Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (8 hodnotení)
Diskusia k článku: BMW prináša na trh špeciálne edície motoriek K 1300 R, K 1300 S a R 1200 GS
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Specialne edicie dako idu do mody. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (07.12.2011 12:11) |
Hodnotenie: Mne sa zase paci ta grafitova na "R"-ku.. ciiiim to as ibude... |
Lebo si dialnicny edveeencr ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (07.12.2011 12:19) |
Celkom tejto varke edicii pri KR/KS nerozumiem - ziaden akrap, ziadna "cup" farebna kombinacia. KS ma 129kW... Disky pri KR-ku su obdobne ako pre KR 05-06. Upravené 3 krát. Naposledy upravil yurij (07.12.2011 12:24) |
Hodnotenie: Tak to BMW K 1300 R je neskutocne!! Boha, ja fakt to Kcko raz asi budem vazne chcet. |
Menton to S-ko mam rad v plnej polnej modrej edicii..urcite by to bolo zaujimave vozenie.. |
dzefe - samo velmo silno! |
yurij videl som to na tebe, ako ta od radosti triaslo, ked si mi o nej rozpraval pri teplote 1 stupna celzia rano na pumpe...alebo to bolo tou zimou?.... |
Mne to skor pride ako nove farby na rok 2012, nez ako specialna edicia. |
zooo teraz si zacal vojnu tou koncovou poznamkou.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil dzefe (07.12.2011 12:40) |
Hodnotenie: ... tá BMW R 1200 GS Rallye je mňamková. Ono farebná kombinácia bielo-modro-červená, asi nesklame nikdy . |
Hodnotenie: mmmm... to eRko by som chcel opacit. super sa mi na nom na vystave sedelo. este tak vyskusat, ze jako sa to chova... |
Zooo: nie, to nie je pre mna, nema cierne rafiky, cervene sadadlo a plastove uchyty na kufre tiez nie su nic pre mna (este mam jedny nevyuzite v garazi). Ale zas na Rallye ja chodim len ako divak, na moto samozrejme, ved ako inak, nie ako daky obrendovany metrosexual s moto v dodavke... |
zooo PRESNE... tak ako som v susednej teme kritizoval novy worldcrosser co je v podstate okarbonovana supertenere zakoncena akrapom postavena na stuplne takisto si myslim ze davat GS nazov Rallye pre cervenu podsedlovku a nejake dalsie nove farby je.... |
Menton: |
rallye verziu by som podla nazvu ocakaval na 21"+18" ako malo HP, na tlmicoch z adventure verzie a s jednodielnym sedadlom + nejaky ten kokpit a la desiertoIII |
Zooo: ty lolo, sak moja je krajsia, nielen z piatich metrov. A vies preco ? Lebo je moja, to je podstata... Na ten Dakar si ta pridem pozriet, na moto samozrejme... |
Menton: som rad ze si to uznal. Skoda len ze sa mojimi dobre mienenymi radami neriadis. |
asi tam maju zamestnaneho "socialistickeho sudruha v managmente".. |
dzefe nemyslim si ze to je "sudruh v menezmente".. BMW nie je zname tym zeby zaspavalo vo vyvoji a podhadzovalo zakaznikom navonane zdochliny...(aj ked G 650GS nou urcite je) |
raptor nech len pracuju na vodnikovi....dufam, ze kupca dostane do vienka pri kupe aj kavu, aby si mal co zalievat na cestach... |
raptor co mas proti 650gs? |
raptor: ja ti dam taku navonanu zdochlinu ... ta moja nie je teda navonana a uz vobec nie zdochlina |
Efka: ale ved ty nemas G650GS... To prve G znamena jednovalec... |
Menton, Raptor: to bude ta starecka dysleksia Ale nezda sa mi zeby G650GS bola navonana zdochlina. Ale ked niekto potrebuje mat min. dva valce a dve kopy konikov medzi nohami, s tym nic nespravis |
Hodnotenie: K1300R SE a uz som vybaveny, toto je moja modla. |
Ako pise raptak, g650gs je navonana mrtvola. A nie kvoli vykonu. |
efka zooo ti dost vystizne odpovedal |
Tato G650tka ma krasny ekvivalent medzi autami. Presluhujucu Oktaviu Tour, ktora sa predavala este x rokov po uvedeny nastupcu, v ocesanej vybave za sialene peniaze. |
Hodnotenie: náhodou ta GS sa mi páči. urobili fakt peknu grafiku, len ten tlstý motor tam zavadzá rapťák daj do mna |
Raptor: nemozes porovnavat G650GS s endurom. Xcountry bola blizsie. Ta moto ma slusnu cenu, dobru znacku, posed, pre menej narocneho, zacinajuceho, ci aj starsieho turistu postacujuce. Aj ked samozrejme najlepsie budeme bilancovat aspon po dvoch rokoch predaja, OK? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (10.12.2011 0:47) |
z X chalange chalan dal 8.000 km Turecko, da sa a alebo neda???? sa tu naťehujete |
menton: a co po dvoch rokoch? Budes sa ohanat cislami? To motorku nezlepsi, akurat budeme vediet predajnost. Motorka by to bola dobra ale pred par rokmi, posed ani znacka to nezachrani. A cena uz vobec nie Toto ma byt BMW pre chudobnych, aby boli cisla co najkrajsie. O motorku tam vobec nejde. |
cacho: Quanto dal Irak na 250tke |
ZOO- však som napísal ža aj na kokocine sa dá |
cacho: povedz to Quantovi a ubije ta 5 kilovym praskom na pranie . Sijaci stroj este znesie ale toto nie! |
šak ja len v dobrom, pri največšej ucte ku qantovi a Kavajde, ale prašok už potrebujem |
pozri me sa na chacha jak sa odviazal ... davno by si ty, chacho z rodu KöööööööTýýýýýýëM jazdil na GS keby si z nabozensko-efjednotkovych dovodov nezlozil prisahu pod obratenou vrtulou namaluvanou z krvi japonskych pannien |
Raptor: Country je menej ostre, vyvodove koliecko do pomala, nizsie zdvihy aj sedlo. Par rokov dozadu bol priemerny vek jazdca na BMW moto 49 rokov. Preto ta orientacia na mladsie rocniky cackami mackami ako v tomto clanku, ci okruhovou RR, alebo rozpoctovou G GS. A ked ti je luto za Challenge, mozes si kupit TE630, je to furt svarne dievca z jednej rodiny... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (10.12.2011 10:06) |
menton pockaj.. ja som nikdy netvrdil ze na G 650GS sa neda jazdit.. ja tvrdim ze je to navonana zdochlina za vela penazi okolo ktorej realna inovacia (ak sa nebavime o dizajne) nesla ani z 3 kilometrov |
A cenu za rok 2011 v obore Quantova fyzika ziskava ... |
Neviem co tu vacsina z Vas odpisuje GS650 vsak je to dobra motorka pre zeny (aj ked poznam amazonky co sedlaju GS1200/1150) a pre nenarocnych jazdov do mesta a na maly vylet po slovensku. Je to vstupna brana pre mladeho do BMW sveta, v 25-28 na GS650, potom do 35ky F800, potom okolo 40ky GS1200 alebo K1300 a od 50ky GTcko |
ako pise JuriK.....to GS 650 bola odozva z ameriky a hlas na navrat...v usa je to vraj dost rozsirena motorka v armade pre svoju jednoduchost ... kto je trosku narocnejsi v tejto triede siahne asi po BMW G 650 GS Sertão... Upravené 2 krát. Naposledy upravil dzefe (11.12.2011 13:09) |
Hodnotenie: Tri posvätné písmenká: "BMW" |
Motor je stale ROTAX, suciastky su stale vyrabane v Rakusku a dovazane na Taiwan, len skladanie motora prebieha v Kymcu a potom sa cely motor prevezie naspat do BMW a zkompletuje sa cela motorka. |
JuriK: ale toto si hadam nemyslel uplne vazne, hlavne v tejto debate a v suvislosti s kvalitou BMW: ".........Kymco ma celkom kvalitne aj svoje motory,........." ked v inych diskusiach pocut ine nazory na azisku kvalitu. |
Azijska kvalita je jedna vec a Kymco je vec druha. Len malo kto ma krive slovo na Kymco, v pomere kvalita/cena su na tom dobre. Ved oni ten motor len skladaju, nevyrabaju ho. |