Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1660 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26146
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15803)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10343)

O čínskych moto - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuO čínskych moto - Diskusné fórum - Len Tak

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

| 1 2 3 4 5 |

05.11.2008 13:13

Re: O čínskych moto

tombar
 Skútrista 

Ikona

nova strana .. juchuuuu


05.11.2008 13:32

Re: O čínskych moto

HALU
 Kávičkár 

COPY kde by sa takáto nová mašina dala zohnať???napr. s tým 400ccm motorom.


05.11.2008 14:00

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

HALU: kupit a doviezt nie je problem, ale ako by to bolo s prihlasovanim u nas, to netusim. Aj ked podla tych info co mam, su vsetky tie 400k s globalnou homologizaciou pre EU, takze by si nemusel dokazovat splnenie EHK noriem.


05.11.2008 14:17

Re: O čínskych moto

tombar
 Skútrista 

Ikona

odteraz vsetci kupujte ciske MOTO aby ostatne isli dolu ... ok? :-D


05.11.2008 15:22

Re: O čínskych moto

bebop
 Kávičkár 

Ikona

Dolu pojdu jedine cinske gate,.... inac ano mate pravdu donuti to japonske moto ist dolu s cenou ale na ukor toho ze sa to bude skladat v cine,alebo nasadia cinske materialy...tak si vyberte co chcete

inac nic proti cinskemu ludu urcite su to pracoviti ludkovia ale za malo penazi nikdy kvalitku nevyrobia....

Upravené 1 krát. Naposledy upravil bebop (05.11.2008 15:25)


05.11.2008 15:30

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

bebop: to mas uz dnes. To, ze motorky znamych svetovych znaciek sa ciastocne alebo kompletne vyrabaju v Cine.


05.11.2008 15:36

Re: O čínskych moto

bebop
 Kávičkár 

Ikona

Hej napriklad yamahy ybr 125ka ci je to na prospech neviem,... podla mna to teda na kvalite rozhodne nepridava, myslim ale ze sa to tyka iba lacnejsich modelov, zatial...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil bebop (05.11.2008 15:36)


01.03.2009 17:58

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

Flasik na skutri :-) ja z neho nemozem :-)

Pozri obrázok


01.03.2009 19:23

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

(to malo ist do inej temy, sorry)


01.04.2009 22:45

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

Original za 16.900€


Cinska varianta s 250cc, v obchode v USA za 4.000 USD

Pozri obrázok

Pozri obrázok

Pozri obrázok


15.04.2009 22:15

Re: O čínskych moto

vidim ze vetsina z vas este na cinskej motorke nesedela ale to vam vobec nebrani ju urazat a dehonestovat ja mam cinsku moto a som spokojny nie su to ziadne kopie ale original kupena licencia napriklad na moju od hondy ked si niekto mysli ze nema nieco na moto okopirovane tak sa najskor zamyslite ze kto prvy vymyslel spalovaci motor a vsetci po nom uz len kopiruju aj ked s upravami ale stale len kopiruju kvaklita spracovania je sice trochu nizsia objavil som tam aj hrdzu ale motoricky v pohode spotreba miziva ved ked si kupim W z devinskej tak ma byt iny ako nemecky?skoro na vsetkom mate made in hon kong, china, tchajvan snad si nemyslite ze znacky vyrabaju svoje vyrobky tam kde je draha pracovna sila kapitalizmus je kapitalizmus a mometalne porazil sam seba kvoli nenazranosti


15.04.2009 22:22

Re: O čínskych moto

stiki2
 Kávičkár 

Ikona

oni ozaj vela kopiruju... I-GRR ta kopia tej 3kolky je humus.. ale orginal by som cel prevetrat


17.04.2009 22:23

Re: O čínskych moto

sendy1
 Kávičkár 

Ikona

Sú to všetko Čínske srački a hotovo.Aj Japonci kopírovali spočiatku europske motorky aj České ale vrazili neskutočné prachy do vývoja aj materiály dali najlepšie ao tom to je.Skúste niekto napísať koľko km najazdí taká Čínska sračka.To je asi tak ako bi ste porovnávali kamion Liaz a Scania.Stačilo?


18.04.2009 10:08

Re: O čínskych moto

jozo46
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

[img][/img]


18.04.2009 15:36

Re: O čínskych moto

jumper55
 Veteránista 

Ikona

K tej trojkolke uz len pridat strechu a je z toho Velorex. :-* A ze kto od koho kopiruje??? :-P :-)))


18.04.2009 21:35

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

jumper: japonci zacinali presne takto isto. A pozri sa, ako to vyzera s nimi dnes.


19.04.2009 19:41

Re: O čínskych moto

potapac001
 Čoprák 

Ikona

mlhos: máš úplnú pravdu že ten kto neskúsil nevie a prikláňa sa k názoru že čína je nanič. Pokiaľ viem kupujú celé výrobné linky od modelov ktoré prestali vyrábať honda,yamaha atď. A aj tak keď kupuješ súčiastky tak sa treba pozrieť kto ich vyrába najviac čína,hohkong,taiwan a to aj pre modely vychýrených značiek.

sendy1: Liazky prešli celý svet a to už v 6O rokoch.


20.04.2009 1:02

Re: O čínskych moto

mozem sa opytat kolky z vas co tu pisete o cinskych motorkach ste uz na nej sedeli ? regal raptor je kupena licencia Hondy nema sice vykuchane vyfuky a zvuk ako traktor ale ked postavim moju vedla tvojej tak si budu ludia obzerat moju nie tvoju pretoze na vzhlad tie vase shadowy vyzeraju uplne rovnako uz asi sto rokou :-D a za cenu auta si radsej kupim auto na cely rok ako motorku na leto ked sa chceme bavit o cinskej motorke tak sa mozeme bavit aj o finskej nokii vyrobenej madein tchajvan siemens made in tchajvan a takmer vsetkych mikroelektronickych vyrobkoch od digitaliek az po palubne pocitace made in tchajvan alebo chcete auta no prosim citroen z trnavy wolswagen z devinskej kia zo ziliny atd... no a kto si mysli ze japonske moto sa vyraba v niekde v japonsku tak mozno ano ale iba male mnozstvo vetsina vyrobnych podnikou je v rozvojovych krajinach


20.04.2009 6:16

Re: O čínskych moto

potapac001
 Čoprák 

Ikona

ja som osobne mal a jazdil :
Jinbawang (Adams) 150/8 Chopper
Jinlun 150 Chopper
Yuki Vista 125 Chopper
Yuki Vice Regal Raptor 250 Chopper [dobre]


20.04.2009 6:35

Re: O čínskych moto

MarekZ
 Stuntrajder 

Ikona

Cinske motorky sa v skutocnosti vyrabaju v Japonsku a japonske v Cine, je to kvoli tajnemu medzivladnemu programu skutocna ryza za skutocne licencie.


20.04.2009 7:11

Re: O čínskych moto

momul
 Edvenčr 

Ikona

Ja mam starucku DR650Dakar ktora ale je vyrobena v Japonsku.Brat ma o 5 rokou novsiu vyrobenu v Taliansku.Ta moja bola pri kupe totalne znicena,bratova ako z vyrobnej linky.Takze kto to nesanuje a nestara sa tak znici cokolvek.Takemu treba do ruk jedine ODLIATOK a ten mozno neznici.
Donedavna som mal voci cinskym moto odpor ale presne ako pisu viacery,nikdy som na tom nesedel.Kamaratka kupila Keeway Speed 150 2007 a tak som jej to daval kus do poriadku.Mal som ju presondovanu celu a teraz mozem povedat,ze je to motorka. (napr. retaz bola uplne na rit a tiez par drobnosti) V nicom nezaostava za Japonskou vyrobou.Mozno v pouzitych menej kvalitnych materialoch ktore sa ale i u japonskych moto casom zmenili.Mozno u pouzitych skrutkach ktorych vymena nie je nakladna ani financne ani casovo.Jednoducho povedane za par korun a kusok snahy mas to iste zvezenie ako na Japoncovi.
A ked sa bavime o malom obsahu (150ccm) tak si myslim ze nieje o com.Jazdec to kupi na sezonu dve a ked sa jedna o babu tak duplovane.Nova stoji 52tis zatial co za Yamahu YBR125 pytaju nieco malo do 100tis.O dva roky chces moto predat a kupit nieco vecsie...za Keeway dostanes cez 30tis (tak ako sme kupili my) a za YBRku pytaju 50-60tis.Cize strata u Keewaya 20tis u YBR 40-50tis. Yamaha vyzorovo z roku 80 kdez to Keeway fakt moderny maly nahac.Jazdime 2-3clenna partia a mala 150ka uplne v pohode stiha za 650kami pokial sa jazdi "s rozumom".
Takze moj nazor na Cinske moto sa kusok zmenil aj ked sa to cele odvija od Keewaya a ostatne "Adamsi" neviem posudit :-D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil momul (20.04.2009 7:13)


20.04.2009 8:45

Re: O čínskych moto

baho
 Skútrista 

Momul: lenže keď kúpiš novú motorku, tak sa chceš voziť, a nie vymienať skrutky, opravovať, a báť sa čo kedy odpadne. Skúsenosti z môjho najbližšieho okolia - nová alebo zánovná čína stojí v servise viac ako akýkoľvek starý talian alebo japonec.. Napríklad minule bol u mňa chalan s čisto novou čínskou zradou, ktorá nešla viac ako na štvrť plynu, potom jednoducho vypínalo zapaľovanie ( usudzujem podľa toho, že na nastavovanie karburátora absolútne nereagovala, a po konzultácii s karolom1 sme sa zhodli na zapaľovaní)

Takisto kamarát si kúpil nového čínskeho skútra, a vozenie vyzeralo asi takto - dva týždne sa vozím, tri týždne je motorka v servise. Ked sme ju teraz naštartovali po zime, začal z ničoho nič dymiť reglér...

A tí čo sa oháňajú kúpenými licenciami - to že niečo má technické výkresy zo starej hondy alebo yamahy atď, neznamená, že je to vyrobené z rovnakých materiálov...

ďalšia vec - dostupnosť náhradných dielov - na väčšinu týchto zázrakov neexistujú napríklad výbrusové piesty, čiže vec čo ako prvá podlieha opotrebeniu. Skús si dať odliať piest na číňana, zaplatíš zaň toľko ako za kovaný na japonca, alebo budú sumy veľmi blízke... Nehovoriac o tom, že na japonca/taliana máš väčšinu súčiastok max. do týždňa.

Môj názor - radšej kúpiť staršiu značkovú mašinu, alebo došetriť a kúpiť novú, ako akože ušetriť, kúpiť číňana a viac sa trápiť ako voziť....

K tým čo tvrdia že aj japonci a kórejci nejako začínali - áno, začínali, učili sa , vrazili peniaze do vývoja, a dnes predávajú za rovnaké ceny ako europska konkurencia... Lebo kvalita zadarmo nemôže byť. Platí to pri všetkom, či sú to autá, motorky, oblečenie alebo potraviny - viď ako a čím sa v číne riedilo mlieko, len aby bolo lacnejšie... Kúpili by ste si ho a dali svojim deťom?


20.04.2009 10:27

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

Momul: ona aj ta Yamaha YBR 125 je vyrabana v Cine.

baho: ano, s tym suhlasim, co cinskym moto chyba, je logistika: system ND, skolenia, spatna vazba od predajcov k vyrobcom a s5.

Co sa tyka mlieka s melaminom: ale ved taketo kauzy su aj u nas v Europe. Pozri si len zoznam prisad na takmer hociktorom vyrobku (tie povestne E-cka, napriklad konzervovanie potravin jedovatym oxidom siricitym), pozri sa aka je u nas umrtnost na rakovinu. Nepamatam si u nas kauzu priamo s mliekom urcenym pre deti, ale potravinovych kauz bolo dost: napriklad kurcata v Belgicku krmene ropnym olejom (otravene dioxinmi) a pritom bezne predavane, rakuske a talianske vino s prisadou glykolu, prebalovanie starych potravin, desat a viacrocne maso do kebabov..


20.04.2009 12:02

Re: O čínskych moto

momul
 Edvenčr 

Ikona

baho-ano suhlasim.No ja som myslel nakonkretnu moto co sme kupili my s tymi skrutkami aj to len preto,lebo som jej to cele rozhadzal do srobika aby som vsetko skontroloval (aby sa nahodou nieco nestalo) a tak som poniektore "menejdôverihodne" skrutky povimienal.(hlavne tie co su namahane aj na strih).Lenze to iste som robil aj na mojej DR ;-)
Takze este raz,moja skusenost sa toci len okolo tejto jednej ciny a zatial som nadmieru spokojny aj ked uz padaju slova ze ci to nejde rychlejsie :-D


20.04.2009 18:51

Re: O čínskych moto

kamoth015
 Turista 

hahahaah to je diskusia mame doma jinlun155 a chceme ju predat presnejsie zbavit sa jej ale ta hahaah.no nic asi nam ostava dalej stat v garazi :-} cina heheheh I-GRR


20.04.2009 20:18

Re: O čínskych moto

potapac001
 Čoprák 

Ikona

kamoth015: ale to čo máš na foto nieje jinlun 155 ale Yuki Vice regal raptor 250 [dobre]


20.04.2009 21:48

Re: O čínskych moto

sk8kubo
 Jogurťák 

Ikona

Keď mala moja motka 1000 km, rozmýšľal som ju vrátiť. Aj počet návštev a reklamácii by už stačil.
Potom som podoťahoval všetko čo chcelo z motky zdrhnúť, dobre zabehol, vyreklamoval batériu, vyčistil reťaz a už len tankujem. Po 2000 km si konečne všetko posadalo ( sem tam ešte prevodovka sama radí z 5 do 4 ) a nebyť tých vybrácii ( skúsil som bez rukavíc a čižiem a zrazu bol aj bryzolit na dome ako jemné pohladenie ) ...... no pripíšem nejaké to pokračovanie tak po 5000 km.

Len by ma zaujímalo, ktorý čínsky inžinier vymyslel tie povystrihované brzdové kotúče, šak tá plocha je tak 1/3 toho čo by tam mohlo byť???

No ale za tie 3L/100km móžem brúsiť stojan po babe celý víkend :-D .


20.04.2009 21:52

Re: O čínskych moto

Devildriver
 Čoprák 

Ikona

potapac001: ale oni majú ešte jednu ;-) >:-)


20.04.2009 21:56

Re: O čínskych moto

Tesouro
 Kávičkár 

Ikona

Nemozem povedak jedno krive slovo na svoj keeway speed 150. Len drobne pripomienky. Odchadzala ziarovka predneho svetlometu, dovod nedostatocne trecia plocha objimky a paraboly. jedna gumicka a bolo vybavene. Spatne zrkadla zacali nedavno ovisat, dovod je ze parkujem cez uzke dvere a tak ich musim kazdy den ohybat, asi sa im to nepaci.
Inak iba lejem benzin a jazdim teraz mam na tachaci 16000km do jesene urcite pribudne dakych 10000km potom napisem. Momentalne som velmi spokojny.

PS> skoro som zabudol povodne gumy boli totalne shity, Metzeler M22 su tak o galaxiu lepsie.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tesouro (20.04.2009 21:57)


20.04.2009 23:29

Re: O čínskych moto

baho uz ju mam skoro rok a jedine co som na nej spravil bola vymena oleja a dotiahnutie retaze a kontramatky na packy spotreba 2.5 na 100 o tak lacnom vozeni mozete na japoncoch leda snivat spotreba ako auto obrovsky ale zbytocny vykon nahradne diely ? na morave je firma kde som sa zaregistroval pod vyrobbnym cislom moto a vsetko kazdy kusok je v katalogu na sklade staci si poslat objednavku ty musis na japonca obiehat motosopy mne staci sadnut k netu a mam vsetko na jednom mieste a pride mi to az domou


21.04.2009 8:06

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

kamoth: keby sa nepredavali cinske motorky, tak nemas doteraz ziadnu. A za japonskeho skutra 50-ku by pytali 90 tisic, tak ako predtym.


21.04.2009 8:14

Re: O čínskych moto

momul
 Edvenčr 

Ikona

mlhos-s tymto s tebou nesuhlasim,na malom obsahu sa vozis aj na japoncovi "zadarmo".A ND na japonca?asi mas len nejake zle skusenosti ale s ND naozaj ziadne problemy niesu.Tak isto je kopec internetovych "predajni" kde sa nemusis pohnut od PC a vsetko zozenies.


21.04.2009 9:08

Re: O čínskych moto

baho
 Skútrista 

Mlhos: už ti to napísal momul, na japonca nikam chodiť nemusím, buď si nájdem e-shop, alebo pošlem do ktorejkoľvek predajne na slovensku mail s číslom motora a rámu, požiadavkou na súčiastku, a tak do týždňa ju väčšinou mám doma...

Skús si v tej moravskej firme objednať výbrusový piest, a daj mi vedieť, ak tam vôbec bude, koľko stojí. Daj si tú námahu a napíš.

Pobavila ma tá spotreba. To si naozaj myslíš, že nič iné len čínske motorky majú takú spotrebu? Pre tvoju info, moje bývalé auto vážilo 1050 kíl, a žralo maximálne 4,5 litra nafty...


21.04.2009 9:58

Re: O čínskych moto

nechapem naco by mi bol vybrusovy piest ked by som aj odfajcil motor novy stoji zhruba 500 E a tvoj ako cela moja motorka ale to neni len o cenach mne to na vozenie staci raz za mesiac natankujem za 10 E a najzdim zhruba 500 km po meste tak mi pvedz naco by mi bol zrut zo spotrebou 5-8 litrou a o vykone ktory nikde nevyuzijem nepotrebujem ist prvy z krizovatky ani stavat masinu na zadne vzdy zalezi na tom aky vyrobok dostanes to tak mas zo vsetkym ani dva televizory nie su rovnake aj ked su rovnakej znacky a typu jeden moze ist bez poruchy a druhy sa neustale kazit uz sa tu niekto stazoval ze na nejakom zraze bola telka a cely sot bol zaber na jinlun no ani sa nedivim ako som uz povedal ked si dame moto vedla seba obzerat budu moju nie tvoju :-D


21.04.2009 10:45

Re: O čínskych moto

baho
 Skútrista 

V skratke: budeš starší, pochopíš....

PS: Náhradné diely nie sú len o cene, ale aj o dostupnosti. Lebo ten jinlun tu o rok môže, ale nemusí byť....


21.04.2009 10:49

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

baho: ak dobre citam, tak mlhos je od teba starsi o 20 rokov.


21.04.2009 11:10

Re: O čínskych moto

copy citas dobre mozno aj preto sa nebojim ze by tu jinlun nebol o 20 rokou pred necelymi 20 rokmi sa kapitalizmus vytesoval ako porazil socializmus no dnes to vyzera tak ze kapitalizmus porazil iba sam seba a jedna kapitalisticka fabrika za druhou krachuje a zatvara sa dnes si uz kazdy rozmysli ci kupi moto zo zbytocnym vykonom za 5000 a viac E


21.04.2009 11:52

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

mlhos: v cine dnes ziadny socializmus nie je.. praveze, tam je kapitalizmus tvrdsi nez u nas.


10.06.2009 11:20

Re: O čínskych moto

RAON
 Čoprák 

neviem či ste zaregistrovali info, ale americký HUMMER odkúpila čínska firma. A teraz sa Hummre budú vyrábať v číne. Nejaký čas avšak ostanú ešte v USA. to bude iný Hummer z číny. Asi bude prijatelnejšia cena :-)))


10.06.2009 16:47

Re: O čínskych moto

jogurtak619
 Jogurťák 

Ikona

povierm ti to tak !!! cinske stroje su na hovno, ja mam cinsku motorku a vzdy sa kazi !!! uz nikdy viac nechcem !!! [/b][b]radščej kupit 10ročnu hondu,apriliu,gileru,yamaha,suzuki ako 1ročnu činsku motorku

Upravené 1 krát. Naposledy upravil jogurtak619 (10.06.2009 16:48)


11.06.2009 1:31

Re: O čínskych moto

ja mam cinsku motorku rok a este nebola pokazena a mam finsku nokiu N95 a skoda nieco hovorit mal som telku sony a stale bola v oprave teraz mam uz 10 rokou teslu a opravar zabudol kde byvam u kazdeho vyrobku zalezi len na tom na aky natrafis ziadne dve veci a nie stroje nie su rovnake nikdy a v ziadnom pripade ani ked ich naklonujes


11.06.2009 11:18

Re: O čínskych moto

JarinoRS
 Turista 

Ikona

nemal som predsudky, kupil som cinu, mal som, skusil som a uz neprosim. nikdy sice nehovor nikdy, ale najblizsie urcite uz cinu nie. a to som mal tu kvalitnejsiu...


11.06.2009 11:21

Re: O čínskych moto

Mishko
 Skútrista 

Ikona

Keď bude kritérium spotreba tak si kúpim babetu.
Keď spoľahlivosť tak hocičo okem číny.


11.06.2009 11:44

Re: O čínskych moto

forel
 Čoprák 

Ikona

minule som sedel s obchodným partnerom,ktorý okrem iného obchoduje veľa aj s čínou a vysvetlil mi,že keby v číne predávali tie sračky čo posielajú sem do europy,ťak ich umlátia čapicami.Pre väčšinu čínanov je motorka obrovský majetok a kupujú si ju na 15 a viac rokov.Ale tie značky by asi tu neprerazili kvôli predsudkom o čínskych výrobkoch,tak narýchlo zbúchajú atrapu z najlacnejších materiálov a tu sa to za pár korún predá. [dobre] [dobre] [dobre]


11.06.2009 12:07

Re: O čínskych moto

Pilgrim
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Ak su čínske moto take úžasné, prečo väčšina z ich majiteľov trpí neodolateľnou potrebou o ich spoľahlivosti, technickej dokonalosti a úžasných vlastnostiach presvedčať ostatných? Veď také moto sa musia chváliť samé.
Ja som tu ešte nečítal, žeby nejaký šťastný majiteľ produktu japonskeho štvorlístka s rožiarenými očkami informoval, že sa jeho motorka do prvej garančky ani raz nepokazila. ;-)


11.06.2009 12:11

Re: O čínskych moto

aj tak nechapem o com tu tocite ked si kupis srot a nevies si bes mechanika ani dovukat kolesa alebo pritiahnut nejaku maticku je to tvoj problem mne ide motorka bez poruchy kludne stiha na vyjazde aj z velkymi kubaturami akurat naklady za vyjazd su u mna a velkoobjemovych motoriek neporovnatelne misko si mozes kupit babetu len neviem ako pojdes s lehym do cicman zeby isiel potom lehy na bicykli tomu neverim


11.06.2009 12:19

Re: O čínskych moto

Petrixx
 Turista 

Ikona

Ja mam tiez skuter made in china. Kupoval som ho s tym, ze som necakal ziadne zazraky. Potreboval som len nejake lacne priblizovadlo do prace. A veru, od sameho zaciatku s tym boli len problemy. Zle startoval, hlavne ked bolo chladnejsie rano (aj ked toto sa momentalne nejako samo opravilo :-))) , mozno aj tym ze je tam nova bat.) palivomer ukazuje bludy - cervene policko evidentne neznamena rezervu, ale sucho. Chlapik v servise sa to snazil nastavit, no neuspesne. Tachometer mi odisiel - zase servis, za jazdy mi odletel nejaky srobik z napravy, zase servis. No po vychytani tychto detskych chorob, uz slape celkom fajn. Na druhu stranu, uz pol roka sa ho snazim predat :-(((((( Yamaha (aj ked vyrobena vo FR) je zatial o niecom inom. Takze China newer ewer :-~


11.06.2009 12:45

Re: O čínskych moto

Mishko
 Skútrista 

Ikona

mlhos: To som napisal len ako reakciu na tie taraniny o spotrebe.
Nepoznam totiz nikoho pre koho by toto bol prvorady udaj.

Babetu som mal v 12tich, bola ok ale stacilo.
Presne ako pisal Pilgrim: Cim vacsi srot tym viac obhajoby a presviedcania.
Este ze to konecne pochopili aj ti co to vlastnili a uz sa zbytocne nestrapnuju.


11.06.2009 13:03

Re: O čínskych moto

JarinoRS
 Turista 

Ikona

Petrixx, presne moj pripad. Na skutriku nebolo co posrat co sa tyka designu a motora - obidve Honda - tak posrali ostatne. Hned na zaciatku odisla baterka - dovod nezapojenie, odpadnutie, pokazenie cohosi, co malo baterku dobijat. Opravene na druhy den po dotlaceni do servisu. Nasledne sa baterka uz nikdy nespamatovala, takze po sezone bolo treba novu - nastastie vymenena v zaruke. Ta vydrzala 2 sezony, takze mam dalsiu, ktora po jednej sezone tiez umiera, neverim, ze je na hovno baterka (Yuasa) takze to bude zrejme skutrom. Palivomer od zaciatku poznal iba 3 polohy - Full, skoro nic a pod 0. Po kuknuti do nadrze ked uz bolo pod 0 zistenie, ze je tam cez 2l...dodnes neodstranene. Srobky na plastoch zhrdzaveli po jednej sezone, nehovoriac o vsetkych gumenych castiach - vsetky gumicky rozpraskane. Vlani odisiel znicohonic klakson, aj to zaujimavym sposobom, ked idem nad 85 tak to trubi, pod 85 ani tuk :-))) toho roku zacal odchadzat postupne tachac, ukazoval stale menej a menej a teraz uz ukazuje trt. Pneumatiky Kenda su kapitolou samou o sebe, rozne vrzgave pazvuky detto. Vystrelovaci klucik dostrielal asi po mesiaci....ano, skutrik zerie malo, jazdit jazdi, ale kazdym dnom cakam co zase odide. No a to mam najazdenych uctyhodnych 3500km [zle]


11.06.2009 13:48

Re: O čínskych moto

Pilgrim
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Na doťahovanie matičiek mám Merkur. Motorku mám na jazdenie. ;-)

www.znackove.cz/images/zbozi_hry_a_hracky...


11.06.2009 14:28

Re: O čínskych moto

Grco
 Kávičkár 

Ikona

mlhos, skus si poziciat naozajstnu moto aspon na tyzden, teda ak mas taku moznost a potom napis svoje dojmi o zbytocnom vykone, jazdnych vlastnostiach a pocitoch z jazdy... mozno prehodnotis aj tu spotrebu.
Mal som cinu 3 roky, cize viem o com pisem.. doteraz sa jej neviem zbavit, este sem tam na nu sadnem a pravdu povediac napina ma s toho povozenicka a nieje to len o vykone...
Kdesi som sa tu uz o spolahlivosti rozpisoval, nebudem sa zas.

Co sa financi tyka... este v zivote som sa drahsie nevozil. Kupil som to za 90k, teraz sa toho neviem striast za 15k, nabehal som na tom 9000 km. strata je 75000 Sk/9000km co je cca 8,3 na kilometer len amortizacia... kde sa tu da hovorit o spotrebe? :-((((((


11.06.2009 14:34

Re: O čínskych moto

tombar
 Skútrista 

Ikona

merkur [dobre]

mlhos je osobnost sama o sebe... [dobre] samy unikat :-D

Upravené 2 krát. Naposledy upravil tombar (11.06.2009 14:38)


11.06.2009 14:48

Re: O čínskych moto

Ozzac
 Skútrista 

Ikona

citujem:.....Ale pokračujme: zlomený úchyt nádrže, zlomený silentblok pod sedačkou (takže vŕzga). A nakoniec strata skrutiek v počte 4 kusy. Najdesivejšie bolo keď som zistil, že mi chýba matica, ktorá drží zadné kyvné rameno a oska bola do polovice vytiahnutá.....(celý článok tu Keeway Land Cruiser 250 - Hlásenie o škodách :-))) No asi by som sa nedal nahovoriť na ryžu [zle] ,ved by Lehy spáchal harakiri,keby sa to dopočul :-)))


11.06.2009 15:20

Re: O čínskych moto

JarinoRS
 Turista 

Ikona

a to sa bavime o "najkvalitnejsej cine" KEEWAY, co potom ostatne hura znacky....


11.06.2009 16:00

Re: O čínskych moto

jogurtak619
 Jogurťák 

Ikona

činske motorky su o ničom,,, mne ani prejdete kilometre neukazovalo dobre a ani rychlost !!!!!


11.06.2009 21:44

Re: O čínskych moto

Diesel3921
 Bahniak 

Ikona

ja mam cinu ale poviem na rovinu, nikomu neodporucam, nikdy viac nechcem, teraz naposledy mi odletela stupacka spolujazdca ked som viezol kamosa, mal na nej nohu a len sa zlomila I-GRR , velke vibracie, postracane matice za jazdy, zadna brzda sa cela trasie za jazdy a to by som tu mohol rozpisovat neviem do kedy, uz nech mam tu suzuki doma >:-)


11.06.2009 22:09

Re: O čínskych moto

Pedro26
 Jogurťák 

Ikona

Nejde o to kde sa tie znacky vyrabaju, ale z akych materialov. Preco su tie motorky take lacne?? Lebo vsetko odtial uletuje. Čínsku motorku - Nikdy...


11.06.2009 23:39

Re: O čínskych moto

prides k lehymu mozes zhodnotit a dam sa ti aj odviezt ja nie som z tych co nieco chvalia som tu ten najhorsi kritik na vsetko ale ked je nieco ok tak je ok a vidim ze tu pisu prispevky iba ludia ktory maju na motorke napravu nevedia co je francuzak alebo mierky na ventili poznaju iba z rozpravania nevedia aky maju dat do motra olej a na aky benzin to vlastne jazdi nedokazu si ani nafukat kolesa tak hop hop do servisu tam vam vsetko opravia a dotiahnu len prave bola svacina tak mechanik zabudol dorobit toto hento a tamto a potom sa divime ze mi nieco odpadlo nieco sa zlomilo chlapci ja servis nepotrebujem mne z motorky nic neodpadava nic nevrzga mam na nej prednu a zadnu vidlicu nie napravu ako niektory naprava je iba na aute ano tachac ukazuje o 10 km viac no a? ved o tom viem a viem sa tomu na rozdiel od vas prisposobit a hlavne nikomu nekritizujem aku ma motorku pretoze mne je to na rozdiel od vas jedno ja mam motorku na vozenie [dobre] a vy na machrovanie [zle]

jarinirs vies gelova bateria ma taku vlastnost ze ked sa uplne vybije tak ju mozes zahodit preto mas v navode napisane ze ked nejazdis mas ju vybrat a aspon raz mesacne dobit pulznou nabijackou cize chyba je u teba ved naco navod

Upravené 1 krát. Naposledy upravil mlhos (11.06.2009 23:46)


12.06.2009 10:22

Re: O čínskych moto

baho
 Skútrista 

Pochybujem, že čínska moto má od výroby gélovú batériu.... k ostatnému radšej už nič, ale skús si naozaj od niekoho požičať japonský alebo taliansky skúter, a povoz sa...


12.06.2009 11:00

Re: O čínskych moto

Mishko
 Skútrista 

Ikona

Všetci majú motorku na machrovanie len mlhoš na vozenie.
Všetky čínske motorky sú nekvalitné len mlhošova je bezchybná.
Všetky motorky veľa žerú len mlhoš jazdí skoro zadarmo.
Všetci chodíme do značkových drahých servisov len mlhoš si všetko robí sám.
Všetci si myslíme že motorka má nápravu len mlhoš vie že to tak nie je.

Jediný mlhoš má na prednom blatníku čivavu.

Vieš čo mi z toho vychádza?

Tá čivava má asi zázračnú moc.... :-D


12.06.2009 13:05

Re: O čínskych moto

rapid
 Turista 

Ikona

kamos ma uz asi 3tiu cisto novu cinu, a nestaci to opravovat, ani vodicak nema tak sa moc nevozi, nenabeha na to ani 1000km rocne a stale nieco opravuje,, vymiena, zvara popraskane rámy, alebo uchyty. ani tie cinske plasty sa nedaju zvarat. sem tam sa zasekne ventil v karburatore,alebo sa povolia trisky v nom od vibracii. viac to nejde ako ide. taraz ma cinsku stvorkolku a to je katastrofa. vsekto je vyrobene krivy, tlmicie vobec netlmia iba pruzia v pruzinach a hupe sa to potom ako koza. capy vybyte od novoty, riadenie uchytene v plastovych uchytoch. byterku uz tam ma za pol roka tretiu.
na zadnej oske su take velke matice su o seba zakontrovane, tak su krivo vyrobene ze jedna strana matice sa uz opiera a viac nejde dotiahnut a druha strana odstava este 2mm.
a cinskym moto sa moze o vstrekovani len snivat a o lepsich emisiach. ved tie motory co kupili akoze v licencii, to su z japonskych mototriek s pred trisdsiatich rokov, koncepcne zastarane


12.06.2009 13:25

Re: O čínskych moto

tombar
 Skútrista 

Ikona

mlhos mas asi dobry kus... vsetci ostatni mali iba problemy...


12.06.2009 14:04

Re: O čínskych moto

Grco
 Kávičkár 

Ikona

mlhos nie si ty nahodou chuck noris? :-P


13.06.2009 20:20

Re: O čínskych moto

JarinoRS
 Turista 

Ikona

mlhos, to s tymi baterkami viem a neuveris - aj tak idu do riti jedna za druhou....


18.06.2009 17:04

Re: O čínskych moto

no ja neviem uz ju mam rok a stale do riti neisla zrejme som kupil ozaj nejaky vynimocny kus ze kazdych 300 km sa ma citit a mazat retaz :-D dvakrat som ju nastriekal wd ckom tot vsio ale bol som aj v servise aby ste neplakali dal som si nastavit ventili lebo som nevedel aku maju mat volu a servisna prirucka ku tomu nie je kedze minuly rok som este nemal na to vodicak tak za tento rok som uz najazdil 3,500 km a to skoro nechodim na vyjazdy pretoze vetsinu vikendou robim


18.06.2009 17:21

Re: O čínskych moto

tombar
 Skútrista 

Ikona

mlhos nechcem ti dotoho kecat, urcite vies o vsetkom vela ale wdckom by som retaz nemazal, lebo wdcko sa dostane dnuka a vysusa a vyplavi ozajstne mazivo... chcelo by to origos sprej taky lepkavy co sa prilne na retaz...


19.06.2009 13:42

Re: O čínskych moto

nechcem sa hadat ale nieco som ti o tom WD nasiel

WD-40 - tekuté náradie

WD-40 bol vyvinutý v 50-tych rokoch dvadsiateho storočia v rámci kozmického výskumu spoločnosťou NASA. Vznikol za účelom spojenia funkcií celého radu výrobkov. Má lepšie vlastnosti ako bežné ľahké mazivá, penetračné oleje, antikorózne prípravky, prípravky na vytesnenie vlhkosti, čistenie kovov, silikónové spreje a rad ďaľších. Postupne si našiel široké uplatnenie v priemysle. V dnešnom období je vďaka jeho cenovej dostupnosti a širokej škále použitia bežný aj v našich domácnostiach.

Neodmysliteľný pomocník pre profesionálov
aktívne odstraňuje vlhkosť
rýchle preniká koróziou
ochraňuje kov proti korózii
odstraňuje mastnotu a špinu
Prečistí a premaže reťaze bicyklov, motocyklov, motorových píl, zmenšuje trenie, čím predlžuje ich životnosť


rapid ten tvoj kamos zrejme nema vodicak preto ze je slepy ked nieco kupujem tak si to aj prezrem ale co uz kazdy sme nejaky :-D


Upravené 1 krát. Naposledy upravil mlhos (19.06.2009 13:46)


19.06.2009 14:49

Re: O čínskych moto

Pilgrim
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

:-O

K Mishkovmu príspevku len doplním:

Všetkým by WD-čko pri jazde odprskalo z reťaze preč, len mlhosovi nie...

Inak zaujímavý pomer - 2x nastriekať reťaz - 1x nastaviť ventily.
Ja mam aký japonský šrot. Na jedno nastavenie ventilov (32.000km - nenastavovali, lebo bolo všetko OK) som musel reťaz striekať 64x (cca. po 500 km) :'(

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Pilgrim (19.06.2009 14:51)


19.06.2009 14:58

Re: O čínskych moto

tombar
 Skútrista 

Ikona

mlhos ako sam pises odstranuje mastnotu aj to tuhsie mazivo co potrebujes na mazanie retaze...

nejde oto co pisu o wdcku na internete ale o to co hovoria ludia s dlhorocnymi skusenostami a to nehovorim o sebe...

vrzgajuce panty neni retaz a motorkovou retazou hadam nejdes pilit drevo... WDckom by si musel mazat kazdych 15 minut (hovorim obrazne) ....


19.06.2009 19:32

Re: O čínskych moto

manana
 Edvenčr 

Ikona

4 strankova tema a nikto tu este jednoducho na plne usta nepovedal, ze cinske motorky ako vsetky produkty kde sa vyskytuje ludsky faktor su nahovno lebo cinania su strasni lajdaci a ich vyroba je orientovana na masovu produkciu a nic ine, navyse pouzivaju lacne materialy z dob zaciatku motorizmu a s drzostou malych deciek z nich vyrabaju suciastky ktore okopirovali z modernych motorov. co si to tu budeme rozpravat, neporovnavajte ich v ziadnom pripade s japoncami po vojne, cinania su obycajni ojebavaci, skusaju co im prejde. copy, mlhos, ides!


19.06.2009 20:57

Re: O čínskych moto

jogurtak619
 Jogurťák 

Ikona

vam vravim, ja mam cinsky skuter 2takt---- NIKDY VIAC
viac stal v garaži ako som na nom jazdil..... hoci otec mi hovori ze on sice vytiahne 70-90km/h ale ze to by ani gilera ani aprilia skuter nevydrzala, lebo ja idem po ceste na plny plyn........ zeby to oblo tym??? podla mna nie


19.06.2009 21:11

Re: O čínskych moto

rapid
 Turista 

Ikona

3500 km najazdim za mesiac a to jazdim len cez vikendy :-P
mlhos a motorky aj opravujem (aj ten kamos)uz dost dlho na to aby som sa vyznal co je kvalita a co nie. a robil som uz aj take specialitky ako CVT prevodovka so sekvencnym radenim. ;-)
a kamarat sikupil preto cinu, lebo na lepsie nema prachy, tak sa musi jedovat stale s cinov :-(


19.06.2009 21:40

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

manana: kam mam ist? ;-)


20.06.2009 0:08

Re: O čínskych moto

janosbk
 Čoprák 

Ikona

Z Ciny nieje nic dobre,lacne=zle,ta banda cinska,poslal by som ich niekam a to sa netyka len moto.china I-GRR I-GRR :-((((((


20.06.2009 8:50

Re: O čínskych moto

manana
 Edvenčr 

Ikona

copy: do mna predsa. ale pohoda, tuto tvoju zarputilu diskusiu ospravedlnuje iba to, ze nas coskoro prekvapis zastupenim (ak to vobec s cinanmi ide dohodnut) cinskych vyrobcov. a budes sa samozrejme vozit na Suzuki AN 650 Burgman Executive 2009, alebo radsej na nejakej Hondicke :-D

necital som tieto prispevky podrobne, na to mi je cinsky problem ukradnuty (nafuknuty, nerealny...), ale ak to dobre chapem, v jednom mas pravdu - europa je strasne rozmaznana, a je neuveritelne, ze to tu este funguje. - kazdy, kto bol v azii, a rozumie ekonomike, ostal v uzase, ako sa daju ludia (pracovna sila) vy(z)neuzivat. ale ich problem je, ze produkuju brak. ako u nas za socializmu. cina je jeden posraty komunisticky rezim, ktory nas prechodne vystrasil produkciou. az kym spotrebitel nezisti, ze je to kopa kaky. robim v inom obore, kde si chyby nemozno (bez dobrej poistky) dovolit, a akurat sme v obdobi, ked sa este drobne cinske armatury predavaju v Kosiciach, ale v Bratislave uz nie. Skoncili. Ludia sa poucili. Ojebavacky na materialovom zlozeni, absencia vystupnej kontroly. Detto Poliaci - veci, co vyrabaju, kupujeme radsej cez nemcov. Dodacie doby uplne nahovno, ale reklamacia ani jedna. Dani do Polska prestahovali vyrobu jednej produktovej rady priemyselnych ventilov. obycajna strojarenska manufaktura. po mesiaci ich tieklo 30%, napriek tomu, ze poliaci "testovali" kazdy kus. predtym sme mali za osem rokov mozno jeden problem....
copy, sam kupujem z ciny dve komodity - oboch sa az na balenie ubite proletarske ruky nedotknu, pre jednu dokonca vyvinuli kompletnu technolociu v cinskej obdobe SAV . je mi ich luto, je tam par rozumnych ludi ale maju zviazane ruky a navyse ta masa otrokov nikoho nenuti riesit technologiu. je to hnusny rezim, este si sakra hadam pamatame, co sme tu my mali za totaca - uzasne jawy 350 a este sme na ne (kto ich nezazil) boli hrdi. oni su tam a kym tam bude totalita, tam aj zostanu. a nakolko dovolia cudzim investorom vyuzivat ich lacnu pracovnu silu a ci to bude vobec vyhodne, to je otazka nenazratosti komunistov. a ti su nenazrati neskutocne, ved to vidis aj dnes u nas ;-)

a kto nevie, co znamena v technologiach mat k dispozici lacnu pracovnu silu, nech si pozrie toto video:

Video: www.youtube.com/watch?v=zBsPFI--muo




20.06.2009 14:53

Re: O čínskych moto

rapid
no ja jazdim iba obcas do roboty a parkrat na vyjazd alebo len tak po blave pre zenu do roboty alebo na kofolu ako vodic z povolania sa najazdim denne dost preto ty najazdis 3,500 za mesiac na vyjazdoch a ja vetsinu vikendou robim tak iba ked mam cas tak to najazdim za pol roka
ked si taky mechanik a vravis ze to je kamos tak co nejdes snim ked to on nevie popozerat aby nekupil smejd?a pre co mu ju ani neopravis? pretoze nie si opravar ale vymenar ako vetsina takzvanych mechanikou opravit vedeli vtedy ked bol nedostatok nahradnych dielou teraz len vymenia kus za kus a hovoria tomu oprava smiesne najlepsie sa vsetko opravi tak ze sa to vymeni za nove zvaracka freza sustruh vrtacka su uz veci nepoznane
ventili som si bol dat nastavit nie pre to zeby boli rozhasene ale pre to aby som vedel ake maju byt spary kedze v manuali nic take nie je a nastavit to tak ako taru alebo liaz by asi nebolo najlepsie

tombar
retaz motorovej pily je niekolkonasobne viac namahana a ma daleko vyssie otacky ako ta co je na moto

WD zaleze aj do vnutra ten tvoj silikonovy sprej ju tak akurat nafarbi zvrchu na bielo a jedine co som tym ziskal bol obalenie prachom pouzil som to iba raz a uz nemusim teraz mam retaz stale cistu jasne ze prebytocne mnostvo odkvapalo skus si ju nastriekat tym silikonom a potom ju rozpoj staci na spojke sa pozret co mas namazane [zle] nic iba vonkajsok a vnutri je sucha ked chces namazat retaz bud tam musis nastriekat nieco riedke co aj zaleze dnu alebo ju rozpojit a namocit do oleja a kedze ja mam podla stranky yuki luxusny chopper najvyssej triedy preto mne sa nekazi ja som si ho tam poprezeral vytiahol ho von nastartoval zaplatil a obuchal o zem a ked videl ze sa nebudem snim srat tak odvtedy poslucha ako hodinky


20.06.2009 15:31

Re: O čínskych moto

Lehy
 Turista 

Ikona

...luxusný chopper najvyššej triedy... ;-) , no keď myslíš... :-D


20.06.2009 15:56

Re: O čínskych moto

rapid
 Turista 

Ikona

neboj viem co je to nieco opravit, ale pracujem 5rokov v jednom znackovom servise ako servisny technik ale tyka sa to elektroniky a viem ze jedine 100% riesenie ako nieco zarucene opravit a dat na opravu zaruku je mozne väcsinou iba vymenou celeho dielu. ak to niekto uz fusuje alebo podomacky polepí...tak to tiez nieje opravar. tebe ked sa pokazi motor a ako to robili pri tychto cinskych moto tak ho rovno cely vymenili, tak ty im povies ze nechces novy ale chces aby ti radcej opravili stary....

no je mi to jedno, uz nabudem na toto reagovat, ved prijdes na to casom ako tisicky byvalich majitelov cinskej pomsty >:-)


20.06.2009 15:59

Re: O čínskych moto

tombar
 Skútrista 

Ikona

mlhos, urcite mas nastavenu stranku YUKI ako homepage ;-) :-D


20.06.2009 16:01

Re: O čínskych moto

zeleno
 Bahniak 

Ikona

Ak si ešte niekedy kúpim motorku, tak len staršiu čínu. A možno aj od mlhosa.


21.06.2009 2:59

Re: O čínskych moto

LEHY nemozu mat vsetci goldwinga :-D jedno nedokazem pochopit ako vy vsetci nemozete tiez pochopit ze niekto moze mat aj cinsku motorku ktora sa nekazi a na ktoru nenadava fakt neviem ako to mam chapat to mi zavidite ze vase yamahy hondy a kadeco su kazdu chvilu v servise lebo sa vam posralo nieco? zaujimave je to ze v moto poradni nie su skoro ziadne temy o nejakej poruche na cinskej moto iba na vasich tych kvalitnych


21.06.2009 4:02

Re: O čínskych moto

jaro
 Čoprák 

Ikona

Vcera som prvykrat vyskusal moj novy cinsky minibike. Lozisko v zadnom kolese sa rozpadlo po 30m. Urcite ho vyrobili z hliny. Sruba a matica ktore mali drzat riadidla mali rozdielne zavity. Tolko o kvalite.


21.06.2009 8:50

Re: O čínskych moto

pepe77
 Kávičkár 

Ikona

manana: pekne video, pripomenulo mi to moje prve auto Skodu 120, tam som musel tiez s rozbehom zatvarat dvere, aby sa poriadne privreli a licovali s karoseriou... :-D

ale k teme: ja som iba raz sedel na jednej cinskej moto, bol to tusim Keeway a stacilo mi... okrem na prvy pohlad lacnych materialov, ma zaujala radiaca packa ktora sa kyvala do vsetkych stran, no radost radit... chalan ktoremu moto patrila ale ako vyhodu nekvality uviedol, ze nahradne diely su fakt lacne...

a este jeden zazitok: bol som si kupovat kufor Givi v jednej predajni ktora predavala cinske skutre, akurat tam 3 mali cinani opravovali jeden, behali okolo neho, jeden nalieval do nadrze a druhy turoval motor ktory divne zavyjal, no a z vyfuku isiel dym ako z dymovnice, takze o chvilu bola cela ulica v hmle... :-D vyzeralo to dost komicky, a zjavne netusili co tomu bolo...


21.06.2009 9:55

Re: O čínskych moto

Pilgrim
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

mlhos, s WD-čkom asi došlo k nedorozumeniu, keď vravíš, že ti namaže reťaz aj z vnútra... Mňa ani vo sne nenapadlo, že niekto ešte používa motoreťaze bez krúžkov :-O

----- Doplnené -----
Pre mudrlanta zo 14. obvodu: Samozrejme okrem závodných motocyklov.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pilgrim (21.06.2009 9:58)


21.06.2009 17:32

Re: O čínskych moto

kamoth015
 Turista 

potapac001:tak ako spominal kolega devildriver... my ich mame v garazi trosku viac >:-)


21.06.2009 18:08

Re: O čínskych moto

CB750
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

Ja za najväčší prúser u Činskych výrobkov vidím to že počas výroby súdruhovia zistia nejaký nedostatok ktorý napravia a jednoducho to bez označenia modeloveho variantu púšťajú do obehu.
Výsledok je taký že si človek po čase kúpi ND ktorý ale nepasuje.
Inak čínske moto nemusím, ale Kórejsú by som riskol.
Záver: za 10 rokov budú aj čínske motky ako tak spracovaním odliatkov esteticky vyhovujúce.


21.06.2009 18:58

Re: O čínskych moto

JarinoRS
 Turista 

Ikona

mlhos pochop, ze sa nikto neobuva do TVOJEJ moto, ak ti sluzi a nemas s nou ziadny problem tak bud happy. ale vsimni si, ze tu reaguju ludia ktori maju/mali cinsku moto a vravia NIKDY VIAC (vratane mojej malickosti) to uz nie je o predsudkoch ako niekedy, teraz je to uz o skusenosti. ja som predsudky nemal - kupil som - a uz aj olutoval. :'(


21.06.2009 23:31

Re: O čínskych moto

Tesouro
 Kávičkár 

Ikona

to pepe77> cava tusim si sedel na mojej ma vylete k Janickom. Nemozem sa stazovat na svoju keewayku, ale tak ako skoro na vsetkom mozem najst nedostatky. Riadiaca paka lieta do stran, je tam polnohospodarska vola. Radit sa s tym da, staci mat ten spravny grif. Plasty su prilis tvrde a nelicuju uplne presne na seba. Sedadlo ich trochu odiera. Za 18000km sa nestalo, zeby nechcela nastartovat alebo dakde zdochla. Proste nic ziadny problem. Nahradne diely su lacne, ale to neznamena ze sa na nej nieco kazi.

ziarovky v prednom svetle 6x, ziarovka na pristrojovke 3x, zadna ziarovka (ziarovky neriesim, to je psotrebny material, aj ked za prednu je zodpovedny zly dizajn) 1x, odpadnuty plavak 1x, tesnenie pod snimacom zaradeneho rychlostneho stupna 1x, raz mi po nehode odpadla radiaca paka (nedotiahol som srob - odvtedy je vola), vysroboval sa srob na prepade karburatora - pol nadrze v pazi.

Asi tak.


22.06.2009 0:54

Re: O čínskych moto

chlapci ked sa mi nieco pokazi aspon ziarovka ked sa vypali tak to sem napisem aby ste mali radost aku mam zlu cinu :-D

pilgrim na retazi je dôlezite iba jedna vec mat nahradnu spojku ty mas nejaku zazracnu retaz ktora sa trie iba vonkajsou stranou tou co ju krasne nafarbil silikonovym sprejom pre mna pjem retaz je len retaz ci ma alebo nema nejake kruzky mi je uplne jedno jedine co viem tak ze su tam take ocka a v tych ockach take tycky a ze sa to sucha o seba a ked to nastriekam niecim z vrcu tak to predsa nepremazem musim to bud cele namocit alebo tam dat nieco so zalezie aj medzi tie ocka a tycky inak na starom pinclovi (jawa 21) mi retaz vydrzala bez mazania dlhsie ako cely pincel a priyom to bola takmer neznicitelna motorka ktora musela cely svoj jazdny zivot tahat na plny plyn ktora z tychto vasich by to dnesw vydrzala


22.06.2009 14:42

Re: O čínskych moto

Pilgrim
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

mlhos, na to, že tu ľuďom nadávaš, že si nevedia dotiahnuť ani matičku a so všetkým utekajú do servisu, trieskaš poriadné hovädiny :-)))
Tie "tyčky" vo valšekoch sú u poriadnej motoreťaze namazané doživotne od výroby. Krúžky, ktoré som spomenul ("o", "x") sú gumenné tesniace krúžky, ktoré zamedzujú, aby sa mazivo z valčekov dostalo von a nečistoty dnu. Na takejto reťazi sa maže iba plocha medzi valčekmi a doštičkami. Z vnútornej strany reťaze.
Ak ti to stále nie je jasné, pohľadaj staršie diskusie o mazaní režaze. Boli tam aj obrázky. Pekné, farebné...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pilgrim (22.06.2009 14:43)


22.06.2009 15:28

Re: O čínskych moto

rapid
 Turista 

Ikona

ale jeho retaz je este stale na urovni pincla z pred 40 tich rokoch, tak ani netusi ze uz aj v retaziach to trochu pokrocilo. a aj materialy sa zmenili aj vykony a porovnava prenos sili z 3konoveho pincla a prenos sili z troch silnejsich moto


22.06.2009 15:49

Re: O čínskych moto

tombar
 Skútrista 

Ikona

mlhos , ja ti fandim ... hlavou proti muru ... ;-)

hyosung mozno keby som mal v umysle usetrit...


22.06.2009 16:04

Re: O čínskych moto

MarekZ
 Stuntrajder 

Ikona

Tesouro: tie zavady boli na tvojej motorke z profilu, teda r.v. 2007? Kolko mas na tom pls. najazdene?
Ak to je na moto z roku 2007, tak mi to v poriadku rozhodne nepride, tolko ziaroviek, plavak a radicka, hmmm. Ja som na moto doteraz najazdil zhola nic, dokopy tak 15 000 na nie novych motorkach, ale nic podobne sa mi este nestalo.


22.06.2009 17:16

Re: O čínskych moto

pepe77
 Kávičkár 

Ikona

Tesouro ano, aj na tvojej som sedel, ale na jednej som sa aj zviezol a mala podobnu volu na radiacej packe ako ty (a nespominal nehodu), ale info o lacnych dieloch mam od teba ;-)


22.06.2009 17:48

Re: O čínskych moto

Tesouro
 Kávičkár 

Ikona

hej je to moja z profilu. Teraz ma 18000km.

Problem prednej ziarovky je vtom, ze trecie plosky ktore drzia objimku so ziarovkou v parabole su velmi male, vplyvom vibracii sa ziarovka uvolni a znici. Vyriesila to jedna gumicka a teraz je po probleme. Ziarovky su typu 20D 35W/35W znacka Crystal z Fostingeru.
Na plavaku povolil spoj ktory drzal plavak o tycku. Plavak sa uvolnil a volne si plaval v nadrzi. Riesenim bola s-paska a epoxid.
Snazil som sa vymedzit volu na radiacej pake, ale po pridani tenkej hlinikovej folie sa radiaca paka zasekavala, takze som to zatial nechal tak, kym nieco nevymyslim. Tu je problem s gulatostou diery a hriadela. Hriadel je gulaty a diera valcova. Radiaca paka nieje uchytena tisichranom na prevodovke, le je to riesene prepakovanim az za stupacku. (mozes radit ako na chopri aj patou, hovadina jak mraky) Riesenim bude asi vyrobit novu radicku. Ak mas spravny grif tak to ale nevadi.

A este jedna vec je zaujimava, Na prednej brzde je jednopiestik a zadna je dvojpiestik. A neide o zamenu vo fabrike takto je to navrhnute.

A co sa tyka tych dielov> 7eur brzdove platnicky, 7 eur spatak, 17 eur bocny plast, 7 eur smerovka atd.

Zaverom. Keeway je z mojho pohladu spolahliva motorka za rozumnu cenu a s velmi dobrymi prevadzkovymi nakladmi. Ak by som znovu zacinal urcite by som do nej isiel znovu.

Dalsia motorka, ale bude japonec. >:-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tesouro (22.06.2009 17:51)


22.06.2009 18:41

Re: O čínskych moto

myso87
 Turista 

Ikona

ta korea zase az taka vyhra nieje, mam scooter Hyosung. Palivomer ma tiez 3 polohy plna, cervena a nula pri ktorej je v 5 litrovej nadrzi 2,3l. Tlmice netlmia a na kazdej nerovnosti to skace jak koza az ma ide vyhodit zo sedla (riesenie mam nachystanu novy vidlu a zadny tlmic z Yamahy). Brzdy nebrzdia ale pribrzdaju (na novej vidle je brembo a 2x taky priemer kotuca) Na klukovke sa povolila matka co drzi polremenice variatora a strhal sa na nej tisichran (treba novu klukovku aj polremenicu) Automaticky sytic prestal automaticky fungovat po 5000 (teraz mam manualny), regler prebijal baterku az odisla (vymena reglera aj baterky) Neviem ako je mozne ale bol poddimenzovany alternator a svetla svietili az od 1/3 plynu. Vyriesil som to vymenou celeho motora aj s elektrikou z Yamahy a odvtedy mam pokoj.....

btw tu Yamahu som mal rok predtym ale bez papierov a nic sa na nej nepokazilo za cely cas tak som ju pouzil ako darcu organov :-D

Predtym isiel 65km/h teraz kludne 80... znacka je proste znacka... bez debaty

Upravené 1 krát. Naposledy upravil myso87 (22.06.2009 18:43)


24.06.2009 14:21

Re: O čínskych moto

Na takejto reťazi sa maže iba plocha medzi valčekmi a doštičkami. Z vnútornej strany reťaze.
ja se da obracic recaz naruby?ked ju nastriekam silikonovym sprejom lube chain tak iba z vonku a ked je to dozivotne namazane preco sa ma mazat kazdych 300 km?a ja nikomu nenadavam ja z nich smejem to je rozdiel


08.07.2009 12:25

Re: O čínskych moto

000000
 Čoprák 

ČO HOVORITE NA JINLUN 250-5 HM........................................................................................................................................................................................................


16.07.2009 8:50

Re: O čínskych moto

copy
 Skútrista 

Ikona

fotoreport z fabriky QingQi www.mychinamoto.com/forums/showthread.php...

Pozri obrázok


16.07.2009 10:07

Re: O čínskych moto

to vobec nie je o znacke proste kazdy ma taku motorku aku si zasluzi nic udrzba nic motorka


| 1 2 3 4 5 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.