Pridané: 06.10.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
[Novinky - Predstavujeme]
Ako sa dalo čakať po predstavení Duke 890 - dva roky po príchode 790 Adventure KTM pripravila výkonejnšie Adventúry 890 R a aj limitku Rally.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
KTM 890 ADVENTURE R RALLY je do maxima vyladený bike stvorený s Rally tímom Red Bull KTM Factory Racing. Najvyššia rada podvozka WP Pro, nový dvojvalec DOHC má 890 kubíkov a spĺňa EURO 5 a jeho silu podporuje aj tlmič výfuku Akrapovič. Specializovaný Rally bike má ďalšie dizajnové prvky, rally stupačky, rovné sedlo, priehľadné plexi, športovú grafiku a v sérii Quickshifter+ a RALLY mód.
KTM 890 Adventure R 2021: Nový motor generuje 105 koní a krútiaci moment 100 Nm, čo je o 10 koní a 12 Nm viac ako 790-tka. Kľukový hriadeľ má o 20% viac rotujúcej hmoty čo znamená stabilnejší a konzistentnejší výkon, viditeľný pri nízkych otáčkach. Plne nastaviteľné odpruženie WP XPLOR, prepracovaný softvér ABS a nové algoritmy riadenia trakcie sú iba tri aspekty, ktoré formujú model KTM 890 ADVENTURE R.
Exkluzívna KTM 890 ADVENTURE R RALLY je k dispozícii v obmedzenom množstve a je možné si ju predobjednať na ktm.com.
KTM 890 ADVENTURE R bude u autorizovaných predajcov KTM k dispozícii od novembra 2020. Viac informácií nájdete na www.ktm.com .
| Foto: | ||
![]() |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | ||
| Výrobca: | KTM | KTM |
| Model: | 890 Adventure R | 890 Adventure R Rally |
| Rok: | 2021 | 2021 |
| Novinka: | NOVINKA 2021 | NOVINKA 2021 |
| Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
| Motor: | ||
| Typ motora: | radový dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) |
| Objem: | 889 ccm | 889 ccm |
| Max. výkon: | 105.0 k (77.2 kW) / 8000 ot. | 105.0 k (77.2 kW) / 8000 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 100 Nm / 6500 ot. | 100 Nm / 6500 ot. |
| Kompresný pomer: | 12.7:1 | 12.7:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 90,7 x 68,8 mm | 90,7 x 68,8 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
| Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | ||
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 240 mm | 270 mm |
| Zdvih vzadu: | 240 mm | 270 mm |
| Brzdy vpredu: | dvojkotúčová, 4 piestik | dvojkotúčová, 4 piestik |
| Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm |
| Pneu vpredu: | 90/90-21 | 90/90-21 |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 260 mm | 260 mm |
| Pneu vzadu: | 150/70-18 | 150/70-18 |
| Hmotnosť / Rozmery: | ||
| Výška sedla: | 880 mm | 910 mm |
| Rázvor: | 1528 mm | 1528 mm |
| Svetlá výška: | 263 mm | 303 mm |
| Objem nádrže: | 20 l | 20 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
| Spotreba paliva: | 4.5 l/100km | 4.5 l/100km |
| Dojazd po rezervu: | cca 333 km | cca 333 km |
| Servisný interval: | 15 000km | 15 000km |
| Doplnková výbava: | ||
| ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Tempomat: | za príplatok | za príplatok |
| LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| El. Podvozok: | nie | nie |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Tlmič riadenia: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Quick-shift: | za príplatok | áno, v sérii |
| Vyhrievané rukoväte: | za príplatok | za príplatok |
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Iná výbava: | USD 48mm WP XPLOR vidlica a XACT WP PDS tlmič | WP XPLOR Pro podvozok, Akrapovič výfuk |
| Poznámka: | ||
| Poznámka: | Cena 11/2021: 13 990 eur (základná verzia 12 990 eur) | |
Pridané: 06.10.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať