Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017 - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTest najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017 - Diskusné fórum

Hodnotenie: (15 hodnotení)

Diskusia k článku: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Predchádzajúce | 1 2 |

14.09.2017 8:33

Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

- hehe sa mi paci ked bradac pise ze tu "ma na holenie jeho brata" :-)))

- motorkárov však určite viac potešia praktické a funkčné vylepšenia: kryt motora a deflektory rukovätí v sérii - kryt motora a deflektory mal litrovy strom odjakziva v serii takze o akom vylepseni sa tu pise neviem :-}

TL 1000 - bola brutalna aj jej prezyvka "widow maker" kazdopadne povedat o novom GS LC ze sa citi najlepseie pri 3 - 4 tisic otackach je s velkym sebazaprenim velmi slusne povedane.. trufale :-O [zle] [zle]

chod prevodovky - vozil som sa na v podstate nezabehnutej motorke a nemal som co vytknut, detto ochota naklapania pri nizkych rychlostiach :-~ :-@

funny odkaz na rozkradnute eurofondy :-))) :-))) [dobre]

spotrebu som nekontroloval ale 8 litrov na striekacku ktora plni Euro4 mi vychadza na chybu merania... neviem


14.09.2017 8:44

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Raptak, vidis na tejto 2016 niekde deflektory a chranic?

motoride.sk/motodb/pic/Suzuki-VStrom1000ABS-14.jpg

Z oficialnych podkladov: "Handguards are now standard. Lower engine protector is also standard."

Boxer vodnik sa pri takych otackach skutocne citi najlepsie. Je to tak aj v RT aj na GS 2016.

Tak neviem ci sme sa dvaja nezavisle mylili v takej matematike, ze nam po 180 kilakoch vyschlo v nadrzi... Neriadime sa iba palubnym pocitacom.

Herghott


14.09.2017 9:00

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Tripuce
 Stuntrajder 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekny stroj, ale ten vyfuk vyzera ako horalka nastrcena na palicku od lizatka. :-O


14.09.2017 9:22

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

herghy - aha tak takto je to

ono to bol najprv standard, potom to dali do puce aby to zas mohli pridat ako standard a pochvalit sa tym.. :-))) marketing je strasna khurva

Pozri obrázok

boxer vodnik tu sa rozhodne nezhodneme - je podstatne tocivejsi a ma ovela sirsie pole v otackomeri kde sa citi dobre... uz stary vzduchac DOHC sa citi fajn pri 3-5 tisic otackach, LC je podstatne elastickejsie a tocivejsie... bodka !! (nic si z toho nerob - tiez som sledoval ine zavody v Misane ako si uviedol v nadpise ;-) )

neviem kde sa stala chyba ale tej spotrebe skratka odmietam uverit

aj ked odfiltrujem prvych 2-3 zaznamy aj tak je to niekde inde ako uvadzate vy, nechce sa mi verit zeby Suza urobila litrove enduro s horsou spotrebou ako bol predchadzajuci nepodareny model ...bola ta motorka zabehnuta? :-@

www.spritmonitor.de/en/overview/48-Suzuki...


14.09.2017 9:30

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: raptor: zaujimave, ze ked som pri RT napisal 2 - 3 tisic otacok, tak si neprotestoval. Pritom motor v RT je rovnako naladeny ako na GS. Oba modely maju asistenta preradenia (mala sipka na pristrojovke ukazuje kedy je vhodne preradit hore), a vies kedy sa ta sipka rozsvieti? Okolo 1800 - 2200 otacok.

Herghott


14.09.2017 9:33

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: Herghott: jaj a este k tej spotrebe - ano, motorka bola zabehnuta. Skutocne mi ten neuveritelny vir v nardzi pripomenul moje Varadero. Akoze tolko dokaze zrat aj ZZR1400, ale to ma o 40 % vyssi objem aj dosahovane rychlosti, plus o 100 % valcov viac.

Herghott


14.09.2017 9:41

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Ak ešte doteraz niekto nepochopil , prečo má Honda Africa 1000 "len" 95 koní/teda 70kW , tak sa mu to pokúsim vysvetliť .

Na vodičák skupiny A2 sa môže jazdiť mašina s maximálnym výkonom 35 kW , to vie hádam každý .

Mašiny sa za týmto účelom (35kW) môžu aj takzvane "škrtiť" , ibaže na to , aby spĺňali podmienky na jazdenie na vodičák A2 , môžu byť "priškrtené" z maximálne dvojnásobku tých 35 kW ... teda zo 70kW , čo má čistou náhodou práve CRF 1000 . :-)))

Môže sa priškrtiť pre A2 aj niektorá z iných mašín v tabuľke na konci testu ?

Nie nemôže . 8-) :-)

Takže je hneď zrejmé , že jediný , kto rozmýšľal , bola Honda , lebo inak by určite nemali ani najmenší problém z toho Véčkového litra vytiahnuť oveľa-oveľa vyšší výkon , ale načo ??? ;-)

P.S. K téme - tento Strom sa mi páči už odvtedy , čo prišiel na trh . [dobre]


14.09.2017 9:43

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: brazel: ale ved to velmi dobre vieme. Len nerozumiem, preco by si niekto kupoval litra s 35 kW. Dokazem to pochopit pri objeme 650 alebo 800, ale liter? Ani Afrika sa neponuka v A2.

Herghott


14.09.2017 9:45

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

herghott - ked uz si to takto zvrtol (uz v clanku) ku BMW.. myslis ze napriek rovnakemu motoru (dokonca aj rovnakej prevodovke) RT a GS nema rovnaky koncovy prevod (pri RT asi bude viac do rychla a pri GS viac do sily)

to co si napisal o RT som vtedy nejako nevyhodnotil na "protest" nakolko na novom RT LC som skratka nejazdil + cim som starsi tym viac sa mi stava ze skratka mavnem rukou ;-)

ale skratka ak o GS LC napises ze ten motor sa citi najlepsie pri 3-4 tisic otackach tak ja s tym totalne nesuhlasim (a pred 10 rokmi by som ti asi napisal ze mas obrnu :-))) ale dnes to nespravim )... pri 3-4 tisic sa citili najlepsie stare 1100 - 1150 ;-) :-*

Dôvod úpravy: o asistentoch ktore ukazuju kedy je najlepsie preradit si myslim svoje odkedy som dlhsiu dobu jazdil na Ford 1.0 Ecoboost. Popici trojvalec do mesta, len sa nesmies riadit tym co ti pise PC lebo od 3 vyssie ta nuti ten motor podtacat. Cela ta sranda je vymyslena pre motoricky dementnu generaciu narodenu po nas, co nepocuje motor je naprogramovana s jedinym ucelom (co najlepsia spotreba / emisie)

apropo - to kedy ti asistent ukaze ze mas preradit je koli tomu ze kde sa ten motor citi najlepsie? :-)))

Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (14.09.2017 9:52)


14.09.2017 9:48

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: raptor: tak to je zvlastne, lebo pri XR, na ktorom si sa vobec nevozil, si sa so mnou hadal.

Podla mna sa stale tocis iba v rodine GS a neporovnavas ju s konkurencnymi strojmi.

Herghott


14.09.2017 9:51

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

hej ale to bol nazor ohladom emocii.. napisat o 160HP motorke ze je chladna je to iste ako napisat o Misane 2017 ze to bola nuda. :-))) Je to tvoj subjektivny nazor.

jasne ze GS porovnavam s konkurenciou, keby som bol o 20-25cm mensi tak uz asi jazdim velkeho stroma a tento rok som takmer kupil novu Africu. Porovnavam uz len preto lebo z noveho LC mam uz 4 roky zmiesane pocity...

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (14.09.2017 9:57)


14.09.2017 10:00

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Tak vnimam svet svojimi ocami a prechadza to cez moj mozog, nie tvoj. Ked sa jednoducho 20 kol nic nedialo, lebo vsetci isli na zeleznu istotu s casmi o 10 - 15 sekund horsimi nez bezne, tak to je podla mna nuda. BTW kazdy ma moznost nam poslat clanok, dokonca som na to vyzyval v editoriali.

Vies mi povedat, ci ma Afrika nejake otackove pasmo, v ktorom by isla lepsie alebo horsie nez vo zvysku otacok? Je to koncepcne iny a moderny motor, ale ide mi len o to, ci dokazes vnimat kde ako motorka taha.

Herghott


14.09.2017 10:08

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

vsak jasne ze cez tvoj mozog, ja sa ti len snazim nacrtnut ze tvoj subjektivny nazor nemusi znamenat objektivnu pravdu

na afre som sa vozil fakt chvilu, s DCT a siel som zamerne pokojnym tempom

z toho motora mam velmi prijemny pocit na to ako sa o nom pise ze je slaby ale na tvoju otazku vzhladom na kratkost casu a trasy odpovedat neviem

anyway - afriku sem tahat nemusime, podla mna kazdy kto vyskusal GS LC sa pri tvojom nazore musi skratka chytit za hlavu.

co som chcel to som povedal, mozme kludne temu GS, vs. otacky kde sa motor citi najlepsie uzavriet.


14.09.2017 10:11

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Herghott , napríklad preto , že v takom Nemecku môže mať začínajúci motorkár aj 100 rokov a aj tak musí dva roky pojazdiť 35kW , žiadne neobmedzené mašiny , takže si človek kúpi Afru , dá si ju na dva roky priškrtiť , no a potom jazdí ďalej .
A nemusí mať tých 100 rokov , môže mať človek 18/20 a aj u nás .

Aj tu (motoride) sú často témy o dosvedčení , že niekto jazdil 35kW , lebo si chce rozširovať vodičák , dôvodov je XY .

Len tie iné modely takéto myšlienky ani nepripúšťajú , čím si model CRF 1000 značne rozšíril možnosti predaja .

www.motoment.com/437079-Drossel-Mehls-35KW-JH2SD04A...

Ak ty markantne rozoznáš pod riťou 95 a 101 koní + 98 a 101 Nm (a cieľavedome dokážeš využiť ten rozdiel) , tak si dobrý . [dobre]

Istota je tá , že keby si sem dovliekol litrové Afriky s 35kW "v papírách" (lebo 35kW 750-ky zohnať nie je problém , ale ... no , fakt to už nie je posledný výkrik vedy a techniky) , tak nemáš problém s odbytom .


14.09.2017 10:11

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Ja ako trosku nestandartny citatel citam najprv diskusie, no a potom po precitani si niekedy kliknem a precitam aj clanok. Tunak sa mi velmi paci, je to pre mna taka zaujimava uloha zistit z diskusie o com bol clanok, niekedy na to treba vynalozit vela intuicie ...

ale aspon je co citat [dobre] a to ma bavi

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (14.09.2017 10:12)


14.09.2017 10:23

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: raptor: LC je urcite tocivejsi nez predosle DOHC alebo nebodaj OHC, ale stale je to bavoracky boxer. Jedno GS by sme mali mat na test este tento rok.

Re: brazel: ked sa Honda doda v A2 verzii, tak v takej verzii zostane na furt. Mozno ine znacky vedia fyzicky motorku odskrtit, ale tu zmenu by si potom mal zapisat aj do papierov. Predpokladam, ze vies, co vsetko to obnasa, a preco to na Slovensku este nikto neabsolvoval.

Herghott


14.09.2017 10:23

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

PeterUK
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Vlastne 2.5 rocne skusenosti s touto motorkou:

Hlavna vyhoda: velmi univerzalna motorka ktora vascine motorkarov splni 95% ich priani.

Dalsie vyhody:
Slusny podvozok, dobre sa preklapa, dostatok krutiaceho momentu od 3k otacok (na normalne jazdenie staci pouzivat prvy 1/3 plynu a k plnemu sa dostavam malokedy), vynikajuce brzdy (rychly nastup), pre spolujazdca dobre sedadlo a drziaky, funguje a citi sa dobre uplne vsade, originalna retaz vydzi fakt vela (menil som ju az okolo 45 000km (pri malom som vtedy daval uz 4 retaz)), velke spatne zrkadla.

Nevyhody (podla mna):
Zmena s zvoch svetiel na jedno, znamena ze ked sa vypali ziarovka, tak pokracovat musis na dialkovom alebo ak mas nahradnu ju vymenit (pre vymenu potrebujes odmontovat pristojovy stit ale da sa to aj z vymenou ziarovky do 5 minut).
Pre mna nepohodlne sedadlo jazdca (maly v-strom rv 2010 ho mal podstatne pohodlnejsie).
Nedostatocne vysoke plexi ktore mi hadzalo turbulentny vzduch na helmu uz pri 120kmh (vymena za Givi Airflow s ktorym som plne spokojny).
Nizky podvozok, pri vychadzani/schadzani na chodnik je treba davat pozor na spodok motora.
Prinizke riaditka na jazdu v stupackach pre mna.
Rolety su pre ABS dost problem.

Co sa tyka motora, tak da sa jazdit 2-3 k (ja zvycajne som okolo 3k), od 3k je zrychlovanie celkom intenzivne, pocitovo najlepsie (na 2 a 3) na mojej je okolo 6k. Pri sportovejsom jazdeni pouzivat medzi 6-8k. Hoci vtedy uz trochu brnia riaditka.
na 2ku sa da ist do 115 (Lakul Vidraru (fantasticke zakruty pred Transfagarasanom) v Rumunsku som presiel cisto na 2ke)
na 3ku ide cez 160.
Maxima zvysnych rychlosti neviem, kedze do tych rychlosti uz moc nechodim.

Spotreba:
v meste 6l/100km
mimo mesta z rychlostiami do 100km da sa aj 4.5l a ked si clovek uziva zakruty tak 5.5
dialnica - velmi to zavisi od rychlosti, okolo 120 5.5 130 nieco cez 6 a potom stupa exponencialne.

Osobne by som ju porovnaval aj z Triumph Tiger 800, ktory ma sice mensi motor ale vykonovo nezaostava moc.


Dôvod úpravy: Doplnenie dalsich veci

Upravené 1 krát. Naposledy upravil PeterUK (14.09.2017 10:27)


14.09.2017 10:32

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Herghott , vložil som aj link , ten ti hádam povedal dosť , no a tá H-AT 1000 predsa nemusí pochádzať zo slovenskej predajnej siete , čó ? >:-)


14.09.2017 10:37

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

herghott - nuz podla teba je "stale bavoracky boxer" napriek dalsim dvom generaciam 1200 presne tam kde boli 1100 - 1150 :-))) :-D tym bolo presne najlepsie v rozmedzi 2.7 - 4 tisic otaciek :-~

sam sebe sa cudujem co idem teraz napisat ale uz kaslime na to pls

tak sa zda ze s tou spotrebou nad 130 ste mali pravdu aj podla toho co pise PeterUK :-O :-O


14.09.2017 10:42

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: brazel: zo slovenskej siete pochadzat nemusi, ale z farbriky Honda pochadzat musi. A z fabriky Honda 35 kW Afrika nevychadza. To co je na tom odkaze, je aftermarket riesenie, uplne mimo Hondy. Neviem aka je v tomto nemecka legislativa, ale na Slovensku je ti to uplne nanic.

Re: raptor: ja neviem preco si myslis, ze dvaja redaktori by sme klamali, navyse ked sme to mali oficialne od Suzuki. Preberal som to aj s nimi. Jazdime svizne, to normalne priznavam.

Herghott


14.09.2017 10:47

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

.. tak to je potom dost fuckup s tou spotrebou :-O (nemam zato zeby ste vedome klamali a detto v neprospech motorky)


14.09.2017 10:50

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: raptor: tak ale pokial lietas do 130 - 140 vsade, tak je ta spotreba vpoho. Lenze na to ti staci maly Strom, a hned si usetril 2 500 eciek (plus to, o co menej v takych rychlostiach maly Strom zerie).

Herghott


14.09.2017 10:52

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Litrový V-Strom je také fajn povozenie, nie je tam nič navyše nič tam nechýba... Mňa hodne bavil... [dobre] [dobre] [dobre]


14.09.2017 12:11

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

herghott - do 130 - 140 vsade, je ta spotreba teda aka ked je v pohode? neni mi to uplne jasne z clanku

lebo ak plati ze "akonáhle vybehneš na diaľnicu s vidinou rýchleho presunu trebárs k najbližšiemu moru, a ešte k tomu s frajerkou a batožinou, prísun paliva do motora neklesne pod 8 litrov."

tak je to stale fuckup [zle]

stare DL 1000 je asi najhorsie cestovne enduro ake som jazdil ale na tu dobu (kedy vyslo) malo jednu z najlepsich spotrieb (ak nie najlepsiu)


14.09.2017 12:16

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Ak je to 130 - 140 na okreskach a v meste, tak okolo tych 5,5. Ak drzis trvalo 140 na dialnici, tak plus minus okolo 6 (to nemam v praxi overene), ale trvalo okolo 170 je tych 8,5 a viac.

Herghott


14.09.2017 12:22

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

jajjo
 Turista 

Re: duggo: robim to vacsinou podobne ako Ty, tiez najskor citam diskusiu, ale ta dnesna ma akosi prestala bavit a nedocital som ju do konca a na clanok ma presla chut... mozno po obede


14.09.2017 12:32

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

alexa7
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: brazel: Ja som rozmýšlal nad Afrikou tento rok, aj som ju pojazdil, aj Stroma a keby Afrika
mala taký motorický prejav ako Strom tak by som ju asi aj zobral. Ale Afra nemá na liter žiadny spodok, nesuvisí to s počtom koní v X tis otáčkach. Za mna motor Stroma super [dobre]


14.09.2017 14:16

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

brazel
 Kávičkár 

Ikona

alexa , ja viem čítať z výkonových hodnôt , aj kedy ich motor dosahuje a nemusím na nej zrovna sedieť , dokonca aj dyno si viem nájsť , keby som si nebol istý .
Ja len komentujem tých iných výrobcov(-cu) , že nepojali veľa rozumu , lebo pachtiť sa za štyrmi kW v katalógu a pripraviť sa tým o možnosť priškrtiť to na 35kW , môžu iba idioti (konkrétne práve Suzuki) , tým ich H pri rozhodovaní , že čo kúpiť , "prechcala" .

Ak sú správne údaje v článku , že to (S-VS) má Ground Clearance 165mm , tak je to len ďalšie cafepseudoenduro (teda pred kaviareň) , 153 mám na mojom starom totálnom cesťáku , kde nikto o teréne (ani slabšom) určite nikto neuvažoval .

Herghott , ty síce asi nevieš ako je 35kW možných , ja viem , ale ja nie som redaktor a vypisovať a vysvetľovať sa mi nežiada .


14.09.2017 14:29

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: brazel: neviem ci vies, ale V-Strom 650 bude v A2 verzii. Neviem si predstavit cloveka, ktory by si kupil o 2 500 eur drahsi V-Strom 1000 s A2 upravou, aby ho uz nikdy v zivote nemohol odskrtit.

Nemecke zakony by ma nemuseli zaujimat, ale rad si to necham vysvetlit. Ved mi to mozes napisat aj do spravy, ked nechces verejne.

Na Slovensku to ale plati tak ako som pisal, ze ak sa ti aj podari odskrtit A2 motorku na plny vykon (uz sme si povedali, ze u Hondy to nejde), tak do papierov to len tak jednoducho nedas. A to iste plati aj pri opacnom postupe.

Herghott


14.09.2017 14:29

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

brazel to ci je to pseudacefeenduro rozhodne jazdec (predovsetkym jazdec !!)

svetla vyska je jedna vec a velkost kolies druha... to ze mas stareho cestaka so 153mm ti je vlastne prd platne ked do terenu s tym (predpokladam vobec) nechodis a obe kolesa su vo velkosti 17" a v "cestnom" rozmere a s cestnymi zdvihmi tlmicov a najvacsia nerovnost ktoru si "davas" je obcasny obrubnik :-) - oprav ma ak sa mylim

nerozumiem preco by mala suzuki chciet skrtit velkeho stroma na 35kw ked mozu zaskrtit stredneho alebo rovno ponuknut maleho stroma bez skrtenia (pricom chapem co mas na mysli)

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (14.09.2017 14:31)


14.09.2017 15:13

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

brazel
 Kávičkár 

Ikona

raptor , ... nerozumiem preco by mala suzuki chciet skrtit velkeho stroma na 35kw
Lebo niekto nemôže jazdiť moto nad 35kW , ale chce mať liter , takže práve preto .

Herghott , už som dal link na škrtiacu sadu , v ďalšom príspevku som napísal "nemusí pochádzať zo slovenskej predajnej siete"

Takže , dohodnem sa s predajcom v Nemecku na kúpe H-AT 1000 , budem žiadať o vmontovanie (nevmontovanie) tej sady a zapísania 35kW do ich papierov , doveziem si to sem a prihlásim už s 35kW v papieroch a tých 35kW tam zostane navždy .

Ako si si isto všimol , škrtenie je riešené len obmedzením chodu plynového lanka (žiadna iná riadiaca jednotka) , čo nie je nič iné ako to , že ťa nepustí do vyšších otáčok , len takých , kde motor dosahuje maximálne tých 35kW .

Kvízová otázka - Dá sa to odstrániť úplne jednoducho ? Máte len jednu možnosť si odpovedať . :-D

A pri budúcom predaji sa taká moto a s 35kW v dokladoch v inzercii rozhodne dlho neohreje . 8-) ;-)

Zdvihy má ten V-Strom 1000 160mm/160mm , môžete to tam doplniť , zdroj : Suzuki Deutschland

Dôvod úpravy: Á , je to tam pri XT napísané , nevšimol som si .

Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (14.09.2017 15:24)


14.09.2017 20:59

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

skoda.... :-~ podla mna celkom prijemne predstavenie velkeho stroma
diskusiu skurvilo BMW v texte clanku a afrika a kW v diskusii


14.09.2017 21:18

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: brazel: ok, tak si to porovnajme. Ak by som si chcel doviezt novu Africu Twin s 35 kW papiermi z Nemecka:

- cena novej zakladnej Afriky: 12 890 eur
- benzin do Nemecka a naspat (plus dialnice a zradlo): 70 eur
- 35 kW restrikcia na plyn: 100 eur (inak ked toto akceptuju nemecki fizli, tak klobuk dole)
- prihlasenie na Slovensku: netusim, ale dajme tomu cca 100 eur

Dokopy 13 160 eur a kopec zabiteho casu.

Ak si kupis novu neskrtenu Afriku na Slovensku:

- cena novej zakladnej Afriky: 12 790 eur
- benzin, nech nezerem: 50 eur
- prihlasenie: 33 eur (ak sa nemylim)

Dokopy 12 873 eur.

Rozdiel je sice iba 287 eur, ale aj tak si neviem predstavit cloveka, co by sa na to dal. Musis si zobrat niekolko dni dovolenky, jebat sa po dialniciach a uradoch... A mal by si vediet nemecky + ovladat ich administrativne postupy. Neviem... Pravdepodobne budes musiet niekde aj prespat. Oplati sa to niekomu, ked je tu na vyber kopec lacnejsich strojov s original 35 kW v papieroch?

Herghott


14.09.2017 21:28

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

duggo
 Kávičkár 

Ikona

hmm, ked sa opytam este nieco k tomu V stromu, dobijete ma ?


14.09.2017 21:32

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Dnes som robil hodinky Mata Durindu a jeho zeny, super clovek to je, v telke ide Rambo, pivo je lacnejsie ako mineralka a vy sa tu "jebe.e" o dohady.

Ten strom je rovnako velky ako 650 ? myslim kapoty, plexi a podobne, sa mi zda ze tak to bolo pri minulych modeloch.


14.09.2017 21:41

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: duggo: ano, je. Keby si si precital test 650, tak by si to vedel :-)

Herghott


14.09.2017 22:21

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Palinque
 Jogurťák 

Ked ho zaujima liter preco by mal citat o 650ke? ale aspon dostal odpoved i ked s dovetkom.

K teme spravit cestovne enduro ktore nezvlada cestovanie je trufaly pocin, i ked su v europe pumpy na kazdom rohu, ten kto ma v plane naozaj aj cestovat siahne asi inde.
Komentovat design je blbost kazdy ma iny vkus niekomu sa bloncky inemu brunety.


14.09.2017 22:37

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

MajoKE
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Páči sa mi porovnanie v tabuľke s konkurenciou napr KTM a stromček je ľahší...
Dobrý postreh a nápad s predĺženým blatníkom.

Nepáči sa mi, že tam nie je zmienka, foto ako sa cestuje vo dvojici, alebo sólo s kuframi.
No nič , čakám na ďalšie použitie motora z Afriky v cestovnej motorke.


15.09.2017 8:57

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: MajoKE: motorku sme nemali s kuframi, lebo tie este nemaju skladom. Spolujazdca tam spominam, ma tam dost miesta.

Herghott


15.09.2017 9:05

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Tripuce
 Stuntrajder 

Ikona

Mam pocit, ze niekto v tejto diskusii je jedinacik. :-~


15.09.2017 17:10

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Hodnotenie: Dobré

Raptorko, nevydalo na celu viagru, tak si si supol len stvrtinku...?.. :-)))
Dnes je sastinska put.... ;-)


16.09.2017 9:24

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

dreamer
 Skútrista 

Ikona

Tak s tou spotrebou a la karburatorove Varadero je to riadny pruser. Keby to nemuselo splnat Euro4 tak by bola spotreba este vyssia?

@MajoKE: Mna by potesila aj Afrika s bezdusovymi kolesami.


16.09.2017 9:31

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

saly
 Turista 

Ikona

Chalani nekecajte s tou spotrebou.Mám ho dva roky a dlhodobý priemer spotreby mám 4,4-4,6.Jazdím v rámci normy plus minus sem tam baba sem tam dialnica kopce a tak.A ako často jazdíte naložený s full kuframi nabalenými na mesiac a ladvinkou.Testovači tím strojom dávaju paradne na piču to viem z overených zdrojov tak nemožu mať spotrebu v norme.


16.09.2017 9:38

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

JOZO392
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

Toto je už otravné,nudné,arogantné.Deje sa to vždy pri predstavovaní novinky alebo pri testovaní.Ak máte pochybnosti o objektívnosti testu,nájdite si zahraničné testy a porovnajte.


18.09.2017 7:55

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

romanka vydalo na celu, ale ked som ta videl takeho smutneho, bez zivota a ohnuteho kracat Ruzinovom tak sa mi ta ulutostilo a tie tri stvrtky som ti dal nech ta aspoň narovná. :-)))


18.09.2017 22:43

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Raptak :-))) [dobre] dal si ma dole jak Rytmus slipy od Versaceho ;-)

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (18.09.2017 22:43)


19.09.2017 9:40

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

pito1145
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Celkom dobré čítanie, oproti malému V-stromu a jeho testu to bolo menej tých emócií (možno zámerne, možno to tak bolo aj v skutočnosti).
Na tejto motorke čo mňa teší je ten nastaviteľný podvozok, v danej cen.kategórií toto veľa motoriek nemá [dobre]

čo mne chýba, sú napr. hodnoty ot./min a aktuálnej rýchlosti.. teda pri dialnicnej 140tke točím XY, či pre mestkej 60tke idem na 4rke, alebo či mi 6tka utiahne už 80tku a pod.
Nezdá sa to, ale tieto hodnoty si často porovnávame keď jazdíme V-strom 650 vs. Varadero 1000.

Spotreba- tuná by som navrhoval si spraviť dáky okruh a tam porovnávať spotrebu a jazdným štýlom na to určeným. Mne osobne sa to zdá divoké spomenúť že si potiahla tak veľa. Malý V-strom naložený pri 170tke tiež toľko papá :-((((((

Už dlhšie si všímam, ale vo väčšine testov (aj zahraničných) mi chýbajú info o jazde vo dvojke, s kuframi a podobne hlavne u takýchto motoriek. Chápem, že predajcovia dajú k dispozícií iba to čo majú, ale potom mi príde taký test ako písať o Navare ako jazdí na ceste a teren spomenúť iba zľahka a ako by sa v ňom asi jazdilo.

Brazel- rozumiem tomu čo si chcel povedať. Takto priškrtenú motorku som si aj ja zohnal ešte v 2009tom, tiež rovnaký doraz na plyne, certifikáty, stítok na motorke že je upravený výkon a je to homolog. ale na SR bol aj tak problém s prihlásením :-~


19.09.2017 9:50

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: pito1145: otacky pri konkretnych rychlostiach uvadzame v kazdom teste v tabulke na konci. V-Strom 1000:

Otáčky motora pri 50, 90, 130 km/h: 2 500 ot. (4. st.) / 3 300 ot. / 4 600 ot.

Co sa tyka tej spotreby, hocico ine nez cista pravda by sa mi vratilo ako bumerang. S velkym Stromom som lietal po R1, dvakrat po sebe mi zozral 8,5 na sto, a to nielen podla pocitaca, ale aj realneho tankovania. Ak by som bol diplomatickejsi, ozvali by sa dalsi ludia, co by ma obvinili z klamstva.

Ano, kufre na testovackach casto nie su. Ale jazdu vo dvojke planujeme robit castejsie.

Herghott


19.09.2017 10:14

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

jazdu vo dvojke planujeme robit castejsie.

tak to sa turbína poteší :-))) + ak tam už bude ladvinka tak možno doplniť aj o názory a postrehy ladvinky (turbulencie, posed, komfort sedla)


19.09.2017 12:38

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

DDD452
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Predné plexi je jednoducho nastaviteľné aj počas jazdy, no ja by som prijal aj o kúsok vyššie, hlavne kvôli hluku obtekajúceho vzduchu, ktorý mi išiel priamo do helmy.

Vie toto niekto rozviest? Priplatkove plexi to riesi?


19.09.2017 12:48

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Nemohlo byt nieco na tej motorke pokazene?
170km/h je dost ale ta spotreba by nemala byt vyssia ako zhruba 7,5l


19.09.2017 12:54

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: matus: nemyslim si... Bola cerstvo zabehnuta. Nespominam si na presny pocet najazdenych kilakov, ale mohla mat okolo 1 500. A v "normalnych" rychlostiach (mesto, okresky) bola ta spotreba normalna...

Ako pise PeterUK vyssie, nad 130 ta spotreba fakt rastie. Ak si dobre spominam, v tlacovych materialoch sa pisalo, ze E4 dosiahli iba pridanim dalsich katalyzatorov, cize dodavka paliva nebola zmenena.

Herghott


19.09.2017 13:02

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

aj tak.... ktore sucasne cestovne enduro (nie 10 rokov stare karburatorove varadero) pri 170km/h zere este 8.5

p.s. teda nie zeby na tom zalezalo ...tato rychlost je daleko za limitom tolerancie policajtov + nie je standardnou pre cestovne endura + tzn. pri obcasnom presune je ten rozdiel v spotrebe na 100km na urovni skatulky cigariet kupenej tu na vychode


19.09.2017 13:11

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Tak ani Afrika neni uplne ze striedma v takych rychlostiach. Nad 7 urcite.

Herghott


19.09.2017 13:19

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

afrika viem ze ma pomerne apetit na to ze nema vela koni a je to "len" liter... ale aj tak si myslim ze pri 170 si nepotiahne 8.5


19.09.2017 13:34

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

brazel
 Kávičkár 

Ikona

raptor ... je ten rozdiel v spotrebe na 100km na urovni skatulky cigariet kupenej tu na vychode
Nó . A na 800 kilometroch je to jedna noc v penzióne aj s raňajkami .

Skús rozgúľať tu tvoju na 170 , podrž tú rýchlosť nie 5 , ani desať , ale takých tristo kilometrov a daj vedieť , za koľko litrov si sa viezol .
Ak budeš mať pod osem , tak je to slušné , pod 7,5 vynikajúce . 8-)

Dôvod úpravy: 170 , nie 140 , ani 150 , ba ani 160 , naozajstných 170 .

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (19.09.2017 13:35)


19.09.2017 14:28

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

saly
 Turista 

Ikona

Chlapi vy ste sa asi s koňom zrazili.To by som vás chcel vidieť ako cestujete čo i len 200km 170km/h.
A to na akomkoľvek stroji.A to že 800 km. :-@ :-@

Dôvod úpravy: +

Upravené 1 krát. Naposledy upravil saly (19.09.2017 14:30)


19.09.2017 14:31

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: saly: sam mam prave z tohto dovodu Multistradu. Robim to na kazdej testovacke, ktora to dokaze.

Herghott


19.09.2017 14:48

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

saly
 Turista 

Ikona

Re: Herghott: Takže mali pravdu.Tie testovačky dostávajú riadne na buchtu >:-) A potom,že tak veľa žerú :-)))


19.09.2017 14:49

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

ja ked som robil dialnicne presuny cez rakusko a taliansko tak 150 tacho, lebo to je okolo 140 gps a to toleruju policajti v tychto krajinach.
Pozeram to akurat v mojich zaznamoch, napr v 2008 som tak dal 900km za den a spotreba bola 7,4 - tri kufre a motorka mala 2.500km.


19.09.2017 21:48

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

peto51
 Turista 

Ikona

Re: saly: Si im to ,vytmavil.Krátko a múdro...


19.09.2017 21:54

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Eh, chlapi sorry, ale motorky su konstruovane na vysoke rychlosti. Sa citim tak trochen cudne, ze medzi motorkarmi sa musim takto obhajovat. V Nemecku nemaju rychlostne limity na dialniciach, kolko tam asi jazdia motorkari? Na okruhu lietame lajtovo pod 300...

Herghott


19.09.2017 21:57

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

marek750
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

V-Strom je na živo oveľa krajší . Dnes jazdiť 170km/h je len pár sekundová či minútová záležitosť ... radarov je toľko, že človek na kilometer sliedi či nezbadá niečo podozrivé aby nedostal "pozdrav " .
To boli časy pred 15-20timi rokmi keď sa dalo ťahať za plyn :-)


20.09.2017 8:42

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

Herghott - súhlas [dobre]

Testy sú od toho aby sa motorka poriadne odskúšala v každých podmienkach na čo je stavaná a s toho sa robili závery.
Lietať po dialnici dlhodobo 150-170 je podľa mňa normálne pri turistike, kde si nudné presuny skracujem dialnicou. Veľa bikerov má ,,litre" práve kvôli takýmto presunom, lebo trápiť naloženú 650tku je masochizmus.


20.09.2017 10:15

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

RomanSVK
 Turista 

Ikona

Re: Herghott: Niekde majú a nie je toho málo, pribudlo hodne radarov a zdvihli pokuty. A tiež sa tam jazdí inakšie ako pred niekoľkými rokmi.


20.09.2017 10:29

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

saly
 Turista 

Ikona

Áno testy sú nato aby sa mašina otestovala.Ale hodnotiť stroj podla toho ako sa správa na iba hranici svojích možností a testovať na tom na čo ani nebola prioritne určená(dlhé a fest rýchle dialničné presuny,ťažký off)porovnávať s Bmw,KTM a podľa toho určiť že stroj taký alebo onaký a povedať ,že žere jak krava z roku raz dva je tiež neobjektívne.Mám ten stroj cca dva roky a používam ho ako bežný uživatel a mávam aj rýchle prejazdy(180 a viac)aj ľahký off a stroj sa správala v pohode.Neskákal som sním nebrodil,nešiel krížom cez čerstvo poorane pole,ale lahký off dal úplne v pohode(šotolina cesta cez les).Áno stupačky by mohli biť o trochu nižšie (mam 175),ale dalo sa to v pohode ukočírovať. Tlmiče som zatial nedostal na doraz.Na ceste je v pohode netreba ho točiť do nebies(100kh/h je cca 3900ot) a pri normálne jazde 90-110 čo je podľa mňa bežna cestovná rýchlosť aj s dialničnými presunmi (cca 100-200km) pri rychlosti cca 130-140km/h mam ako som už písal dlhodobú priemerku 4,3-4,5l.Áno ochrana pred vetrom nieje bohviečo ,tiež som skúšal všelijake lopaty ale vždy som sa vrátil ku origoplexi s mra sportvario ten menší a bolo to torelovatelné aj keď nie dokonalé.Ešte celkom fajn funguje puig.V zákrutách drží dobre ,preklápa sa úplne ľahko a s prehľadom.Je citlivejší na gumy.Mali by biť správne nahustené a dobré potom funguje výborne. Vybrácie sú také ako na V dvojvalci.,Ale pri bežnych rychlostiach takmer žiadne.Má zakladnú elektroniku ako trakčna 3 stupne(1+2+vypnutie).ABS nevypínatelné.Verím tomu že existuje nejaka fičúrka ako ho vypnuť ja ju bohužial nepoznám.Viac ma nenapadá.


20.09.2017 10:34

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: saly: eh, neviem ci sa rozumieme. Asi si cital nejaky iny test.

- 170 km/h nie je na hranici moznosti V-Stroma
- pisem tam aj o vsetkych inych rezimoch jazdy
- nejazdil som s nim tazky off-road
- BMW a KTM v konkurencii vobec nespominam
- vyssie pisal PeterUK, ze nad 130 mu to zerie 6 a viac, a pritom ma rovnaku motorku ako ty

Herghott


20.09.2017 10:39

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Je položená najnižšie z celej kategórie, a je takpovediac alikvótne porovnateľná s o triedu vyšším a drahším BMW R 1200 GS. Našťastie to neznamená, že by sa tento motor najlepšie cítil pri 3 000 až 4 000 otáčkach ako GS, to určite nie

BMW a KTM v konkurencii vobec nespominam

tak teraz neviem.. :-}

Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (20.09.2017 10:41)


20.09.2017 10:44

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Jasne, vytrhavame z kontextu, ako vzdy...

"Z celého radu je pritom najzaujímavejšia práve tá číslovka 4 000. Je položená najnižšie z celej kategórie, a je takpovediac alikvótne porovnateľná s o triedu vyšším a drahším BMW R 1200 GS."

Ale musim sa ospravedlnit, lebo KTM v konkurencii skutocne je, a to nova 1090 Adventure.

Herghott


20.09.2017 11:03

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

vytrhavanie z kontextu.. :-O herghy tak teraz si mimo .. ale total ze mimo

jasne si napisal ze BMW a KTM v konkurencii vobec nespominas a pritom v clanku je jasne napisane alikvótne porovnateľná s o triedu vyšším a drahším BMW R 1200 GS

kkz.. :-~

Dôvod úpravy: p.s. ciste informacne, ak si dal do porovnania Multistradu 950 a Tiger 1050 co presne branilo tam dat aj S 1000 XR? :-}

Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (20.09.2017 11:09)


20.09.2017 11:09

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Neviem ci mas problem s pochopenim textu alebo ja som nedostatocny vo vysvetlovani, pripadne ci nerozumies do akej triedy patri GS a do akej V-Strom.

Jediny dovod preco tam GS v uvode spominam je ten, ze ho vsetci velebia za nizky krutak. V-Strom ho ma porovnatelne nizky, ale hned som tam napisal, ze GS je o triedu vyssia a drahsia motorka.

Zaroven v odseku o konkurencii pisem:

"Do ringu sme vybrali iba litrové stroje, pretože by nebolo fér porovnávať V-Stroma so slabšími a lacnejšími osemstovkami, a ani s veľkými prémiovými tisícdvestovkami."

Neviem ako polopatistickejsie to mam este vysvetlit.

Herghott


20.09.2017 11:12

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

aha takze ty vlastne porovnavas krutak na urovni 4000 otaciek u stroma a u BMW GS

takze vlastne neporovnavas Suzuki a BMW ale iba krutak u tychto dvoch motoriek :-D :-D [dobre] [dobre] dobre si ma teraz rozosmial

"Do ringu sme vybrali iba litrové stroje, pretože by nebolo fér porovnávať V-Stroma so slabšími a lacnejšími osemstovkami, a ani s veľkými prémiovými tisícdvestovkami."

ciste informacne, ak si dal do porovnania Multistradu 950 a Tiger 1050 co presne branilo tam dat aj S 1000 XR?


20.09.2017 11:17

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Ano, porovnavam krutak, neviem co je na tom take smiesne.

Eh, XR je cenovo aj vykonovo aj "target groupovo" niekde uplne inde kamo, a je velmi smutne, ze ti to musim vysvetlovat ja.

Herghott


20.09.2017 11:27

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

saly
 Turista 

Ikona

Nepovedal som,že vytrhávate s kontextu ,len som napísal svoje skúsenosti.A neurážaj sa hneď.A malá KTM je síce tá trieda ale podla mňa je určená pre iný tip jazdca a to je na nej fajne že človek má na výber podľa štylu jazdy ktorý preferuje.V strom kľudná jazda malá KTM ostrá jazda a točenie motora.
A tie údaje čo som napísal sú moje pozorovania.


20.09.2017 11:30

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

myslim ze mi nemusis nic vysvetlovat.... aha takze porovnavas iba krutak nie motorky - uz chapem [dobre]

len potom (zas raz :-~ )nechapem preco si trebarz nemohol krutak Stroma porovnat aj s krutakom goldwinga alebo GSXR.. ked ide teda iba o ten krutak (je mi ale dopredu jasne ze to bude asi o mojom obmedzenom chapani tvojho textu a urcite nie o tvojej dostatocnej schopnosti vysvetlovat)

to ze ma motorka vacsi vykon alebo stoji viac ju diskvalifikuje? fiha :-O ? no teda... a kde presne je ta hranica. lebo "Do ringu sme vybrali iba litrové stroje" - .. viem viem, zas vytrhavam z kontextu aj ked zas s tym dopredu nesuhlasim :-)))


Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (20.09.2017 11:31)


20.09.2017 11:41

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: saly: neurazam sa, iba argumentujem.

Re: raptor: jaaaj, ked sa uz neda vytrhavam z kontextu, tak prejdes na teatralne prehananie. Typicky postup.

Poviem ti dalsi vtip: XR je o motorka o DVE triedy vyssie nez Strom. Ked sa prestanes rehotat, plieskat po stehnach a utries si slzy, tak pochopis, ze je to pravda.

Herghott


20.09.2017 11:45

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

na teatralnom prehananani sa vynimocne zhodneme... ale nezhodneme sa na tom ze v tej vete porovnavas iba krutak ako taky. Ono to logicky ani nejde bez toho aby si spomenul tu druhu motorku ktorej sa to tyka. Zato Goldwing, zato GSXR...

cisto informacne - k tomu teatralnemu prehananiu mozem zaradit aj "plieskat po stehnach a utries si slzy" alebo to tam uz nepatri?

Dôvod úpravy: p.s. alikvótne porovnateľná s o triedu vyšším a drahším BMW R 1200 GS

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (20.09.2017 11:48)


20.09.2017 11:57

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

duggo
 Kávičkár 

Ikona

ach jaj...
dakedy sme tu mali iba Varadero, telefon Nokiu, motodoplnky zo Sirsieho Centra, a taky tu bol klud.

teraz tu mame teatralne vytrhavanie vynimocneho prehanania, a od maleho v stroma sa clovek dostane az ku Goldwingu. V teste o uplne inej motorke.

Brawisimioo

a co to zere ? no pri 180 viac ako 8

Dôvod úpravy: tunning

Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (20.09.2017 11:59)


20.09.2017 12:08

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

duggo
 Kávičkár 

Ikona

a co som tym prispevkom povedal, absolutne nic :-D

mozno autor testu porovnal krutak s motorkou ktoru beru za etalon, alebo ju maju viaceri, tak sa to robieva ako porvonat s krutakom motorky ktorej je ako safranu a tym padom to porovnanie nieco povie iba safranistom, teda XRkačom.

Dôvod príspevku: cmukáčik

Dôvod úpravy:

Upravené 2 krát. Naposledy upravil duggo (20.09.2017 12:09)


20.09.2017 13:14

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Vypichnutie vysokej spotreby vo vysokých rýchlostiach do červeného rámčeku v "teste" (ja osobne by som povedal skôr v predstavení) už vytrhávanie z kontextu nie je? :-O :-)))
Myslím že +- tak isto budú žrať pri rýchlostiach 170-200 všetky moto v tejto kategórii, ale pri dreveňákovi je to v tomto teste čudné?
Litrový dreveňák sa mi páči po stránke technickej zladenosti ako celku. Nepáči sa mi ale dizajnovo


20.09.2017 13:21

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: bacaono: ako pisem v teste, velkeho Stroma si kupuju aj ti ludia, pre ktorych je maly Strom prilis pomaly. A velky Strom ich prave v tychto vyssich rychlostiach sklame spotrebou.

Nova Multistrada 950 pri takej rychlosti zerie nieco okolo 6, Afrika nieco cez 7. To mam osobne overene.

Moja sedemrocna Multistrada ma pri takej rychlosti spotrebu 6,5.

Herghott


20.09.2017 13:22

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

a ja si len tak, sám pre seba, alebo aby som nasral hejterov..

900ccm TDM z roku 2009 /8ročná motorka/mi pravidelne berie pri jazde vo dvojici, tri plne naložené kufre + dva lodné vaky na bočných hliníkových /hranaté krabice so šialeným odporom vzduchu/ kufroch, pri rýchlosti súvislých 170-180kmh tachometrových niekde okolo 7,5 litra na 100 km....

a do mňa :-))) :-))) 8-)


20.09.2017 13:53

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Re: Herghott: Myslím že litrového dreveňáka si nekupujú ludia preto že im je malý dreveňák pomalý, ale hlavne preto že im je slabý pri predbiehaní a do kopcov(trebárs nabalený a vo dvojke).
Táto kategória nie je primárne určená na cestovanie nad 170 a neviem či poznám človeka čo by si na takéto rýchle dlhodobé jazdenie takúto moto kúpil. Na to sú určené iné stroje ako GTL, GTR a pod.
Takže ako preličku do predstavenia tejto moto to beriem, ale vypichovať to ako strašné negatívum do červeného rámčeka?
Čo myslíš, koľko % ľudí čo si tú moto kúpi ju bude takým štýlo aj dlhodobo používať, a koľko % tie rýchlosti použije iba krátkodobo a tú zvýšenú spotrebu ani nepostrehnú?


20.09.2017 13:58

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Baca, prave pre nich som do cerveneho policka napisal, ze "vo vyssich rychlostiach". Aj v texte vysvetlujem, ze v beznej mimodialnicnej premavky je vsetko ok.

Inak, cisto nahodne - nebol som daleko od toho, aby som si maleho Stroma 650 kupil. Lenze fakt lietam rychlo, aj po kopcoch, a to on nezvlada, tak normalne som rozmyslal aj nad velkym Stromom. Ale kvoli tej spotrebe ho nevezmem. Cize presne som sa vosiel do toho "%", na ktore sa pytas.

Herghott


20.09.2017 14:23

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Ja som sa pýtal na tvoj odhad pomeru takých či onakých používateľov.
To do ktorej kategórie sa vojdeš konkrétne ty sme už dávno pochopili.


20.09.2017 14:38

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Baca> preco by to v teste nemalo stat?

Ak by som bol zaujemca o velky strom a vedel by som, ze s nim budem jazdit 120, tak mi spotreba pri 170 vadit nebude...


20.09.2017 14:59

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Nikde som netvrdil že to tam nemá byť, ....ale vypichnuté ako negatívum v červenom rámčeku bez porovnania celkovej priemernej spotreby oproti konkurentom sa mi to zdá ako "vytrhnuté z kotextu". >:-) .....to len keď sme boli pri tom "vytrhávaní". :-)))


20.09.2017 15:30

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Okrem Triumphu som si isty, ze V-Strom zerie pri 170 najviac zo spomenutych.

Herghott


20.09.2017 15:48

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Clanok v pohode....
Diskusia taka normalna.....Made in Motoride.sk :-~

p.s.: DL1000 teda da pri 170km/h cca 200 km a tankujes. No pri takom cvale na motorke stylu CE asi na case zastavit na chvilu....


20.09.2017 19:24

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Sa popredku ospravedlnujem za offtopic

brazel: "Takže je hneď zrejmé , že jediný , kto rozmýšľal , bola Honda , lebo inak by určite nemali ani najmenší problém z toho Véčkového litra vytiahnuť oveľa-oveľa vyšší výkon , ale načo ???"

Majstre, neviem či som niečo nepochopil, alebo len čítam nesprávne motočasopise, ale litrový Africa Tuen je véčko??
Dankešén za objasňené.


20.09.2017 19:32

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

brazel
 Kávičkár 

Ikona

To som fakt napísal ? Bože (či pánbožko ? :-) ) ja som .o.ot >:-) :-)))
Asi som mal v hlave uložené tých 270° , no a 360° - 270° = 90° - charakter motora ako vidličák .


20.09.2017 19:41

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

(OT2)
Akože celkom schopná výhovorka, prijíma sa :-)
A má to nová afrika hentak? lebo som to až tak neeskúmal.
Ináč v tom citovanom príspevku to volo ešte zvýraznené nahrubo to Včko tuším, tak som bol fakt na pochybách či nemá Honda pre voľaktoré okresy Slovenska zvlášť verziu afriky pre nás čo sme nové vydanie chceli sa naozajským véčkom.

Pánboško zdraví motorite.sk


20.09.2017 19:44

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Tak skúmaj , nová motoriť . :-)))


20.09.2017 21:10

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

tak sori, ja porianne po americko vjem len OHV DOHC

BTW "test" je dosť silné slovo. Páni, dohodnime sa na niečom. Budeme realisti. Hovorme tomuto typu článkov vo všeobecnosti PR.


21.09.2017 8:06

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

inak ja zacinam podozrievat herghotta ze naschval reaguje ako reaguje

normalne ze byval ten clovek vac na vecou....

p.s. panbosko inak dobry nick :-))) [dobre] , som zvedavy ako dlho to ozajstneho herr ghotta bude s tebou bavit :-)))


21.09.2017 8:46

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

keby vam len prikyvoval, tak by sa netocilo pocitadlo navstevnosti :-)


21.09.2017 8:55

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

asi tak.... :-))) + nejde o to ze herghott neprikyvuje (kazdy ma pravo na vlastny nazor), ide o to ako neprikyvuje

"vsuvky" v clanku smerom k BMW GS ktore su ranou na istotu smerom k dalsej diskusii a v samotnej diskusii ako ten vodou chladeny boxer vlastne nie je vobec elasticky, ked vlastne o elasticitu boxera v tomto clanku (potazmo v diskusii) vobec nejde a nakoniec sa dozviem ze tu vlastne nikto stroma s boxerom neporovnava

čísla, kliky, návštevnosť...

pred rokmi mi bolo v diskusiách zo strany redakcie vyčítané že z nich robím krčmu... možem teraz prehodiť rovnakú loptičku na druhú stranu ja? :-~

bača [dobre] [dobre] dobrý postreh k "vytrhávaniu" ;-)


21.09.2017 9:10

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

osobitnaskola
 Edvenčr 

Ikona

K debate o krutaku, ze pri akych otackach je aky: Mozem najst par lopatistickych linkov s vysvetlenim, preco je to nezmysel. Ja chapem, ze pochopenie vztahu vykon-krutak nie je z fyzikalneho hladiska trivialne, je ale uplne zbytocne porovnavat krutak motora v Nm pri nejakych otackach medzi motorkami, pretoze kazda je inak sprevodovana a moment na kolese je iny. Ovela dolezitejsi parameter je vykon pri danych otackach, to je jedine, o co ide, na ostatne je prevodovka.


21.09.2017 9:14

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

ja vasu diskusiu nesledujem, ale nevidim dovod nespominat GeeSo. Ved je to etalon a urcite sa najde kopec ludi, ktori stoja pred otazkou: kupit noveho stroma alebo jazdene geeso.


21.09.2017 9:18

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: raptor: ""vsuvky" v clanku smerom k BMW GS ktore su ranou na istotu smerom k dalsej diskusii" ale len pre teba raptor :-D

Osobne si myslim, ze ked clovek podrzi 170 na hoci com, tak si to 8 litrov cucne, nechapem co sa nad tym tolko pozastavujete. Verim, ze aj Hergiho Multistrada.

Stroma by som si nekupil, lebo sa mi tie pinguinoidne motorky nepacia. Zacala s tym Honda (NC, Cross...). Prva pekna "enduro" motorka od hondy po rokoch je nova Afrika.

Oproti starym stromo siel ten dizajn poriadne dole vodou. Uz faclift u 650tky par rokov do zadu bola (podla mna) cista katastrofa. Vzdy ked to zbadam, tak mam z toho take zmiesane pocity, ci je to viac hrackarska alebo viac dievcenska motorka. No a ten pinguin vyzera este horsie.

Osobne si myslim, ze aj ked ma V-strom asi lepsi motor, tak clovek si radsej prihodi tisicku dve a kupi Afriku. Keby ten motor nebol taky nudno - hondacky, tak by som si ju kupil asi aj ja. Netvrdim, ze nejde, nevladze, alebo netaha, ale nicim nezaujme, neprekvapi. Kto vie, mozno raz "motyka vystreli" a honda v afrike naladi motor trochu zabavnejsie.


Predchádzajúce | 1 2 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.