Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: 



(5 hodnotení)
Diskusia k článku: Naživo: CFMOTO trip do Číny
|
Hodnotenie: super, vďaka za fotky! |
|
"dúfam že nám dátové pripojenie umožní zasielať fotky priebežne... " |
|
Hodnotenie: Re: copy: svdba bola včera tu v hoteli. Také dačo som nevidel |
|
Re: Awia: čo už to snáď vyšlo z módy? Alebo už tie fotky dnes robí AI? |
|
Re: copy: neviem. Nevidel som jedinu svadbu na jazere, asi iný deň... |
|
možno iný deň, možno ich už svadby prešli.. |
|
Hodnotenie: Číslo pasu na fotke nabudúce odporúčam zakamuflovať. |
|
Re: Kamilko: pás už dosluhuje, pojde na vymenu ale asi hej, pozriem to... |
|
Video: CFMOTO sport TT, Moto3 a Dakar stroje #motoride_skVideo: Ako sa vyrábajú motorky CFMOTO Hangzhou, Čina #motoride_sk @cfmoto.cz |
|
A samotné motory a prevodovky robia v tej istej fabrike? Alebo sa to odinakiaľ dováža? |
|
Re: copy: fabrika cez cestu boli sme aj tam. Nahodim to sem postupne. Stále cestujem... |
|
...cekni v tovarni ci na tej 450MT vystrihuju spojkove lamely z kartonu. Lebo co som zatial videl a cital tak je to vysoko prevdepodobne |
|
Hodnotenie: Takze pani drzte si klobuky |
|
Pri litrovom V4 stroji, ktory ma konkurovat RSV4 a Panigale V4, urcite chces cenu 16 500 eur. Najma vtedy, ak na nom este nikto nikdy nejazdil. |
|
"Najma vtedy, ak na nom este nikto nikdy nejazdil." |
|
Re: copy: nie, myslim tu v Europe, v nasich podmienkach, a za rovnakych okolnosti ako konkurencne superbajky. |
|
Hodnotenie: Cfmoto ma na trhu MT650 uz od 2016 a na tom istom zaklade kopec dalších motoriek. QJmotor 800/900, Voge 900 tiez dosť často stretávam (dost som ich stretol i v IT). Pre čínu sú to všetko veľké objemy, dosť sa o tie moto zaujímam, čítam atď a čuduj sa svete ešte som nenatrafil na zranenie/úmrtie vďaka konštrukčnej chybe. Zatiaľ co napr. o GSe je známe ze mala problém s uložených tlmičov (úmrtie), natrafil som na viacero prípadov na novej GS1300 o odtrhnutím zadného kola. |
|
Re: momul: ale ja nemam nic proti endurkam, skutrom, elektromobilom a podobne. Ale V4 SBK, ktory by mal mat maximalku hadam okolo 310 km/h, musi splnat trochu ine naroky. Len si nie som isty, ci ich Cinania vobec poznaju. Na to narazam. |
|
Myslím že práve CFmoto má dostatok skúseností: |
|
Re: momul: neviem ci vies, ale ani jeden z tych strojov nie je CFmoto. |
|
Nie som žiadny fanúšik Číny skôr opačne. Musel som prijať nepríjemný fakt že nižšiu a strednú triedu motoriek vedia robiť veľmi dobre (KTM aj BMW im velmi pomohlo) a v niektorých veciach ešte lepšie ako originál. Napr tam, kde mali motory KTM problémy s vačkami, kvôli zle navrhnutému mazaniu to Čína odladila a problém nie je. Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (21.10.2025 13:57) |
|
Jaj, k tej mojej garazi: |
|
tak to litrove endurko uz je, a nema to byt konkurent Multistrady |
|
Hergi, Raptor - to nemal byt ziaden utok na Multicu. Napisal som to s tym ze ja som v podstate ani nevedel co ma Peto v garáži. Myslel som to všeobecne. Moj velmi dobrý kamoš sa uz viac ako rok snaží predat svoju velmi dobru a srdcom sevisovanú moto ktorá má bez par km 100tis km. Nikto o nu ani nezakopne. Keby mala polovičný nájazd stále o ňu nikto nezakopne lebo 9 z 10tich si v tej cene kúpia radšej novú činsku moto. A ten jeden z 10tich je srdciar ako vy. |
|
momul - poraď kamošovi nech predáva v CZ, bez srandy. Viem aké to je na Slovensku predávať motorku čo má veľa km. A šupni sem link nech to pozriem. |
|
Inak ako je to s aftermarketovymi komponentami na tieto cinske endurka? Trebars rally stupacky, konverzie kokpitov a cojaviem co vsetko... Rally sedlo, krytka krytky a tak... |
|
Re: Herghott: zakladne veci asi cez alik, a na specialnejsie veci su ine weby |
|
Re: copy: pockaj, ako myslis "cez Alik"? Teda oprav ma ak sa mylim, ale na Aliexprese nenajdem original europske znacky ako Touratech, ci? Lebo posledne co na endure potrebujes je fajny fejk z mileticky. |
|
nejak nerozumiem tvojej otazke. Kupis si komplet cinsku motorku, ale potom sedadlo alebo stupacky uz vadia, ze su z Ciny? |
|
Raptor - áno súhlasím, môj Tiger sa tiež predal do Čiech so 70tis km (do dnes sa s Martinom navštevujeme - pozdravujem) a tu je kamošov motocykle.bazos.sk/inzerat/183022613/triumph-tiger-800-... |
|
Touratech kedysi dbal na znacku "Made in Germany". Lenze to asi nefungovalo az tak dosledne. |
|
Re: copy: "Kupis si komplet cinsku motorku, ale potom sedadlo alebo stupacky uz vadia, ze su z Ciny?" - tak ja si ju urcite nekupim |
|
Pre CFmoto - eshop.journeyman.cz/ - máš všetko pekne pokope čo sa týka origo dielov. Vyberieš si model moto, sekciu ktorú potrebuješ, skontroluješ cenu či ti vyhovuje a či je diel skladom, šup do košíka a za 2-3dni máš doma. Za mňa dnes najlepšie zmáknuté zastúpenie v Čechách a u nás. Velmi podobné ako www.partsdepot.cz až na to že skutočne 90% dielov majú skladom. |
|
Re: Herghott: sutazne, hoci aj amatersky, ale tie motorky bude pouzivat kolko kupujucich? |
|
Dokedy sa bude strašiť" číňanom"?? Polovica tu vypisuje na činskom mobile alebo PC, jazdí na "nečinskej"motorke na 85% vyrobenej v Číne. Ja si pamätám ešte doby, keď bolo heslo " Prvá JAWA-Japonec na koniec.... |