Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (11 hodnotení)
Diskusia k článku: Yamaha Super Ténéré na Slovenku - poď si ju vyskúšať!!!
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: ja si to teda nenechám ujsť dnes som tam ako na koni ... |
Hodnotenie: Zubor robi dobre akcie. Tak to ma byt. |
Hodnotenie: Dobra akcia |
Hodnotenie: tiez sa mi nepaci, ze to je zverejnene 1 den dopredu. Pride mi to ako, ano pridite ju vyskusat ale aby vas nahodou nebolo vela. |
Hodnotenie: Par foto z tejto akcie by ma potesilo... |
Hodnotenie: Pekna je z technickeho pohladu ale aj z ostatneho |
tu je zopár fotiek Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek1976 (23.06.2010 23:10) |
Ak si nejaky extremista ten tank zadovazi bude mat mimo asfaltu co robit. Takisto manipulacia na mieste bude pomerne zabavna. Necakal by som ze sa nejaky vyrobca podujme na vyrobu cestovneho "endura" ktore ma este o 30 kg viac ako BMW 1200 GS. |
tak ešte raz tie foto |
V modrej farbe je krasna. Ale chladic na boku je velmi zle riesenie. Z vlastnej skusenosti. |
Hodnotenie: bol som a dokonca som aj vyskúšal... yoyo to isté som si myslel aj ja, ale... pravda je niekde inde... |
Nechapem... Kde tam ukryli tych 30kg naviac oproti hrochovi... olovene tehly v olejovej vani na znizenie taziska? |
Otrasná motorka...keby sa držali návrhov, čo putovali po internete, bol by z toho pekný kúsok. |
AWIA som zaskočený tvojim vyjadrením nečakal som takéto kladné hodnotenie a som moc zvedavý ako sa bude dnes mne na nej voziť a aké budem mať ja pocity z tejto krásavice |
tak si ju dnes pojdem kuknut asi. aspon mam zamienku vypadnut z domu |
Heno: Sam som tomu neveril, ale BMW1200GS ma o 6kg menej ako KTM990Adv (sucha hmotnost) a o 4 kone viac. Takze v kriteriach ktore uvadzas jasne vedie. Zdroj - MotoDB |
Braňo...pohotovostná hmotnosť ADV990R 199kg, GS 203KG, GS ADV 223kg. |
Hodnotenie: výrobcovia robia to čo na trhu ide ak idú na odbyt mastodonty tak ich budú vyrábať na miesto Afriky dobre vieme čo prišlo a predáva sa to v pohode a aj tak si každí upraví moto nato načo ju potrebuje a tam sa zaz zarába na doplnkoch mne sa Yamaha páči ale kedže som krpec tak ju asi nebudem mať |
Heno: mozes mi povedat co ocakavas od noveho Varana? Nejake offroad ambicie ? |
Flanky...po kuloároch sa nesie, že nový Varan by sa mal vyrábať v dvoch verziách. Prvá by mal byť "diaľničný bulo", pri ktorom by sa malo z V4 vytiahnuť pre túto kategóriu čo najviac. Výkon okolo 160 HP, jednoducho hltač kilometrov. |
Heno: dám gule na kovadlinu o to, že to bude ešte viac "autobusoidnejší" kredenc ako teraz. Kiež by som sa mýlil. Neverím, neverím, neverím.. |
No,ale ked sa mylis a niekto ta vezme za slovo - AUUUUU... |
BranoBA:ak by niekto konecne uviedol na trh poctive enduro, snad by som to aj zdržal |
Poďme si vyrobiť vlastné |
Flanky - Tak to uz hej |
Brano...pohotovostná 199, ale veď to je jedno. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Heno (24.06.2010 11:17) |
Hodnotenie: Mne sa to paci. |
Mne sa dizajn paci, dost nekonvencne, az na tie cudne plasty co pojdu prve do teplych krajin pri pade a ten playstation miesto pristrojovky. Inak zive, krasny zvuk, fakt parada, zadne sedadlo nehodnotim pozitivne, aj ked kratka jazda, ale prilis velky skoko od toho jazdcovho, zly naklon, na GSe je lepsie...A zdalo sa mi, ze som akosi vysoko. Odhliadnuc od toho, ze awia siel so mnou ako s hadrem sa mi nesedelo dobre. Plus dost vysunute "uchyty" okolo sedla, staci sa opriet ritou ( aj ked moja nema rozmery modelky) a je citit vsetky vibracie a nerovnosti. |
Hodnotenie: pekna motorka, na tusitiku a cesty kade tade super |
tak som si ju skusil dnes a musim povedat ze mi sadla do ruky po par metroch, nadherne to brzdi, na "S"-ku pekne zive, v zakrute ako doma, tazisko to ma snad pod zemou. Ale desne na mna fucalo, co povazujem za vyriesitelne inym plexi. Celkovo dobre aj ked to podla mna vobec nieje enduro. Ja chcem tenerku co ma 750ccm a okolo 200kg. Ale ak by ma niekto chcel potesit darom, tak pretrpim |
Heno: Upravené 1 krát. Naposledy upravil hrac (24.06.2010 21:13) |
Vyskúšali sme novú XT1200Z Super Ténéré 2010 |
čawa všetci dnes som moc krásne poobedie keďže sa mi podarilo povoziť sa na tejto "krásavici" a tu sú moje dojmy z jazdy: |
Za umiestnenie olej.filtra by som dal niekomu facku |
superflanker vazny suhlas, je fakt okamzite na rane. zase na druhej strane pri vymene pohoda |
kolaso a superflanker ja si myslím že to nie je až také strašné veď je tam ten Alu kryt motora, aj keď musím uznať že Japonský inžinieri ho mohli urobiť aj o niečo väčší... |
marek1976: ked sa najblizsie stretneme, tak ti ukazem co dokaze suter ktory zastavi 200kg masinu. Mam kryt s ktorym som absolutne spokojny. Raz som to vsak schytal tak, ze kamen urobil preliaceninu do krytu (diera sa neurobila, vydrzal) a dokonca preliacil aj trubku ramu. |
superflanker stať sa môže hocičo ale myslím že nebude veľa bláznov ktorý s Tenerkou pôjdu napríklad na MECH alebo sa naháňať s bahniakmi po lese a ak sa nájdu taký blázni (myslím že k nim patrím) tak s tým budú musieť rátať |
marek1976: a zbytocne investovat do kolajnice ktoru navaria pred motor |
pekna masinka a urcite povie este vela..na slovenske cesty ako usita.. |
superflanker i tak še dá |
hm no ten filter to fakt nič moc a vedla neho to je regulátor ???? |
Hodnotenie: marek1976 : nech žije Varadero!!! ... zatiaľ ho vo veľa veciach neprekonalo nič a ani moto z NDR ani nová Tenere |
skutocny enduraci bude musiet zase na nieco cakat, lebo nova tenerka je cestak ako uz vsetky nove "endura" |
Expres: "Skutocny enduraci" uz maju v garazi XT660 (R alebo Z) ... |
BranoBA alebo vydrzi pri starej dobrej AT |
edyx presne tak Varan je Varan jediná moto na ktorej som po 10s jazdy skonštatoval že to je tá pravá pre mňa a to si myslím že nie som zaujatý... teším sa na nového Varana ... |
BranoBA, kolaso, marek...čo? Hovoril tu niekto o tom, aká je Transalp skvelá mašina? |
Heno ale urcite, len mu chyba zakladna vec a to 21"vpredu Upravené 1 krát. Naposledy upravil kolaso (28.06.2010 13:40) |
kolaso...neboj, aj to bude |