http://motoride.sk


Internetový magazín o motorkách, motorkároch a o všetkom okolo nich....
Šport, Novinky, História, Technika, Vaše Stroje, Video-Foto Galéria, Motoride Klub, Diskusia, Inzercia, MotoChat, Ankety... a a ešte o mnoho viac...

Nová Kawasaki KX450F 2012

 Zdieľať

Pridané: 18.05.2011 Autor: Redakcia Motoride.sk
[Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Nová motokrosová KX je na svete a prináša kopu inovácií s jediným cieľom. Dostať svojho jazdca na pódium.

Nové nastaviteľné riadidlá a stúpačky dopĺňajú systém "launch control" vyladený k dokonalosti priamo továrňou v spolupráci s najlepšími pretekárskymi tímami. Nové voliteľné mapy nastavenia motora, doplnková kalibračná sada, to všetko má jediný cieľ - nechať súperov ďaleko za zadným kolesom..

Výhoda na tvojej strane: Systém "launch control"

Nová KX450F prichádza so systémom "launch control", aký používajú na svojich strojoch továrni jazdci. Jednoduchým zatlačením tlačidla môže jazdec aktivovať samostatnú mapu motora navrhnutú s cieľom zabezpečiť najlepší možný štart i za klzkých podmienok.

Dych vyrážajúca sila motora

Kvapalinou chladený štvortaktný jednovalec s objemom 449 cm3 a vstrekovaním paliva poskytuje vysoký výkon v celom spektre otáčok. Práve rozsah účinného spektra otáčok a skvelá odozva motora dovoľujú jazdcom poriadne pridať plyn a vyraziť vpred už od nízkych otáčok. Systém vstrekovania paliva zabezpečuje okamžitú akceleráciu, čo oceníte najmä po doskokoch.

Ladenie motora nikdy nebolo jednoduchšie - 3 mapy na výber

Nová Kawasaki KX450F 2012 - Ladenie motora nikdy nebolo jednoduchšie - 3 mapy na výber

Základné nastavenia pre tieto 3 mapy sú: štandard, tvrdý povrch a mäkký povrch. Použitím dodaných DFI konektorov môže jazdec jednoducho prepínať mapy tak, aby vyhovali jazdným podmienkam. Každá z týchto troch máp môže byť preprogramovaná pomocou voliteľnej kalibračnej sady KX FI.

Nastaviteľné riadidlá

Nastaviteľné riadidlá umožnujú jazdcovi vybrať si jednu zo štyroch polôh - dopredu 25 mm, dopredu 15 mm, štandard, dozadu 10 mm - ktorá mu najviac vyhovuje.

Nastaviteľné stúpačky

Nastaviteľné stúpačky umožňujú zníženie o 5 mm. V nižšej polohe je ťažisko nižšie, čo prispieva k celkovej stabilite.

Zníženie zadného sedadla ako voliteľná výbava

Použitím dlhšieho tiahla zadného odpruženia (o 1 mm dlhšie ako normálne), si jazdec môže znížiť výšku sedadla o 4 mm (merané v strede sedadla). Aj keď 4 mm neznejú ako veľa, na pretekárskom stroji sa možnosť nastaviť jazdeckú pozíciu bez akýchkoľvek limitov prejaví ako obrovská výhoda.

Kratšia koncovka výfuku

Nový ľahší tlmič výfuku (o 60 mm kratší) prispieva k centralizácii hmotnosti a uľahčuje ovládateľnosť.

Nový rám

Nový rám je o 4 mm užší (2 mm na každej strane), čo prispieva ku kompaktnejšiemu balíku, zlepšuje celkovú ergonómiu a zlepšuje ovládateľnosť motocykla.

Predný brzdový kotúč

Pevne namontovaný brzdový kotúč v novom agresívnom dizajne znižuje neodpruženú hmotnosť motocykla o 80 gramov.

Odpruženie: zamerané na preteky

Predná vidlica typu AOS (Air-Oil-Separate) značky Kayaba má pre olejové a vzduchové tlmenie dve oddelené komory - tlmiaci výkon je stabilný aj na dlhších úsekoch. Nové tesnenia s nízkym koeficientom trenia zabezpečujú ľahký a plynulý pohyb. Vonkajší povrch vnútornej trubky s extra tvrdou úpravou DLC (Diamond-Like Carbon) znižuje trenie, poskytuje lepšiu odozvu a prispieva k hladšej jazde.

Cena ešte nie je stanovená (mohla by byť v mesiacoch jún - júl) a do predaja by sa mala dostať koncom augusta. Viac informácií nájdete na www.kawasaki.sk

Pridané: 18.05.2011 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Galéria ku článku:

Uprav galériu

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

http://motoride.sk