Kawasaki VN 900 Classic - som proste classic a hlavne s káwou - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKawasaki VN 900 Classic - som proste classic a hlavne s káwou - Diskusné fórum

Hodnotenie: (12 hodnotení)

Diskusia k článku: Kawasaki VN 900 Classic - som proste classic a hlavne s káwou

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
29.06.2009 8:18

Kawasaki VN 900 Classic - som proste classic a hlavne s káwou

paavo
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Vyborny nazov clanku [dobre] [dobre] Prave kvoli tomuto nazvu som si clanok precital 8-) 8-) To je nieco podobne ako "Bohu dusu a mne Ducati" (Mozno trochu od veci prispevok - ale mozno nie :-) )


29.06.2009 9:01

Re: Kawasaki VN 900 Classic - som proste classic a hlavne s káwou

Lehy
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Mal som kedysi VN-800,a bol som spokojný a určite budeš aj ty . ;-)


29.06.2009 9:38

Re: Kawasaki VN 900 Classic - som proste classic a hlavne s káwou

Paco
 Veteránista 

Hodnotenie: Dobré

Viezol som sa na nej....... [dobre] paradna motorecka


29.06.2009 11:46

Re: Kawasaki VN 900 Classic - som proste classic a hlavne s káwou

tiko
 Čoprák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Co mi vadi je budik na nadrzi [zle] Pri dovolenkach tam jebnes tankvak a nevidis ani na tachometer, ani na kontrolky ;-)
Je to imidzofka, ale dost neprakticka.


29.06.2009 13:23

Re: Kawasaki VN 900 Classic - som proste classic a hlavne s káwou

Hodnotenie: Dobré

Pojazdiť v lete po Chorvátskom pobreží od Puly po Dubrovnik alebo inde od Portofina po Barcelonu pozdĺž Riviery cez Marseille - nemuselo by to to byť špatné .
Ovšem ten budík na nádrži naozaj nie je príliš praktický. "Nobody is perfect" 8-)


29.06.2009 13:50

Re: Kawasaki VN 900 Classic - som proste classic a hlavne s káwou

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Offtopic , ale nedá mi .

Romanka - "Nobody is perfect" . :-D

Teraz som sa vrátil z najväčšieho svetového zrazu Triumph moto , kde odpoveď na jazdenie s Rocketmi pomedzi ľudí bola " Mit Triumph geht alles ! "

K téme , voľakedy bola VN 900 môj favorit , ale už nie je .
Okrem toho , ako už klasicky , autor zabudol na viac než zdatnú konkurenciu v podobe Triumph America a Triumph Speedmaster , aj keď su to len 865 ccm . ;-)


29.06.2009 13:56

Re: Kawasaki VN 900 Classic - som proste classic a hlavne s káwou

Mishko
 Skútrista 

Ikona

brazel: Donedavna som mal pocit ze podaktorym majitelom niektorych znaciek - najma
BMW a HD - z toho trochu prepina, ale vidim ze este maju veeelke rezervy

Harly: Koliska na radenie pata-spicka je u tychto masin standard, tak si na to nemusia zvykat.


29.06.2009 14:03

Re: Kawasaki VN 900 Classic - som proste classic a hlavne s káwou

čawko brazel, ja som sa tiež vrátil z najväčšieho svetového zrazu Triumph moto, cestu som absolvoval na moto VN 900 classic, vieš, robil si mi predjazdca za čo ti týmto ďakujem, motorečka ma poslúchala moja spotreba na uvedenej ceste sa pohybovala okolo 4,5 až 4,8 litra vypalovali sme statočne až som bol prekvapkaný cca 120-140km/h na takúto motorečku ako trvalá rýchlosť po rakúskej dialnici a dosť často aj za dažďa, motorka mi vyhovuje, považujem ju za vynikajcu vo svojej triede, som s ňou spokojný, >:-)
pridávam taktiež postreh, že existujú aj motocykle Triumph, ktoré sú proste iné ako tie čo sa tu bežne prezentujú ale taktiež krásne a vynikajúce, ;-) po tom čo som videl sa čudujem, že som ich na Slovensku videl tak málo. :-)))


29.06.2009 14:05

Re: Kawasaki VN 900 Classic - som proste classic a hlavne s káwou

ja s tym mishkom budem nakoniec asi kamarat [dobre] :-)))


29.06.2009 14:08

Re: Kawasaki VN 900 Classic - som proste classic a hlavne s káwou

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Mishko , ani nevieš , ako presne si trafil klinec po kotrbe . :-D

devil63 , vďaka za účasť [dobre] , o rok znovu .


29.06.2009 14:13

Re: Kawasaki VN 900 Classic - som proste classic a hlavne s káwou

ja s ferkom sa doteraz nevieme z toho spamätať, nesľubujem o rok znova lebo neviem čo bude ale prosím ťa volaj mi o rok ako prvému ak budem a budem zdravý idem, to čo som tam zažil a videl sa tu nedá ešte raz ti ďakujem...po spracovaní foto zavesím niekde na túto stránku. 8-)


29.06.2009 19:17

Re: Kawasaki VN 900 Classic - som proste classic a hlavne s káwou

pito1145
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Aj ja ked čopre nejak nemusim tento clanok ma zaujal, len mi vadilo ze ste nenatocili ziadne videjko, ale inak [dobre]


29.06.2009 21:07

Re: Kawasaki VN 900 Classic - som proste classic a hlavne s káwou

welyx
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

ahojte. som majitelom tejto moto už jeden rok, ale problem mam len jeden. klepanie motora. podla predajcu to tak ma byť. neviem. za studena je ok, ale ked sa zahreje klepe ako Skoda 120. je tu niekdo kto to tu má? napište.


30.06.2009 6:18

Re: Kawasaki VN 900 Classic - som proste classic a hlavne s káwou

term
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

dobre citanie a motorecka krasna [dobre]


30.06.2009 8:29

Re: Kawasaki VN 900 Classic - som proste classic a hlavne s káwou

Mishko - "keď máš malinkého vtáka, nesmúť, kúp si baworáka" :-)))


30.06.2009 13:36

Re: Kawasaki VN 900 Classic - som proste classic a hlavne s káwou

Frank
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Veľmi pekná motorka [dobre] [dobre] [dobre] dobrý testík, len to video by fakt mohlo byť. inak super.


01.07.2009 21:11

Re: Kawasaki VN 900 Classic - som proste classic a hlavne s káwou

stiki2
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

neviem co sa so mnou deje..zacinaju sa mi pacit traktory..ved som este mlady :-(

brazel: ze ake pekne motorky si spomenul [dobre] [dobre]


03.07.2009 19:02

Re: Kawasaki VN 900 Classic - som proste classic a hlavne s káwou

Gafis
 Čoprák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

aký je rozdiel medzi vulcanom z roku 2008 a z 2009? teda okrem cenového rozdielu 1 000 €


09.07.2009 13:16

Re: Kawasaki VN 900 Classic - som proste classic a hlavne s káwou

synergy
 Čoprák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pekna motorecka veru, podla mna verzie retro maju vzdy navrch oproti custom co sa tyka dizajnu, naozaj tento classic vyzera ako riadny cruiser a kedze mam skusenosti s verziou custom, tu musim pochvalit velky brzdovy pedal, na verzii custom som ho musel casto hladat pre jeho malu velkost a v meste mi to trosku vadilo ale bola by to asi len otazka casu kedy si na to zvyknem. Takisto ako bolo v clanku uvedene, k hlucnosti palivovej pumpy mi este jeden zvuk prekazal a to remen, som mal pocit ze sedim na trafo stanici, moto mala okolo 3500km a mozno by sa ten zvuk remena po odjazdeni par tisicoch kilacikov zmiernil. Jazda vo dvojici bez problemov, do strmsieho kopca bolo treba podradit ale to je normalka pri tejto kubature. Odporucam kludne jazcom co sa chcu vratit po rokoch k motorkam alebo ktori chcu prejst zo 125-250 na vyssiu kubaturu. jazde zdar. 8-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.