Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (10 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda SW-T 600 – jednoducho bohovské zvezenie
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: z mojich skusenosti z jazdy na SW-T 600 (a na Silverwingu) mozem len potvrdit awiove pocity. jazdi naozaj skvele, to zrychlenie ja tazko navykova zalezitost |
Hodnotenie: Fakt vyborny skuter. Je dlhy a dost uzky, takze na zaciatku jazdy som mal pocit, ze budem musiet predkopavat nohu ako v terene. Ale nic take netreba, len sa pohodlne usadit a do 130km/h kludne ponahanat aj 600ccm nahace. Zrychluje to pri pohynani pomalsie a opatrnejsie, ale potom uz taha. Skoda, ze nesvietia naraz obe svetla, ale toto mi chybalo uz aj na CBF. |
Neviem, či bohovské, ale bolo to príjemné. Pre motorku |
Hodnotenie: konecne poriadne budiky!!! z tych digitalnych je mi uz na . mozno som trochu staromodny, ale radsej mam rucicky ako palicky... |
Hodnotenie: super článok a dobré hodnotenie, jazdím na Silverwingu 600 a som spokojný.... |
Hodnotenie: Perfektne napisane o asi velmi dobrom skutri, test, ake mam rad. |
Kedze som vlastnil a jazdil 3/4 roka K Xciting 500 mam na zopar veci iny nazor. Upravené 1 krát. Naposledy upravil MajoKE (23.12.2011 21:19) |
Hodnotenie: uzastne vozenie na tomto stroji |
ale z tých cien skútrov Honda, Suzuki a Yamaha (v tabuľke) by sa človeku aj hlava zatočila..... |
Hodnotenie: devill63 to je pravda, maxiskutre si vyrobcovia nechaju riadne zaplatit. |
MajoKE - Xciting 500 má, myslím, klasickou skútr konfiguraci, tzn. motor, výfuk, variátor ... všechno se to hýbe spolu s kyvkou. To poměrně dost ovlivňuje jízdní vlastnosti (poměr odpružených a neodpružených hmot, setrvačnost těch neodpružených hmot), takže je to trochu jiná liga. Jak to má 700stovka nevím, ale vypadá to na podobný systém jako Honda, tzn. motor v rámu, pohybuje se jen variátor. Díky Bohu za to, přesto Burgman nebo Tmax to mají vymakanější s na jízdních vlastnostech je to znát. Hlavně na rozbitých cestách. |
Hodnotenie: skúšal som predchádzajúci model, vadilo mi vpredu veľa plastov a vrátane štítu to na nerovnom povrchu (90% miest) hrkotalo, vibrovalo a štít sa tak trepal, že mi to vyložene vadilo |
mne osobne maxiskuter nedava zmysel, skuter ma byt priblizovadlo, nie cestovny stroj. preto si myslim, ze skuter ma mat motor tak do 300cm3. kto chce jazdit po dialnici alebo byt rychlejsi nez plechovky, dochadzat viac ako 30km, nech si laskavo kupi nejaku peknu motorku, neobanuje. Ale nie z tych nechutnych skutroidnych opach co idu teraz akoze do mody ako NC700 a pod. automat? fuj! alebo taky crossrunner, preco ma v nazve ten cross a preco su vsetky reklamne fotky z prasnej cesty? u mna ten cross znamena, ze toto nie a v ziadnom pripade to nieje motoka co zvlada aj teren, to sa to potom da povedat pomaly o kazdej. Ak chce niekto 500ku skutra, alebo dokonca silnejsieho, nech si radsej hned kupi ojazdeny goldwing. |
kolko ludi, tolko chuti ja chapem, aj poznam ludi, ktori maju maxiskuter - je tu super povozenicko |
edelweiss: Podľa mňa každý nech si kúpi po čom mu srdce piští a buďme vďačný že si môžeme vyberať. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (10.01.2012 14:41) |
Hodnotenie: edelweiss- ty mas IQ-ca v poriadku? |
edelweis Na malom Burgmane som za posledne 2 roky najazdil 22000km a zistil som ze automat (variator) mi vyhovuje viac ako manualna prevodovka na ktorej skoro nikdy neviem aku tam mam zaradenu rychlost - to vies staroba . |
No tak ja som to nevydržal a prikúpil...dilema bola medzi krásavcom Piaggio X10 500 ABS,ASR a škaredou kravičkou SWT600ABS. Ale nie o tom som chcel, zaujímavé je priebeh zrýchlenia a "blokácia " otáčok pri plnom plyne. |
hmmm zaujimave majo... nieco take som si vobec nevsimol... ale ide to pekne |