http://motoride.sk


Internetový magazín o motorkách, motorkároch a o všetkom okolo nich....
Šport, Novinky, História, Technika, Vaše Stroje, Video-Foto Galéria, Motoride Klub, Diskusia, Inzercia, MotoChat, Ankety... a a ešte o mnoho viac...

Moto Guzzi California 1400 Custom – Revolučná klasika

[Testy a predstavenia - Test]

Najväčší európsky V-Twin, gejzíry charakteru a testosterónu, revolucionár vo svojej triede, dlho očakávaná a vytúžená, vzrušujúca, sexy a zároveň chlapácky drsná so silným, takmer športovo sa chovajúcim motorom, exkluzívna... v jednoduchosti by som povedal asi jedna z najkrajších, najväčších a najdrahších motoriek, na ktorých sa môžete povoziť... alebo ak chcete Moto Guzzi California 1400 Custom.

Text: Martin Kňaze - matox
Foto: Juraj Odin Klačko
Video: Martin Kňaze - matox, strih: Tomáš Hajduch - Awia

 Moto Guzzi California 1400 Custom
Moto Guzzi California 1400 Custom

Moto Guzzi, ako tradičnú taliansku značku s dlhou históriou a s motocyklami pre ozajstných fajnšmekrov asi netreba predstavovať. Podobne je preslávený jej legendárny model California, ktorý je už na svete cez 40 rokov v siedmych generáciách. Ako prvý v histórii (aj keď ešte ako jeho predchodca - V7 Police) vyhral tender na nákup motoriek pre Los Angelesských policajtov. Vyhrať takúto zákazku v krajine ultra patriotov, hrdých na svoje poctivé železo – HD, bola vec dovtedy nevídaná a svedčí o zaslúženom cvengu mena California.

Čas ide ďalej a aj taká tradicionalistická značka si je vedomá, že iba z histórie sa žiť nedá. Keď unikli prvé informácie a fotky o novej, kompletne prekopanej Calife, vypukol hotový ošiaľ. Svet očakával dôstojného nástupcu tohto legendárneho cruisera a dnes už viem povedať, že čakanie za to stálo a výsledok je...impozantný! Treba však dodať, že California vo verzii Custom je skôr individualista, purista s dôrazom na detail, proste štýlový hráč. Po stopách odkazu “starej“ Californie kráča viac verzia Touring.

 Moto Guzzi California 1400 Custom
Moto Guzzi California 1400 Custom

Elegantný ako upír

No ale poďme sa venovať priamo Customu. Nie príliš rád opisujem dizajn motorky, pretože estetické cítenie je silne individuálna záležitosť, ale na túto strojovňu snáď nepovie, že je škaredá ani najzarytejší oldschooler, ktorý by najradšej jazdil na hardtaili, šteloval karburátory a menil volfrámové žiarovky. Áno, každopádne dizajn je na túto kategóriu revolučný, až nadčasový, ale moderna je tu zakomponovaná tak citlivo, ako to len talianski dizajnéri vedia. Od predného rafinovaného svetlometu s LED diódami, po elegantnú nádrž po stranách vykrojenú pre vyčnievajúce mega valce, ktoré ako súčasť motora tvoria centrum tejto beštie. Ďalej veľké vykrojené sedadlo sa tiahne od nádrže až po zadný blatník, kde je ukončené skôr núdzovejším ako plnohodnotným bidielkom pre menšiu spolujazdkyňu.

Moto Guzzi California 1400 2013
Moto Guzzi California 1400 2013
Moto Guzzi California 1400 2013
Moto Guzzi California 1400 2013

Keď spomínam blatník, do očí udrú v skutku jedinečné, moderné, ale krásne zapadajúce pozdĺžne uložené dva rady integrovaných LED svetiel, ktoré obsahujú aj smerovky. Krása! Kolesá síce nie sú vypletané, ale 2 rady liatych “špicov“ proste ladia. K tomu dve mega bakule ala pochrómované výfuky po stranách a športovo vyzerajúce zadné tlmiče s extra nádobkami stlačenej kvapaliny, na ktorých sa dá nastaviť útlm a na pružinách aj predpätie. Dojem mohutnosti dotvára zadná 200ka guma. Fakt som sa snažil nájsť na dizajne nejakú chybičku, nezrovnalosť, no neúspešne. A síce áno – nálepka “Motocykel roka 2013“ po stranách.

Motor a to ostatné

 Moto Guzzi California 1400 Custom
Moto Guzzi California 1400 Custom

Dominantou celého stroja je veľké 90 stupňové priečne uložené Véčko, chladené vzduchom a olejovým chladičom s podporným ventilátorom. Vložené je do nového dvojitého kolískového rámu s elastokinematickým systémom, ktorý eliminuje vibrácie. Po novom odpaľujú zmes 2 sviečky na valec, čo pomáha lepšiemu prehoreniu zmesi. Centrum sily je naladené na 96 koní pri 6500 ot/min. V reále to znie oveľa živelnejšie ako na papieri. Zaujímavý je krútiaci moment 120Nm už pri 2750 ot/min. Podvozok tvorí predná obyčajná, ale neobyčajne hrubá 46mm vidlica a zadok dva nastaviteľné tlmiče. Brzdy tvoria…viete čo? Toto ozaj nie je mašina na obyčajný suchý opis, toto treba zažiť a pojazdiť! Tak teda poďme na to.

Video: Moto Guzzi California 1400 2013

Štýlový cruising

Pri preberaní mašiny som samotný štart odďaľoval ako orgazmus. Pozorne som počúval Martina pri výčte rôznych fičúr a zároveň som po nej nedočkavo kĺzal očami. Prvý krát je prvý krát. Keď som už konečne na nej sedel a so vzrušením stlačil červené tlačítko, s povestným trhnutím do strany sa tento bublajúci živočích rozgúľal. Pravda, len na 2 sekundy, keďže v chladnom októbrovom počasí bolo treba “nakopnúť“ na dva krát. Ten zvuk je balzam – je jedno čí si jogurťák alebo čoprista! Je síce značne utlmený EU normami a zo širokánskej koncovky výfuku (z ktorej vychádza rúrka s priemerom 2cm) by mohol hrať iný hard rock, ale už v sérii je to krásny bublajúci barytón.

Napriek uloženiu motora na silentblokoch to na voľnobehu s motorkou slušne trasie. Vrknem elektronickým plynom, motorkou to hodí doprava, jednotka treskne a vyrážam. Vibrácie zmizli, necítiť ich ani na odizolovaných stúpačkách, ani na rajdách. Keďže je chladno, mam prednastavený tretí z troch stupňov trakčnej kontroly (nastavuje sa menu joystickom na ľavej strane), ale palivovú mapu mám nastavenú na najvýkonnejšom stupni – Veloce (na pravej strane štartovacím tlačidlom na naštartovanej mašine). Áno čítate dobre, všadeprítomná elektronika sa nevyhla ani cruiserom.

 Moto Guzzi California 1400 Custom
Moto Guzzi California 1400 Custom

S plynom sa pohrávam z počiatku s rešpektom, pretože kombinácia studeného asfaltu, ceny (16 tis. V akcii) a nemalej váhy (plná okolo 330kg) je limitujúca. Jazdím mestom a snažím sa nasávať čo najviac vnemov. Posed je silno machovský – nohy na veľkých dopredu predkopnutých a na gume uložených platniach, ruky natiahnuté tiež mierne dopredu a prdel uložená vo veľkom pohodlnom kresle. Idem čopráckym štýlom, a otáčky nechávam v spodnom spektre. Samozrejme ten objem si s tým poradí a vytiahne mašinu aj pod 2000 ot/min, ale rýchlo zisťujem, že toto mu až tak nešmakuje a že krátkozdvihový motor sa otáčkam nebraní, práve naopak. Maximum krútiaku síce máte už pod 3000, ale čo sa deje potom, je prekvapenie.

Moto Guzzi California 1400 2013
Moto Guzzi California 1400 2013
Moto Guzzi California 1400 2013
Moto Guzzi California 1400 2013

Teoreticky sa dá jazdiť v meste 50kou na 5ke, ale motor je spokojnejší pri treťom až štvrtom stupni, kde každé pootočenie plynu znamená prudké vystrelenie vpred. Celkovo nastavený mód Veloce má dosť prudkú odozvu a pri prechode zo zavretého plynu do záberu je trochu ucukaný. Tu je lepšie nastavenie Pioggia (dážď), kde je výkon síce okresaný, ale na mesto je ho stále požehnane a reakcia na plyn je miernejšia a plynulejšia.

Plne natankovaný stroj vážiaci dobre cez 300kg nie je žiadny mestský slalomista, avšak hmotnosť cítiť najmä pri státí a manévrovaní na mieste. Nízko uložený motor umožňuje motorke celkom svižné zmeny smeru jazdy, ale treba mať vždy na pamäti úctyhodné rozmery pri prepletaní sa v kolóne. Čo naopak jazdu v meste uľahčuje, je výborný výhľad skrz spätné, kde vidím skoro všetko, nie len moje ramená.

Podvozok naladený na cruiser tvrdšie, si pri vyšších rýchlostiach na “kvalitných” mestských cestách sem-tam kopne do jazdcovho chrbta, ale našťastie mäkké a hrubé sedlo tieto rázy slušne tlmí. Pre jazdu mestom nie je problém zadné tlmiče skrutkovačom nastaviť na mäkšie (útlm) a tak môže byt cruising o niečo pohodlnejší. Predná vidla je nastavená neutrálne, až kúsok tvrdšie, ale filtruje dobre a nejaké kopance cez predok neucítite. Výhoda jej nastavenia je pri prudkom brzdení, kde sa ponára omnoho menej, než by som čakal od podobnej motorky.

 Moto Guzzi California 1400 Custom
Moto Guzzi California 1400 Custom

Nejaké úžitkové vlastnosti pri jazde v meste čakať netreba. Vrece zemiakov na ňu nenabalíte – pod sedlo sa nezmesti nič – ani lekárnička, za 2 litre sa nepovozíte – skôr 9, ale čo čakať môžete a aj sa dočkáte, je všade prítomný rozruch a zvedavé pohľady všetkých ľudí na okolo – či už v autách, popri ceste, na parkovisku. Za jeden deň v meste bola odfotená x - krát, ľudia sa pýtali, vyzvedali, ale ta naj úžitkovejšia vlastnosť – krásne úsmevy mladých slečien - robí z motorky razom ideálny mestsky stroj.

Ťažká zábava

Po prekročení 3 tisíc otáčok som bol ale zvedavý, čo táto motorka skutočne dokáže. Skúšať to v meste je už dnes drahá sranda a tak som zobral Guzzinu trochu prevetrať mimo mesto. Po poriadnom pridaní sme si razom vymenili garde – to ona zobrala mňa! Takéto pribitie do sedačky som fakt nečakal. Od 3000 ot. je zrýchlenie zbesilé a čo je ešte lepšie, mašine nedochádza para ani tesne pred obmedzovačom – veď maximálny výkon má až pri 6500 ot. a červene pole je už pri 7000. Čo je toto? Športový dvojvalec? A tá chuť po otáčkach – toto má byt komótny cruiser? Ručička letí celým spektrom otáčok na peknom a jedinom budíku a vy sa šklebíte do helmy. Paráda.

Ale čo na to podvozok a brzdy? Veselo sa pridávajú! Teda aby bolo jasné, nie je to superšport, ale na takú váhu a rázvor je jazda veľmi dynamická. Samozrejme, treba sa sústrediť na ideálnu stopu, pretože v náklone je korigovanie ťažšie, ale ak ju trafíte, môžete letieť zákrutou čo vám len platne na nohy dovolia. Tie sa síce dajú škrtnúť aj pri 10C, ale zas sú sklápateľné, takže istá rezerva náklonu tam je.

 Moto Guzzi California 1400 Custom
Moto Guzzi California 1400 Custom

Po prepnutí trakčnej kontroly (MGCT) na prvý stupeň a nastavení palivovej mapy na Veloce nemá zadná 200ka pri prudkom pridaní šancu. Či už pri rozbehu, alebo pri výjazde zo zákruty (čo sa mi podarilo raz a ďalej už som šťastenu nepokúšal), nechávate za sebou čiernu čiaru.

Ako som už spomínal, podvozok je naladený tuhšie, čo športovej jazde prospieva, ale je dostatočne komfortný pre ukľudnených jazdcov, pre plynulú plavbu. Predná klasická vidla nie je nastaviteľná a popravde mi to neprekážalo. Dobre drží stopu a pri prudkom brzdení sa aj napriek veľkej hmotnosti, ktorá sa na ňu prenáša príliš neponára. Nastaviteľný zadok by som možno v meste trochu povolil, mimo mesto je všetko OK. Califa prekvapivo rýchlo mení smer, takže vyhýbať sa nerovnostiam alebo bordelu na cestách nebol problém. Zas tá ideálna centralizácia hmoty – napriek váhe, mašina po rozbehnutí stráca aspoň padíka a môžete vykrajovať zákruty, čo vám stúpačky a gumy dovolia.

Mimochodom má obuté Dunlopy a aj napriek chladnému počasiu držali veľmi dobre. Na váhu ale treba pamätať, keď sa budete ako ja šikovne otáčať do kopca na úzkej cestičke. Ritku mi zvieralo nech práve nič nejde, lebo by ma dal dole, alebo ešte horšie - rehotal by sa jak bezradne kmášem mašinou hore dole, aby som to vytočil. Našťastie má veľký rajd, ktorý manévrovaniu napomáha.

Moto Guzzi California 1400 2013
Moto Guzzi California 1400 2013
Moto Guzzi California 1400 2013
Moto Guzzi California 1400 2013

Brzdy sú kategória sama o sebe. Radiálne 4-piestiky od Bremba vpredu nemajú problém ani s takýmto kolosom. Navyše sú dobre dávkovateľné, nehryzavé a ak to aj predsa len preženiete, hamuje tu nevypínateľné ABSko v sérii, naladené aby rušilo, až keď je to nutné. Pri motocykli takýchto rozmerov a váhy je skutočne užitočná aj zadná brzda, ktorá je tiež účinná a často som ju zapájal. Len tu pozor, ABSko vzadu pustí motorku aj do ľahšieho šmyku, takže treba nájsť hranicu, kde blokuje zadné kolo. Je však tiež citlivo dávkovateľná, takže ak nie ste drevený Pinokio, mali by ste byt v pohode.

Nesmiem zabudnúť ani na vydarenú prevodovku, ktorá sa radí pomocou klasickej cruizráckej “päty špičky”. Jednotka zapadne s typickým rachotom (ale niekedy, keď páčku posuniete jemne, ju ani nie je počuť) a ostatné stupne idú ako po masle – rýchlo a presne. Skúšal som radiť bez spojky a išlo to ešte hladšie ako s ňou, hlavne keď ste dobre trafili po ubratí plynu. A to dokonca aj smerom dole (áno priznávam, raz som to vyskúšal). Žiadne šklbanie a na to, že mašina má kardan, som si spomenul až keď som ju odovzdával. Je naozaj podarený a Guzzi tvrdí, že je najlepší na trhu. To neviem, ale fakt, že je tichý a kultivovaný, je neodškriepiteľný. Ak zabudnete rátať, zaradenú rýchlosť uvidíte aj na displeji uprostred budíka.

Že sa dá svižne a agilne jazdiť aj na 300+kg cruiseri som neveril, ale pokiaľ idete v zákrutách po rovine alebo do kopca, potrápite aj omnoho ľahšie motorky. Z kopca už sa všetka ta hmota hlási a treba brzdiť o niečo skorej. Pri rýchlej jazde už vnímate aj vír v nádrži a priemer 7-8 litrov nie je problém. Pri nakladačkách to bude ešte viac.

 Moto Guzzi California 1400 Custom
Moto Guzzi California 1400 Custom

Pokračovanie článku na ďalšej strane: Ťažká pohoda, Konkurencia, Ťažké lúčenie, Video, Čo by ťa mohlo zaujímať a technické parametre.

Ťažká pohoda

Ok, priznávam, nechal som sa trošku uniesť. Tento štýl motoriek nie je primárne o rejsovaní, ale o vychutnávaní si jazdy, kochaní sa krásnou jesennou prírodou a o príjemnej plavbe na vlne nekonečného krútiaceho momentu. A presne toto som si s týmto parníkom užil. Výkonu máte na rozdávanie, ale kam sa ponáhľať. Začínajú sa mi páčiť motorky, ktoré môžu byť rýchle, ale zbytočne vás neprovokujú k nakladačkám. Kľudne, vedomý si svojej sily, si to tento čierny panter sviští krajinou, jazdec vníma motorku ako pulzuje, má čas sledovať okolie a krásne farby jesene a to všetko pri rýchlostiach 100 – 130 km/h. Mašina síce ide cez 200 km/h, ale načo? Aj tak je ochrana proti vetru takmer nulová, spolu s “predkopnutou” jazdeckou pozíciou to je pri dlhodobej jazde nad 130 km/h únavné.

 Moto Guzzi California 1400 Custom
Moto Guzzi California 1400 Custom

Takže palivová mapa nastavená na Turismo (výkonu má zrejme rovnako, iba priebeh, hlavne vo vyšších otáčkach bol jemnejší), zaradená šestka, nohy pohodlne natiahnuté dopredu a pohodová, ničím nerušená jazda "na kochačku" môže začať. Tu si viem úplne predstaviť relaxačný cruising po rozpálenom kalifornskom asfalte a nekonečných amerických cestách. Kľudne aj v rámci povolenej maximálky.

Pri týchto rýchlostiach som sa konečne dostal aj k informáciami nabitému budíku. Je veľký, po obvode lemovaný analógovým otáčkomerom a v strede má multifunkčný displej, ktorý toho ponúka nadštandardne veľa. Okrem klasiky spomeniem údaje o aktuálnej aj priemernej spotrebe, čas jazdy a ubehnuté km od posledného nulovania, priemerná rýchlosť, použité palivové mapy a stupne trakčnej kontroly. Ďalej sa tam dá nájsť menu, v ktorom si viete nastaviť jednotky merania teploty aj spotreby, osvetlenie displeja a množstvo iných nastavení. Nechýba paličkový palivomer a kontrolky trakcie, ABSka ale aj tempomatu, ktorý je už v základnej výbave. Uľahčuje dlhé diaľkové presuny, ale úprimne som ho použil asi iba raz – na vyskúšanie. Niežeby nefungoval dobre, má aj jednoduché ovládanie (podržíte tlačidlo na pravej rajde, zrýchlite na požadovanú rýchlosť a potvrdíte ťuknutím tým istým tlačítkom), ale zrejme som nešiel dostatočne dlhé a rovné štreky, aby som ho potreboval.

Moto Guzzi California 1400 2013
Moto Guzzi California 1400 2013
Moto Guzzi California 1400 2013
Moto Guzzi California 1400 2013

Nočná jazda je vďaka obriemu svetlometu bezproblémová a denné svietenie sa dá prepnúť len do čisto LEDkového režimu, kedy zhasne aj displej. Žeby kvôli šetreniu paliva pri 1.4ke?

Konkurencia

Nakoľko je Custom silno jedinečný, láka ma napísať - bez konkurencie. Ale samozrejme pre porovnanie sa niečo nájde. Začal by som ďalšou európskou značkou - Triumphom. Ponúka veľko objemový power cruiser Thunderbird Storm ABS 1700. Objemovo je síce už nad limit, ale myslím, že patrí do tej istej kategórie. Pekný radový dvojvalec môžte mať už za 15.200,- Eur s obdobným výkonom, ale s mamutím krútiakom, ktorý ponúka vyšší objem. Dizajnovo ide o konzervatívnejší bajk.

Iný neeurópsky konkurent, tento raz spoza veľkej mláky, by mohol byť FLSTF "Fat Boy" od HD. Ide podobne o vzduchom chladený V-twin s objemom až 1690ccm a s podobným výkonom aj krútiakom ako má Custom. Táto americká oceľ ponúka okrem iného prestíž, tradíciu a podobne ako Custom (len na iný štýl) tučnú dávku "mačovstva". Jej cena začína na 20.820,- Eur.

Z Japonska tu potom máme Yamahu XVS 1300A Midnight Star, čo je tiež pekný, ale skôr kľudnejší a klasickejší cruiser s výkonom 73 koni, krútiacim momentom 106 Nm a poháňaný remeňom. Cena je tak ako aj motocykel ľudovejšia - 10.090,- Eur.

Suzuki má svoje želiezko v ohni viac konkurenčné pre Califu vo verzii Touring. VL 1500BT Intruder je plnohodnotný turistický cruiser za 12.990,- Eur disponuje výkonom 79 koní, točákom 131 Nm a chladený je kvapalinou.

Keby som trochu prižmúril oko nad vyšším objemom, prizvem si ku konkurentom aj Káwu, konkrétne VN1700 Classic. Je to tiež muskulatúrny bajk klasického vzhľadu, poháňaný remeňom, ale tak isto plný moderných technológií (ABS, elektro plyn, LED zadné svetlo) S výkonom 74 koní, krútiakom 135 Nm a váhou 349kg ho môžete mať za 13.495,- Eur.

Ťažké lúčenie

Veľké turistické ambície Custom nemá a ako som už spomenul, je to čistý individualista a prípadná ľadvinka musí mať do 50kg a držať sa jazdca ako kliešť. Nemá ochranu pred vetrom, nemá odkladacie priestory, má vyššiu spotrebu - pri kľudnej jazde sa dá aj okolo 6l (ale zas je to trojmetráková Véčková jednaštyrka) - čiže z pragmatického hľadiska motorka celkom nepraktická. Lenže, kto si kúpi takúto imidžovku, nepotrebuje pracovný stroj (pravdepodobne ich už v garáži aj tak pár má), potrebuje mašinu ktorá ho bude reprezentovať, ktorá má štýl, šmrnc, je výkonná a pohodlná a ktorá mu dokonale z hlavy vyfúka každodenné starosti. California mu toto všetko poskytne s nutnou dávkou exkluzivity za síce nemalý peniaz, ale keby ich majiteľ pri jazde stretol za deň desať - exkluzivita by bola tatam. A aj napriek moralizovaniu o egu - ruku na srdce, každý chceme stroj vo svojej triede čo najkrajší/najlepší a Guzzi takýto stroj svojim zákazníkom práve teraz ponúka. Ja som na túto mašinku zatiaľ nedorástol (minimálne ekonomicky), ale lúčenie pri odovzdávaní to bolo aj tak ťažké.

 Moto Guzzi California 1400 Custom
Moto Guzzi California 1400 Custom

Plusy, mínusy

krásny dizajn, silný motor hladný po otáčkach, charizma, mucho macho štýl možno pre niekoho spotreba

Video: Moto Guzzi California 1400 Custom 2013

Pozadie / Wallpaper:

Moto Guzzi California 1400 2013
Moto Guzzi California 1400 2013

Čo by ťa mohlo zaujímať:

Moto Guzzi California 1400 Custom:

Spotreba 7 l/100km
Objem nádrže z toho rezerva 20,5 l (5 l rez.)
Dojazd (po kontrolku rezervy) 180 km
Otáčky motora pri 50, 90, 130 kmh 1900 ot. na 5ke / 2900 ot. na 6ke / 4000 ot. na 6ke
Cena motorky 15,995,- EUR v akcii

Motocykel na test poskytla spoločnosť Motocorse. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR

Foto:
 Moto Guzzi California 1400 Custom 2013 Triumph Thunderbird Storm 2013 Harley-Davidson FLSTF Yamaha XVS1300A Midnight Star 2013
Všeobecné informácie:
Výrobca:Moto GuzziTriumphHarley-DavidsonYamaha
Model:California 1400 CustomThunderbird StormFLSTF "Fat Boy®"XVS1300A Midnight Star
Rok:2013201320142013
Novinka:NOVINKA 2013
Kategória:KlasikaKlasikaChopper/CruiserChopper/Cruiser
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)radový dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)
Objem:1380 ccm1699 ccm1690 ccm1304 ccm
Max. výkon:96.6 k (71.0 kW) / 6500 ot.85.7 k (63.0 kW) / 4850 ot.72.8 k (53.5 kW) / 5500 ot.
Max. krútiaci moment:120 Nm / 2750 ot.146 Nm / 2750 ot.132 Nm / 3250 ot.106 Nm / 4000 ot.
Kompresný pomer:10,5 : 19,5 : 1
Vŕtanie x Zdvih:104 x 81.2 mm103.8 x 94.3 mm100,0 x 83,0 mm
Palivový system:vstrekovaniekarburátor(y)vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHCDOHCSOHC (4V)
Chladenie:vzduchom a olejomkvapalinouvzduchomkvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 5-stupňová
Sekundárny pohon:kardanremeňremeň
Zdvih vpredu:120 mm120 mm135 mm
Zdvih vzadu:95 mm110 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčova, radiálny 4 piestikový strmeňdvojkotúčovádvojkotúčovádvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm310 mm298 mm
Pneu vpredu:130/70-18120/70 R1917"/Dunlop® D408F 140130/90-16M/C 67H
Brzdy vzadu:jednokotúčová, dvojpiestikový strmeňjednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:282 mm310 mm298 mm
Pneu vzadu:200/60-16200/50 R1717"/Dunlop® D407 200170/70B-16M/C 75H
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:313 kg283 kg
Hmotnosť s náplňami:300 kg339 kg304 kg
Výška sedla:720 mm700 mm690 mm690 mm
Rázvor:1685 mm1615 mm2.396 mm1690 mm
Dĺžka:2445 mm2340 mm2490 mm
Šírka:850 mm880 mm995 mm
Výška:1181 mm1120 mm1145 mm
Svetlá výška:165 mm151 mm145 mm
Objem nádrže:20.5 l22 l18.9 l19 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:4.8 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 296 km
Poznámka:
Poznámka:Cena ku 22.10.2013 - 15.995,- Eur v AkciiCena k 22.10.2013 - 15.200,- Eurcena ku 22.10.2013 - 20.820,- EurCena: 10.090,- Eur (22.10.2013)
Foto:
 Moto Guzzi California 1400 Custom 2013 Suzuki Intruder C1500T 2013 Kawasaki VN 1700 Classic 2013
Všeobecné informácie:
Výrobca:Moto GuzziSuzukiKawasaki
Model:California 1400 CustomIntruder C1500TVN 1700 Classic
Rok:201320132013
Novinka:NOVINKA 2013NOVINKA 2013
Kategória:KlasikaChopper/CruiserChopper/Cruiser
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)
Objem:1380 ccm1462 ccm1700 ccm
Max. výkon:96.6 k (71.0 kW) / 6500 ot.78.9 k (58.0 kW) / 4 ot.74.8 k (55.0 kW) / 5000 ot.
Max. krútiaci moment:120 Nm / 2750 ot.131 Nm / 2 ot.135 Nm / 2750 ot.
Kompresný pomer:10,5 : 19,5:19,5:1
Vŕtanie x Zdvih:104 x 81.2 mm96 x 101 mm102 x 104 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)SOHC (4V)
Chladenie:vzduchom a olejomkvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 5-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:kardankardanremeň
Zdvih vpredu:120 mm130 mm140 mm
Zdvih vzadu:108 mm80 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčova, radiálny 4 piestikový strmeňjednokotúčovádvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm330 mm300 mm
Pneu vpredu:130/70-18130/80-17130/90B16M/C 67H
Brzdy vzadu:jednokotúčová, dvojpiestikový strmeňjednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:282 mm275 mm300 mm
Pneu vzadu:200/60-16200/60-16170/70B16M/C 75H
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:300 kg363 kg345 kg
Výška sedla:720 mm720 mm720 mm
Rázvor:1685 mm1675 mm1665 mm
Dĺžka:2445 mm2570 mm2500 mm
Šírka:850 mm990 mm1025 mm
Výška:1181 mm1440 mm1155 mm
Svetlá výška:165 mm140 mm130 mm
Objem nádrže:20.5 l18 l20 l
Poznámka:
Poznámka:Cena ku 22.10.2013 - 15.995,- Eur v AkciiCena 05/2013: 12 990,-€

Pridané dňa: 28.10.2013 Autor: matox

Galéria ku článku:

Uprav galériu

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

<ďalšie obrázky...>

http://motoride.sk