ??? a akom vyvoznom artikle pocas komunizmu to hovoris? Mas pocit ze SK vyvazalo nejake motorky von?
Danove ulavy pre KIA alebo PSA su uplne iny nastroj postaveny na inych principov ako su exportne subvencie Ciny. A pokial si myslis ze rozhodnutie SR podporit KIu a ostatnych investorov stimulmi bolo rozodnutie v prospech zahranicneho investora. Tak sa hlboko mylis. Vola sa to multiplikacny efekt investicii. t.j. podpora investicii vyvolava nasledne dalsie investicie ktore znizuju nezamestnanost zvysuju HDP , saldo zahranicneho obchodu a celkovu zivotnu uroven. A to nehovorim o uspore statu ktora vznikla tak ze stat nemusi platit socialne za 10-tisice nezamestnancych ktori dnes pracuju v tychto a subdodavatelskych firmach a su plateni zamestnavatelom. A okrem toho mas pocit ze by sa KIa albo Peugeut predavali za dumpingove ceny tak ako Adams alebo Jinlin (ci ako sa to vola) ???

Mas pravdu v jednej veci Japonsko a Korea tiez kopirovali technologie a vyrobu, rozdiel bol a je v tom ze dnes obe tieto krajiny dodrzuju zakon autorskych pravach a copyrighte a toto cina nikdy nebude. Okrem toho myslim ze za poslednych 40 rokov Japonsko splatilo svoj dlh z kradnutia know how tym aky technologicky pokrok prinieslo svetu. Japonsko spolu s USA patria medzi najcastejsich ohlasovatelov patentov. Uvidime co predvedie Cina


02.07.2007 15:18

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

Fox024: Ceskoslovensko bolo jednou z motovelmoci, ked sa to tak zoberie. Jawa, CZ, Manet, Tatran atd., motorky ktore dokonca mali technologicky a konstrukcny naskok pred zbytkom sveta (ano, v dobach ked japonci s motorkami zacinali) a boli vo svete kopirovane a napodobovane. Vinou vnutropolitickych rozhodnuti vsak vyvoj stagnoval a CSSR postupne stracalo trhy, vyrabali prilis dlho rovnake modely bez podstatnych inovacii, az nam usiel vlak. Pre rozvojove trhy ako ZSSR bola podstatnejsia technicka jednoduchost, a zamenitelnost ND, nez technicky pokrok. Preto to aj tak cele dopadlo.
Danove ulavy pre Kia a PSA - ja nespochybnujem to, ze tie fabriky prinasaju pracu ludom v SR, takisto v subdodavatelskych firmach. takisto ale musis uznat, ze argument lacnej pracovnej sily je jednym z hlavnych dovodov, preco sem tie firmy prisli. A dumping - ako to asi vnima Francuz, ktory prisiel o miesto vo fabrike niekde u nich, ked sa fabrika prestahovala, pretoze tu istu pracu, ktoru vykonaval doteraz, robi teraz Slovak za stvrtinovu mzdu?


02.07.2007 15:40

Re: O čínskych moto

Fox024
 Jogurťák 

Ikona

Copy: Jawa bola technolgicky na spici maximalne do zaciatku 50 rokov, Ano suhlasim sudruhovia z moskvy ju bohuzial zabili tym ako sa rozhodli. OKrem toho vacsina motocyklov sa vyrabala na uzmei CR a nie SR a pocas rokov normalizacie sa hlavne vytratila tradicia vyroby a designu motocyklov.
Copy sorry a tvoj priklad s Francuzom a Dumpingom je odveci.
Wikipedia:
Dumpingová cena alebo skrátene Dumping je cena, ktorá je výrazne nižšia ako hladina cien na trhu v štáte a nepokrýva ani náklady. Je tvorená za účelom likvidácie konkurencie alebo za účelom prežitia na trhu, alebo za účelom etablovania sa na trhu.
Dumping je jednou z foriem nekalej súťaže.
Francuz ktory stratil pracu kvoli Slovakovi ktory je schopny a hlavne ochotny pracovat za nizsiu mzdu moze ist akurat tak strajkovat ako to ma vo zvyku. V pripade ze by ich debilne odbory boli schopne sa dohodnut na nizsich mzdach tak aby PSA vyrabalo konkrencne tak by ten francuz mal stale pracu ( aj ked menej platenu). Ale toto je len zjednoduseny dovod je tam ovela viac faktorov no ziaden z nich sa neda nazvat dumping toto je len konkurencna vyhoda. Dumping by to bol keby naklady na zivot u nas a vo FR boli rovnake a nasi zamestnanci by si nechali platit 50 alebo 30% z platu frantika. Nasi ludia su stale o nieco lacnejsi ale su aj kvalitni a schopni. Preco myslis ze PSA nie je v Bulharsku alebo Ukraine? Tam je pracovna sila este lacnejsia. Preco myslis ze sa Tuareg jedno z najsofistikovanejsich aut VW vyraba v BA? Nie je to len kvoli nizkej cene prace. A opakujem vsetko co sa na slovensku vyrobi sa predava za trhove ceny a nie za statom dotovane ako v cine ( teda okrem polnohospodarstva)


02.07.2007 16:26

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

Fox: historia Jawy je dopodrobna na internete rozpisana, a co sa tyka poctov vyrobenych motocyklov, tak je to priblizne 1:1 v cechach a na slovensku. Tatran, Manet, Jawa 90, Pionier, Mustang, Babetta atd. sa vyrabali na Slovensku. A co sa tyka kopirovania, niekedy si najdi na nete, ako Japonci (Honda) okopcili automaticku spojku (patent Jawy) na modeli Honda Cub. Zaujimave citanie :-)
Co sa tyka dumpingu a statom dotovanych cien - jasne ze chapem co je dumping. Akekolvek proexportne opatrenie statu, dotacii a podobne sa da za dumping ale povazovat tiez. Podla mna odpustenie dani je tiez urcitym sposobom statneho zasahu do podnikania. Zaloz si vlastnu firmu - myslis ze dostanes dotaciu na jedneho zamestnanca vo vyske cca 3 miliony SK? V pripade Kia to vychadza zhruba tak.
Preco PSA stavala zavod v Trnave? No preto, ze vtedy este nebolo jasne, ci sa Bulharsko alebo Ukrajina dostane do EU. A naviac sme ponukli najvacsie investicne stimuly.


02.07.2007 23:51

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

Teraz pozeram, ze ta predposledna foto sa mi tam nejak omylom primotala.. na nej nie je TVS Pulsar, ale ta cinska 600ka enduro (ta foto, na ktorej nie je datum). Ostatne 4 fotky su ale spravne. Sorry, neda sa to uz upravit, nevsimol som si.


03.07.2007 13:31

Re: O čínskych moto

vcera som kupil novy notebook HP, co tak asi na nom bolo napisane - PRODUCT OF CHINA - mam ho ist vratit ze je vyrobeny v Cine? Toto je neodvratna realita, niekto tu spominal, ze Cina vyraba vsetko a mal asi absolutnu pravdu.


03.07.2007 18:19

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

toto je sice odveci, ale komusi sa pacila ta armadna verzia Jialingu 600 so sajdkou. Dnes sa tu pise len o tej vikendovej nehode na Babe, tak pridam nejaku raritu na odlahcenie.

Toto su fotky z motoparku thajskej armady. Povod moto neznamy - zrejme japonske dvojtakty, zaujimave su aj tie pneu v maskovacom sfarbeni ;-)

Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok


04.07.2007 14:26

Re: O čínskych moto

Fox024
 Jogurťák 

Ikona

Marcell: je rozdiel ked je nieco vyrobene v cine pod znackou ako je HP alebo Adidas a ked nieco vyrabaju cinania sami na zaklade ukradnuteho know how za tretinove ceny


04.07.2007 14:33

Re: O čínskych moto

campa
 Veteránista 

Ikona

Fox...vstááávaj, budíček.......
Zober si svoje orig NIKE čo máš na nohách a máš tam Made in China, detto napr. moj PALM Thungsten a iné /dnes skoro všetko/.....proste veľká spoločnosť ktorá na to má si tam fabriku stavia, prečo, to je snáď jasné....


04.07.2007 14:36

Re: O čínskych moto

campa
 Veteránista 

Ikona

Mám orig rukavice HD kupované v USA v tom naj big Harley obchode v New Yorku, a že to nebolo lacné ti ani nebudem písať...
A hadaj čo je na štítku?
Ano.
Made in China.
Tak nerieš.

Existuje milion príkladov od matičnej do PC až po tričko čo máš na sebe...


04.07.2007 14:43

Re: O čínskych moto

motorkar21
 Skútrista 

jaj recje o cinskych motorkach to su nespolahliveee stroje :-((((((


04.07.2007 16:40

Re: O čínskych moto

potapac001
 Čoprák 

Ikona

NAa tému Spider 125, vcelku dobrá mašinka ale problém je dlhá vidla na manévrovanie na mieste.Na ceste sa neotočíš bez toho aby si poťahoval dopredu a dozadu a dopredu a dozadu mám to odskúšané, lepší je Vice 250 nemá až tak dlhý predok.


04.07.2007 16:43

Re: O čínskych moto

Tommy911
 Bahniak 

Fox: A aky je v tom rozdiel?..Myslis ze do do ciny pridu brutalny odbornici s firmi HP a stoja nad kazdym cinanom a dozeraju na vyrobu, ktora prebieha vyhradne z americkych suciastok???
Vela ludi si to mysli, preto ti povedia ze bude rozdiel napr v v rovakom tricku vyrobenom v cine a v USA...Ale nieje to tak...


04.07.2007 17:40

Re: O čínskych moto

Jawa125
 Bahniak 

Ikona

Tak teras vam poviem zazitok.Mam 16 nemam peniaze a chcem motorku lebo moja jawa mi uz dako nestaci.Tak som zavolal do adams moto do kosic ze kolko stoji taky soprik 125 a ci nemaju daky lacnejsi zabudnuty na sklade volal som s velkym sefom ADAMCIKOM on ze povie svojim ludom aby sa pozreli za 15 min mail a tam motorka pekny soper 125 a pod obraskom kolko ste ochotny dat za tu motorku penazi? :-O Nechapal som co idem zjednavat novu motorku?Volam mu a povedal ze je tam povrchova hrdza vyfukov teda zvodov :-( .A teras pocuvajte cena ze kolko dam ja ze 35tis on ze to je malo ci by som nebol ochotny dat aspon 40tis ja ze suhlas a ze este sa mi ozvu jeho ludia a dohodnu detaili.[ Inak normalne stoji 60tis]Tak takto sa na slovensku kupuju cinske motorky kolko povies za tolko ti ju daju. 8-)


04.07.2007 18:08

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

Jawa 125: kamarat kupil Ford Tranzit s par sto km na tachometri po 5 rocnom pobyte v colnom sklade za 67 tisic.. Nejaky dar pre slovesnku skolu, od Nemcov, ale skola nejak nemala peniaze na vyplatenie DPH a colnych poplatkov. Dalsi kupil VFR800 Vtec od importera Hondy po autosalone s nejakou zlavou. tusim 13% z ceny novej. A kym som robil s autami, tak jasne ze sme mali predvadzacky a nase sluzobaky.. co sa cudujes.

jedna aktualna sprava: znacka Babetta.

Praha - Společnost Noell vrací na trh legendární mopedy Babeta. Firma má zaregistrovánu u Úřadu průmyslového vlastnictví i stejnojmennou značku. Podobně jako u nástupce další známé značky Pionýr už ale nejde o domácí výrobek, moped slavné značky míří k českým zákazníkům z čínské továrny. "Naše společnost se rozhodla znovu oživit značku Babeta a dát jí nový obsah," uvedla firma na svých internetových stránkách. Na rozdíl od návratu Pionýra na trh ale nová podoba Babety nevychází z původních typů.

Mopedy se značkou Babeta se začaly vyrábět v roce 1971, na trh se dodávaly čtyři druhy motorek s touto značkou. Celkem se jich prodaly stovky tisíc kusů po celém světě. Ještě v roce 2000 se na tuzemském trhu prodalo sto dvacet mopedů Babeta, šlo o druhou nejprodávanější značku ve své kategorii. V témže roce ale byla také výroba mopedů ve slovenském Kolárově ukončena.

takze, kam to asi speje ?


04.07.2007 19:20

Re: O čínskych moto

Jawa125
 Bahniak 

Ikona

Copy ja sa necudujem nad tym ze mi ju dal lacnejsie ale nad tym ze cenu som si urcil sam keby poviem asi 50 tak ju da za 50tis ale ja som povedal 35tis a nakoniec sme sa zhodli na 40tis.Kolko prosim ta ta motorka stoji v cine ked on ju za 40tis mne preda a este urcite na nej ziska.ASi tych cinanov plata za robotu ryzov :-)))


04.07.2007 19:35

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

jawa125: to tak mas so vsetkym. S kym inym by si sa mohol takto dohadovat, nez s majitelom firmy?


05.07.2007 0:07

Re: O čínskych moto

Fox024
 Jogurťák 

Ikona

Campa: Ty si ma nepochopil. Hovorim len to ze je uplne ina vec ked si firmy ako je Nike, HD, Palm, Alebo iny otvoria svoje fabriky v cine kde veduci manazeri si Americania, nemci, frantici a neviem kto vsetko, ked sa pouzivaju materialy a technologie ktore maju kvalitativnu uroven a vyroba sa drzi ISO9001 a je ine ked tak San jong lin a jeho 12 dcer a 18 bratov siju s pakistanskej Koze rukavice alebo s tureckej bavlny tricka,ktore si potom kupis na starej vajnorskej za 100 sk kus a po dvoch vypraniach mas z nich len cednik
Neviem ci poznas americku frimu Dupont. Tak ta teraz spusta najvacsiu vyrobnu kapacitu na svete na vyrobu titanovej beloby v jednom cinskom kantone. je to moderna fabrika kde sa vyrobi 1000 ton denne a pracuje tam 120 ludi. Z toho 65% iny ako cinania. Vyraba sa podla prisnych noriem a pravidiel bezpecnosti prace.
Hned vedla v okruhu asi 1000km ( pri cinskych mierach) je par cinksych vyrobcov rovnakeho produktu ktori otravili 2krat rieku rozmerov Dunaja kyselinou sirovou a tazkymi kovmi.
A rovnako je to ked si v cine otvori fabriku dell alebo intel a ked tam pracuje pod dozorom zapadneych manazerov par tisicov cinanov podla pravidiel ktore dostanu napisane na papiruse :-) (obrazne povedane). Skus si nastudovat historiu firmy ACER a budes vidiet ten rozdiel a dovod preco je dnes acer tam kde je.

Tommy: Dam ruku do ohna za to ze bude kuuuuuuurevsky rozdiel v tricku ktore sa vyroby na slovensku alebo v USA a bude predavane pod niektorou zo znamych znaciek ako v tricku ktore sa vyrobi v cine a pride sem v cene 100 sk. Pozri si stranku slovenske obchodnej inspekciu a budes vidiet kolko triciek rifiel bolo pozitivne testovanych na tazke kovy v pigmentoch ktorymi boli farbene a nasledne stiahnute z predaja.
Samozrejeme je ina vec ked si tricko necha usit adidas v cine. To totiz funguje tak ze adidas nebude riskovat svoje meno a preto si velmi casto doda zakladny material alebo ho velmi presne definuje a nasleden pred a aj po vyrobe kontroluje svojimi ludmi pre uvedenim do predaja.
A este nieco, je obrovsky rozdiel v kvalite triciek dovazanych z ciny do USA a Europy . Americania maju ovel prisnejsie normy na kvalitu latok a priadze ako Eu. Kup si tricko v USA a budes kukat ako dlho vydrzi jeho farba, kvalita nasiviek nazehlevocaiek a kvalita stehov. To nehovorim o inej gramazi bavlny pouzivanej na ich vyrobu

Ale na druhej strane ja nikomu nezakazujem si kupovat cinske vyrobky. kazdy si ma pravo vybrat co sam uzna za vhodne a vyhodne. Len tvrdim ze rozdiely su a velike. A nie je to len o cene. Ale typicky slovebsky zakaznik je cenou stale najviac motivovany.
To stare Batovkse" nie som tak bohaty aby som si kupoval lacne veci" ma niec do seba.


05.07.2007 0:17

Re: O čínskych moto

fox ma pravdu, vsetko je to o vystupnej kontrole a nastavenom stupni kvality

cinania vedia vyrabat aj kvalitne veci ale iba vtedy ak po nich zahranicna spolocnost co si tam otvorila fabriku dupe za kvalitu

btw. fox aj my by sme mali taku gramaz keby nam generacie cernochov zadara oberali bavlnu na plantazach, to sa potom neda ist s gramazou dolu ked si ludia zvykli na kvalitu :-)))


05.07.2007 0:22

Re: O čínskych moto

Fox024
 Jogurťák 

Ikona

Raptor: To je fakt chybaju a z toho vyplyva ze nam aj cinanom chybaju cernosi :-)
Zalozime firmu na import cernochov do ciny a EU. Uz sa tesim ako bude z petrzky Bronx a ako tu vyrastie pry slovensku 50cent alebu Jackson five. A ako sa bude v cine rapovat na namesti nebeskeho pokoja hned pod sochou mao ce tunga


05.07.2007 0:25

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

Fox 024: z pakistanskej koze, a site v pakistane, su aj kombinezy a rukavice padana. No a zabudol si na jeden detail: tricka sa na Slovensku uz zopar rokov nevyrabaju - ked tak mozno nasivky na dovezene tricka..


05.07.2007 0:30

Re: O čínskych moto

pinočet hodne čet
ho či min trochu míň

slovenskeho fiftycenta uz mame, ty nepoznas rythnusa? cho si thy sphravil phre shlovenskhy hip hop... Tu vymardo kar dilino,dole si ma zedou! :-)))

jacksona radsej nie... ten v starobe obelie a jedine co vie robit je vykrikovat detskym hlasokom "I LOVE YOU" :-))) ...

ale nechajme tieto polorasisticke ftipky a podme vysvetlit neveriacim tomasom911 ze napr nemecka kvalita nemusi byt vzdy kvalita a ze cinsky vyrobok nemusi byt zakonite shit


05.07.2007 0:31

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

a este ked su tu tie vtipky ohladne africkych cernochov: co myslite ze cina robi?

"Čína dobývá Afriku. Na úkor Evropy a USA.

Peking - Čínský prezident se po roce vydává na dlouhou cestu do Afriky. Peking se stává na černém kontinentě velmocí, podobně jako v Latinské Americe.

Světadíly, které byly tradičně zájmovou oblastí Evropy nebo USA, se v tomto směru změnily. Dívají se daleko na východ. Do Afriky proudí čínské miliardy, opačným směrem ropa, zemní plyn a další nerostné bohatství.

Říše středu má velký hlad po ropě a plynu, neboť je potřebuje pro udržení vysokého hospodářského růstu. A Afričané obchodují s Čínou rádi, protože přitom nemusí poslouchat snížnosti na korupci a nedodržování lidských práv. Propojení nejlidnatější země světa s nejchudším kontinentem rychle narůstá.

Ještě v roce 1995 činila celková obchodní výměna mezi Čínou a Afrikou tři miliardy dolarů. O deset let později už to bylo čtyřicet miliard, výhled do roku 2010 činí sto miliard.

Čína má našlápnuto k tomu, mít v Africe rozhodující vliv, Spojené státy a Evropa - včetně tradičních koloniálních mocností jako jsou Francie, Velká Británie nebo Portugalsko - se propadají."


05.07.2007 0:33

Re: O čínskych moto

Fox024
 Jogurťák 

Ikona

Copy: A presne preto je podla mna padana Shit. A videl som ako sa par ludom padan rozpadla pri beznej jazde na bike. A presne preto PSI Hubik prestal kupovat rukavice site v pakistane,

A tricka a cely textilny priemysel na slovensku zabil lacny shit a brak z ciny z dovodu o ktorom so pysal vyssie, to bol len priklad. Tak ma tu prosim nechytaj za slovicka. Ale napr. Slovenske ponozky ktorych sa tu vyraba kopec su kvalitou spicka a aziiskou produkciu smrdiacu chlorom a formaldehydom strcia do vrecka aj o tretej rano z jednou rukou v nose.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Fox024 (05.07.2007 0:35)


05.07.2007 0:41

Re: O čínskych moto

Fox024
 Jogurťák 

Ikona

Copy: To ze cina zvacsuje svoj vplyv aj v afrike je prirodzene. Cina je obrovksy hrac ktoreho dnes akceptuju vsetci a vsade. Je tam obrovkse mnozstvo penazi. Bohuzial Afrika z nich uvidi zas len minimum a moc si nepomoze.
Vacsinu z cinskych penazi plynuce do afriky zhrabnu kmenovy diktatori a vodcovia gangov, tak ako sa to deje dnes s peniazmi USA a EU alebo humanitrnou pomocou

V tomto s tebou suhlasim

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Fox024 (05.07.2007 0:41)


05.07.2007 0:50

Re: O čínskych moto

boris filan v jednom zo svojich tamtamov napisal zhruba toto
"..za to to spravil biely svet afrike by si zasluzil nakopat do riti" :-~

este ze neni afrika ako afrika :-))) tu moju plundrovat nikto nebude >:-)

cina tam tlaci peniaze aby sa jej viac vytlacilo naspat, uz ste videli niekde cinskeho ludomila zo slabostou na domorodych africanov? :-)))

..kua ako lahko sa da dostat od cinskej kvality ku globalnym socialno-ekonomickym problemom :-}


05.07.2007 0:51

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

Fox024: ked si z Trencina, tak su ti urcite jasne veci okolo odevneho priemyslu u nas.. ja som z Puchova, moj ex spolocnik ma odevnu firmu, a zije viac z dovozu polotovarov nez zo samotnej vyroby..
A co sa tyka trhu, na idnes.cz som nedavno cital toto (clanok je este z roku 2006):

"Čínský vysavač
Ruku v ruce s výrobou jde samozřejmě i spotřeba a nákup, takže Čína "vysává" ze světa ve velkém řadu komodit. Spotřebovává sama více než 7 %celosvětově vytěžených zásob ropy, čtvrtinu hliníku a ocele, téměř třetinu železné rudy a uhlí (díky čínské poptávce výrazně oživla například těžba uhlí v Polsku) a čtyřicet procent celosvětově vyprodukovaného cementu. Číňané také zkonzumují zhruba polovinu vepřového masa, snědeného na planetě."

počet áut tam narástol medziročne o 45%, takže ten údaj o rope už bude medzitým aktualizovaný..


05.07.2007 1:04

Re: O čínskych moto

Fox024
 Jogurťák 

Ikona

Copy: v tomto s tebou plne suhlasim. Textilny a obuvnicky priemysel na SR je mrtvy hlavne kvoli Azii ( nie len cine)
Cinsky vysavac"
Prave toto je dokaz o prehriati cinskej ekonomiky o ktorej som pisal. Na nich sa to tam raz vsetko zvali a zosype a tak ako pri "velkom skoku" naplanovanom a riadenom Maom koncomm 50 a zaciatkom 60 rokv zahynie par desiatok milionov ludi. ALe coze je to v cine ze? Jedna mensia dedinka


05.07.2007 1:04

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

aby som sa vratil k motorkam - toto je aktualna podoba Babetty, ako ju dostanete kupit v Cechach a na Slovensku..
Zvlastne ze pouzivaju ten nazov s jednym "T" cize iba Babeta - mam pocit ze mopedy z Kolarova rady 207,210 boli Babetta s dvomi t, nie?

Pozri obrázok


05.07.2007 7:18

Re: O čínskych moto

campa
 Veteránista 

Ikona

Babeta?
QT3,QT4 a QT5 až 6 "A" až "B", poznáme to ako u adamsu tak aj u yuki, copy výhra to nebude , to vieš...


05.07.2007 10:45

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

Campa: ved prave. To ma celkom stve, ze ked uz niekto kupi tradicnu obchodnu znacku, ktora mala dobry "zvuk" tak ju aspon mohli pouzit pre nejaky hodnotny produkt, nie pre ten uplne n
najobycajnejsi a najlacnejsi skuter, sprofanovany uz len tym, ze si ho mozes kupit pod 50timi dalsimi znackami. To tu obchodnu znacku potom kupovali uplne zbytocne.


05.07.2007 10:49

Re: O čínskych moto

campa
 Veteránista 

Ikona

Ale pre ročník 1920 až 1950 bežného moto ponímania to bude znamenať veľa, aspoň na začiatku pokiaľ to nepraskne.... :-)


05.07.2007 11:08

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

Campa, to ano, s tym asi ratali. Cele to ale zavana podvodom.. Som si isty ze mopedy z Kolarova niesli znacku Babetta (s dvomi T). Je to podobne, ako dovazat nejake podradne televizory, a nazvat ich napriklad SONNY.
Oni tvrdia, ze su majitelmi obchodnej znacky Babeta pre cesky a slovensky trh. To je ale blbost. Na Slovensku nie je Babeta vobec zaregistrovanou ochrannou znamkou. V registri sa Babeta vobec nevyskytuje ?!
Naopak, povodna ochranna znamka Babetta stale patri Kolarovu, nepretrzite od roku 1969.

BABETTA
Prihláška:43369 / 15.7.1969
Číslo zápisu: 159319
Právny stav: platná Triedy ZTS: 12
Majiteľ: MOPEDY, spol. s r.o.; Priemyselný areál; 946 03 Kolárovo; SK

BABETTA - baby
Prihláška: 43368 / 15.7.1969
Číslo zápisu: 159320
Právny stav: zaniknutá Triedy ZTS: 12
Majiteľ: ZMV KOVA MOTOR, a. s.; Priemyselný areál; 946 03 Kolárovo; SK


05.07.2007 11:11

Re: O čínskych moto

campa
 Veteránista 

Ikona

No ved o to ide, oni majú a sú majitelom zn. babeta, ale nie babetta...
Preto som ti písal že: pokiaľ to nepraskne....


05.07.2007 11:29

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

V Cechách pozeram, ae je to presne tak isto s Babetta a Babetta-baby. Cize znacku Babetta ma dodnes zaregistrovanu Mopedy s.r.o. Kolarovo.

Zato ochrannu znamku Babeta s jednym T majú registrovanu hned viacere firmy:
- pekaren Odkolek s.r.o. na pekarenske vyrobky
- mladoboleslavska Skoda auto a.s na auta a automobilove prislusenstvo
- spomínaný Noell na motorky a skutre
- CET21 (majitel TV Nova) na snad vsetko ostatne - napr. na Tv vysielanie, el. pristroje, kanc. potreby atd.


05.07.2007 11:38

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

campa, co keby som si ja alebo ty zaregistroval znamku Yuki na Slovensku? Pre motorky je volna >:-)


05.07.2007 15:20

Re: O čínskych moto

campa
 Veteránista 

Ikona

>:-) zlý chlapec ...zlý...bac bac.... >:-) >:-) >:-) buhahhááááá 8-)


05.07.2007 15:58

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

campa ale by sa divilo byvale sefstvo keby si im to spravil :-)))


05.07.2007 16:07

Re: O čínskych moto

campa
 Veteránista 

Ikona

:-~ :-@ :-O :-(((((( ...asi tak...


05.07.2007 18:35

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

obrazok z odovzdavania 300 policajnych motoriek, ktore Cina darovala pre Afgansku policiu. Cina darovala Afgancom na zlepsenie policajneho vybavenia za poslednych 5 rokov cca 5 mil. dolarov, najma vo forme policajnej vystroje, aut a motoriek vyrabanych v Cine.
Pred tromi rokmi takto Cina darovala pre policiu v Indonezii 1000 ks motoriek zn. Lifan 250, podobnych ako na obrazku.
Aj to je sposob, ako sa ziskavaju nove trhy..

Pozri obrázok


09.07.2007 21:25

Re: O čínskych moto

690621
 Čoprák 

Ikona

Ja som si kúpil v ADAMOTO skúter Jinlun T-13A 125ccm, najazdil som asi 300km a zatiaľ sa mi pokazilo toto:od začiatku mi nejde otáčkomer, je potrebné vymeniť celú prístrojovku, od otrasov sa mi zlomil pánt na kufríku,ktorý nie je možné zohnať a praskol mi zvar na výfuku pri prechode do tlmiča.Nuž čo na to povedať?Čína je Čína ale za 30000 som čakal trochu viac.


09.07.2007 22:34

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

690621: ak sa ti po 300 najazdenych km objavilo tolko zavad, tak im to otrep o hlavu. mas skuter predsa v zaruke. to je jedno, ze za to pytaju len 30 tisic. nech si to poriesia s dodavatelom.


10.07.2007 5:10

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

3.-5.jula 2007 bola v Shanghaji vystava Motorcycle, Leisure & Sport Vehicles Export Trade Fair. Nejakou zotrvacnostou sa dostala ku mne pozvanka, ale pretoze teraz nejaku dobu zrejme nedostanem viza, poprosil som znameho, rodeneho cinana, aby sa tam isiel pozriet. Ma vyhodu oproti mne, ze sa dostal aj na domace, neverejne, take skoro polotajne tlacovky. Poslal mi na ftp mnozstvo materialov, a je to velmi zaujimave citanie aj obrazky.
Tu je jedna ukazka, idem podrypnut Mishka ;-) Sorry za nedokonaly, strojovy preklad cinstiny.

toto je cast prejavu prezidenta spolocnosti Zhejiang Lingyun Motorcycle Company, p. Wanga Jiana. Vyvijaju moto na sposob Goldwinga, s motorom 650cc-4V a 1500cc-6V, s klimatizaciou (?!). Vynechal som vety o plneni zaveru 16.zjazdu atd a plneni odkazov, aj ked je to nam starsim rocnikom take povedome citanie.

Pozri obrázok

Lingyun Motorcycle: A3-650 and 1500 Gold Wings
Hot summer day, walk in the sunlight, I like the look of summer Jiao. Although not aromatic Pal-Shin, gorgeous quarter. Outdoor than indoor air is always fresh and development needs sunshine test.
Motorcycle representatives of the people deep in the heart of every kind of treason indulgence absolute freedom to pursue the kind of psychological characteristics, , which had left on the road or wind, the soothing, or between earth and sky lone CD - I feel and the large displacement motorcycles can find a kind of venting feelings. Of course no matter big or small row, more people travel in cars is only a tool, so long as they can find their favorite. be appropriate. Car fans hold that many Japanese cars represent high technology, the primacy of pragmatism machinery; European car more details from the overall embodies the cars included in the humanistic spirit, Then a car may be works of art; American Harley more reflective of a culture, a history and a taste. Fashionable..
Why not our countrymen locomotive, the sound and will face domestic demand, the implementation of new technology Lingyun power revolution, 2004 new development projects -- a3 Gold Wings, equipment you never imagine that the 1,500 cc and 650cc super engine, locomotive equipped with water-cooled four-stroke engine Cylinders (six). Four-cylinder water-cooled four-stroke engine (650cc), and wind movements chassis stalls, carrying the sound system and air-conditioning. as well as a number of world-leading technology, all totally subversive and dynamic concept of the motorcycle. pictures of the latest sound and will Masterpiece a3-wing circles begging the wait, dream interpretation is expected to force legend."


10.07.2007 7:40

Re: O čínskych moto

Tommy911
 Bahniak 

690621: bol som v servise na prazskej v BA a vela ludi im tam prinieslo skutre a ako pises jednemu sa ulomilo zrkadlo, jednemu kufor a pod..

Tiez sme kupili Jinlun 125 cestnu moto a hned po kupe zcala striekat brzdova kvapalina s nadobky, lebo je to cele z umelej hmoty a niekto tam strhol zavit.

Tiez sme za to dali 30 tisic, ale stale v tom vydim vyhodu oproti japoncom, kdze najlacnejsia 125 japonska stoji okolo 70-80 tisic...


10.07.2007 8:02

Re: O čínskych moto

pri vsetkej ucte k znacke yuki (len tolko ucty kolko si zasluzi - cize ziadna) registrovat si znamku yuki na slovensku su asi vyhodene peniaze o com svedci aj to ze samotna yuki ju zaregistrovanu nema

p.s. klimatizacia na motorke je dost velky nezmysel, ako poznam cinu tak do tej parodie na GW daju dva ventilatory nasmerovane na jazdca a klima je na svete... sa tesim ak to daju do predaja ako na tom zacne postupne vsetko odchadzat a mechanici si to budu moct hodit... to neni oddeklovat speedfighta


10.07.2007 15:16

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

Tommy: ako reagovali na reklamaciu?

znacka Jinlun v Cine nepatri prave k nejakej top triede. Co tak sledujem, tak podstatne zaujimavejsie su znacky Kinlon, Zhongsheng, Lifan, Jialing a este nejake dalsie.
;-)
raptor: noo napriklad campovi by sa to oplatilo, myslim


10.07.2007 15:50

Re: O čínskych moto

Tommy911
 Bahniak 

Copy
problem tychto predajni je v tom ze oni xcu zarobit tym ze predaju nejake skutre, moto a tym to hasne, kup, daj prachy a vypadni....Servis, vybavovacky, im sa to nexce, je s tym papierovanie a robota...

Ale su blbi, lebo na servise by zarobili ovela viacej...uz sa to tu rozrasta a za chvilu budu skutre a moto vsade ako v inych krajinach...A kazdemu sa bude nieco kazit a bude treba opravy

Moto bola kupovana v spisskej, pocas jazdy zacala unikat ta kvapalina..Prisli sme do servisu na Prazskej s tym ze treba vymenit olej po 300 km, moto mala v tom case asi 450, on ze Olej vymenia,ale tu brzdu ze oni riesit nebudu, ze ked bola pokaze mali sme prist hned ako mala moto 5 km tak sme vysvetlli ze len zo spisskej sem to bolo 360 km...
Potom ze to mame vybavovat v spisskej....A my na to ze oni su autorizovany servis a maju to vybavit...ze aj auto ked si kupis mozes ist do akejkolvek predajne....My sme nexceli aby to platil zo svojich,ale aby to aspon riesil...I ked by to oni mali vymenit a nech si to oni uz vyjasnia so spisskou,alebo s cehmi od ktorych beru moto...

On ze ta brzda nieje mechanicka zaruka, ze to s atyka iba motora..Uz fakt nevedel co povedat tak sme aspon nechali tam moto nech vymenia olej....

Cela ta firma je na draka, nexcel som ju ohovarat ani pisat niekam,ale ked uz sa pytas, tak oky...Ten jeho syn tam nerbi nic, nic nevie, len sa hra cely den na pc...
jeho otec hodinu vypisoval na pc tu vymenu oleja, nevie pisat na pc, neie s nim robit, nevie vybavovat telefony a pod...V podstate boli dost neochotny...Ale co uz...

Keby oni mali lepsie styky s dodavatelmi a podobne tak nieje problem, objednaju par nahradnych dielov, ktore budu drzat na sklade, ktore sa casto na moto vymienaju kazia a nieje problem to mat za jeden den vsetko vybavene...

Ale vravim im ide o predaj..Kdezto na servise by mohli zarobit pekne prachy....

Ta moto akym je robena stylom mi nevadi, stale je tam lepsi pomer uzitkova hodnota a cena...
Ale vadil mi pristup a servis...


10.07.2007 16:15

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

Tommy911: vies, problem je aj v inom. Keby si nevyberali (dovozca) dodavatela PODLA CENY ale podla pomeru kvality a ceny, resp. aj podla popredajnych sluzieb, tak by ta moto mozno nestala 30, ale 50. pritom ich zarobok na nej by bol taky isty. A samozrejme na servise, na ND, na dalsich veciach. Lenze - ked sa na take podnikanie da niekto, kto nema dostatok vlastneho alebo pozicaneho kapitalu, jasne ze to v reale vyzera takto.


10.07.2007 16:18

Re: O čínskych moto

Do predajne na Pražskej nechodiť...skútre poznajú asi ako ja arabštinu. Predajom kusa želaza a plastov to pre nich končí...a kto sa chce srať stále so servismi prosím nech si to kúpi, ale zdravie máme iba jedno....


10.07.2007 16:48

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

nie su to nahodou ti isti (na tej Prazskej), ktori predavali bicykle?


10.07.2007 21:11

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

vratim sa k novinkam.
Velmi ambiciozne plany ma CFmoto. najdem este technicke udaje, nez sem pridam obrazky. CFmoto je zname aj u nas, su vyrobcom toho krizenca skutra s cruiserom, Yuki 250 V3. Vyrabaju aj model V5, ten sa u nas ale zrejme nepredava. Toto je V5, vyrabana od roku 2004:
Pozri obrázok
Pozri obrázok

Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (10.07.2007 21:15)


11.07.2007 0:17

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

Ceska firma Motoscoot Opava pripravuje homologaciu modelu TMEC XA-125 ENDURO. neviem sice, ako chcu karburatorovu moto homologovat na Euro3, ale asi to maju nejak vymyslene.

Len sa mi zda, ze ta ich novinka sa az podozrivo podoba na Hondu XR125L ?! Maloobchodna cena ma byt tesne 39.900 Kc, Honda pyta za XR takmer 2x tolko, rovnych 75 tis. Kc.

takto vyzera TMEC XA-125 (supermoto kolesa budu za priplatok 2900 Kc)
Pozri obrázok

a na porovnanie Honda XR 125 L
Pozri obrázok


11.07.2007 7:29

Re: O čínskych moto

copy ze teba platia ludia od moto-maa-ce-tunga za propagaciu ich vyrobkov "znaciek" a cien

ty sa musis utapat v jenoch :-)))

prosim predaj toho nechutneho japonskeho burgmana co mas a kup si yuki V3, dostanes zadara mp3 a image ibiho maigu :-))) :-P


11.07.2007 8:06

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

Raptor: bodaj by to tak bolo..

a inac cinania maju juany, ty sa asi utapas v jenoch, ked predavas japonce :-) a inac aj moj bracho, vies uz?

yuki v3 sa mi nejak nepaci, ta V5 vyzera podstatne lepsie, ale pockaj, idem pridat ich nove modely z tlacovky co mali - idu do vyssich kubatur ;-)


11.07.2007 11:16

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

u nas znama povodna V3 sluzi v Azii (nielen v Cine) aj ako policajna moto.
Pozri obrázok

nastupca V3 by mal mat rovnaky motor 250cc, ale zmeneny ram a inu koncepciu =ulozny priestor pre prilbu. Nebude mat to velikanske predne svetlo, plosiny na nohy a "zlomeny" zadny blatnik. Na prednej kapote vidno jasnu inspiraciu - aktualny Transalp. Su aj biedne fotky prototypu, asi fotene mobilnym telefonom, kresba je vystiznejsia
Pozri obrázok


11.07.2007 11:58

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

tak a tu je ta pripravovana Globetrotter 500cc od Cfmoto.
Motor 500cc jednovalec, pravdepodobne kupia licenciu na moto z Gilery Nexus, ktory sa uz teraz vyraba v Cine pre talianov. Obe kolesa 16 palcove, razvor 1500 mm, ulozny priestor v "nadrzi" aj pod sedlom. Na moto je uz teraz cinska statna objednavka na prvych 8tis. kusov, zrejme policajti.
Pozri obrázok

Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (11.07.2007 12:12)


11.07.2007 12:14

Re: O čínskych moto

majik
 Čoprák 

Ikona

ja mam na jinlunovi 150 najazdenyx 2864km, kupil som ju v aprili, zatial som spokojny, vibracie ustupili sa mi zda a zavady ziadne az na tie srobky sem tam sa niektore povolia, treba sa o to starat, xrom sa zatal neodlupuje :D


11.07.2007 18:33

Re: O čínskych moto

tommy 911 preto nechcem cinske moto nikdy, zly servis a nekvalita vyhodene peniaze ,a noto uz mas opravene napis ako to dopadlo


11.07.2007 20:41

Re: O čínskych moto

Tommy911
 Bahniak 

zug21: No vymenili len olej a pokontrolovali ju....Tu brzdu neriesili..

Vies to zalezi na co budes tu moto vyuzivat....Toto si kupovala moja sestra, pretoze ma problem ze z beznej velke moto lahko nedociahne a potrebuje sa na nieco naucit...Ona nenabeha vela km a jazdit bude iba cez vikend...

Vacsinu veci co si kupujem tak je u mna dolezity pomer uzitkovej hodnoty a ceny...A tu to bolo tak isto...Berieme to tak ze nech sa dva roky na tom uci a zvykne si a potom aj ked sa to vyhodi,alebo to predame, nebude skoro ziadna strata ako keby si kupila nejaku inu moto...


13.07.2007 12:28

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

tato moto sa ku nam zatial nedostala, aj ked v zap. Europe sa uz predava. Vyraba sa od jesene 2006. Na pohlad identicka s Viragom 535, nie?

Lifan LF 400

Dimension ((L×B×H mm): 2240*730*1115, wheel base (mm):1540
Min.Ground Clearance (mm): 160, Height Of Seat (mm): 720
Dry Weight: 175kg
Fuel Tank Capacity(L): 13.5
Engine Type: double-cylinder, air-cooled,four-stroke
Engine model: 2V68FMQ
Bore×Stroke: 68mm*55mm, Displacement: 399ml
Maximum Power 20kw/8500r/min, Maximum Torque: 22N.m/7000r/min
Clutch: Wet multi-plate, Lubrication: Pressure/splash
Start: Electric start, Ignition: T.C.I
Transmission: 5 gear, Max. Speed (km/h): 120km/h
Economical Fuel Consumption (l/100km): ≤3.2L/100km
Braking system (front/rear): disk/drum

Pozri obrázok


13.07.2007 14:03

Re: O čínskych moto

tommy 911 spravny motorkar ma motorku aj rad a nie za sa na dva roky povozim potom ju predam a kupi nieco ine to so mne nepaci ked to prepocitavas na uzitkovu hodnotu ,som vonku a tu sa smeju z cinskych motoriek ze je to na prt , ani ich tu nevidim sak to predavaju ako rohlik neverim tym znackam sak som uz mal hijosunku stacilo mi,


13.07.2007 14:07

Re: O čínskych moto

Tommy911
 Bahniak 

zug21: pochybujem ze ta Jinlun 125,alebo akakolvek 125 je moto ktoru by si xcel niekto nechat na cely zivot ze to bol jeho sen mat taku moto,heh :-)))

To je udel tych moto malej kubatury :-)))


13.07.2007 14:46

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

zug21: svajciari sa smeju? ja som este usmievaveho svajciara tusim nevidel.


19.07.2007 11:55

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

Dalsi zaujimava cinska znacka: Shineray
Ich tovarensky mototeam uspesne jazdi majstrovstva Belgicka v motocrosse.
A takto vyzera ich aktualny 2007 model 250cc enduro - motor DOHC 4-ventil, 22 koni. Asi nie je tazke sa dovtipit, kym sa inspirovali..
Pozri obrázok


19.07.2007 12:17

Re: O čínskych moto

tiko
 Čoprák 

Ikona

tato diskusia nema chybu

tolko odbornikov pokope som este nevidel :-D

spravte dakto prezentaciu v powerpointe, ze kto koho vlastni, kto komu vyraba motory, kto zanikol, kto vznikol, kto rebrandoval atd...................

normalne mam strach ist do obchodu a donest si domov tu moju vysnivanu ;-)


19.07.2007 12:28

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

tiko: o globalizacii v motopriemysle si mozes objednat studiu , "pouhych" 1645 euro + postovne :-)


19.07.2007 12:45

Re: O čínskych moto

tiko
 Čoprák 

Ikona

ty muoj diesel :-O

a ty to co, studujes??????

ja sa spolieham na to, ze si YAMAHA vyraba stale svoje vlastne veci sama, minimalne na DRAG STARE 650 mi zalezi.................ostatne uz dajako prezijem :-}

ale bodlo by mi, keby som vedel, kto vyraba NEoriginalne doplnky na tuto krasku, lebo tie z yamahy budu asi dost mastne >:-)


19.07.2007 12:48

Re: O čínskych moto

tiko
 Čoprák 

Ikona

BTW:

mas 67 prispevkov k tejto teme.............dobryyyyyy


asi sa nejdes v robote pretrhnut


19.07.2007 14:50

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

tiko: noo dajme tomu ze ma to ciastocne zaujima a ciastocne to suvisi s mojou robotou

a s tym Dragstarom ti to zistim


06.08.2007 1:56

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

tiko: tak mozem ta ukludnit, Dragstar 650 sa v Cine nevyraba. Vyraba sa v Brazilii.
Vyrobcov prislusenstva pre kategoriu CC je v Cine vela, ktore konkretne doplnky myslis?


06.08.2007 2:14

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

Len si tak browsujem novinky, ze co noveho Cinania vyrabaju, a co nove chystaju. Obcas som prekvapeny prijemne, obcas sa pousmejem nad dizajnerskym paskvilom (zlataninou). Obcas si poviem, ze konstrukter a dizajner musel byt asi zhuleny.. ze znamym znackam sa taky preslap stat predsa nemoze.
No ale teraz mi prislo pod ruku toto. 3 "dizajnove skvosty" medzi skutrami, ten prvy je teraz novinka, vo vyrobe, dalsie dva su v beznom predaji. Neviem to ani poriadne okomentovat.. co vy na to?

250cc skuter - novinka vo vyrobe
Pozri obrázok

tie chromove budiky nad tym obdlznikovym svetlom :-~ - skuter 50cc
Pozri obrázok

a dalsi 50cc skuter - pojazdna debna na naradie ;-) Pozri obrázok


10.10.2007 15:40

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

Uz dlhsie som sem neprispel, a medzitym sa zas par noviniek nazbieralo.

Kinlon robi teraz celkom peknu cestnu 200-ku. Je to sice pre EU nestastna kubatura, ale na moto vidno, ako za par rokov pokrocili. Ked si porovnam tie Tesco-viny, co sa predavaju u nas.. V USA sa predavaju pod znackou Conti.

techn. udaje v skratke: 2272 x 870 x 1140mm, razvor 1390
motor 1valec vzduchac 193cc, 11kW /7500ot. 14Nm/6000 ot.
predna 110/70-17, zadna 140/70-17, nadrz 14ltr.



Pozri obrázok

Pozri obrázok




10.10.2007 15:46

Re: O čínskych moto

Truhliik
 Kávičkár 

Ikona

NO 200 ccm je dost onicom pre europu.... Ale keby to ma vykon 11kw a objem 125 aspon papierovo a cena a kvalita prijatelna tak by sa to urcite dost predavalo.
Keby sa cinsky výrobcovia viac postazili a vyvinuli nejaku motorku o vykone 11kw a objemu 125ccm a nebolo by to poruchove a tak..... tak by na tom pekne zarobyli si myslim...


10.10.2007 16:20

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

125-tky samozrejme vyrabaju, uz som tu daval nejakych par foto.

Teraz ale makaju hlavne na vacsich kubaturach.. Jedna z tohtorocnych noviniek napriklad Zongshen GS 600 Cyclone. Kawa ER6?

Pozri obrázok




10.10.2007 16:26

Re: O čínskych moto

Truhliik
 Kávičkár 

Ikona

:-O

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Truhliik (10.10.2007 16:30)


10.10.2007 16:28

Re: O čínskych moto

Truhliik
 Kávičkár 

Ikona

Hm pohodova masina ale konstukciu a vsetko zas odkukali od kawy co oni nevyrabaju svoje vlastne modeli len nejake licencovane? Ako ja som neni velky obhajca ciny ale sak ked sa chcu zviditeľnit tak nech postavia svoju motorku pod svojou znackou svoj motor svoj ram ...... Nie oni vyrabaju lacnu napodobeninu er7 tak potom sa necudujem ze kazdy ma taky nazor na cinu aky ma.... Aj ked viem ze navrhnut vlasny motor a ram neni as take jednoduche....


10.10.2007 16:37

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

Truhlika, by som upresnil: fotene v auguste 2006

Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (10.10.2007 16:40)


10.10.2007 16:41

Re: O čínskych moto

Truhliik
 Kávičkár 

Ikona

Aha tak potom er6 ale ono to ma od klasickeho er6 daleko tak potom vlastne asi kawa kopírovala od Zongshenu :-D
Inak nemala do nedavna cina zakaz vyrabat stroje nad 250ccm?Ak je to blbost ma opravte...
Ak hej tak preco vyrabala tuto 600tovicu alebo to bola len studia?


| 1 2 3 4 5 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.