Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (8 hodnotení)
Diskusia k článku: Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Pochválim sa, mám ho už týždeň doma a je perfektný. Presne toto som hľadal. Pohodlná a ľahko ovládateľná. Komfort aj pre moju spolujazdkyňu. |
Hodnotenie: Re: FAZER: Gratulujem a prajem vela stastnych kilometrov. |
Hodnotenie: velmi pekna take nieco by som bral ale netrufam si na to ani nahodou ako na prvu motorku :D :D mozno o par rokov |
Hodnotenie: perfektna. este automat a je dokonala |
Moze to byt fajn motorka ale ten dizajn ... ale 100 ludi - 100 chuti |
Re: coprejk: S dizajnom som mal aj ja problém. Pôvodne som chcel Multistradu 1260s, krásnu červenú. Požičal som si ju na deň od predajcu a dobre som urobil. Nebolo to pre mňa a už vôbec nie pre moju spolujazdkyňu. Máme radi vyššie pohodlie. Kultivovanosť štvorvalca, pohodlné sedadlo, ochrana proti vetru ma presvedčila viac, viac ako dizajn. Napriek tomu stále tvrdím, že MTS je najkrajšia a určite má veľa nadšených majiteľov. |
Re: FAZER: Ja ti zelam len vela stastnych kilometrov Vidim ze si tiez z Piestan tak mozme dat stretko, pokecat a mozes si pozriet moje BMW XR, je to podobne ale o dost sportovejsie |
Re: coprejk: ďakujem, môžme niekedy vybehnúť |
Hodnotenie: Mal som Versys 1000 SE na testovačke a pohodlím to bola najlepšia motorka akú som testoval. Či už posedom predným štítom alebo podvozkom. Pri mojej výške 190cm a 100kg mi sadla ako ryť na šerbel. K štítu by mi stačil dokúpiť malý deflektor a bol by som kompletne v závetrí. Ani na novom GS ( 1250 či 850) alebo RT či XR sa mi tak pohodlne nejazdilo. Jedine čo ma odrádza je cena 16 000€ za model SE a 18 000€ za GT tak to by som už radšej uvažoval o veľkom GS alebo KTM 1290 SA S. |
Mne nevyhovovalo sedlo, smykalo ma k nadrzi a to som na tom len sedel. Pri dlhsom vyjazde by som mal trenky asi zarezane v slabinach. Vam sa to sedlo nesmyka? |
Re: dreamer: nemali ho niečim naimpregnovane? Mne ani manželke sa nešmýka, práveže je také porézne, antišmykové |
Hodnotenie: Dneska sa motorky robia hlavne na design,hlavne talianske.Bol som sa na tom Versyse povoziť a je na turistiku najvác.V zákrutách neviem,mal som ho len polhodinu,ale trochu sa mi zdalo,že mi padal do zákruty až moc.Ale to by som ho musel skúsiť na Babe aby som sa k tomu mohol vyjadriť . Ale motor,prevodovka a brzdy super. |
Coprejk,celkom by ma zaujímalo aké máš pocity z toho XR-ka.Je tam parádny posed,ale zaujímali by ma jazdné vlastnosti v zákrutách.Tak ak sa ti nehnusí trochu komunikovať s bedačou,tak niečo napíš . Rad si to prečítam. Upravené 1 krát. Naposledy upravil patrik411 (28.05.2019 16:38) |
@FAZER: Mozno som sa nepresne vyjadril, to sedlo ma sklon, ktory ma posuval k nadrzi. Sice sa mi v rifliach trochu aj smykalo, ale problem je skor ten sklon. Ak by aj bolo protismykove nic to nemeni na veci, ze v gatiach sa budem posuvat vpred. |
Hodnotenie: Otazka pre majitelov. Nema Versys tendenciu odlahcovat predne koleso, kedze kufre aj spolujazdec su vyrazne za osou zadneho kolesa? Myslene, solo jazdec a nalozene kufre pripadne aj spolujazdec. |
Re: patrik411: Prosimta aka bedac ... niekto sa zadlzi na 20 rokov aby si mohol kupit motorku a hned musi byt milionar |
Som rád, že Kawa dala do pľacu moto na test. Myslím, že u nás je to nedocenená značka, kde je chyba neviem. |
Re: MajoKE: Ahoj, ak si este pamätáš, narovnako sme začínali s Fazerom. Mám ho doteraz a inú som nemal. Mám Versysa skoro dva týždne a váhu necítiť a ovláda sa omnoho ľahšie ako malý Fazer. Hlavne je Versys bezpečnejší a veľmi pohodlný.Nefúka na ňom. No na dizajn, priznám sa, si musím trochu zvykať. |
Hodnotenie: Veľa km bez nehody. Neprídeš ma pozrieť cez víkend do BA? Ale som tu bez moto. Musíme dohodnúť nejaký výjazd. Srdečne vás pozdravujem. |
Re: sinet:Ďakujem. Zavolám ti. |
Re: dreamer: No to si si iba zle sadol. Sedieť musíš v najnižšom bode, aby ťa nebralo ani dopredu, ani dozadu. To sedadlo je úplne dokonalé, dokonca lepšie ako na predchádzajúcom modeli. |
Re: kankoXF: S bočnými kuframi je to úplne O.K., nie však so zadným. Pri cca 190 kmh sa začne dvíhať predné koleso a riadidlá začínajú kmitať. Nálepka však upozorňuje, že zadný horný kufor je do 130 kmh. |