http://motoride.sk


Internetový magazín o motorkách, motorkároch a o všetkom okolo nich....
Šport, Novinky, História, Technika, Vaše Stroje, Video-Foto Galéria, Motoride Klub, Diskusia, Inzercia, MotoChat, Ankety... a a ešte o mnoho viac...

Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

[Testy a predstavenia - Vyskúšali sme]

Dlhočizných šesť rokov uletelo od nášho posledného testu veľkého Tigra, vtedy ešte s prívlastkom Explorer. Dnes už je to iba Tiger 1200 - a fabrika na ňom zmenila zhruba sto vecí. Ako sme pri Triumphe zvyknutí, iba k lepšiemu. Opäť tu máme ašpiranta na povozenie roka, anglický adventure trojvalec Triumph Tiger 1200 v plnej cestnej verzii XRT.

Text: Peter Herghott Fischer (výška a hmotnosť: 188 cm, 80 kg), Tomáš Hajduch - Awia (182 cm, 76 kg)
Foto a video: Tomáš Hajduch - Awia, Peter Herghott Fischer

Triumph Tiger 1200 XRT 2018
Triumph Tiger 1200 XRT 2018
Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov
Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov
Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov
Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Keď som sa na dvanástkovom Tajgri povozil v roku 2012, vtedy som si ešte ako šťastný majiteľ starého karburátorového Varadera povedal, že Tiger je asi jediný stroj v tejto triede, ktorý nie je zakrpatený a nepodľahol minimalizmu. Neskôr som sa bál, že keď ho bude Triumph inovovať, že ho podľa aktuálneho trendu rozmerovo zmenší a výkonovo príliš nafúkne, ale ani jedno sa našťastie nestalo. Triumpháci sú rozumní echt motorkári, takže veľký Tiger dostal skutočne užitočné vylepšenia - LED osvetlenie vrátane denného a zákrutového, zopár koníkov navyše, farebnú TFT prístrojovku, elektricky nastaviteľné plexi a kopec, fakt kopec elektroniky vrátane bezkľúčového ovládania. Väčšina týchto vecí platí našťastie aj pre menší Tiger 800, ktorého test zverejníme neskôr.

Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov
Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov
Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov
Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

V najupršanejšie ráno tohto roka preberáme Tigra 1200 v najvyššej verzii XRT a vyrážame s ním na známe cesty, kam jazdíme s väčšinou testovačiek. Ľahšie sa nám tak porovnávajú rozdiely a bla bla bla lewfjlerifurfj wlkfjwleifuweilfu kokosss čo je toto za stroj? Veď sme neprešli ani kilometer od predajne a... Akože už pri statickej zoznamovačke mi bolo jasné, že Tigru nechýba doslova vôbec nič, ale že tento celok bude takto dobre fungovať, to sa mi ani nesnívalo. Prosím vás pekne, semiaktívny podvozok krásne spolupracujúci s quickshifterom, aby sa motorka pri preraďovaní nehúpala hore dole? Detto predok tvrdý ako betón pri brzdení? A to sme ešte fakt neprešli ani kilometer...

Video: Triumph Tiger 1200 XRT 2018 - luxusný adventure tourer v plnej výbave

Nanešťastie nám ešte popŕcha a musíme sa celkom krotiť. O to viac času mám na zoznamovanie sa s funkciami - a veru nie je ich málo. Napríklad plnofarebná TFT prístrojovka sa dá naklápať, aby si v nej nemal odrazy, a môžeš si vybrať asi zo šiestich rôznych štýlov zobrazenia údajov. Dosť široké sú potom osobné nastavenia; idú fakt až do takých detailov ako niekoľko módov automatického vypínania smeroviek a podobne. Je to naozaj slušne veľký stroj tento Tiger, pocitovo mám prístrojovku od seba asi najďalej ako som kedy videl. A ako jemnučko pradie ten trojvalec! Vzadu máme dokonca Arrow, a ten asi dopomáha krúťaku, ale Tiger je aj tak nazákerný a solídny. Teraz budem znieť ako keby som objavil teplú vodu, ale dvanástkový trojvalec má správanie presne medzi veľkým radovým dvojvalcom a menším radovým štvorvalcom. Prekvapujúce, čo?

Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov
Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov
Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov
Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Po čase konečne prestalo liať a vyschli aj cesty. Šup ho teda hore na Babu! Tam je však dosť kosssa :) Zapínam teplé ruky aj teplý zadok (vyhrievané rukoväte a vyhrievané sedlo), cez plexi v najvyššej polohe na mňa vôbec nefúka, dokonca tu pribudli deflektory po bokoch... Kokso, samé užitočné vecičky. Nemám rád, keď niekto postaví motorku tak dobre, že jej nemám čo vytknúť :) Ok, trochu mi vadí, že elektrické plexi nemá svoje vlastné tlačidlo, ale treba sa k nemu preklikať v menu, lenže plexi si nastavuješ tak možno trikrát do roka... Aha, áno, ako esteticky cítiaceho poloautistu ma mierne vytáčajú spätné zrkadlá. Vôbec sa k tejto motorke nehodia, ale výhľad dozadu je v nich dobrý.

Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov
Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov
Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov
Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Obrovskú radosť mi robil semiaktívny podvozok. Je od firmy WP a jazdec si na prístrojovke môže naklikať deväť úrovní od najmäkšieho po najtvrdší. Zadok si sám odmeria zaťaženie, a keď je potrebné, sám pritvrdí. Ako som spomínal vyššie, podvozok citeľne eliminuje húpanie motorky pri preraďovaní kvaltov, jazda je tak neuveriteľne plynulá. Zároveň má jazdec stále dostatok informácií od predku; normálne som až musel krútiť hlavou ako tento WP dobre funguje. Pri nastavení na mäkko sa z Tigra stáva doslova obývačkové kreslo, ktoré od jazdcovho zadku úplne odfiltruje nerovnosti z cesty. Občas som mal pocit, že ten zadný tlmič musí byť vzduchový. Prekvapilo ma iba to, že mierna húpavosť zadku zostala aj pri najtvrdšom nastavení, pretože inak Tiger zvláda športovanie bez problémov. Má svojich 143 koní, krúťak plochý ako Zem v hlave Emmy Drobnej, a sériové obutie Pirelli Scorpion Trail dvojky je viac ako zodpovedný výber. Možno by sa dozadu viac zišla taká stoosemdesiatka... Vo všeobecnosti mám pocit, akoby táto motorka trpela nedostatkom sebavedomia. Ona má skutočne čo ponúknuť (kokso, zadný nosič má asi miliardu možností uchytenia popruhov), ale má tepláky a vyťahané tričko namiesto minisukne a výstrihu. Mali by si tí Angláni pozvať na pár týždňov nejakých talianskych dizajnérov...

Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Odkladací priestor pod sedlom - áno. Výskovo nastaviteľné sedlo - áno. Palivové mapy - áno. Pri Tajgri je na všetko odpoveď áno. Veľmi dobre je vymyslené aj listovanie na prístrojovke, väčšina vecí sa rieši päťsmerovým ovládačom pri ľavej rukoväti. Vo všetkom sú títo triumpháci o dva kroky vopred pred jazdcovými očakávaniami. Ok, trochu som nepochopil to elektrické plexi - zbytočne to predražuje motorku, napríklad malý Tiger 800 má manuálny posun vyriešený asi najpraktickejšie ako sa vôbec dá, ale to sa dozviete až z ďalšieho testu.

Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov
Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov
Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov
Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Pokračovanie článku na ďalšej strane: názor druhého redaktora, konkurencia, záver a technické parametre.

Názor druhého redaktora:

Tomáš Hajduch - Awia:

Veľký Tiger prešiel množstvom zmien a Angličania odviedli naozaj dobrú prácu. Majestátny veľký tourer v plnej verzii XRT je zameraný viac na asfalt ako do terénu, a tak k nemu aj pristupujem. Všade okolo mňa luxus, elektronika, elektrické plexi, vyhrievané ruky i zadok, LEDky, parádna prehľadná prístrojovka a semiaktívny podvozok od WP.

Práve podvozok je naozaj vydarený, nastaviteľný až v deviatich stupňoch. V maximálnom komforte ide Tiger ako lietajúci koberec, fakt filtruje diery našich ciest famózne, ale pri športovejšej jazde je trochu uhúpaný. Medzi nastaveniami sú však citeľné rozdiely, stačí pár klikov do ovládača a máš tam športovo tvrdý podvozok.

Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Trojvalec má výkonu na rozdávanie, na ceste ma naozaj baví, naviac tu jeho zvuk parádne dokresľoval výfuk Arrow. Ten je v nízkych otáčkach tichučký, ale nad 5 - 6000 otáčkami sa prebúdza jeho rev. Je to hodne návykové.

Zabrúsil som XRT-éčkom aj trošku do terénu a napriek tomu, že nie je celkom na to stavaný (Triumph má v ponuke terénnejšie XC), tak si viedol pomerne dobre. Také typické vozenie s ťažkou mašinou (na hladkých gumách) v teréne, trochu neobratný, trochu ťažkopádny v malých rýchlostiach, ale všetko sa mení keď sa to rozbehne. Režim Enduro Pro som zapol rýchlo a musím povedať, že aj elektronika bola hneď fajn nastavená, rozumne reagovala trakčná a povolila dlhšie preklzy a k tomu ABS na zadku vypnuté. Teda bez veľkého nastavovania som hneď mal to, čo som chcel.

Triumph Tiger 1200 XRT 2018
Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov
Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov
Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Tiger vyzerá ako dokonalý veľký turista, pre dvoch, luxusne, pohodlne a ďaleko. Napriek tomu čo dokáže mám pocit, že vždy stojí tak nejako v kúte... A to by nemal.

premyslené a prepracované detaily, skvelá prístrojovka a ovládanie, podvozok WP, výkon, brzdy, kardan do terénu možno trochu neohrabaný (pozri verziu XC)

Konkurencia

Dvanástkový tajger sa podľa mňa môže porovnávať aj s čisto cestnými strojmi na sedemnástkach, ako napríklad Ducati Multistrada alebo BMW XR. Plus má kopec protivníkov s devätnástkami vpredu - keďže cestovné endurá fičia ako teplé rožky, potenciálny zákazník má veru široký výber. Najväčšia výhoda veľkého Tigera spočíva v jeho neopozeranosti a v tom, že sa vyrába až v šiestich výbavových verziách, takže človek nemá šancu nevybrať si. Pritom už základná výbava obsahuje tempomat, elektricky nastaviteľné plexi, centrálny stojan, zásuvky, imobilizér a podobne. Keď si vezmeme, že najdostupnejší hráč v tejto triede, Suzuki V-Strom 1000 stojí 11 490 eur, a najdrahší stojí o päťtisíc viac (KTM 1290 Super Adventure S), tak Triumph je so svojou základnou verziou cenovo zhruba niekde v strede, výbavu má však dosť na úrovni. Napríklad morálne zastaralý Crosstourer stojí rovnako čo základný Tiger XR.

Keby som mal porovnávať všetky verzie a výbavy modelov spadajúcich do tejto kategórie, asi by som mal dosť nadčasov. Človek si musí vybrať podľa srdca, svojich potrieb, a najmä peňaženky. Dá sa tu dobre nakúpiť už za 12 litrov, výborne za necelých 15, ale dá sa tu otrieskať aj 25.

Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov
Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov
Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov
Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Záver

Cena Triupha Tiger 1200 začína na 14 440 eurách. To je holá cestná verzia XR. Ku nej spadajú dve vyššie výbavy (XRX a XRT), každá vždy o dve tisícky drahšia. Potom sú tu dve terénnejšie výbavy na vypletaných kolesách: XCX a XCA, pričom XCA má v cenníku najvyššie miesto - stojí 19 595 eur.

To je však úplne jedno. Triumpha si treba vyskúšať, lebo to ani zďaleka nie je bežná motorka. A keď už ho vyskúšaš, tak je dosť možné, že tie prachy s radosťou niekde zoženieš. On sa ti nebude ponúkať sám - celý čas som si hovoril, že aká je to dobrá motorka, a pritom ju vídať tak málo. Je to tichý Angličan, čo stojí opodiaľ, nevenuje pozornosť hádke medzi Talianmi, Rakúšanmi a Nemcami, nebude ťa presviedčať, že mnoho vecí vie lepšie. Na to musíš prísť sám.

Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov
Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Plusy, mínusy

motor, podvozok, premyslené detaily, slušná výbava už od základu možno iba estetická strohosť

Video: Triumph Tiger 800 XC & XR a Tiger 1200 XC & XR 2018

Video: Triumph Tiger 1200 XRT 2018 - luxusný adventure tourer v plnej výbave

Pozadie / Wallpaper:

Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov
Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov
Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov
Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov
Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov
Triumph Tiger 1200 XRT 2018
Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Text: Peter Herghott Fischer (výška a hmotnosť: 188 cm, 80 kg), Tomáš Hajduch - Awia (182 cm, 76 kg)
Foto a video: Tomáš Hajduch - Awia, Peter Herghott Fischer

Motocykel na test poskytla spoločnosť Motocorse, s. r. o. Redaktori jazdili v oblečení Klim a Rev'it, čižmách Touratech a TCX od spoločnosti Styx a prilbách Touratech a AGV od spoločnosti U. M. S., s. r. o.

Foto:
 Triumph Tiger 1200 Explorer XRT 2018 Honda Crosstourer 2018 Kawasaki Versys 1000 2018 BMW R 1200 GS 2018 Suzuki V-Strom 1000 2018
Všeobecné informácie:
Výrobca:TriumphHondaKawasakiBMWSuzuki
Model:Tiger 1200 Explorer XRTCrosstourerVersys 1000R 1200 GSV-Strom 1000
Rok:20182018201820182018
Novinka:NOVINKA 2018NOVINKA 2018
Kategória:Cestovné enduroCestovné enduroCestovné enduroCestovné enduroCestovné enduro
Motor:
Typ motora:radový trojvalec (4T)V4 76° (4T)radový štvorvalec (4T)dvojvalcový boxer (4T)vidlicový dvojvalec (4T)
Objem:1215 ccm1237 ccm1043 ccm1170 ccm1037 ccm
Max. výkon:141.4 k (104.0 kW) / 9350 ot.129.2 k (95.0 kW) / 7750 ot.120.0 k (88.2 kW) / 9000 ot.125.1 k (92.0 kW) / 7750 ot.100.6 k (74.0 kW) / 8000 ot.
Max. krútiaci moment:122 Nm / 7600 ot.126 Nm / 6000 ot.102 Nm / 7500 ot.125 Nm / 6500 ot.101 Nm / 4000 ot.
Kompresný pomer:11.0:112:110.3 :112.5:111.3:1
Vŕtanie x Zdvih:85 x 71.481 x 60mm77 x 56 mm101.0 x 73.0 mm100 x 66 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanie, hrdlo 38 mmvstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)Unicam (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinouvzduchom a kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová (voliteľné DCT)manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:kardankardanreťazkardanreťaz
Zdvih vpredu:190 mm150 mm190 mm
Zdvih vzadu:193 mm150 mm200 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová radiálne strmene, 4 piestikdvojkotúčovádvoj kotúčová, 4 piestikdvoj kotúčová, radiál 4 piestdvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:305 mm310 mm310 mm305 mm310 mm
Pneu vpredu:120/80 R19110/80-R19120/70ZR17M/C120/70-ZR19110/80-R19
Brzdy vzadu:jednokotúčová, 2 piestikjednokotúčovájednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:282 mm276 mm250 mm276 mm260 mm
Pneu vzadu:170/60 R17150/70-R17180/55ZR17M/C170/60-ZR17150/70-R17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:243 kg
Hmotnosť s náplňami:275 kg250 kg244 kg228 kg
Výška sedla:835 mm850 mm845 mm850 mm850 mm
Rázvor:1520 mm1595 mm1520 mm1507 mm1555 mm
Dĺžka:2230 mm2285 mm2240 mm2207 mm2285 mm
Šírka:962 mm915 mm895 mm953 mm865 mm
Výška:1470 mm1335 mm1400 mm1450 mm1410 mm
Svetlá výška:180 mm150 mm165 mm
Objem nádrže:20 l21.5 l21 l20 l20 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:200 km/h
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h:3.6 s
Spotreba paliva:5.2 l/100km6.13 l/100km5.5 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 288 kmcca 263 kmcca 286 km
Servisný interval:16 00012000 km10 000km12 000
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sériinieáno, v sériinie
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:áno, v sériiza príplatoknie
LED svetlomet:áno, v sériiza príplatok
LED denné svetlá:áno, v sériiza príplatoknie
Zákrutové svietenie:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sériiza príplatok
El. Podvozok:áno, v sériiza príplatoknie
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sérii
Tlmič riadenia:áno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sérii
Quick-shift:áno, v sériiza príplatok
Kontrola tlaku v pneumatikách:za príplatok
Vyhrievané rukoväte:áno, v sériiza príplatok
Vyhrievané sedlo:áno, v sérii
Elektronicky nastaviteľné plexi:áno, v sérii
Asistent rozbehu do kopca:áno, v sériiza príplatok
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sériiza príplatok
Iná výbava:semi-aktívny podvozok WPza príplatok vypletané kolesá12V zásuvka
Poznámka:
Poznámka:kolesá z ľahkých zliatinCena 2/2017: 14 190 EUR
Verzia DCT: 15 190 EUR
Cena 9/2017: 12 595 eurCena 10/2017: 15 250 eurCena 9/2017: 11 490 eur


Foto:
 Triumph Tiger 1200 Explorer XRT 2018 Ducati Multistrada 1260 S 2018 KTM 1290 Super Adventure S 2018 BMW S1000XR 2018 Yamaha XT1200Z Super Ténéré 2017
Všeobecné informácie:
Výrobca:TriumphDucatiKTMBMWYamaha
Model:Tiger 1200 Explorer XRTMultistrada 1260 S1290 Super Adventure SS1000XRXT1200Z Super Ténéré
Rok:20182018201820182017
Novinka:NOVINKA 2018NOVINKA 2018
Kategória:Cestovné enduroCestovné enduroCestovné enduroŠportovo cestovnáCestovné enduro
Motor:
Typ motora:radový trojvalec (4T)L-kový dvojvalec DVT (4T)vidlicový dvojvalec (4T)radový štvorvalec (4T)radový dvojvalec (4T)
Objem:1215 ccm1262 ccm1301 ccm999 ccm1199 ccm
Max. výkon:141.4 k (104.0 kW) / 9350 ot.158.0 k (116.2 kW) / 9500 ot.160.5 k (118.0 kW) / 9500 ot.164.6 k (121.0 kW) / 11000 ot.112.1 k (82.4 kW) / 7250 ot.
Max. krútiaci moment:122 Nm / 7600 ot.129.5 Nm / 7500 ot.140 Nm / 6750 ot.114 Nm / 9250 ot.117 Nm / 6000 ot.
Kompresný pomer:11.0:113 : 113.1 : 112.0:111.0 : 1
Vŕtanie x Zdvih:85 x 71.4106 x 71.5 mm108 x 71 mm80 x 49.7 mm98 x 79.5 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)Desmodromický rozvod (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:kardanreťazreťazreťazkardan
Zdvih vpredu:190 mm170 mm200 mm150 mm190 mm
Zdvih vzadu:193 mm170 mm200 mm140 mm190 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová radiálne strmene, 4 piestikdvoj kotúčová, 4 piestikdvojkotúčovádvojkotúčovádvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:305 mm320 mm320 mm320 mm310 mm
Pneu vpredu:120/80 R19120/70-ZR17120/70-19120/70 ZR 17110/80 19M/C 59V
Brzdy vzadu:jednokotúčová, 2 piestikjednokotúčová, 2 piestikjednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:282 mm265 mm268 mm265 mm282 mm
Pneu vzadu:170/60 R17190/55 ZR17170/60-17190/55 ZR 17150/70 17M/C 69V
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:243 kg212 kg215 kg
Hmotnosť s náplňami:235 kg228 kg257 kg
Výška sedla:835 mm825 mm860 mm840 mm845 mm
Rázvor:1520 mm1585 mm1560 mm1548 mm1540 mm
Dĺžka:2230 mm2190 mm2183 mm2250 mm
Šírka:962 mm1000 mm940 mm980 mm
Výška:1470 mm1495 mm1470 mm
Svetlá výška:220 mm190 mm
Objem nádrže:20 l20 l23 l20 l23 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h:3.1 s
Spotreba paliva:5.2 l/100km5.2 l/100km5.6 l/100km6.7 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 288 kmcca 288 kmcca 308 kmcca 223 km
Servisný interval:16 00015 000km, výmena sviečok a nastavenie ventilov 30 000km15 000km10 000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiza príplatokáno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiza príplatok
Zákrutové svietenie:áno, v sériiáno, v sérii
LED smerovky:áno, v sériiáno, v sérii
El. Podvozok:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiza príplatoknie
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sériiáno, v sérii
Quick-shift:áno, v sériiáno, v sérii
Vyhrievané rukoväte:áno, v sériiza príplatok
Vyhrievané sedlo:áno, v sérii
Elektronicky nastaviteľné plexi:áno, v sérii
Asistent rozbehu do kopca:áno, v sériiáno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sériiáno, v sérii
Iná výbava:semi-aktívny podvozok WPv sérii nosiče kufrov, kryty rukovätí.semiaktívny podvozok
Poznámka:
Poznámka:kolesá z ľahkých zliatinTouring pack (bočné kufre 58L, vyhrievané rukoväte, centrálny stojan) Sport pack (homologovaná karbónová koncovka výfuku Termignoni, karbónový predný blatník, hliníkový kryt spojkovej nádržky a nádržky prednej brzdy) Urban pack (zadný kufor 48L, taška na nádrž, USB port) Enduro pack (prídavné LED svetlomety, stupačky off-road, kryt vodného chladiča, padací rám, rozšírenie bočného stojanu)Cena 2/2017: 16 190 EURCena 9/2017: 15 400 eurCena 04/2014: 14 990,- EUR

Pridané dňa: 05.07.2018 Autor: Herghott

Galéria ku článku:

Uprav galériu

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

<ďalšie obrázky...>

http://motoride.sk