http://motoride.sk


Internetový magazín o motorkách, motorkároch a o všetkom okolo nich....
Šport, Novinky, História, Technika, Vaše Stroje, Video-Foto Galéria, Motoride Klub, Diskusia, Inzercia, MotoChat, Ankety... a a ešte o mnoho viac...

Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019 - spýtaj sa čo ťa zaujíma

 Zdieľať

Pridané: 11.10.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
[Bleskovky - Novinky]

LIVE: Prvé dojmy zo sedla R1250GS 2019 - Počas dňa sme mali možnosť jazdiť oba nove boxery i keď prirodzene bol väčší záujem o GSo. Novy motor má kľudnejší a hladší chod. Voľnobeh je nižší, motor krásne ide odspodu, zostal mu povestný buldočí prejav. Variabilné ovládanie ventilov je elektronické a prepínanie vačiek jazdec nedokáže postrehnúť. Motor sa ale veľmi ochotne derie do otáčok a hore...


Video: Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019

Prvé dojmy zo sedla R1250GS 2019 - 12.10.2018 14:43

Počas dňa sme mali možnosť jazdiť oba nove boxery i keď prirodzene bol väčší záujem o GSo. Novy motor má kľudnejší a hladší chod. Voľnobeh je nižší, motor krásne ide odspodu, zostal mu povestný buldočí prejav.

Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019

Variabilné ovládanie ventilov je elektronické a prepínanie vačiek jazdec nedokáže postrehnúť. Motor sa ale veľmi ochotne derie do otáčok a hore má vyslovene športový prejav.

Zajazdili sme si i trochu offroad, vybehli sme na jeden kopec - lyžiarske stredisko a GSo predviedlo že jeho limity v teréne sú stale poriadne ďaleko, záleží len na tom čo si jazdec trúfne.

Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019

Testujeme nového boxera R1250 GS/RT - 11.10.2018 18:16

Pozdravujem z okolia Salzburgu. Babie leto je aj tu, ideálne podmienky na jazdenie. Azuro na nebi i v jazerách a horské cesty. Nový boxer sa podaril, ide krasne hladko dole, ale hore je to jeho doteraz neznáma tvár. Fakt šupa priatelia... Viac info čoskoro...

Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019

18.09.2018 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 19361 [Bleskovky - Novinky]

-

MEGA foto / video galéria: nové BMW R 1250 GS a R 1250 RT 2019

Pre budúcu sezónu pripravuje BMW zmeny na vlajkovej cestovnej mašine - GS. Narastie zdvihový objem, výkon a pravdepodobne i hmotnosť. Najväčšou zmenou je motor ShiftCam s variabilným časovaním ventilov. Podobnými zmenami prešiel aj krížnik RT.

 

Čo je nové:

Video: BMW R1250 Boxer s variabilným časovaním ventilov 2019

BMW R 1250 ShiftCam motor pre GS a RT 2019
BMW R 1250 ShiftCam motor pre GS a RT 2019

BMW R 1250 ShiftCam motor pre GS a RT 2019
BMW R 1250 ShiftCam motor pre GS a RT 2019
BMW R 1250 ShiftCam motor pre GS a RT 2019
BMW R 1250 ShiftCam motor pre GS a RT 2019

Vykonové krivky BMW R 1250 GS a R 1250 RT 2019
Vykonové krivky BMW R 1250 GS a R 1250 RT 2019

Video: Nové BMW R 1250 GS 2019

Video: BMW R 1250 RT 2019

Foto:
 BMW R 1250 GS 2019 BMW R 1250 RT 2019
Všeobecné informácie:
Výrobca:BMWBMW
Model:R 1250 GSR 1250 RT
Rok:20192019
Novinka:NOVINKA 2019NOVINKA 2019
Kategória:Cestovné enduroŠportovo cestovná
Motor:
Typ motora:dvojvalcový boxer (4T)dvojvalcový boxer (4T)
Objem:1254 ccm1254 ccm
Max. výkon:136.0 k (100.0 kW) / 7750 ot.136.0 k (100.0 kW) / 7750 ot.
Max. krútiaci moment:143 Nm / 6250 ot.143 Nm / 6250 ot.
Vŕtanie x Zdvih:102.5 x 76 mm102.5 x 76 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC variabil. časovanie ShiftCam (4V)DOHC (4V)
Chladenie:vzduchom a kvapalinouvzduchom a kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:kardankardan
Zdvih vpredu:190 mm120 mm
Zdvih vzadu:200 mm136 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová, radiál 4 piestdvoj kotúčová, radiál 4 piest
Priemer bŕzd vpredu:305 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70-ZR19120/70-ZR17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:276 mm276 mm
Pneu vzadu:170/60-ZR17180/55-ZR17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:249 kg279 kg
Výška sedla:850 mm805 mm
Rázvor:1525 mm1485 mm
Dĺžka:2207 mm2222 mm
Šírka:952.5 mm985 mm
Objem nádrže:20 l25 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:200 km/h200 km/h
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h:3.6 s3.7 s
Spotreba paliva:4.75 l/100km4.75 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 315 kmcca 394 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:za príplatokáno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:za príplatokza príplatok
LED svetlomet:áno, v sériinie
LED denné svetlá:za príplatokza príplatok
El. Podvozok:za príplatokza príplatok
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sérii
Tlmič riadenia:áno, v sériiáno, v sérii
Quick-shift:za príplatokza príplatok
Asistent rozbehu do kopca:áno, v sériiáno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sériiáno, v sérii
Iná výbava:za príplatok vypletané kolesá
Poznámka:
Poznámka:Variabilné časovanie ventilov ShiftCamVariabilné časovanie ventilov ShiftCam

Pridané: 11.10.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Galéria ku článku:

Uprav galériu

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

<ďalšie obrázky...>

http://motoride.sk