Ja len tolko.Ja som pochopil raptora a ostatných takto:
DL 1000 je cestovné enduro, ktoré by som pouzil na dlhe tury, po cestach a necestach (necesty rozumiem rozbyte cesty , sotolina, a bahnive cesty , luky, lesne chodniky ... NIE vsak extremne narocne). Na cestovanie aj po pekných nerozbytych cestach, kede zbytocne nevytacas motor a letis 150.
DL 650 je cestovne enduro, mensej kubatury, tiez velmi dobre, mozno sa nehodi na velmi dlhe tury(nehovorim ze sa neda, to nie, ale myslim si ze pohodlnejsie je nejak nevytacat, ked je clovek nabalený). No ale je oto lahsie, predpokladam mensi krutak, takze lepsie sa ovlada, hlavne na rozbahnenej ceste, a mozno sa na nom lepsie zdolava horsi teren(neviem, myslim si, podla váhy, v terene fakt citit kazde kilo)
Ja osobne by som sa tiez priklonil k 650.
A co sa týka DR 650/ DL 650, tak toto by som neporovnával. Uz preto lebo DR je starenka, a na tom cestovat urcite nieje boh vie co. V terene je urcite lepsia, ale predsa je to cestne enduro z roku pana. Terajsie cestovne enduro vnimam ako fakt CESTNE a obcas nejaky prejazd, ale nie tak, ze sa niekde s tým budem po terene prehanat.
A tiez DRZ to uz vobec sa neda porovnat z DL. Inak SLOVAKIA - CASPIAN SEA som si zakupil fakt, klobuk dole
To je len moj nazor, nikdy som nesiel na DL ale paci sa mi mrcha
|