Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (17 hodnotení)
Diskusia k článku: O Yamahe FZ6N, zákrutách, bodoch a všeličom inom
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: velmi pekne si sa rozpisal o svojich dojmoch a pocitoch z fazera |
Hodnotenie: RRSS |
kamilko nazdaaaar, opat jedna objektivna recenzia, gracias! |
Hodnotenie: celkom dobre citanie, spomenul si asi vsetko |
Nikdy som sa tak dobre nepobavil pri čítaní testu motorky. Gratulujem, výborná robota . |
No parada....Dobre si to napisal a je to aj pekna motorka...Jedine co sa mi na nej nepaci je ten ram...Ten je podla mna otras a hlavne ked to clovek vidi zblizka...Druha vec asi to co popisujes s tym zakryvanim palubovky pri umyvani a s tymi vymenami olejan a ze tam robia odbornici ...Vo vacsine servisov im ide len o to vytiahnut z ludi peniaze... |
Hodnotenie: Woooow naozaj dobryyyy claaaanok onaozaj dobreeeej |
Hodnotenie: |
Kamo, nenic tu motorku trieskanim v prevodovke. Cely trik je v tom, ze nebudes jednotku tak vytacat, ale budes skor radit dvojku. Mimochodom, robi to aj napr. Varadero, tak porozmyslaj, ci je chyba v motorke alebo v jazdcovi. Upravené 1 krát. Naposledy upravil agressor (19.09.2006 14:30) |
Paradny opis, normalne som nadrzany , stale zvazujem co bude moja dalsia kupa, tak sa pozriem aj Fazerovi na zubky. |
Hodnotenie: Dobry clanocek a fajn sa cital To s tym buchanim... Pri zaradeni jednotky som to zazil aj na XX 1100 (99) a naozaj to dost kazi celkovy dojem . Fazer je ale naozaj nadherna Masinka a da sa jej to podla mna odpustit. |
Hodnotenie: Velmi pekne napísané, gratulujem, výborne som sa bavil pri čítaní Mal som možnosť sa povoziť na kolegovom fazeri, ale s polokapotážou. Je to veľmi hravá motorka a dobre sa ovláda. Na margo hlučnosti prevodovky ti môžem povedať len toľko. Ja sedlám jednu z tvojich "dream machine" a môžem ti zodpovedne povedať, že je to super HIGH TECH stroj...lenže...prevodovka rachotí ako keď trieskaš kladivom na nákovu. Nie je to len môj subjektívny dojem, potvrdili to aj testy zahraničných moto časopisov a iných majiteľov. Takže to beriem tak ako to je Ak sa rozhodneš pre rovnaký typ motorky ako mám ja, nebude ti ľúto, že si neokúsil dvojvalce. Ťahá už pekne odspodu a prednú brzdu s ABS a posilňovačom budeš využívať minimálne. Motor má totiž super brzdný účinok Nebudem sa tu ďalej rozpisovať, ak ťa niečo zaujíma viac, kľudne mi napíš mail. Veľa pohodových km. |
Ďakujem všetkým! |
Hodnotenie: hej, aj ja suhlasim, ze spotrebu tam na juhu asi moc neriesis. |
divine - jazdil som na litri aj na 600vke (ale na starsich - karburatoroch) a... ta 600vka je fakt super, ale liter ma velku vyhodu v tom, ze ma dostatok krutaku v spodnych otackach - jednoducho fakt menej radis. A o vela tazsia zas neni. Takze ak chces jazdit skor turistiku a skor normalne, tak liter moze byt super, ale ak chces jazdit kopceky a zakruty a sam, tak 600vka je super volba - tam to budes drzat v otackach a 100 koni je dost. Je to subjektivne uplne lahucka motorka. |
divine - choď radšej do tisícky. Keď budeš musieť jazdiť vo dvojici ten litrík bude super. Môžem to potvrdiť, sám ho sedlám. Pri ňom budeš mať pod zadkom vždy dostatok výkonu, nemusíš motku vytáčať a aj cenový rozdiel medzi šesťstovkou a tisíckou nebude až tak veľký. Všetko záleží iba na tebe ako sa rozhodneš. Ale výkon ničím nenahradíš................ |
Hodnotenie: Pekny clanok, akurat som sa chystal napisat dojmy z mojeho Fazerika....tak si dam este pauzu, naberiem dalsie skusenosti a potom. Vela stastnych km |
Hodnotenie: Naozaj pekne napísaný článoček,ako aj ten prvý.Vidieť kde sú tvoje prednosti Čo som ale naozaj rád je,že tu motorku tolko nekritizuješ.Vtedy Ti vela ludí radilo,kúp si skúter.Ale ja vravím"skúter je skúter"a "motorka je motorka" Dôležite je ,že si snou spokojný a prajem ti ,nech ti to vydrží čo najdlhšie |
Patapufa - heh, pravdu mas. Mea culpa, citat neviem. |
Agre: niekto zase nevie jazdiť,čo je lepšie |
Ani jedno ani druhe |
Hodnotenie: No a uz nemusi pisat clanok. |
Seervus Kamilko! |
TheBoss - pred zakrutami sa nebrzdi. Pred zakrutami sa podraduje a pridava. |
|
Hodnotenie: Dobre citanie. Prajem vela stastnych km. Asi si sa nasiel v " naked". |
Hodnotenie: Kamilko - Pekne si to napisal, mal som dobry pocit z citania. Spomenul si ze skoda ze nemá tu zadnu kyvku ako FZ1, no mne osobne sa ovela viac paci ten co je na FZ6N ako to je na jej vacsej sestre. Ale to je zas diskutabilná vec, co sa paci mne, zas nemusi druhemu.. Este raz gratulujem k peknému clanku |
Hodnotenie: Cau, cital som oba clanky a musim povedat, ze na prvom som sa pobavil viac , vidno , ze si presiel kus cesty. Som rad , ze si nedal na nase rady a kupil si moto. Fazer je total spicka, velmi podarena moto. Vela stastnych km. cyaio |
Hodnotenie: pekny a vycerpavajuci clanok. k tej prevodovke - yamaha bola takmer vzdy kritizovana za hrubu prevodovku, tak sa netrap. v tej tvojej praci to skodi motorke? tak potom neviem ci tebe to prostredie neuskodi viac. motor je na zrychlenie, brzdy na brzdenie! t.j. hlavna brzdna sila by mala byt vyvijana brzdami - moj nazor. spotreba je pravdepodobne zle zmerana - nezmerana a s tou manzelkou ako spolujazdkynou... myslim ze v meste mas viac nastrah,tak je to taky sebaklam. ale rozhodnutie ti samozrejme neberiem. to ze ti spadli otacky, mozes pripisat aj postupnemu zabehavaniu, tak staci pridat, ako to tu niekto opisal. dobre citanie |
Hodnotenie: Naozaj perfektny clanok!!! Tak to ma byt!! |
Hodnotenie: Pripomenul si mi presne to co som ja zazival. Tiez sa tak pekne staram o motorku. Mam FZ6, ale striebornu. Ja som ci tal, ze je lepsie startovat so zaradenou rychlostou a stlacenou spojkou, tym sa vyhnes tomu neprijemnemu zvuku, ked zaradis jednotku a chces elegantne vyrazit po nastartovani. Tym padom je vhodne, ked vypinas motor tlacitkom, resp. vyklopenim stojanu pri zaradenej rychlosti a mas po probleme, este mas istotu, ze Ti motorka niekde neodide. Robia to aj ine motorky... Upravené 1 krát. Naposledy upravil matkokubko (16.01.2007 17:30) |