Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (10 hodnotení)
Diskusia k článku: Fotoreport: Modely 2011 Honda z výstavy EICMA Miláno 2010
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
AWIA kurva, to si tam nemohol troška počkať a nacvakať toho crosstourera bez tých šošónov. Veď to je jediné čím mi akože honda vyrazila dych |
Hodnotenie: Ja som ti ho nafotil bez šošónov a hlavne bez kufrov. |
Hodnotenie: Tak ja som sa zamiloval, niežeby som ju silno chcel, ale páči sa mi kurevsky |
Hodnotenie: Super - som zvedavý,kedy dajú komplet info o moto a kedy príde v konečnej podobe do výroby |
hmm 600f... aj sa mi celkom pacila ale neznasam digitalny otackomer tymto mi tu motorku trosku zhnusili :/ |
Hodnotenie: Crosstourer - láska na prvý pohľad už viem čo bude nasledovať po Varane |
AMIS: Ver mi že by som to nafotil bez nich veľmi rád, no bolo už po záverečnej a tí šošoni tam vŕtali do zeme ten držiak na Crosstourera a vyzeralo to ešte tak na hodinku roboty... Niekedy to proste nevydá, nech sa snažíš ako chceš... |
Hodnotenie: amisko, ked to dojde na SK, skusime to stelvio teda Upravené 2 krát. Naposledy upravil pitaz (03.11.2010 22:36) |
Pitaz ak ma porazí, začnem na ňu šetriť To budeme na dálnici rýchlejší jak béemvé? |
Naozaj sa tým japončikom vydarila. |
Hodnotenie: Z tých fotiek je ta Honda asi najlepšie čo svet cestovných endúr ponúka.Len mi prosím vás nehovorte,že to bude mať digitálnu palubovku.Ako ešte sa mi páči aj Stelvio NTX,ale na tej moto,ale nemožem prehĺtnúť tú 18 litrovú nádrž.Ja čo som zvyknutý z Varadera na 25 litrový súdok.V lete som bol na Šumave a tankoval som každých 400 km. |
budik1 čítaj pozorne Stelvio má 32 opakujem tridsaťdva litrovú nádrž |
Hodnotenie: Ten Crosstourer vyzera bozsky |
Amis-áno máš pravdu.Ale tu na motoride som to nevidel.Dočítal som sa to na motorkároch cz.Tak to je bomba-32 litrov.Počkáme na tech.údaje Hondy.A potom sa uvidí.Do budúcna sú najvažnejší kandidáti Crosstourer a Stelvio NTX.Ale to ešte veľa vody pretečie.Veď aj tak Varadero mám len 1 rok a som nadmieru spokojní. |
budik1 - nepreháňaš trošku? Honda ešte nič neponúka, zatiaľ iba ukázala koncept. Treba počkať na hmotnosť, cenu a konkrétne parametre konkrétneho modelu až potom rozprávať o tom najlepšom vo svete cestovných endúr. Môj názor, NTX aj toto nové Varadero ani náhodou neublíži predajom BMW GS/A ani LC8 Adv. Skalní fanúšikovia Hondy sa môžu tešiť z kardanu, špicových kolies, štvorvalcového motora ktorý na asfalte bude bezkonkurenčný. Offroad parametre najmä kvôli tomu veľkému motoru ktorý sa podpíše na váhe zatiaľ ostávajú otázne. Pozri sa napríklad na predné tlmiče tejto štúdie a porovnaj ich s LC8. |
Ten akoze Tourer...hmm, zmiesane pocity, ale skor sa mi nepaci...podla foto. Ale mozno len awia zle fotil |
papillon-viem,že je to len koncept.Ale tak trochu si myslím že to Honda bude robiť.(Neviem prečo,ale mám taký pocit)No a hore píšem,že si počkáme aj na tech.údaje.A ktoré cestovné enduro je dnes zamerané na terén,okrem LC 8.Ostatné c.endura sú v pomere 80,90% cesta zbytok ľahký terén(poľná cesta).A čo sa týka ceny,tak ta nebude určite nižšia ako súčasná VFR 1200. |
Má to byť turistická cestovná lokomotíva, porovnávať ju s LC8 alebo niečim čo odrbávate v teréne už je úchylné. Honda to pri prezenrácii (oficiálnej) aj tak šupne do ruky nejakému majstrovi sveta a ten Vám aj tak ukáže , že tá V4 dokáže aj v teréne variť kávu. Nechápem, prečo sa hneď pri každej novinke ozvú ortodoxní pokladači a blatožrúti, že toto nie je do terénu. Rumunsko nám čochvíľa zavrú a načo Vám budú nadupané dakarky, keď k jazeru Vás dopraví aj malý shadow. Nechápem, nerozumiem. Mňa tiež baví jazda mimo civilizáciu , no nemám ani chuť ani náladu preverovať prejazdy skál na mašinách za 16litrov. Tie ani nepôjdu v tom teréne rýchlejšie ani bezpečnejšie ako taká XTčka od Yamahy. Cieľovou skupinou sú ľudia, čo sa na jogurt nezmestia, čo ich na naháči nebaví žrať muchy, čo chcú pozerať kamionistovi do očí a chcú so sebou voziť ľadvinku bez toho aby im nadávala ne nepohodlie a otlačené dlane z nádrže. Cestovné enduro je cestovné enduro, nie Xc, ani Dakar špeciál. Spája výhody do rozumného kompromisu medzi cestovkou typu GTR a tak smutne očakávanou afrikou. Koľko z vás sa naozaj vydá na tú cestu do mongolska? A koľký z Vás tam videli tie staré dnepre čo majú výfuk 10 cm nad zemou ? Ja nie, baví ma asfalt a veľké motorky. Som spokojný člen cieľovej skupiny . A kto to v teréne vie, tak to zvládne aj na kolobežke, kto to nevie nech sa tam nehrabe lebo hightech mašina ho nezachráni. Keby výrobcovia otvorili schránku na priania a pripomienky , tak by do nej prišli tisícky listov zo sveta o spokojnosti s modelom a dvadsať listov od čechov a slovákov o tom , že ich enduro nie je dosť enduro |
amis, ty by si mal ist robit na PR oddelenie Hondy! |
AMIS prepáč za offtopic otázku, kde mimo civilizácie si už jazdil? |
Mal som Dominátora a v tom čase som na ňom po lesoch nalietal dosť. Ale ak chceš konkrétne , tak častejšie som napr z Bojnej smerom na piešťany cez kopec, z revišťského podzámčia do novej bane na lazy cez kopec a podobne. Zo šale do komárna popri hrádzi (kto to šiel, tak to má od gabčíkovskej hrádze ďaleko. V gabčíkove a okolí po lužných lesoch. Bývam na dedine, takže šotolín a blata som si užl dosť a viac z nutnosti ako zo zábavy. Neskôr na štvorkolke to ale pre mňa bola väčšia zábava. Je nemusím nikomu dokazovať , že som mal aj takú minulosť. Mňa to na ceste vždy viac bavilo, no tam už ani strom a ani domino nestíhali mojim chúťkám. Ak poznáš mlyn v Kolárove, tak k nemu sa dostaneš cez most priamo, alebo odzadu popod hrádzu na vytlčenej ceste. Na osemnástke som si vybral tú horšiu a všetci tam čumeli, že odkial sa tu ten jebo vzal. nemám enduro ambície a opakujem išiel som lebo inak sa nedalo a ak partia šla šiel som aj ja. ja konkrétne už nemusím plakať, že to má šucplech o tri cenťáky nižšie ako to či ono. Či to má upsid či néééé a podobné kraviny. Sadnem a ak mi dvihne adrenalín viac ako tá moja , tak poviem dobrá , zlá či nudná. Väčšinou však hodnotia tí čo nesedeli a viac aj tí čo naživo ani nevideli. Momentálne sa u tejto Hondy naozaj dá hovoriť len o dizajne a ten je podarený. Až na nej dám diľnicu, tak sľubujem, že budeš prvý komu dojmy posuniem Ver mi longway s ewanom som okukal veľakráť, ale po zhliadnutí ma netrhalo so stromom na šotolinu Možno až budem mať také lóve, že kúpim fungláča, nejebem na neho čo to dá ešte aj škrkátko na sirky na prežitie, potom sa dva mesiace budem môcť odjebať od roboty lebo šak tie lóve už budú prichádzať samé, takl ti poviem zodpovedne aj to či to véštvorka zvládla aj v mongolsku. Na motorkách hľadám kompromis a hlavne aby som ju ja ako jazdec zvládal a nebál sa jej. |
AMIS: "...Nechápem, prečo sa hneď pri každej novinke ozvú ortodoxní pokladači a blatožrúti, že toto nie je do terénu...." |
Lužné lesy pri Gabčíkove, Bojná cez kopec. Tak to tomu hovorím jazdenie mimo civilizácie. MaAT a jeho jazda cez Wakhánsky koridor proti Tebe šuviks. Ak sa Ti páči dizajn tejto Hondy určite ti stojí brko aj z BMW však. |
Queen Afrika brázdiaca lužné lesy by mohla vyzerať v sérii aspoň takto: Upravené 1 krát. Naposledy upravil superflanker (04.11.2010 13:05) |
Hodnotenie: Prísahám vačku, ja sa z tej Afriky asi poseriem |
no enduro alebo lepsiepovedane crosover na poholnu cestu ide do mody ako aj v autovom tak aj v motorkovom prevedeni. |
Hodnotenie: konečne je tu po nepohodlných R ,pokračovanie super rady br 600 f .paráda |
Hodnotenie: No cely Crosstourer mi pripada ako zmenseny goldwing na spicovych kolesach , ale pre cielovu skupinu bude asi viac ako slusny. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (05.11.2010 10:18) |
Nikdy som nepovedal a ani nenapísal, že sa mi GSA nepáči, dokonca sa mi páči aj to čo parkuješ na zimu v bazáre Mne sa len páči ako ste VY trojpísmenkáči citliví na svoje strojovne |
AMIS - akurát pseudo-jogurtom alebo turistom by si možno tú zákrutu zvládol Pseudo-endurá nikdy neboli ideálne motorky na asfalt Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (07.11.2010 9:26) |
hm to vie už len Carlo Guzzi , no ten nám to nepoví |
Amis, mal si mi zavolať, bol by som Ti prišiel na pomoc, som na telefóne nonstop, a mal som to 8km. . Vážne. |