Pridané: 30.06.2023 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
 [Bleskovky - Predstavujeme]
Prvé dojmy z jazdy NK800 - NK-áčka sme jazdili v dvoch prevedeniach ktoré sa líšia hlavne výbavou. Obe majú skvelý hardvérový základ, športový motor ktorý má svoje korene v KTM skvelý tuhý rám podvozok KYB a brzdy ktorým nie je čo vytknúť. Video: Prvé dojmy zo sedla CF MOTO NK 800 #motoride_sk #shorts Motor má v nižších otáčkach trochu neokrôchaný charakter, ale veľmi ľahko sa vytáča do...
Text: Tomáš Hajduch - Awia
Foto: CF MOTO.press, Tomáš Hajduch - Awia
NK-áčka sme jazdili v dvoch prevedeniach ktoré sa líšia hlavne výbavou. Obe majú skvelý hardvérový základ, športový motor ktorý má svoje korene v KTM skvelý tuhý rám podvozok KYB a brzdy ktorým nie je čo vytknúť.
Motor má v nižších otáčkach trochu neokrôchaný charakter, ale veľmi ľahko sa vytáča do vysokých otáčok kde sa prejavuje naplno jeho športovosť.
NK je veľmi obratným a športovým naháčom ktorý miluje zákruty a ssntrnie v nich. Vo verzii advance je aj tlmič riadenia ktorý sa pri ostrejšej jazde naozaj hodí a bonusom je potom aj obojsmerný quickshifter.
Na prezentácii nového naháča bolo množstvo zaujímavosti. Tie najväčšie sa týkali novej prístrojovky a konnectivity. Po novom sú všetky motorky CF MOTO u stále online a cez aplikáciu jazdec vidí stav motorky môže dostávať notifikácie v prípade pohybu nastaviť si bezpečnostný geofence, samozrejmosťou je história jázd so štatistikami, navigácia ale dokonca aj update softvéru priamo cez internet.
Prinášame vám prvé foto nového a očakávaného naháča CF MOTO NK 800 na ktorom už je vidieť rukopis nového dizajnéra z Talianska. Ten sa predtým podieľal aj na dizajne motoriek MV Agusta novému naháču to rozhodne prospelo. 
NK 800 prichádza v dvoch verziách. Obe majú známy motor s koreňmi v KTM, podvozok KYB, brzdy J. Juan, LED osvetlenie a farebný displej s konektivitou a T-boxom. Verzia advance má navyše tlmič riadenia, iné riaditka, obojsmerný quickshifter a velikánsku 8 palcovú TFT prístrojovku.
Pozrite si foto a mi budeme zajtra jazdiť a testovať.
| Foto: | |
![]()  | 
|
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | CFMOTO | 
| Model: | 800NK | 
| Rok: | 2023 | 
| Novinka: | NOVINKA 2023 | 
| Kategória: | Naháč | 
| Motor: | |
| Typ motora: | radový dvojvalec (4T) | 
| Objem: | 799 ccm | 
| Max. výkon: | 95.2 k (70.0 kW) / 9250 ot. | 
| Max. krútiaci moment: | 79 Nm / 8000 ot. | 
| Kompresný pomer: | 12.7:1 | 
| Vŕtanie x Zdvih: | 88 x 65,7 mm | 
| Palivový system: | vstrekovanie | 
| Rozvod: | DOHC (4V) | 
| Chladenie: | kvapalinou | 
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | 
| Sekundárny pohon: | reťaz | 
| Zdvih vpredu: | 130 mm | 
| Zdvih vzadu: | 130 mm | 
| Brzdy vpredu: | dvojkotúčová, 4 piestik | 
| Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 
| Pneu vpredu: | 120/60 R17 | 
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová | 
| Priemer bŕzd vzadu: | 260 mm | 
| Pneu vzadu: | 180/55 R17 | 
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Hmotnosť s náplňami: | 186 kg | 
| Výška sedla: | 800 mm | 
| Dĺžka: | 2146 mm | 
| Šírka: | 818 mm | 
| Výška: | 1137 mm | 
| Svetlá výška: | 150 mm | 
| Objem nádrže: | 15 l | 
| Dynamické Parametre / Spotreba: | |
| Servisný interval: | 15 000km | 
| Doplnková výbava: | |
| ABS: | áno, v sérii | 
| Trakčná kontrola: | nie | 
| Palivové mapy: | áno, v sérii | 
| Palubný počítač: | áno, v sérii | 
| Tempomat: | áno, v sérii | 
| LED svetlomet: | áno, v sérii | 
| LED denné svetlá: | áno, v sérii | 
| LED smerovky: | áno, v sérii | 
| El. Podvozok: | nie | 
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii | 
| Tlmič riadenia: | za príplatok | 
| Bezkľúčové zapaľovanie: | za príplatok | 
| Quick-shift: | za príplatok | 
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | 
| Iná výbava: | Plne nastavitelný KYB | 
| Poznámka: | |
| Poznámka: | Brzdy J.Juan, T-Box - komunikační jednotka Model Advance: obojstranný quickshifter, tlmič riadenia, 8-palcová TFT prístrojovka, odlievané riaditka Ceny 07/2023: 800NK Sport: 7 849 EUR 800NK Advanced: 8 749 EUR  | 
Pridané: 30.06.2023 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať