http://motoride.sk


Internetový magazín o motorkách, motorkároch a o všetkom okolo nich....
Šport, Novinky, História, Technika, Vaše Stroje, Video-Foto Galéria, Motoride Klub, Diskusia, Inzercia, MotoChat, Ankety... a a ešte o mnoho viac...

Poradíme, pomôžeme: 9. časť: Najväčší z najväčších

 Zdieľať

Pridané: 01.12.2004 Autor: Vadim
[Technika - Dobré Rady]

Štíhle a športovo vyzerajúce choppre sme si predstavili. Teraz sa pokúsim v stručnosti vysvetliť, čo všetko sa dá urobiť s takým tučniakom, ako je cruiser. Nebudem tu opisovať možnosti úprav cestovných krížnikov, ako sú napríklad LT-čko od BMW, alebo Honda Gold Wing. Takéto motorky vlastnia skúsení jazdci a s praktickými doplnkami idú na istotu. Nás viac zaujímajú 15-ky Introše, Shadowky, Dragy a Vulkány.

Seriál článkov - Poradíme, pomôžeme:

Kto chce naozaj veľkú motorku, má k dispozícii Intruder 1500. Z dvojvalcov je najväčší a dá sa kúpiť za rozumnú cenu. Nemá síce ani kyvku, ani softail, ani nádrž nie je nádržou... Ale je to vďačný základ pre všakovaké vylepšenia. Za podobnú cenu sa už dá zohnať aj Wild Star 1600 a to už je ozajstná klasika: vzduch, remeň, softail, OHV rozvod a dokonca aj retro lakovanie. Honda ponúka dva obrovské cruisre, ale Valkýria má (pre niekoho) príliš veľa valcov a za VTX 1800 Classic pýta zase (pre niekoho) príliš veľa peňazí. No a ešte je tu momentálny majster sveta v kategórii sériových motocyklov - VN 2000 (aj keď pre ňu by sa mohla otvoriť kategória – lokomotívy). Ale tiež je tam problém. Cenový.

V tejto skupine motoriek našťastie nie sú v móde extrémne dlhé a sklonené teleskopy, ani zadné gumy od 250 hore. Načo? Veď na problémové ovládanie stačí už ich rozmer a váha. Zato sú tu povinnými cvikmi svetelné rampy, plexištíty, ručne šité sedlá, strapce a nity.

 Typický cruiser
Typický cruiser

Ale poďme pekne poporiadku, od predku až do zadku:

 Airbrush
Airbrush

Vadim, Buldog-Silárd Racing Team, článok vyšiel v SLOVENSKÝCH MOTOCYKLOVÝCH NOVINÁCH

Pridané: 01.12.2004 Autor: Vadim Zdieľať

http://motoride.sk