http://motoride.sk


Internetový magazín o motorkách, motorkároch a o všetkom okolo nich....
Šport, Novinky, História, Technika, Vaše Stroje, Video-Foto Galéria, Motoride Klub, Diskusia, Inzercia, MotoChat, Ankety... a a ešte o mnoho viac...

Najuniverzálnejšia motorka súčasnosti? Triumph Tiger 800 XCA 2018!

[Testy a predstavenia - Test]

Osemstovkový Tiger bol spolu s tisícdvestovkou najdôležitejšou triumpháckou novinkou na tento rok. Už sme si zvykli, že vývojári v tejto fabrike odvádzajú svoju prácu dobre a prinášajú skutočne užitočné zmeny. Konkrétne na tomto modeli ich bolo viac ako dvesto - a všetky sa nám páčili. UPOZORNENIE: tento test je brutálne pozitívny, aj keď nám z Triumphu ešte neprišli žiadne petrošekelové úplatky.

Text: Peter Fischer (výška a hmotnosť: 188 cm, 77 kg)
Foto: Tomáš Hajduch - Awia (výška a hmotnosť: 182 cm, 76 kg)
Video: Tomáš Hajduch - Awia, Peter Fischer

Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov
Malý a veľký brat - Triumph Tiger 800 XCA a Triumph Tiger 1200 XRT

Na minuloročnej výstave EICMA priviezol na pódium tohto nového Tajgra Charley Boorman. Už pri prvom študovaní technických údajov mi udrelo do očí, že na osemstovku je tento model až neuveriteľne nabombovaný. A to sa vo fabrike ešte museli pravdepodobne krotiť, aby sa tento menší brat nepriblížil tisícdvestovke až príliš, pretože by jej priveľmi konkuroval. Mnoho jeho fičúriek nemajú ani väčšie litrové endurá. Veď uznaj: kompletné LED osvetlenie, TFT prístrojovka, šesť jazdných módov vrátane špeciálneho enduráckeho, vypínateľné ABS aj trakčná, plexi posúvateľné rýchlo a jednou rukou, tempomat, vyhrievané obe sedadlá, možnosť mať vpredu 21-palcové vypletané alebo 19-palcové odlievané koleso... A tak by som mohol pokračovať ďalej.

Ok, väčšina vyššie spomenutých vecí neplatí pre základnú verziu s prívlastkom XR, ale od ďalšej verzie, ktorá je o 1 650 eur drahšia, ich tam už veľa je. Triumph ponúka až päť výbavových verzií, a viem si predstaviť, že nejeden záujemca sa bude dlho predlho škrabať za uchom nad katalógmi. My sme sa s tým veľmi nekašľali a vzali sme tú "najfullovejšiu" XCA, čo je vlastne najvyššia výbava terénnej verzie.

Video: Triumph Tiger 800 XCA 2018



Ej veru, múdro hovorí šéfko vo videu, múdro. Malého Tigra sme testovali spolu s veľkým, a nedá sa povedať, že by sme sa obaja chceli voziť iba na veľkom a malého pritom brali len ako taxík. V presnosti ovládania je osemstovka lepšia, a teraz pozor, v presnosti rezania zákrut poráža aj športové naháče. Zabite ma, hejtujte ma po internetoch, ale v tej dobe som vyskúšal niekoľko čistokrvých naháčov so športovým obutím, a zákruty na Babe nedával žiaden z nich tak dobre. Obrovskú zásluhu na tom má plne nastaviteľný podvozok WP (čisto mechanický, žiadna elektronika) a až nevšedne pohodlná jazdecká pozícia. Keby mi niekto predtým povedal, že na 21-palcovom vypletanom prednom kolese s dušovou pneumatikou sa budem hádzať do náklonov radostnejšie než na bezdušových sedemnástkach so športovými gumicami, asi si zaťukám na čelo. Gentle remider for guys at Hinckley: please transfer the rest of the petroshekels to my account SK98 1100 0000 0026 1234 8765. Thanks in advance!

Triumph Tiger 800 XCA 2018
Triumph Tiger 800 XCA 2018

Ani nechcem vedieť ako veľmi budete peniť keď sa dozviete, že táto motorka vlastne ani nemá negatíva. Ale to už predbieham. Veď sme si ešte ani nepovedali základné dáta - tak aha: trojvalec s objemom presne 800 kubíkov dáva 95 koní pri 9 500 otáčkach a 79 Nm pri 8 050. To je rovnako veľa ako predchodca, ibaže v nižších, príjemnejších otáčkach. Že je to trojvalec sem nepíšem len aby som zabral viac miesta, tým je jednoducho daná jeho jemná charakteristika. Podobne ako tisícdvestovka, ani táto osmička sa nedá nejako extra unaviť. Je veľmi kultivovaná v meste a vypaľuje také rýchlosti mimo neho, že by to bolo aj na trojcifernú pokutu začínajúcu štvorkou.

Pri teste veľkého Tigra som si pochvaľoval, aká je tá motorka veľká. Osemstovka je podstatne chudšia a kompaktnejšia, ale ešte stále je to stroj, na ktorý sa nemusíš báť vziať aj spolujazdca a vyraziť na dlhú cestu. Hmotnosť posádky a nákladu môže byť až 222 kíl, čo oficiálne nemajú ani niektoré veľké cestovné endurá. Všetko je tu tak pekne pri sebe, je vidieť, že jednou z priorít je aj ľahká prejazdnosť terénom. A úplne žeriem to, že Tigra môžeš mať v cestnej alebo terénnej verzii - nech sa páči, bezdušová devätnástka vpredu, normálne stupačky, ochranu pod motor nepotrebuješ... Alebo vypletaná dušová 21, zubaté stupačky a páčky, veľmi solídny hliníkový šusplech, atď atď. Tiger 800 je jedna z najuniverzálnejších motoriek vôbec, pretože ťa kvalitne povozí po prašných cestách, aj so spolujazdcom po diaľniciach, alebo samého v hlbokých náklonoch v zákrutách. Pre zobákofobikov dávam do pozornosti, že cestné verzie Tajgra sú bez zobáka!

Najuniverzálnejšia motorka súčasnosti? Triumph Tiger 800 XCA 2018!

Najuniverzálnejšia motorka súčasnosti? Triumph Tiger 800 XCA 2018!
Najuniverzálnejšia motorka súčasnosti? Triumph Tiger 800 XCA 2018!
Najuniverzálnejšia motorka súčasnosti? Triumph Tiger 800 XCA 2018!
Najuniverzálnejšia motorka súčasnosti? Triumph Tiger 800 XCA 2018!

Je vôbec niečo, čo nám na nej vadí? Dvanástke som vyčítal takú dizajnovú striedmosť, pri ktorej je zadné koleso príliš utopené, a celý zadok bol taký nejaký čudný, akoby ho dokončovali v piatok pred fajrontom. Ale na tejto štíhlejšej osemstovke nič z toho neplatí, aj keď zadná guma má šírku 150. Neviem, možno prístrojovku by som spravil trochu prehľadnejšiu, ale to sú také drobnosti... Triumph napríklad v základnom prehľade uvádza palivové mapy v piktogramoch, nie názvami. Kým si to človek v hlave spojí, že čo je čo, chvíľu to trvá. Na druhej strane, prístrojovku si môžeš prepínať v niekoľkých módoch zobrazovania údajov a viaceré z nich si môžeš prioritizovať. Automatické vypínanie blinkrov má asi tri možnosti, môžeš si nastaviť aj automatické nulovanie tripov, silný alebo slabý kontrast obrazovky a podobne, dobrou vecou je aj jeden čisto užívateľský mód nastavenia motora a elektroniky. Podotýkam, že viaceré opisované funkcie sa týkajú nami testovanej najvyššej verzie, resp. zákazník ich nájde až od druhej výbavovej verzie alebo vyššie.

Najuniverzálnejšia motorka súčasnosti? Triumph Tiger 800 XCA 2018!

Už od základu tu však nájdeme výškovo nastaviteľné sedlo, ktoré sa upravuje rýchlo a bez náradia. Náradie a dokonca ani druhá ruka nie sú potrebné ani pri zmene výšky predného plexi - stačí ho mierne vytlačiť dopredu a zmeniť výšku. Aké jednoduché! Poteší aj taká drobnosť, že vyhrievanie rukovätí a aj sediel má svoje vlastné hardvérové tlačidlá, takže sa netreba hrabať v menu. Pod sedlo sa aj reálne vojdú nejaké veci, to sa dnes už len tak nevidí. A napríklad spolujazdcove madlá sú naozaj pohodlné a v kombinácii s rúrkami podsedlového rámu sú vynikajúcimi prvkami na upevnenie batožiny.

Priznám sa, že popri chrochtaní a slintaní nad novým Tajgrom som si úplne zabudol pozrieť koľko žerie. Ročníkov 2018 ešte po svete nebehá toľko, aby nám gúgeľ vyhodil nejaké rukolapné dáta, ale predošlá generácia majiteľom reálne žrala okolo 5 až 5,5 na stovku, čo je rozumné číslo. Môžeme si predstaviť, že nový Tiger je na tom ešte lepšie; Triumph oficiálne uvádza 4,7. Ale ja by som ho miloval aj keby žral viac ako moje bývalé karbesové Varadero :)

Pokračovanie článku na ďalšej strane: Konkurencia, Záver, Video, Čo by ťa mohlo zaujímať a technické parametre.

Najuniverzálnejšia motorka súčasnosti? Triumph Tiger 800 XCA 2018!

Konkurencia

Kokos vždy keď píšem odsek o konkurencii v cestovných endurách, prehrieva sa mi počítač. Aj moja mozgovňa. Tu je tak široký výber z tak rôznych strojov a miliardy verzií, že záujemca o novú motorku sa môže cítiť ako panic v haréme. Musíme vychádzať z toho, že v tejto osemstovkovej až litrovej triede má Tiger najmenší objem motora a v základnej verzii aj najnižšiu cenu, a to dosť brutálne, v niektorých prípadoch až o 2 600 eur. Jasné, keď si vezmeme jeho najvyššiu výbavovú verziu, tak razom je najdrahší v triede, lenže tu je jedno podstatné ALE, a to také, že mnoho príplatkových prvkov konkurencia nemá vôbec. Napríklad vyhrievané sedadlá. Farebnú TFT prístrojovku a tempomat má okrem Triumphu iba BMW F 850 GS.

O ktorých strojoch sa tu vlastne rozprávame? Najbližšími rivalmi sú určite spomínané BMW F 850 GS a Honda Africa Twin. Obe majú radové dvojvalce a rovnaký výkon, ale značne vyšší krúťak. Tri triumphácke valce však vyvažujú nižšiu hodnotu krúťaku, pretože má lepší priebeh a najmä výstup na reťaz je jemnejší. Honda je opticky väčšia ako Triupmph, ako jediná má 18-palcové koleso vzadu a zo spomínaných strojov je najmenej športová. Bavorák je zas veľmi útly s neporovnateľne horšou ochranou pred vetrom než Triumph. Základná verzia F 850 GS vychádza o 500 eur drahšie než základný Tiger 800, ale tiež si na nej treba priplácať takmer za všetko. Africa Twin je drahšia o 2 200 eur a pritom má zúžené výbavové možnosti - tu nehrozí žiadny tempomat, ani vyhrievané sedlá, ani farebná prístrojovka.

Najsilnejší hráč v ringu je KTM 1090 Adventure. Jeho L-kový dvojvalec posiela do reťaze až 125 koní, ale napríklad predná vidlica, aj keď je značky WP, je nenastaviteľná. KTM si za tento Adventure pýta o 2 350 eur viac než Triumph za základného Tigra 800. Podobným strojom je ďalší 90-stupňový dvojvalec, vyrobený len o niečo južnejšie: Ducati Multistrada 950. Jej 113 koní sa rado preháňa vo vysokých rýchlostiach a po asfalte, pričom treba rátať s väčšími rozmermi než má Triumph, pretože malá Multistrada vychádza technicky z veľkej. Je najdrahšia z triedy, vychádza o 2 640 eur drahšie než Tiger.

Zostávajú nám tu dvaja Japonci: jeden zo starej školy a druhý sa sem vošiel len s prižmúrenými očami, pretože je konkurentom skor pre tisícdvestovkové endurá - Suzuki V-Strom 1000 a Kawasaki Versys 1000. Napriek tomu, že V-Strom je od základného Tigra o osemsto eur drahší, neponúka okrem trakčnej kontroly v podstate vôbec nič, a to ani za príplatok. Jeho motor, tiež pravouhlý dvojvalec, je extra kultivovaný a dáva rovných 100 koní a 100 newtonov. A Versys je ďaleko najťažší z celej triedy, pretože je to radový štvorvalec. Za cenu od dve tisícky vyššiu od Triumphu ponúka 120 koní a 100 Nm. Obaja Japonci sú však značne väčšie stroje než Tiger 800.

Najuniverzálnejšia motorka súčasnosti? Triumph Tiger 800 XCA 2018!

Záver

Základný Triumph Tiger 800 XR stojí 10 650 eur. Ide však o skutočne holý základ, ktorý má nízke nenastaviteľné plexi, analógový otáčkomer s obyčajným displejom, žiadne palivové mapy, nenastaviteľný podvozok, halogénové svetlá bez denného svietenia a tým pádom aj podstatne jednoduchšie ovládače. Bol by hriech nedať šancu moderným fičurkám na drahších verziách: už za príplatok 1 650 eur dostaneš TFT prístrojovku, značkové brzdy, nastaviteľné vyššie plexi, mapy motora, LED denné svietenie, tempomat, vyhrievané rukoväte, blastre, a to sa celkom určite oplatí.

Nami testovaná verzia XCA má v cenníku napísané 14 500 eur. Okrem vyššie spomenutých vecí nás hýčkala vyhrievanými sedlami, kompletným LED osvetlením vrátane hmloviek, vyšším počtom palivových máp a štýlov prístrojovky, odpružením WP, mala hlavný stojan, krásne zubaté stupačky, padáky, ochranný plech pod motorom a kopec ďalších drobností tak nekonečne spríjemňujúcich motorkový život.

V poriadku, veď nemusíš si kupovať hneď plnú výbavu. Rozumná voľba vyzerá byť aj cestná XRT za 13 900, kde máš nastaviteľný podvozok Showa a všetko ostatné čo sme mali my na nami testovanej verzii, ale bez terénnych prvkov (žiadne vypletané kolesá, zubaté stupačky, bez ochrany motora...). Ušetrené prachy môžeš vraziť napríklad do kufrov.

Je to veľký pokušiteľ, tento malý Tiger. Neviem čo by ma malo presvedčiť kúpiť si veľkého Tigra alebo nebodaj nejakého konkurenta. Lepšie povedané, ak cestuješ väčšinu času vo dvojici a s kuframi, tak jasné, ber ultrapohodlnú 1200 v plnke, ale ak zvykneš jazdiť sám, tak choď do nejakej strednej verzie osemstovky a zvyšné prachy precestuj.

Aha, cinkla mi esemeska. Platba zo zahraničia :)

Plusy, mínusy

motor, neskutočne presná ovládateľnosť, široké možnosti výbavy, premyslené detaily zabite ma, ale táto motorka nemá mínusy

Video: Triumph Tiger 800 XCA 2018

Video: Triumph Tiger 800 XC & XR a Tiger 1200 XC & XR 2018

Pozadie / Wallpaper:

Triumph Tiger 800 XCA 2018
Najuniverzálnejšia motorka súčasnosti? Triumph Tiger 800 XCA 2018!
Najuniverzálnejšia motorka súčasnosti? Triumph Tiger 800 XCA 2018!
Najuniverzálnejšia motorka súčasnosti? Triumph Tiger 800 XCA 2018!
Najuniverzálnejšia motorka súčasnosti? Triumph Tiger 800 XCA 2018!
Najuniverzálnejšia motorka súčasnosti? Triumph Tiger 800 XCA 2018!
Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Čo by ťa mohlo zaujímať:

Triumph Tiger 800 XR 2018

Servisný interval 10 000 km
Spotreba približne 5,2 l/100 km
Objem nádrže z toho rezerva 19 l (3,5 l rezerva)
Dojazd (po kontrolku rezervy) 300 km
Počet predajcov na Slovensku 1 (Bratislava)
Cena základnej verzie XR 10 650 eur
Cena testovanej verzie XCA 14 500 eur

Ceny vybraných doplnkov (približné):

Nosič kufra topcase 150 eur
Kufor topcase 412 eur
Nosič bočných kufrov + kufre 305 + 800 eur
Tankvak 220 eur
Padacie rámy 301 eur

Text: Peter Fischer (výška a hmotnosť: 188 cm, 77 kg)
Foto: Tomáš Hajduch - Awia (výška a hmotnosť: 182 cm, 76 kg)
Video: Tomáš Hajduch - Awia, Peter Fischer

Motocykel na test poskytla spoločnosť Motocorse. Redaktori jazdili v oblečení Klim a Rev'it, prilbách Touratech a AGV, a čižmách Touratech a TCX.

Foto:
 Triumph Tiger 800 XR 2018 KTM 1090 Adventure 2018 Honda CRF1000L Africa Twin 2018 BMW F 850 GS 2018
Všeobecné informácie:
Výrobca:TriumphKTMHondaBMW
Model:Tiger 800 XR1090 AdventureCRF1000L Africa TwinF 850 GS
Rok:2018201820182018
Novinka:NOVINKA 2018NOVINKA 2018NOVINKA 2018
Kategória:Cestovné enduroCestovné enduroCestovné enduroCestovné enduro
Motor:
Typ motora:radový trojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)radový dvojvalec (4T)
Objem:800 ccm1050 ccm998 ccm853 ccm
Max. výkon:95.2 k (70.0 kW) / 9500 ot.125.1 k (92.0 kW) / 6200 ot.95.2 k (70.0 kW) / 7500 ot.95.2 k (70.0 kW) / 8250 ot.
Max. krútiaci moment:79 Nm / 8050 ot.107 Nm / 5750 ot.99 Nm / 6000 ot.92 Nm / 6250 ot.
Kompresný pomer:11.3:113.0:112,7:1
Vŕtanie x Zdvih:74 x 61.9 mm103 x 63 mm92 x 75.1 mm84 x 77 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)SOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová (voliteľné DCT)manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:180 mm185 mm230 mm204 mm
Zdvih vzadu:170 mm190 mm220 mm219 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovádvojkotúčová radiálne strmenedvojkotúčovádvoj kotúčová 2 piestik
Priemer bŕzd vpredu:305 mm320 mm310 mm305 mm
Pneu vpredu:100/90-ZR19110/80-R1990/90-R2190/90-21 54 V
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:255 mm267 mm256 mm265 mm
Pneu vzadu:150/70-ZR17150/70 R17150/70-R18150/70-R17 69 V
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:199 kg212 kg208 kg
Hmotnosť s náplňami:235 kg230 kg229 kg
Výška sedla:810 mm850 mm870 mm860 mm
Rázvor:1530 mm1560 mm1575 mm1593 mm
Dĺžka:2215 mm2335 mm2305 mm
Šírka:829 mm930 mm922 mm
Výška:1350 mm1475 mm1350 mm
Svetlá výška:220 mm250 mm
Objem nádrže:19 l23 l18.8 l15 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:200 km/h
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h:3.8 s
Spotreba paliva:4.7 l/100km5.5 l/100km5.6 l/100km4.1 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 303 kmcca 313 kmcca 251 kmcca 274 km
Servisný interval:15 000km12000 km10 000km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:za príplatok
Vypínateľné ABS:za príplatokáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:za príplatokáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:za príplatoknienieza príplatok
LED svetlomet:za príplatokáno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:za príplatokáno, v sériiáno, v sériiza príplatok
LED smerovky:za príplatokáno, v sériiza príplatok
El. Podvozok:nienieza príplatok
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sérii
Tlmič riadenia:áno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:za príplatok
Quick-shift:za príplatokza príplatok
Kontrola tlaku v pneumatikách:za príplatok
Vyhrievané rukoväte:za príplatokza príplatokza príplatok
Vyhrievané sedlo:za príplatok
Farebná TFT prístrojovka:za príplatokza príplatok
Automatická prevodovka:za príplatok
Iná výbava:nenastaviteľná 43mm WP vidlica, tlmič WPplne nastaviteľný podvozokUSD vidlica
Poznámka:
Poznámka:Cena 10/2018: 10 650 eurCena 10/2018: 12 999 eurCena 10/2018: 12 890 eur, príplatok za DCT 1000 eurCena 10/2018: od 11 150 eur
Foto:
 Triumph Tiger 800 XR 2018 Ducati Multistrada 950 2018 Suzuki V-Strom 1000 2018 Kawasaki Versys 1000 2018
Všeobecné informácie:
Výrobca:TriumphDucatiSuzukiKawasaki
Model:Tiger 800 XRMultistrada 950V-Strom 1000Versys 1000
Rok:2018201820182018
Novinka:NOVINKA 2018
Kategória:Cestovné enduroCestovné enduroCestovné enduroCestovné enduro
Motor:
Typ motora:radový trojvalec (4T)dvojvalec do L (4T)vidlicový dvojvalec (4T)radový štvorvalec (4T)
Objem:800 ccm937 ccm1037 ccm1043 ccm
Max. výkon:95.2 k (70.0 kW) / 9500 ot.113.0 k (83.1 kW) / 9000 ot.100.6 k (74.0 kW) / 8000 ot.120.0 k (88.2 kW) / 9000 ot.
Max. krútiaci moment:79 Nm / 8050 ot.96.2 Nm / 7750 ot.101 Nm / 4000 ot.102 Nm / 7500 ot.
Kompresný pomer:11.3:112,6:111.3:110.3 :1
Vŕtanie x Zdvih:74 x 61.9 mm94 x 67,5 mm100 x 66 mm77 x 56 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanie, hrdlo 38 mm
Rozvod:DOHC (4V)Desmodromický rozvod (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:180 mm170 mm150 mm
Zdvih vzadu:170 mm170 mm150 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovádvojkotúčová, 4-piestikové radiálne stremenedvojkotúčovádvoj kotúčová, 4 piestik
Priemer bŕzd vpredu:305 mm320 mm310 mm310 mm
Pneu vpredu:100/90-ZR19120/70 R19110/80-R19120/70ZR17M/C
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová, 2-piestokový strmeňjednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:255 mm265 mm260 mm250 mm
Pneu vzadu:150/70-ZR17170/60 R17150/70-R17180/55ZR17M/C
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:199 kg204 kg
Hmotnosť s náplňami:227 kg228 kg250 kg
Výška sedla:810 mm840 mm850 mm845 mm
Rázvor:1530 mm1594 mm1555 mm1520 mm
Dĺžka:2215 mm2280 mm2285 mm2240 mm
Šírka:829 mm995 mm865 mm895 mm
Výška:1350 mm1470 mm1410 mm1400 mm
Svetlá výška:165 mm150 mm
Objem nádrže:19 l20 l20 l21 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:4.7 l/100km5.3 l/100km5.5 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 303 kmcca 283 kmcca 286 km
Servisný interval:15 000km, výmena sviečok a nastavenie ventilov 30 000km12 00012000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:za príplatoknie
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:za príplatokáno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:za príplatoknienie
LED svetlomet:za príplatoknie
LED denné svetlá:za príplatoknie
Zákrutové svietenie:nie
LED smerovky:za príplatoknie
El. Podvozok:nie
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sérii
Vyhrievané rukoväte:za príplatokza príplatokza príplatok
Vyhrievané sedlo:za príplatok
Farebná TFT prístrojovka:za príplatok
Iná výbava:12V zásuvka12V zásuvka
Poznámka:
Poznámka:Cena 10/2018: 10 650 eurCena 10/2018: 13 290 eurCena 10/2018: 11 490 eurCena 10/2018: od 12 690 eur

Pridané dňa: 16.10.2018 Autor: Herghott

Galéria ku článku:

Uprav galériu

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

<ďalšie obrázky...>

http://motoride.sk