Naživo: CFMOTO trip do Číny - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuNaživo: CFMOTO trip do Číny - Diskusné fórum

Hodnotenie: (5 hodnotení)

Diskusia k článku: Naživo: CFMOTO trip do Číny

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
26.04.2025 12:32

Naživo: CFMOTO trip do Číny

copy
 Skútrista 

Hodnotenie: Dobré

super, vďaka za fotky!
Len mi je divné, že okolo jazera neboli žiadne nevesty - pre číňanku foto lokalita č.1 pre svadobné fotky
Býval som raz v hoteli nad jazerom, a to boli len samé nevesty, fotoštáby, maskérky, operátori s dronmi, osvetľovačí, atď - no proste taký zmenšený Hollywood


26.04.2025 13:11

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

egres2
 Bahniak 

Ikona

:-D


26.04.2025 14:29

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

copy
 Skútrista 

"dúfam že nám dátové pripojenie umožní zasielať fotky priebežne... "
no to snad srandujes, Awia :-)


26.04.2025 19:11

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: copy: svdba bola včera tu v hoteli. Také dačo som nevidel :-O


26.04.2025 22:49

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

copy
 Skútrista 

Re: Awia: čo už to snáď vyšlo z módy? Alebo už tie fotky dnes robí AI?


28.04.2025 4:43

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: copy: neviem. Nevidel som jedinu svadbu na jazere, asi iný deň...


28.04.2025 11:55

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

copy
 Skútrista 

možno iný deň, možno ich už svadby prešli..

No a ako vo fabrike? Už vám aj ten 1000 V4 ukázali?


28.04.2025 18:34

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

V4 este nie ale bude a asi aj sbk


29.04.2025 8:58

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

Kamilko
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Číslo pasu na fotke nabudúce odporúčam zakamuflovať.

Možno som paranoik, ale... :-~


29.04.2025 17:56

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: Kamilko: pás už dosluhuje, pojde na vymenu ale asi hej, pozriem to...


29.04.2025 17:57

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Video: CFMOTO sport TT, Moto3 a Dakar stroje #motoride_sk



Video: Ako sa vyrábajú motorky CFMOTO Hangzhou, Čina #motoride_sk @cfmoto.cz


30.04.2025 15:02

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

copy
 Skútrista 

A samotné motory a prevodovky robia v tej istej fabrike? Alebo sa to odinakiaľ dováža?


30.04.2025 15:40

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: copy: fabrika cez cestu boli sme aj tam. Nahodim to sem postupne. Stále cestujem...


19.05.2025 9:57

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

Deluxa
 Edvenčr 

...cekni v tovarni ci na tej 450MT vystrihuju spojkove lamely z kartonu. Lebo co som zatial videl a cital tak je to vysoko prevdepodobne :-D alebo im porad nech nakupuju rovno aftermarket


19.10.2025 18:18

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

jozef
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

Takze pani drzte si klobuky :-D :-D podla unikov na rumunskom zastupenii CF MOTO bude cena v europe 16 500 EU!!
akzoe za tie prachy by som objednaval ihned,, pri mojom jazdeni to vydrzi do ,,,, :-D
tej odhadovanej cene verim lebo v podstate sa chcu dostat pod najlacnejsiu 220 konovu masinu, co je dnes aprilia 1100 2025 ktora je za 23000 v DE..
CFMOTO 1000SR V4 FINALLY Launching At EICMA!!

[
Video: www.youtube.com/watch?v=ZAYAzbH4oY8 ]

dalej zevraj este aj cestovne enduro o objeme 1000,,

uz ten Cinsky vplyv na ine tradicne znacky ma ze aj oni konecne zlacnuju,, hlavne teda v mensich objemoch a u roznych cestovnych endur a nahacoch ci kafe raceroch ,

nezakladal som nove vlakno ale teda mohlo by tu byt nejake o cf moto celkovy pokec,


19.10.2025 21:00

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Pri litrovom V4 stroji, ktory ma konkurovat RSV4 a Panigale V4, urcite chces cenu 16 500 eur. Najma vtedy, ak na nom este nikto nikdy nejazdil.

O chvilu nebudeme chodit na motorkarske pohreby preto, ze by niekomu auto nedalo prednost alebo zeby bol zle obleceny, ale preto, ze si kupil silny stroj vyvinuty a postaveny ludmi, ktori pred 10 - 15 rokmi jazdili iba na skutroch a maloobjemovych commuteroch.

Herghott


21.10.2025 10:45

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

copy
 Skútrista 

"Najma vtedy, ak na nom este nikto nikdy nejazdil."

to fakt myslíš vážne? To akože len tak na ponku poskladali a šup do predaja?


21.10.2025 10:48

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: copy: nie, myslim tu v Europe, v nasich podmienkach, a za rovnakych okolnosti ako konkurencne superbajky.

Herghott


21.10.2025 11:28

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

momul
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Cfmoto ma na trhu MT650 uz od 2016 a na tom istom zaklade kopec dalších motoriek. QJmotor 800/900, Voge 900 tiez dosť často stretávam (dost som ich stretol i v IT). Pre čínu sú to všetko veľké objemy, dosť sa o tie moto zaujímam, čítam atď a čuduj sa svete ešte som nenatrafil na zranenie/úmrtie vďaka konštrukčnej chybe. Zatiaľ co napr. o GSe je známe ze mala problém s uložených tlmičov (úmrtie), natrafil som na viacero prípadov na novej GS1300 o odtrhnutím zadného kola.
Poviem ti to na rovinu, čím skorej sa zmieriš s tým, že čína nás všetkých prešťala, tym skorej ťa prestane mrzieť že to čo máš v garáži sa stáva nepredajné v tej cene ako si si doteraz myslel že má ;-). Tvoje kydanie a trápne argumenty v kazdej diskusii kde sa čo i len o čínu okrajom dotkne tomu nepomôžu. A neber to zle, mna to tiez serie ani nie tak kvoli moto (tam som sa prisôsobil) ale celkovo.


21.10.2025 11:31

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: momul: ale ja nemam nic proti endurkam, skutrom, elektromobilom a podobne. Ale V4 SBK, ktory by mal mat maximalku hadam okolo 310 km/h, musi splnat trochu ine naroky. Len si nie som isty, ci ich Cinania vobec poznaju. Na to narazam.

Herghott


21.10.2025 12:00

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

momul
 Edvenčr 

Ikona

Myslím že práve CFmoto má dostatok skúseností:
cfmoto.sk/cfmoto-aspar-racing-team/


21.10.2025 12:11

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: momul: neviem ci vies, ale ani jeden z tych strojov nie je CFmoto.

A ak by sme sli este hlbsie, tak:

- Moto2: objem 765, trojvalec, sasi Kalex, motor Triumph
- Moto3: objem 250, jednovalce, dodavatel motora KTM alebo Honda

A prave ten stroj, ktory aspon dokaze prekrocit hranicu 300 km/h, teda Moto2, nema od CFmoto ani jednu skrutku.

Herghott


21.10.2025 12:17

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

momul
 Edvenčr 

Ikona

To som fakt netušil.


21.10.2025 13:54

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Nie som žiadny fanúšik Číny skôr opačne. Musel som prijať nepríjemný fakt že nižšiu a strednú triedu motoriek vedia robiť veľmi dobre (KTM aj BMW im velmi pomohlo) a v niektorých veciach ešte lepšie ako originál. Napr tam, kde mali motory KTM problémy s vačkami, kvôli zle navrhnutému mazaniu to Čína odladila a problém nie je.

Momulko dovolím si s tebou nesúhlasiť. To čo má Herghott v garáži z mojho pohľadu bude mať vždy väčšiu hodnotu ako to čo sa sem valí s Číny. Hodnota to nemusí byť nutne vyjadrená ina v eurách. (tiež mam zhodou okolností rovnako starú motorku len z Nemecka a viem prečo ju mám a nedám na ňu dopustiť).

Niekde som čítal že čínske motorky to teraz majú s reputáciou ako japonské autá keď sa začali voziť do sveta. V USA doteraz funguje "jap crap" a pritom to už dávno nie je pravda. Detto kórejské autá pred 20 rokmi neboli žiadna sláva. Tiež to už dávno neplatí.

Ja by som "Multistradu" z Číny nikdy nechcel, radšej by som si kúpil jazdený originál ako novú kópiu. Áno z pohľadu pomer cena / výkon to nedáva zmysel, ale nie je všeto len o peniazoch.



Dôvod úpravy:

Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (21.10.2025 13:57)


21.10.2025 14:03

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Jaj, k tej mojej garazi:

- moja Multoska bude mat na jar 16 rokov
- teraz ma 85 000 km
- teda pred 16 rokmi mala 150 koni a 220 kg
- bezne na nej lietam 180+ a kazdy rok na nej odkrutim minimalne Taliansko (Alpy)
- presiel som na nej od juhu Portugalska a severu Polska po gruzinske hranice vsetko
- priemerna spotreba 5,5 - 6,5 l
- nulova spotreba oleja

Ak taketo nieco sem budeme vediet nalepit o 16 rokov o nejakej cinskej motorke, tak potom ok.

Aj ked mne slo skor o to, ze ako sa cinske stroje vykreslia na okruhu pri porovnani s konkurenciou. Napriklad moj syn zacina s okruhmi - co myslis, kupime radsej zanovnu CBR600RR alebo novu cinu?

Herghott




21.10.2025 14:31

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

copy
 Skútrista 

tak to litrove endurko uz je, a nema to byt konkurent Multistrady


Video: www.youtube.com/watch?v=K3dJVEAnHtc


22.10.2025 10:27

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

momul
 Edvenčr 

Ikona

Hergi, Raptor - to nemal byt ziaden utok na Multicu. Napisal som to s tym ze ja som v podstate ani nevedel co ma Peto v garáži. Myslel som to všeobecne. Moj velmi dobrý kamoš sa uz viac ako rok snaží predat svoju velmi dobru a srdcom sevisovanú moto ktorá má bez par km 100tis km. Nikto o nu ani nezakopne. Keby mala polovičný nájazd stále o ňu nikto nezakopne lebo 9 z 10tich si v tej cene kúpia radšej novú činsku moto. A ten jeden z 10tich je srdciar ako vy.
Ja verím tomu že i tie ich jogurty sa uchytia tak isto dobre ako sa uchytili ich cestovné endurá.


22.10.2025 22:09

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

momul - poraď kamošovi nech predáva v CZ, bez srandy. Viem aké to je na Slovensku predávať motorku čo má veľa km. A šupni sem link nech to pozriem.

Hlava mi hovorí že Čína robí dnes solídnu strednú triedu motoriek ale srdce by mi nedovolilo si ju kúpiť. V tomto som konzerva ktorá si myslí, že napr. Tenere 700 je furt lepšia voľba ako akákoľvek Čína porovnateľného objemu aj keď nemá palivové mapy, náklonové ABS, quickshifter a cifrované hliníkáče za smiešny doplatok

Ono to pomaly speje k tomu že tá komunistická Čína nás tu všetkých zaživa zožere... :-~


22.10.2025 22:54

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Inak ako je to s aftermarketovymi komponentami na tieto cinske endurka? Trebars rally stupacky, konverzie kokpitov a cojaviem co vsetko... Rally sedlo, krytka krytky a tak...

Herghott


22.10.2025 23:43

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

copy
 Skútrista 

Re: Herghott: zakladne veci asi cez alik, a na specialnejsie veci su ine weby


22.10.2025 23:50

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: copy: pockaj, ako myslis "cez Alik"? Teda oprav ma ak sa mylim, ale na Aliexprese nenajdem original europske znacky ako Touratech, ci? Lebo posledne co na endure potrebujes je fajny fejk z mileticky.

Herghott


23.10.2025 1:10

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

copy
 Skútrista 

nejak nerozumiem tvojej otazke. Kupis si komplet cinsku motorku, ale potom sedadlo alebo stupacky uz vadia, ze su z Ciny?


23.10.2025 6:03

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

momul
 Edvenčr 

Ikona

Raptor - áno súhlasím, môj Tiger sa tiež predal do Čiech so 70tis km (do dnes sa s Martinom navštevujeme - pozdravujem) a tu je kamošov motocykle.bazos.sk/inzerat/183022613/triumph-tiger-800-...
Peto - reálne mám skúsenosť len s Morini a CFmoto. napr Morini sama ponúka rally sedlo, štít, padáky atd atd. Tak isto všetci európsky výrobcovia ako napr. Givi, Shad atd. To isté platí o CFmote, sami ponúkajú kopec doplnkov ako orig. CFmoto diel ale vieš kúpiť tiež od renomovaných výrobcov všetko čo potrebuješ (aj čo nepotrebuješ :-) ) Touratech už dlhšie nesledujem ale postrehol som že už i oni riešia podvozky minimálne pre Cfmoto MT450.


23.10.2025 13:45

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

copy
 Skútrista 

Touratech kedysi dbal na znacku "Made in Germany". Lenze to asi nefungovalo az tak dosledne.
Dnes uz pisu len "prevazna vacsina produktov je vyrobena v Nemecku" - ale to moze byt aj tak, ze 49,9% je vyrobena mimo Nemecka.


23.10.2025 13:49

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: copy: "Kupis si komplet cinsku motorku, ale potom sedadlo alebo stupacky uz vadia, ze su z Ciny?" - tak ja si ju urcite nekupim :-) Na endurach je normalne, ze si komponenty vymenis za lepsie, odolnejsie, funkcnejsie, a to aj pri tradicnych znackach. Ked ides sutazne, napriklad aj amaterske rely, tak spoliehat sa iba na seriu nie je vhodne pri ziadnej znacke. Tak ci tak budes potrebovat kopec nahradnych dielov.

Herghott


23.10.2025 14:13

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

momul
 Edvenčr 

Ikona

Pre CFmoto - eshop.journeyman.cz/ - máš všetko pekne pokope čo sa týka origo dielov. Vyberieš si model moto, sekciu ktorú potrebuješ, skontroluješ cenu či ti vyhovuje a či je diel skladom, šup do košíka a za 2-3dni máš doma. Za mňa dnes najlepšie zmáknuté zastúpenie v Čechách a u nás. Velmi podobné ako www.partsdepot.cz až na to že skutočne 90% dielov majú skladom.
Všetko dôležité i pre jazdu v teréne má napr MTX800 už v sérii a to čo nemá majú v ponuke. Alebo v pripade MT700ADV mám dosť pokrčené nohy stupačky (inak kráľovsky široké a zubaté) vs. sedadlo. Teda chcem zvýšené - kliknem a mám. Tak isto plexi, rozšírenie padákov, ochrana na display, stupačky, pätka atd atd. Priamo u nich naklikám a mám. Nenapadá ma nič iné čo by som potreboval a nemohol si to u nich kúpiť ako origo diel. Takže aj tak sa to dá že nemusíš hľadať aftermarket keď to sami ponúkajú. A výhodou je fakt, že sa nemusíš strachovať či to nebolo vyrobené náhodou v číne :-D


23.10.2025 15:11

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

copy
 Skútrista 

Re: Herghott: sutazne, hoci aj amatersky, ale tie motorky bude pouzivat kolko kupujucich?
Touratech pred 7r krachoval, zachranila ich ina, podstatne vacsia firma. Ved oni sa prisposobia. Budu vyrabat resp. dodavat pre tie motorky, ktorych sa predava najviac.

Ked som si doviezol po revolucii prvu Yamahu XT 600E, namiesto klasickej plechovej nadrze som tam mal velku polyetylenovu od Wunderlich. V podstate to bola nadrz od Acerbis, len logo bolo ine. Takisto kryty ruk, atd. A postou som si neskor objednal ich katalog. Specialne pre Yamahy.
Pozri obrázok

dnes uz u Wunderlicha na Yamahu nenajdes nic. Prisposobili sa.



23.10.2025 20:23

Re: Naživo: CFMOTO trip do Číny

egres2
 Bahniak 

Ikona

Dokedy sa bude strašiť" číňanom"?? Polovica tu vypisuje na činskom mobile alebo PC, jazdí na "nečinskej"motorke na 85% vyrobenej v Číne. Ja si pamätám ešte doby, keď bolo heslo " Prvá JAWA-Japonec na koniec....



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.