Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Diskusia k článku: Okolo SR za 88 hodín, I. časť
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
no pjekne, velmi pjekne, |
jujko Neregistrovaný |
no akoze sila . Inak kto sa podujme na jazdu okolo SR na Tesco elektrobiku???? |
Rád som si prečítal. Vidím,že v druhej časti spomínaš aj moje končiny.Škoda, mohla byť kofolka,prípadne aj tvoje preskúmanie Scarvera /pre ľahšie budúce rozhodovanie/.Snáď niekedy inokedy... |
Pekne napísané, a ztej číny si nič nerob, si čistokrvný motorkár. Gratulujem |
Ti poviem , ze heeej. Som myslel ze cinan uz odpociva pod perinou ale ty sa nezapries a dobre mu davas aj sebe. Velky obdiv a mala zavist. Drz sa. |
pekne to je moc pekne.. musel to byt super vylet.. ja mam nie len velky obdiv ale aj velku zavist voci tebe.. krasa.. super clanok a super fotky.. tesim sa na pokracovanie |
Pekny dokaz toho ze na podobny vylet nemusis minut tazke tisice...Pekny clanok... |
Všetko pekné, ale ten for s tel. číslom na kamione na záver nemal chybu. |
Lubo2 Neregistrovaný |
Rozprávanie super,zážitky super,foto super,bojuj ďalej.... PS. súhlasím s gulom. |
MajoKE: nerozmyslaj nad inou motorkou ty k tomu tvojmu skutriku tak patris... Ved ja si uz ani neviem predstavit tie tvoje usmevne clanky, keby si isiel na nejakej "obycajnej" motorke |
O.K.Super clanok. |
Majo, Ty si úplne moja krvná skupina i keď ja som nováčik. Ja som si úplne vážne kúpil JL 250 od Adamsmoto, na presne takéto isté účely ako Ty na motoride popisuješ. Aj keď som z Ba, mohli by sme niečo obísť na jar aj spolu, hoci ako Ťa sledujem si samotár. Ak ma zoberieš, sľubujem, že pôjdem 500 m za Tebou a neoslovím Ťa, kým ma nevyzveš. |
Zas a zas si hovorim, ze musim taketo nieco absolvovat, naposledy to bolo v 1990om na MZ, odvtedy nebolo najprv penazi, a teraz casu... Pekne zazitky, jemne opisane, aj ked niekedy prilis opisne a trochu melancholicke na moj vkus. |
Ahojte, díky za pochvalu. Tak som si zavaril, druhá časť sa mi bude horšie písať. |
No a v galérií som zadal zlý názov pre Nájsevernejší SR, nazval som ho Najzápadnejší SR. |
Super clanok, zase nieco o Slovensku. Majo aj ked si buds kupovat inu motorku, svojho skutra urcite nepredavaj, pretoze ako napisal FaDe, ty k nemu fakt patris a na inej motorke sice budu vylety lepsie, mozno zaujimavejsie, ale tu atmosferu skutra uz na nich nezazijes. Drzim palce. |
fajny clanok, zozraty naraz. Taketo clanky ukazu ze je toho vela aj na slovensku co sa da obdivovat a ze nepotrebujes 30 000 aby si nieco videl... cakam na pokracovanie |
akoze klobuk dole ... a staviam sa do radu zavistlivcov. A to ze jazdis sam je preto ze ti to tak vyhovuje alebo si nevies najst partaka? |
Taketo nieco chcem absolvovat buducu sezonu, ale nie sam a k tej novej moto, plne suhlasim zo zeze Transalp XL600V |
Tak už viem pre koho spravila Honda DN-01, veď to je stroj pre teba ako vyšitý. Variátor, sedlo jak na chopperi, tuším 680 dvojvalec motor (sa mi vidí, že z transalpa nového, abo deauvillky). |
velmi pekny clanok |
super citanie, super styl.... |
Nazdar Majo. |
ahojte. |
Aké Čečensko, aké Sarajevo šák to sú moje rodné Krompachy Inak veľmi pekné, môj obdiv To ked kupoš stroma, tak kde pojdeš na Bajkal? |
Máš dobrý štýl písania a kopec odvahy. Na takéto akcie sa hodí viacej druhov mašín, no podľa mňa najskvelejšia je suza Dr Big. |
Vitaj v "Klube" Majo.Suhlasim s Titanom. Cinana nepredavaj. Ja som zacinal na Jawe 250 559 "Panelka", r.v. 1966, a bez dokladov a SPZ som s bratrancom s tiez legislative-nevyhovujucim strojom (CZ 250) prefical pol Slovenska. Potom som mal vselico ine a najma ovela drahsie (marauder, Honda 1300 VTX), ale mojej puritanskej dobrodruznej dusi to nedalo a kupil som aj stareho Pioniera vo vynikajucom stave za 3 L . Bohuzial musim priznat, ze je na nom ovela viac srandy ako na masinach za par sto litrov, a najma nahodnu cestnu kontrolu absolvujes prejdenim cez najblizsi jarok ado pola sireho... Ak vsak hladas idealny stroj, odporucam ojazdeny Suzuki Intruder 800. ak chces podrobne info, let me know |