Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1217 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26193
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15827)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10366)

benzin shell v-power - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiubenzin shell v-power - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

| 1 2 | Nasledujúce

20.10.2009 19:01

Re: benzin shell v-power

riki1
 Kávičkár 

Odkedy mam motor so vstrekovanim, tak tankujem iba obycajnu 95 ku (vacsinou Shell, alebo Slovnaft, ale to je myslim jedno) , kym som mal jednovalec s karburatorom a boli problemy s detonacnym spalovanim , tak 100 oktanov samozrejme pomoze vyrazne :

fmx650.forumotion.com/forum-f1/topic-t17.htm

ci to cisti alebo necisti, tak to neviem ...


20.10.2009 19:07

Re: benzin shell v-power

nieco som Vam o tom cisteny nasiel ;-)

je to sice nafta ale celkovo... odporucam:

www.super-aditiv.cz/test_aditiv.pdf

[dobre] [dobre]


20.10.2009 19:12

Re: benzin shell v-power

barlac
 Jogurťák 

kxibo-ze trepnes kravinu,toho sa nemusis bat.tu sa natrepe tolko kravin,ze ak aj ano,tak sa to tu strati..


20.10.2009 19:18

Re: benzin shell v-power

barlac
 Jogurťák 

riki-ked si tak na tom tvojom nazore trvas,ze ten motor lepsie bucha,tak dame stavku..vezmeme trebars cr250ku.ja do nej najprv natankujem 95 a potom do nej natankujem v-power.takto to zopakujeme 3krat.ak pokazde uhadnes ,ze to je v-power tak ti dam napr.300eur ak sa 2krat pomylis,tak mi ty das 200eur,ok__??


20.10.2009 19:21

Re: benzin shell v-power

krilo
 Kávičkár 

Ikona

uz ste sa teda dohodli konecne?
aky je verdikt? ano ci nie?


20.10.2009 19:30

Re: benzin shell v-power

riki1 ja či natankujem 95 alebo 98 alebo benzín na medzigalaktickej čerpačke určenej pre GP raketoplány zo seriálu medzigalaktického pohára rozdiel necítim :-))) a to keby ma ten motor mohol niekedy dobiť tak už nežijem.


20.10.2009 20:44

Re: benzin shell v-power

riki1
 Kávičkár 

barlac, kxbibo > asi by ste si to mali riadne precitat , mudrlanti :-D


21.10.2009 8:36

Re: benzin shell v-power

kamkoxx
 Čoprák 

Ikona

aj danone je super jogurt s probiotickou kulturou bifidus es...., ktorá napomaha k lepsiemu tráveniu a co ja viem este k comu, ale iba potial pokial v anglicku neurobili 25 testov a zistili ze je to normalny obycajny biely jogurt a reklamu zakazali ! ale u nas veselo bezi dalej.....
chcem len povedat ze nemam rad ak mam nieco pouzivat a kupovat len preto lebo je to lepsie ako ma konkurencia a prave ten jeho produkt je najlepsi a vysledok uvidim po prejdení 100 000km a na motore budem mat sacie ventily ciste. Ved to je chore. Takze nejaky Schumacher nech si hovori co chce a za tie peniaze by som to aj ja tvrdil co za to dostal 8-)


21.10.2009 10:32

Re: benzin shell v-power

barlac
 Jogurťák 

riki-dostal si vyhodnu ponuku, ako velmi jednoducho a rychlo prist k peniazom,tak preco to nevyuzijes?


21.10.2009 17:29

Re: benzin shell v-power

riki1
 Kávičkár 

barlac > zlaticko , vidim ze si natvrdly jak chrobak truhlik , svoje eura si mozes strcit vies kam , neviem preco sem pleties svoju moto, mas na nej problem s detonacnym spalovanim ? Vies vobec co to je ?

Takze este raz polopatisticky :

napisal som

kym som mal jednovalec s karburatorom a boli problemy s detonacnym spalovanim , tak 100 oktanov samozrejme pomoze vyrazne


Honda FMX650 od vyrobcu ma ten problem, neviem co tym Honda chcela dokazat , ale je to jednoducho tak a so 100 oktanovym benzinom ide podstatne lepsie. Po instalacii Dynojetu uz nie je ziadny problem a 95ka je rovnako dobra ako 100ka. Toto si si mohol precitat na tom fore.

Ten isty problem s inou moto je tu (ak sa ti nechce citat cele, staci prvy prispevok a potom odo mna vsetko smerom dole):

Moto poradňa: Suzuki DR 350 - klepot v záťahu



21.10.2009 18:16

Re: benzin shell v-power

Bruno75
 Kávičkár 

Ikona

barlac...co prosim ta chces merat? Ak by tam aj bol nejaky prinos v konoch tak je to tak male zlepsenie, ze akakolvek motorova brzda ma vacsiu chybu merania ako samotne zvysenie vykonu.
appropo... ak hovorime o V-power 95 oktan tak ten je klasicky 95 oktan s pridanim aditiv na cistenie motora (podotykam, ze akekolvek porovnanie po vyjazdenie jednej-dvoch nadrzi je bezpredmetne).
Ina situacia je pri V-power Racing 100 oktan. Tam v porovnani s 95 oktanom ide aj o vyhodu co sa tyka posunutej hranice detonacneho spalovania. Teda ak ma niekto naladeny motor do extremnych hodnot kde pri 95 oktane uz nevie ist dalej s tymito hodnotami tak pomoze prave ten 100 oktan ktory mu umozni ist s vyladenim este dalej. Teda ak to podskrknes a spocitas moze sa so 100 oktanom oproti 95 dostat na vyssi vykon. O to tu ide.
Ak nalejes 100 oktan do motora ktory je naladeny na minimalne oktanove cislo 91 resp. 95 tak sa v podstate nic extra nedeje. Akurat je tam vacsia rezerva prave toho detonacneho spalovania.
Barlac...takze stavku ktoru tu navrhujes si mozes dat akurat sam. Mimochodom v R1 mas pravdepodobne iridiove sviecky, mohol by si vyskusat ako ti klesne vykon ked das obycajne ;-)


21.10.2009 22:55

Re: benzin shell v-power

barlac
 Jogurťák 

riki-natvrdly?neviem v akom stave bol tvoj foter ked ta robil a liezol na tvoju mater.ale mozno bol aj to.
bruno-je tu debata ,ze spomenute palivo kazdy kto ho pouzil pocituje citelny vykon,tak my chces povedat,ze to co bezny clovek pocituje nenamerame na stolici..
v reklame na spomenute palivo stalo ,uz po vyjazdeni jednej nadrze sa dekarbonizuje kompresny priestor atd..narazam na tieto bludy.
je to kazdeho vec ako sa da nakrmit, podla mna zbytocne vyhodene peniaze..


22.10.2009 7:00

Re: benzin shell v-power

Bruno75
 Kávičkár 

Ikona

Barlac...este raz som si precital tuto diskusiu ale vazne som nenasiel nikoho kto by sa tu bil do prs a tvrdil, ze mu V-power pripadne V-power Racing zvysil vykon (bez dodatocnych uprav). Tu tvoju reklamu, ze po vyjazdeni jednej nadrze dekarbonizuje kompresny priestor som uz vobec nenasiel.
Takze ako si to vlastne myslel? Ci len si hodil nieco do placu aby to vypadala zaujimavo?


22.10.2009 9:10

Re: benzin shell v-power

egres2
 Bahniak 

Ikona

Ktorý motor má meniteľnú kompresiu?


22.10.2009 10:44

Re: benzin shell v-power

riki1
 Kávičkár 

egres2 > kompresia sa ti zmeni, ak sa ti hlava zanesie karbonom, alebo ak ti zafrezuju dosadaciu plochu hlavy na valec, alebo pouziju tensie tesnenie, iny piest .... nachylnost na detonacie sa ale meni aj bohatostou zmesi , zmenou predstihu ...


22.10.2009 10:59

Re: benzin shell v-power

egres2
 Bahniak 

Ikona

riki1: Ak som dobre pochopil, tak vlastne vekom motora /zanášanie karbónom/sa zvyšuje kompresný pomer a tým aj výkon.Tak to potom treba dávať benzín s vyšším oktánovým číslom.Nič v zlom >:-)


22.10.2009 11:03

Re: benzin shell v-power

riki1
 Kávičkár 

egres > ak sa ti motor zanasa karbonom, tak je logicke , ze sa ti zvysi kompresia, je to jednoducha geometria/matematika a ta nepusti, dalsia vec je, ze ten karbon ma taku danost, ze sa rozhoruci a potom zapaluje zmes este predtym ako ti ho zapali iskra, a to potom vedie k lokalnym samozapalom zmesy , co je tiez nieco podobne ako detonacne spalovanie.


22.10.2009 11:08

Re: benzin shell v-power

riki1
 Kávičkár 

a ano , zvysenim kompresie (ale podstatnejsim) sa dosahuje vacsinou vyzsi vykon aj ekonomickejsia prevadzka , ale vacsinou potom treba pouzit palivo z vyzsim oktanovym cislom.

U Hayabusy to tak ale nie je, zvysili z 11:1 na 12,5:1 a stale staci 95ka [dobre]


22.10.2009 11:16

Re: benzin shell v-power

egres2
 Bahniak 

Ikona

riki1: 95 oktánov bohate zabezpečuje bezdetonačné spaľovanie u všetkých motorov.Neviem, ktorý výrobca predpisuje min 98-100 oktánov.
Princíp celej debaty o oktánových číslach v spojitosti so zistiteľným nárastom výkonu je podľa mňa hlúposť.Zvýšenie výkonu u týchto benzínov je zabezpečené špeciálnymi prísadami a nie oktánmi.


22.10.2009 11:19

Re: benzin shell v-power

MarekZ
 Stuntrajder 

Ikona

Kolko sa toho karbonu musi v spalovacom priestore usadit, aby sa meratelne zvysila kompresia? Nech pojde o objem 650ccm, jednovalec, co sa pri kompresnom pomere 1:10 stlaci na 65ccm. Aby bol ten pomer 1:11, tak by tam toho karbonu muselo byt 6,5ccm, ci? To je viac ako kocka cukru. Hruby vypocet. Ci inak sa to pocita? 1:11 by este znieslo 95 oktan alebo uz nie, aky musi byt kompresny pomer, aby dochadzalo k samozapalu? Urcite ma na to vplyv milion inych veci, ale ten karbon sa mi nezda, nech sa na to pozeram z ktorejkolvek strany, tolko ho tam asi usadeneho nebude...


22.10.2009 11:24

Re: benzin shell v-power

MarekZ
 Stuntrajder 

Ikona

egres2: nie je to prisadami, je to ucinnostou motora, vyssi vykon sa nahana aj zvysenim ucinnosti, co si zvacsa vyziada vyssie teploty alebo kompresie atd., co chce odolnejsie palivo. Nie je to tak, ze 100 oktan obsahuje viac energie alebo ma vacsiu vyhrevnost ako 95 oktan, je to len o odolnosti.
Staci do benzinu doliat trosku liehu a hned je oktanove cislo vyssie. ;-) Aditiva motu mat vplyv trochu na horenie, inak je to o mazivostnej zlozke, protipenivej prisade, viazani vody, cistiacich prisadach atd.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil MarekZ (22.10.2009 11:27)


22.10.2009 11:39

Re: benzin shell v-power

riki1
 Kávičkár 

egres > oktany nemaju nic spolocne s vyzsim vykonom sami o sebe , ale s odolnostou voci detonaciam a samozapalom a tym dochadza k lepsim vlastnostiam motora, ktory s tym mal problem.

co sa tyka predpisu vyzsich oktanov, tak dneska je to uz skor vynimocne , riadiaca jednotka to zvladne aj s 95 , ale v minulosti (karburatory) to bolo uplne normalne :

Simca 1307 GLS (Chrysler) - 98 oktanov
CHRYSLER 180,160,2L - 97 oktanov
Honda FMX 650 po tuningovom kite z Madarska - 98 oktanov

MarekZ > v podstate mas pravdu


22.10.2009 11:51

Re: benzin shell v-power

egres2
 Bahniak 

Ikona

MarekZ: Hovorím o tom istom motore s tým istým kompresným pomerom v spojitosti s oktánovým číslom.Nehovorím o rôznych úpravách spaľovacieho priestoru a iných úpravách zvyšovania účinnosti spaľovacieho motora ,kde je potom benzín s vyšším oktánovým číslom opodstatnený.Inak s tebou súhlasím.


22.10.2009 22:53

Re: benzin shell v-power

pado
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

clovek sa tu docita naozaj kadeco :-O kedze osobne to zaujimalo aj mna,debatoval som na tuto temu s jednym profesorom na dopravnej uvniverzite.
takze:v prvom rade si teba ujasnit nejake vyrazi:kompresny pomer napr12:1 nieje pomer tlaku kompresie ale je to iba zlozenie zmesy(tzv.stechiometricka zmes)na 12 litrov paliva je potrebny 1 liter vzduchu.a tym ze sa zmeni tento pomer z 12:1 na 13:1 sa docieli iba bohatost zmesi ktora bez dalsich uprav hl.sacieho potrubia ma skor negativny ucinok-pokles vykonu.Vyrobca totiz tuto zmes stanovil podla.priemeru,dlzky a piepustnosti vzduchu sacim potrubim.
Co sa tyka 95 a 100oktanov-je jasne ze 100 oktanov prinesie lepsie spalovanie koli lepsej vybusnosti,tym padom je o nieco pruznejsia krivka vykonu.Ide len o to ze pri starych motoroch ktore niesu stavane na take tlaky sposobene "horlavejsim"palivom,mozu nastat problemy pri dlhodobom uzivani(vacsie teploty v spalovacom priestore,vacsie opotrebenie).Abcasne natankovanie je ale bezpecne - samozrejme sa bavime o karburatoroch! pri vstrekovachoch je to uz v podstate jedno a takyto benzin zbytocny,pretoze elektornika(lambda sonda,detonacne snimace,merac hmotnosti a teploty vzduchu..) zmes automaticky upravuju a drzia hodnoty spominaneho kompresneho pomeru.


23.10.2009 1:29

Re: benzin shell v-power

raptorgl
 Štvorkolkár 

Ikona

ja tankujem už asi 5 rokov len v - power a je to úplne v pohode


23.10.2009 6:59

Re: benzin shell v-power

Bruno75
 Kávičkár 

Ikona

Pado...ak ti to co si napisal povedal profesor z univerzity tak bez pardonu chod za nim nech vrati diplom a sup naspat na strednu skolu este raz absolvovat.
Kompresny pomer je pomer stlacenia zmesy teda napriklad 11:1 je stlacenie zmesy v spalovacom priestore. Nema nic spolocne s tym aka bohata/chudobana zmes resp. akeho pomeru zmes do neho prichadza. Kompresny pomer je dany od konstrukcie motora a za chodu motora nemenny.
S tou zmesu si to tiez pekne prehnal. Na 12 litrov PALIVA chces dat 1 liter VZDUCHU???? neblazni. Nemas to nejake popletene?


23.10.2009 8:28

Re: benzin shell v-power

pado: povedz profesorovi nech ide už do dôchodku kompresný pomer si mýliš so zmiešavacím pomerom. Kompresný pomer je pomer objemu priestoru valca+spaľovacieho priestoru pri polohe piesta v dolnej a hornej úvrati. Zmiešavací pomer je pomer vzduchu a paliva, tento pomer sa pohybuje pri práci motora. Je rozdiel ak je motor studený a ide na sýtič alebo ohriaty a v plnom výkone. Ideálny pomer býva 15:1 (14,7:1) ale moderné motory vedia kvôli spotrebe a emisiám pracovať aj s chudobnými zmesami 17-18:1. Pri sýtič môže byť niekedy aj pomer 5:1.


23.10.2009 9:23

Re: benzin shell v-power

egres2
 Bahniak 

Ikona

Ako hovorí krtko: Dažďovka v záhrade dažďovke na háčiku nerozumie.


23.10.2009 17:13

Re: benzin shell v-power

pado
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

...hej,ten pomer som povedal opacne :-} takze ak je 1:14,7 tak je na 1kg paliva potrebne spalit 14,7kg vzduchu-tak
..ale hlavna otazka znela ci pouzivat 100 oktan namiesto 95 alebo nie..takze pre karburatory neni problem a urcité zlepsenie sa da zaznamenat,no u modernych "striekaciek"je to skor zbytocnost-ak nepocitame s tym ze to ma cistiace ucinky(ak by ich naozaj malo).


23.10.2009 17:15

Re: benzin shell v-power

alebo inak povedané, v obyčajných motoroch je viac oktánov zbytočné používať :-)


02.11.2009 10:24

Re: benzin shell v-power

Susedia vám otestovali tie vaše hyperpowerracing palivá www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/vysokooktanova-paliva... fjung....


02.11.2009 13:05

Re: benzin shell v-power

www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/vysokooktanova-paliva...

Odporúčam prečítať všetkým "mudrcom"!!! >:-)


02.11.2009 17:32

Re: benzin shell v-power

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

pado: cele zle
vsak si si tu roazpravku s profesorom vymyslel, alebo ten profesor tam uci dejepis :-)


07.01.2011 2:10

Re: benzin shell v-power

Ja tankujem od zaciatku 95ku a v prispevkoch som sa totalne stratil som analfabet na taketo veci...
Cital som aj to na motorkari.cz a budem zrejme nadalej tankovat 95ku ;-)


01.03.2011 14:55

čo tankujete?

andree
 Turista 

Ikona

Nazdar všetci..pri aktuálnych cenách benzínu :-(((((( , už nie je veľký rozdiel medzi klasickým a vysokookt. tkzv. power palivom..
Chcem sa opýtať tých, ktorý majú skúsenosť..má to vplyv na živostosť častí motora , alebo výkonu?


01.03.2011 15:19

Re: čo tankujete?

Mikey
 Kávičkár 

Ikona

je to iba placebo.... :-D


01.03.2011 15:22

Re: čo tankujete?

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

Mikey ma recht. to sa pytas, co mas tankovat do toho kymca?
ja davam 95. uz teraz sa mi do oci hrnu slzy, ked vidim tie ceny :'(


01.03.2011 15:25

Re: čo tankujete?

andree
 Turista 

Ikona

no veď..nádrž drahšia ako scoot. :-D


01.03.2011 16:39

Re: čo tankujete?

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

tak chod peso :-} mne sa to tiez nelubi, ale zabijes sa?? :-~


01.03.2011 16:52

Re: čo tankujete?

Devildriver
 Čoprák 

Ikona

zatiaľ to nepociťujem veľmi, odvtedy som tankoval len raz aj to plnú..ešte, že sa vozím na nízkospotrebových motorkách


01.03.2011 17:17

Re: čo tankujete?

FIlipDL650
 Edvenčr 

ja tankujem 95tku natural... do toho 2T vyšší nedám... neviem či to vôbec niečo na 2T zvýši výkon :-) ja som spokojný zatiaľ


02.03.2011 10:25

Re: benzin shell v-power

Lubo366
 Kávičkár 

vyššie okt. č. = vyšší výkon, a oveľa čistejšie spaľovanie.... výkon pocíti možno pretekár, a dokonalejšie spaľovanie oceníte pri platení za servis :-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lubo366 (02.03.2011 10:25)


02.03.2011 21:53

Re: benzin shell v-power

ToM46
 Čoprák 

Ikona

ja som mal jednu skusenost s SHELL V POWER alebo tkz. 100.Vykon samozrejme rovnaky ale prehrieval sa mi motor a benzin nebol tek velmy citit.

98 a 95 tieto tankujem normalne teda radsej 98 neviem preco ale motorka ide lepsie.Lahsie startuje a tak celkovo.Samoyrejme ze 95 nie je problem ale pri teplotach -8 akosi nehce dusi ho a praska do vyfuku a produkuje sadze.

Teraz mam v moto cistu 98 a roby to sice tiez ale menej a ked sa dobre zohreje tak ide.S 95 som pri tychto extremnych teplotach 10 minut prehovaral moto aby naskocila.

Ked chcete trocha zvysit vykon nalejte tam etanol tak 1 ku 3 s benzinom a potom uvidite.Pomerne citelne zlepsenie akceleracie len treba vytiahnut sitic aby bola zmes bohatsia.


26.03.2011 13:33

Benzín Shell V pover

FIPOBB
 Edvenčr 

Nazdar chlapci chcel by som sa spytat ci mate skusenost z tankovanim benzinu shell v pover ide vraj o benzin upraveny nejakym aditivom na čistenie motoru a aj vyfuku ide mi o to aby som natankovanim tohto benzinu neposkodil motor .


26.03.2011 13:51

Re: Benzín Shell V pover

Dva dni do zadu som natankoval 100-vkovy Schell V power racing a motorka isla krajsie lepsi chod motora, jednu nadrz som jej doprial, ale tankovat taky benzin dlhodobo to nie 1.67 eura liter :-~
Motoru to uskodit urcite neuskodi si myslim ;-) skor naopak [dobre]

Ale odbornik niesom :-D takze tiez si pockam na rady a skusenosti ostanych :-)


26.03.2011 16:49

Re: Benzín Shell V pover

owwidius
 Turista 

Ikona

cca jedno z 10 tankovani (cize asi kazdych 3000-4000km) tam dam aj ja v-power, pre lepsi pocit. len neviem ci moj, alebo pumparov :-D


26.03.2011 17:10

Re: Benzín Shell V pover

FIPOBB
 Edvenčr 

Chcel by som aby sa ten motor po zime nejak precistil samozrejme. ze je drahy ten v - power ale tak raz za čas ok


26.03.2011 17:21

Re: Benzín Shell V pover

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

ak tankujete ten najdrahsi benzin iba koli tomu aby ste precistili motor tak ovela lacnejsie vas vyjde VIF-ko aditivum do benzinu

0,5 litrova piksla stoji 11,4 euro

VIF SUPER BENZIN ADITIV je multifunkčné aditívum do benzínu novej generácie. Udržuje motor a palivový systém v dokonalej čistote. Zlepšuje studený štart motora. Chráni celý palivový systém pred koróziou. Znižuje trenie a tým zvyšuje výkon motora.

* udržuje čistotu vstrekovacích trysiek
* chráni palivový systém pred koróziou
*zvyšuje mazaciu schopnosť paliva a tým predlžuje životnosť čerpadla a trysiek
* Zvyšuje oktánové číslo o 5 jednotiek, čím sa zlepšuje
spaľovanie a znižuje sa hlučnosť motora
* zlepšuje studený štart motora
* potláča penenie paliva v nádrži a celom palivovom systéme



Prípravok sa dávkuje v pomere 1:1000 pred tankovaním.
Odmerka na uzávere uľahčuje dávkovanie, a jej obsah 20 ml stačí na 20 l benzinu.
Predávkovanie prípravku nieje chybou.


ja som to doteraz nepouzival ale odkedy mam dizla tak tam davam VIF do nafty a pri tej prilezitosti som znovuobjavil ze sa robi aj VIF do benzinu tak ho tento cely rok budem davat - pre dobry pocit

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (26.03.2011 17:22)


26.03.2011 17:37

Re: Benzín Shell V pover

slay333
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

:-O Rozmaznávate tie motory...na prečistenie použijem rýchlopal,zvýši sa prietok a radosť z jazdy [dobre] [dobre]


26.03.2011 17:57

Re: Benzín Shell V pover

owwidius
 Turista 

Ikona

chlapci mate nejake podobne avatary :-)))


26.03.2011 18:15

Re: Benzín Shell V pover

theruck
 Jogurťák 

tak tebe sa cez zimu zaspinil motor a chces ho vycistit benzinom.... a co myslis ze do neho pridavaju mydlo alebo co? cely rok tam tankujes 81tku z ukrainy a zrazu si myslis ze to spasis s jednou nadrzou vpoweru.


26.03.2011 19:08

Re: Benzín Shell V pover

FIPOBB
 Edvenčr 

cez zimu motorka stoji takze na spodku sa udrziava kadejaky bordel len preto som sa pytal na ten v power na precistenie popripade ako pisal raptor nejake aditivum ,na ukrajinu mam daleko takze odtial benzin nehrozi.


26.03.2011 19:12

Re: Benzín Shell V pover

SCANDAL
 Kávičkár 

Ikona

treba tankovať V-Power Racing pravidelne! zdvihne ti to výkon cca o 15koní...
>:-)


26.03.2011 19:50

Re: Benzín Shell V pover

FIPOBB
 Edvenčr 

od teraz uz len V-Power :-D


26.03.2011 19:58

Re: Benzín Shell V pover

izirajder
 Kávičkár 

Ikona

na zimu som natankoval V-Power, pre lepsi pocit, vraj sa tak velmi nedegraduje benzin vdaka tym aditivam.
Robili sa testy, a na vykone to nepridava....


26.03.2011 20:09

Re: Benzín Shell V pover

slay333
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Pridáva,ale iba na 250Hp subaru impreza 8-)
[
Video: www.youtube.com/watch?v=dDHwCWdrtdg&feature=related ]


26.03.2011 20:17

Re: Benzín Shell V pover

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

izirajder co myslis ktory benzin (latka prchava) bude "cerstvejsi"? ten ktoreho sa tankuje a teda aj doplna viac (lacnejsieho) alebo toho ktoreho sa tankuje a teda aj doplna menej (drahsieho)

nedavno som zakladal temu o diesloch v offtopicu ale uz predpokladam zmizla, chlapik na octavia fore mal znameho ktory mu za flasu urobil regulerny laboratorny a hlavne neovplyvneny test znackovych aj neznackovych, obycajnych aj viac cetanovych náft...

výsledok v skratke? oplatí sa tankovať na známych značkách púmp ale tú obyčajnú, tá prémiová mala niektore vlastnosti horšie ako normálna tej istej značky


26.03.2011 20:26

Re: Benzín Shell V pover

krampus
 Geriatrik 

Ikona

Mne tiež V-power Racing, vyčistí rýchlosťou blesku.......peňaženku ;-) , inak nič. Ako píše raptor, lešie je "nadopovať" najviac kupovaný benzín/naftu.


26.03.2011 20:27

Re: Benzín Shell V pover

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Kym by niekto postrehol, ze sa vplyvom kvality paliva nieco na diesli posralo, uz bude mat to auto stvrteho majitela


26.03.2011 20:28

Re: Benzín Shell V pover

brano1
 Edvenčr 

Ikona

raz ked som tu 100 tankoval,tak pumpar mi povedal aby som daval 95V-power,ma to tie iste aditiva a je lacnejsi.sice menej oktanov,ak ti ide o aditiva FIPOBB.osobne davam len Shell 95 V power a sem tam dam aj tu 100vecku 8-)


26.03.2011 20:28

Re: Benzín Shell V pover

kero
 Kávičkár 

Ikona

Suhlasim s Raptorom,najlepsie tankovat na normlanej pumpe kde sa to proste toci.

Ja som davnejsie niekde cital nejaky test kde na litrovom supersporte testovali 95 vs. 100 oktanov za jazdy aj na motorovej brzde. Bol tam tusim narast o neceleho 1 kona takze nic...

inac "premiove" tazko povedat ci tam nie su nejake aditiva, ktore mozu byt u moto skor na skodu nez na osoh...


26.03.2011 20:31

Re: Benzín Shell V pover

Pali
 Turista 

Ikona

FIPOBB - ja som vacsinou tankoval V-Power a citil som male zlepsenie a aj na aute to citit , inak jedna znama co ma pumpu mi povedala ze 95 na Shellke , Slovnaftke a OMV je ten isty benzin a tie vyssie rady su specialne upravene a su vraj kvalitnejsie a oplati sa raz za cas pouzit aj taky pokial nemas problem doplnat V-Power stale :-)


26.03.2011 20:46

Re: Benzín Shell V pover

teplak
 Edvenčr 

Ikona

veru tak, radsej kup primes do benzinu na precistenie palivoveho systemu. ja som to kupoval na shellke a stalo to okolo 6€ ci tak nejak. znacka STP. osobne si skor myslim,ze V-Power je len placebo efekt ohladom toho lepsieho chodu... :-)


26.03.2011 20:50

Re: Benzín Shell V pover

Mikey
 Kávičkár 

Ikona

skusal som cokolvek....pocitil som to iba v penazenke [zle]

placebo....efekt


26.03.2011 20:57

Re: Benzín Shell V pover

FIPOBB
 Edvenčr 

ešte taka otazočka , nezvíši sa spotreba natankovanim v poweru ?


26.03.2011 21:05

Re: Benzín Shell V pover

blade
 Kávičkár 

Ikona

FIPOBB - nefetuj uz tolko, to ti zvysuje spotrebu, ako vstrekovanie alebo karburator ma rozlisovat ci tam lejes 95 alebo 95 Vpower, never vsetkemu co pocujes, hlavne nie v telke.


26.03.2011 21:10

Re: Benzín Shell V pover

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

superflanker no ak veris tomu co si povedal tak skus do svojho common railu tankovat naftu zo zetora a dojazdil si skor nez zaplatis druhy krat PZP ;-) :-)))

stary system pumpa - dyza bol ovela menej citlivy na necistoty ale pri common raile ti moze odist cerpadlo alebo tryska pripadne vsetky stryri, sest ci osem trysiek a to mas potom "usetrene"

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (26.03.2011 21:17)


26.03.2011 21:13

Re: Benzín Shell V pover

wisdom
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

FIPOBB - samozrejme, ze zvysi (spotreba euracov v penazenke)


26.03.2011 21:45

Re: Benzín Shell V pover

FIPOBB
 Edvenčr 

TAKZE JE TO JASNE V POWER LEN RAZ ZA CAS PRED DLHSOU CESTOU NA PRECISTENIE a co sa tyka kvality benzinu na ake su najlepsie benzinky ?


26.03.2011 23:01

Re: Benzín Shell V pover

jogcar
 Edvenčr 

raptak, no zrovna s tou pumpu dyzof si to zabil :-D


| 1 2 | Nasledujúce


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.