Pridané: 08.11.2016 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
[Novinky - Predstavujeme]
Suzuki v Miláne prináša malorážky s 250-kubíkovým motorom, a to rovno v prevedení superšportu a aj cestovného endura.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2016 | Nasledujúci
Podobne ako najmenšia 125-ka od Suzuki, aj nová 250-tka je inšpirovaná vlajkovou loďou GSX-R 1000. O pohon sa stará nový radový dvojvalec 248 ccm, s výkonom 25 koní pri 8000 otáčkach a krútiakom 23,4 Nm pri 6500 otáčkach. Zaujímavá voľba, keď zvážime, že konkurencia má 300 kubíkov a takmer 40 koní. V Suzuki sa zamerali asi viac na jednoduchosť obsluhy a nízku spotrebu, pretože GSX250R má na 15-litrovú nádrž prejsť až 480 km. Dostupné by mali byť dve verzie: s a bez systému ABS.
Suzuki doplnila liter a 650-tkový V-Strom o najmenšieho brata. Motor pochádza z GSX250R, ale dizajn a zameranie si prebral od väčších bratov. Zaujme okrúhle predné svetlo, nechýba nosič batožiny a bočných kufrov. Podvozok je od značky KYB, brzdy rovnaké ako na GSX250R, a rovnako aj "len" 17-palcové kolesá. V sérii nájdeme Bosch ABS 10.
Suzuki predstavuje aj nového Burgmana s novým výkonnejším Euro4 motorom, elegantnejším dizajnom a množstvom vylepšení.
Po malom superšporte GSX-R125 prichádza Suzuki aj s "vyzlečenou" sestrou GSX-S 125 s pomerne nezvyčajným tvarom predného svetla.
| Foto: | ||
![]() |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | ||
| Výrobca: | Suzuki | Suzuki |
| Model: | GSX250R | V-Strom 250 |
| Rok: | 2017 | 2017 |
| Novinka: | NOVINKA 2017 | NOVINKA 2017 |
| Kategória: | Superšport | Cestovné enduro |
| Motor: | ||
| Typ motora: | radový dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) |
| Objem: | 248 ccm | 248 ccm |
| Max. výkon: | 25.16 k (18.50 kW) / 8500 ot. | 25.16 k (18.50 kW) / 8500 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 23.4 Nm / 6500 ot. | 23.4 Nm / 6500 ot. |
| Kompresný pomer: | 11,5:1 | 11,5:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 53,5 x 55,2 | 53,5 x 55,2 |
| Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
| Rozvod: | SOHC (2V) | SOHC (2V) |
| Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | ||
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
| Brzdy vpredu: | kotúčová | jednokotúčová |
| Pneu vpredu: | 110/80-17M/C 57H | 110/80-17M/C 57H |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
| Pneu vzadu: | 140/70-17M/C 66H | 140/70-17M/C 66H |
| Hmotnosť / Rozmery: | ||
| Hmotnosť s náplňami: | 181 kg | 188 kg |
| Výška sedla: | 790 mm | 800 mm |
| Rázvor: | 1430 mm | 1425 mm |
| Dĺžka: | 2085 mm | 2150 mm |
| Šírka: | 740 mm | 790 mm |
| Výška: | 1110 mm | 1295 mm |
| Svetlá výška: | 160 mm | |
| Objem nádrže: | 15 l | 17.3 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
| Spotreba paliva: | 3.5 l/100km | |
| Dojazd po rezervu: | cca 370 km | |
| Servisný interval: | 5000km | |
| Doplnková výbava: | ||
| ABS: | áno, v sérii | |
| Vypínateľné ABS: | za príplatok | áno, v sérii |
| Iná výbava: | podvozok KYB | podvozok KYB, 12 V zásuvka |
| Poznámka: | ||
| Poznámka: | Zabudované nosiče bočných kufrov Cena 9/2017: 5 290 eur | |
Pridané: 08.11.2016 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať