http://motoride.sk


Internetový magazín o motorkách, motorkároch a o všetkom okolo nich....
Šport, Novinky, História, Technika, Vaše Stroje, Video-Foto Galéria, Motoride Klub, Diskusia, Inzercia, MotoChat, Ankety... a a ešte o mnoho viac...

Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista

[Testy a predstavenia - Test]

Kawasaki pre rok 2019 inovuje svoju vlajkovú loď pre turistiku – cestovné enduro Versys 1000, ktorý dostáva kopu nových vecičiek, ale aj špeciálnu nadupanú verziu SE s naozaj prémiovou výbavou. A práve túto verziu sme si vyskúšali.

Text: Tomáš Hajduch - Awia
Foto a video: Tomáš Hajduch - Awia, Martin Kňaze - matox

Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista

Čo je nové:

Porovnanie výbavy štandard a SE verzia - Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista

Vo výbave verzie SE nájdeme:

Video: Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný turista v plnej SE verzii

Versys je známy svojim litrovým štvorvalcom, ktorý má korene v športových Ninjach a naháčoch značky. Rokmi sa etabloval ako športový bike na cesty s posedom cestovného endura. Nikdy sa netlačil vehementne do terénu a aj dnes jazdí na cestných 17-palcových kolesách.

Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista

Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista

Motor má 1043 kubíkov a ponúka 120.0 k / 9000 ot. a 102 Nm / 7500 ot. Aj keď sa tieto čísla nejavia extra vysoké motor nezaprie svoj športový pôvod a ponúka široký rozsah otáčok. Dokáže jazdiť poslušne ako mačiatko aj v nízkych otáčkach, ale po pridaní plynu sa ukáže Ninja v ňom schovaná. Je naozaj hladný po otáčkach a športový jazdu miluje.

Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista

Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista

Verzia SE je doslova narvaná technológiami a najnovšou elektronikou. Jazdné režimy, palivové mapy, nastaviteľná trakčná kontrola, ABS, quickshifter, zákrutové svietenie, elektronický podvozok atď, Všetko sa nastavuje ovládačmi na riaditkách, ale väčšina iba keď motorka stojí. Ovláda sa to tlačítkami na oboch rukovätiach na čo som si musel trochu zvyknúť, ale je to spravené veľmi logicky ako aj celé menu, kde sa rýchlo dostanete tam kam chcete.

Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista

Jazdné režimy (Sport, Road, Rain a Rider) sa prepínajú dlhým stlačením tlačidla a to aj za jazdy. V režime Rider si jazdec môže nastaviť úplne svoje vlastné nastavenia a to vrátane podvozku a upravenia predpripravených podvozkových nastavení.

Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista

Cestovanie:

Versys je motorka postavená s jasným cieľom a to na turistiku a aj na pohodlnú turistiku vo dvojici. Samozrejmosťou je teda pohodlné sedenie pre oboch jazdcov, ktoré bude dojem až kresla. Nemôže chýbať príprava na bočné kufre priamo v podsedlovke a kvalitná ochrana pred vetrom. Na našom testovacom kúsku boli 2 bočné kufre, ale samozrejme je možnosť aj topcasu. Predná kapotáž je rozmerná a spolu s výškovo nastaviteľným plexi bez problémov ochráni aj 180cm + chlapa. Nastavovanie plexi sa robí ručne a je potrebné povoliť dve matice (rukou bez náradia) a potom si nastaviť výšku. Za jazdy to asi nebude moc pohodlné a bezpečné, zato na mieste je to fakt rýchlovka. Pohodlie jazdca dopĺňajú kryty rukovätí a vyhrievané rukoväte (vo verzii SE v sérii) Na diaľnici sa zas hodí tempomat.

Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista

Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista

Versys je postavený ako športová motorka s pohodlným turistickým posedom. Je na ňom zážitok užívať si športovú jazdu v zákrutách a potom sa pohodlne previesť aj na dlhšie vzdialenosti. S úsmevom zvláda aj menej kvalitné cesty a poskytne skvelú ochranu pred nepriazňou počasia.

Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista

Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista

Motoricky si myslím že mi nechýba absolútne nič, je to taký ideálny koktejl, výkonu je dostatok na naozaj športové vybláznenie. Hyper návykový je obojsmerný quickshifter čo je vecička, ktorú každý nadšenec športovej jazdy bude chcieť. Radí rýchlo, presne a návykovo. Trochu ma na ňom prekvapil jeho „gumenný“ resp. lepšie povedané pružinový chod. Je to ale niečo čo som cítil na mieste, ale absolútne o tom nevedel za jazdy.

Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista

Čo sa týka bŕzd tak tu tiež nie je dôvod sa sťažovať, radiálne štvorpiestiky makajú na jednotku s hviezdičkou a vždy bezpečne zastavia tento turistický kolos. Plne natankovaný Versys pojme 21 litrov paliva a váži 253 kg. Napriek tomu sa s ním dá v pohode manipulovať aj na mieste, potlačiť či otočiť sa. Turistu poteší aj spotrebe okolo 5,5 litra čo mu dáva dojazd takmer 300 km. To však bude hodne záležať aj na tom ako veľmi bude točiť plynovú rukoväť. Tiež servisný interval 12 000 km zabezpečí že budete častejšie na ceste ako v servise...

Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista

Versys je motorka pre športového turistu, pre jazdca ktorý mal možno predtým superbike, ale chce teraz aj trochu pohodlia a jazdiť možno aj vo dvojici. Versys mu dá aj to pohodlie a aj tú športovú jazdu na štvorvalci. Dokonca si myslím, že raz za čas s ním majiteľ môže vybehnúť aj na okruh a dobre sa zabaví.

Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista

Aplikácia Rideology a prístrojovka:

Verzia SE ponúka plne farebnú prístrojovku a Bluetooth konektivitu s mobilom a s vlastnou aplikáciou Rideology. Tá ponúka mnoho funkcií a veľkou novinkou je aj možnosť nastavovať parametre všetkých elektronických systémov v mobile a po spojení sa s motorkou je možnosť si tam tieto nastavenia nahrať. Poďme ale po poriadku.

Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista

V prvom rade aplikácie vždy po spojení stiahne a aktualizuje všetky údaje palubného počítača, takže ich máš stále pri sebe. Na mapke vidíš poslednú známu polohu motorky a všetky info o nej, celkové počítadlo, tripy, čas jazdy, stav nádrže, maximálne náklonové uhly, termín servisu, výmeny oleja, stav batérie, spotrebu atď.

Aplikácia Rideology - Vehicle Info - Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Aplikácia Rideology - Vehicle Info - Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista

V ďalšej záložke „Tunning“ je možne nastavovať parametre motorky a to výkon, trakčnú kontrolu KTRC, quickshifter KQS a elektronický podvozok KECS (režim, predpätie, kompresia aj útlm vpredu aj vzadu). Vlastné nastavenia je možne si pomenovať, uložiť a kedykoľvek nahrať do motorky. Rovnako sa dajú aj nastavenia z motorky „stiahnuť“ do apky. Môžeš si tak spraviť vlastné nastavenia napríklad na pohodovú turistiku vo dvojici, na športovú jazdu, terén či na okruh.

Aplikácia Rideology - Tunning - Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Aplikácia Rideology - Tunning - Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista

Ďalšou funkciou aplikácie je „Riding Log“ - záznam trás. Treba si to spustiť a zaznamená vám to presnú trasu, kedy začala, ako dlho trvala, trasu na mape a k tomu aj telemetrické údaje ako: rýchlosť, prevodový stupeň, teplotu chladiacej kvapaliny, náklon a podobne.

Aplikácia Rideology - Riding Log - Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Aplikácia Rideology - Riding Log - Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista

Samotná prístrojovka má skvelú čitateľnosť a dve rôzne témy. Zaujímavosťou sú ukazovatele na displeji ako náklon, úroveň otočenia plynu a stlačenia brzdy alebo ukazovateľ preťaženia. Módy sa prepínajú rýchlo jedným tlačidlo aj počas jazdy. Prístrojovka je krásnou ukážkou toho ako sa dá moderná farebná prístrojovka spojiť s analógovým otáčkomerom. Týmto spôsobom to Kawa vymyslela šalamúnsky a poteší pravdepodobne oba tábory – aj priaznivcov moderného displeja a aj ľudí, ktorím sa páči analóg.

Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista

Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista

Pokračovanie článku na ďalšej strane: Offroad, Konkurencia, Záver, Video, Čo by ťa mohlo zaujímať a technické parametre.

Offroad:

Na moje prekvapenie má Versys aj pomerne slušný postoj v stupačkách čo som si overil jazdou po poľných cestách. Je pomerne široký v kolenách, ale celkovo je postoj dobrý a aj keď nemá vyslovene terénne zameranie tak umožňuje pekne ovládať motorku. Versys rozhodne zvládne aj nejaké tie kratšie presuny po nespevnených a povedzme že suchých cestách za nejakým tým dobrodružstvom.

Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista

Nakoniec dnes sú v ponuke už aj nejaké tie „offroad“ pneumatiky aj v 17-palcovom rozmere ak by niekto po tomto zatúžil. Nemyslím si ale že toto bude zrovna doména týchto motoriek, terénu sa nezľaknú, ale väčšinu času tam tráviť rozhodne nebudú.

Konkurencia

Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista

Začnem trochu netradične športovým tourerom Honda Crossrunner ktorý síce zaostáva mierne výkonom, ale má podobné športové zameranie a zaujímavý V4 motor, ale hlavne je lacnejší ako štandardný Versys. Yamaha má teraz Tracer 900 GT so zábavným trojvalcom sa výkonovo doťahuje a je aj výrazne ľahší a cenovo podlieza aj Hondu. Taliani majú teraz novú Multistradu 950 s L-kovým dvojvalcom len o mál slabším od Versysa. Ducati má však 19-tku vpredu, je ľahšia a cenovo už o 700 eur drahšia od základného Versysa.

Z anglicka prichádza ďalší vážny konkurent Triumph Tiger Sport 1050, ktorého trojvalec výkonovo o kvapku predbieha Versysa, je o pár kíl ľahší, rovnako športovo orientovaný, ale hlavne o pár stoviek lacnejší. A z bavorského tábora spomeniem BMW S1000XR ktorá hodne vytŕča výkonom, ale už aj cenou. No výber to nie je vôbec ľahký že... :-)

Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista

Záver

Versys je motorka čo sa od svojho uvedenia na nič nehrá, je to "nasraný" superbike oblečený do kabátu pohodlného cesťáku. Nie je to však sport-touring (ako Z1000SX) ale s posedom vzpriameným ala cestovné enduro. Do terénu sa však nikdy nehrnul a to mu zostáva - naďalej jazdí na 17-palcových cestných kolesách.

Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista

Teraz dostal do vienka tie najnovšie high-tech vecičky z prémiových bikov tak sa môže hrdo postaviť konkurencii. Či už v základnej výbave alebo nami testovanej našlapanej SE verzii je to zábavná športová motorka so štvorvalcom neustále hladným po otáčkách, ktorá miluje jazdu v zákrutách. A toto všetko ponúka s maximálnym pohodlím plnohodnotne dvojici v jeho sedle.

K tomu naviac má turistickú tvár, dobrú ochranu posádky, pohodlie, spotrebu a motor, ktorý poslušne pradie aj v nízkych otáčkach pri kochačkovej turistickej jazde. Tak ako to býva zvykom motorka na rozhraní viacerých svetov, univerzál na kaŽdý deň, na dovolenku, na športovú jazdu a občas možno aj na okruh - prečo nie. To je Versys 1000.

Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista

Plusy, mínusy

Športový charakter a dizajn, točivý motor, pohodlie, prehľadná farebná prístrojovka + Rideaology aplikácia, široké možnosti nastavenia el. podvozku, ochrana pred vetrom „gumenný“ quick-shifter

Video

Video: Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný turista v plnej SE verzii

Video: Kawasaki Versys 1000 2019 - Dobrodružstvo volá

Pozadie / Wallpaper:

Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista

Čo by ťa mohlo zaujímať:

Kawasaki Versys 1000 2019:

Servisný interval 12 000 km
Spotreba 5,5 l/100km
Objem nádrže 21 l
Dojazd (po kontrolku rezervy) 286 km
Cena štandard verzie od 12 995,- EUR
Cena SE verzie od 16 395,- EUR

Ceny vybraných doplnkov:

Quickshifter 328.99 EUR
Kryt chladiča 105.96 EUR
Ochrana rámu 218.41 EUR
Vyhrievané rukoväte 310.82 EUR
Krytka rukoväte 149.28 EUR
Turistické plexi 195.29 EUR
Znížené sedlo 469.09 EUR
Zámok prilby 151.01 EUR
Kryt sedla spolujazdca (Metallic Moondust Gray) 271.58 EUR
Hmlovky 558.46 EUR
Držiak navigácie 94.64 EUR

Text: Martin Kňaze - matox, Tomáš Hajduch - Awia
Foto: Tomáš Hajduch - Awia
Video a strih: Tomáš Hajduch - Awia, Martin Kňaze - matox

Motocykel na test poskytla spoločnosť Kawasaki SLovensko. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR, Held prilbách Suomy od firmy Styx.

Foto:
 Kawasaki Versys 1000 2019 Honda Crossrunner 2019 Yamaha Tracer 900 GT 2019 Ducati Multistrada 950 2019
Všeobecné informácie:
Výrobca:KawasakiHondaYamahaDucati
Model:Versys 1000CrossrunnerTracer 900 GTMultistrada 950
Rok:2019201920192019
Novinka:NOVINKA 2019NOVINKA 2019
Kategória:Cestovné enduroCestovné enduroŠportovo cestovnáCestovné enduro
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec (4T)štvorvalec (4T)radový trojvalec (4T)dvojvalec do L (4T)
Objem:1043 ccm782 ccm847 ccm937 ccm
Max. výkon:120.0 k (88.2 kW) / 9000 ot.106.1 k (78.0 kW) / 10250 ot.115.1 k (84.6 kW) / 10000 ot.113.0 k (83.1 kW) / 9000 ot.
Max. krútiaci moment:102 Nm / 7500 ot.75 Nm / 8500 ot.87.5 Nm / 8500 ot.96.2 Nm / 7750 ot.
Kompresný pomer:10.3 :111.8:111.5 : 112,6:1
Vŕtanie x Zdvih:77 x 56 mm72 x 48 mm78 x 59.1 mm94 x 67,5 mm
Palivový system:vstrekovanie, hrdlo 38 mmvstrekovanie PGM-FIvstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)Desmodromický rozvod (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:150 mm145 mm137 mm170 mm
Zdvih vzadu:152 mm148 mm130 mm170 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová, 4 piestikdvojkotúčovádvojkotúčovádvojkotúčová, 4-piestikové radiálne stremene
Priemer bŕzd vpredu:310 mm310 mm298 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70ZR17M/C (58W)120/70-R17M/C120/70-17120/70 R19
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová, 2-piestokový strmeň
Priemer bŕzd vzadu:250 mm256 mm245 mm265 mm
Pneu vzadu:180/55ZR17M/C (73W)180/55-R17M/C180/55-17170/60 R17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:204 kg
Hmotnosť s náplňami:253 kg242 kg215 kg227 kg
Výška sedla:840 mm815 mm850 mm840 mm
Rázvor:1520 mm1475 mm1440 mm1594 mm
Dĺžka:2270 mm2190 mm2160 mm2280 mm
Šírka:895 mm870 mm950 mm995 mm
Výška:1400 mm1360 mm1345 mm1470 mm
Svetlá výška:150 mm165 mm135 mm
Objem nádrže:21 l20.8 l18 l20 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:5.5 l/100km5.4 l/100km5.5 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 286 kmcca 288 kmcca 272 km
Servisný interval:12000 km15 000km, výmena sviečok a nastavenie ventilov 30 000km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:nie
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériinieáno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:áno, v sériinieáno, v sériinie
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Zákrutové svietenie:za príplatok
El. Podvozok:za príplatoknienie
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sérii
Quick-shift:za príplatokza príplatok
Asistent rozbehu do kopca:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Iná výbava:bočné kufre, plne nastaviteľná predná vidlicaplne nastaviteľný podvozok, 12V zásuvka
Poznámka:
Poznámka:Cena 04/2019 štandard: od 12 995,- EUR SE verzia: od 16 395,- EURCena 6/2017: 12 190 eurCena 7/2018: 11 990 eurCena 5/2019: 13 690 eur
Foto:
 Kawasaki Versys 1000 2019 Triumph Tiger Sport 1050 2019 BMW S1000XR 2019
Všeobecné informácie:
Výrobca:KawasakiTriumphBMW
Model:Versys 1000Tiger Sport 1050S1000XR
Rok:201920192019
Novinka:NOVINKA 2019
Kategória:Cestovné enduroCestovné enduroŠportovo cestovná
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec (4T)radový trojvalec (4T)radový štvorvalec (4T)
Objem:1043 ccm1050 ccm999 ccm
Max. výkon:120.0 k (88.2 kW) / 9000 ot.126.5 k (93.0 kW) / 9475 ot.164.6 k (121.0 kW) / 11000 ot.
Max. krútiaci moment:102 Nm / 7500 ot.106 Nm / 7000 ot.114 Nm / 9250 ot.
Kompresný pomer:10.3 :111.7:112.0:1
Vŕtanie x Zdvih:77 x 56 mm79 x 71.4mm80 x 49.7 mm
Palivový system:vstrekovanie, hrdlo 38 mmvstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:150 mm140 mm150 mm
Zdvih vzadu:152 mm150 mm140 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová, 4 piestikdvoj kotúčová radiálne strmene, 4 piestikdvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:310 mm320 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70ZR17M/C (58W)120/70 ZR 17120/70 ZR 17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová, 2 piestikjednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:250 mm255 mm265 mm
Pneu vzadu:180/55ZR17M/C (73W)180/55 ZR 17190/55 ZR 17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:253 kg235 kg228 kg
Výška sedla:840 mm830 mm840 mm
Rázvor:1520 mm1540 mm1548 mm
Dĺžka:2270 mm2150 mm2183 mm
Šírka:895 mm835 mm940 mm
Výška:1400 mm1310 mm
Svetlá výška:150 mm
Objem nádrže:21 l20 l20 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h:3.1 s
Spotreba paliva:5.5 l/100km5.3 l/100km6.7 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 286 kmcca 283 kmcca 223 km
Servisný interval:12000 km10 000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:áno, v sériiáno, v sériiza príplatok
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiza príplatok
Zákrutové svietenie:za príplatok
El. Podvozok:za príplatokza príplatok
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Quick-shift:za príplatok
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Iná výbava:semiaktívny podvozok
Poznámka:
Poznámka:Cena 04/2019 štandard: od 12 995,- EUR SE verzia: od 16 395,- EURCena 9/2017: cca 12 410 eurCena 9/2017: 15 400 eur

Pridané dňa: 03.06.2019 Autor: Awia

Galéria ku článku:

Uprav galériu

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

<ďalšie obrázky...>

http://motoride.sk