Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (11 hodnotení)
Diskusia k článku: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Krasne moto, zladene farby, spolahliva konstrukcia, ked bude za dobru cenu tak z nej moze byt stuka v rybniku triedy 600ccm. Ta Husqvarna chytila silny druhy dych... |
Hodnotenie: menton - tam kde tito teraz objavuju nove moznosti sa KTM vala uz dlllhe roky. podobnymi masinami, no o 20 kilo lahsimi ozaj by uz niekto mohol prist s niecim novym.. ma to aspon vykon 80 koni? |
ChesterTT: ktory konkretny model od KTM myslis ? Lebo 690SMC ma 140 kilo sucha, takze "mokra" plus cca 20kg a sme blizko 160, Strada bude okolo 170kg a to uz ten rozdiel priemerny jazdec nezbada. A KTM ma 43kW, dost daleko od 80 koni, takze ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (30.11.2011 11:35) |
Hodnotenie: tá predná maska je humus inak to nevyzerá zle |
menton - "výšili výkon a ktorý dáva motorke so suchou hmotnosťou pod 170 kg slušnú dynamiku" ci ty si myslis, ze ta huska pobezi na tvoje pekne oci? |
ChesterTT: jasne, niet nad skusenosti. Skoda, ze tych KTM u nas po cestach jazdi len zopar. Nad Stradou mozeme podiskutovat objektivnejsie az ked ju tiez pojazdime... |
no toto cudo od husky by som rad vyskusal ono je to tak, ked mas tazsiu masinu - napr moja MT-01 s 240 kilami a jej podobne (tvoje GS), tak je to ozaj jedno, co sa nadrze tyka. no ked mas take "bicyglo" co ma 150 kilo, tak tam citis aj tych par kilo na benzine. konstrukteri sa vedia pohrat s taziskom, aby si tu vahu po rozbehnuti necitil, no to je iba subjektivny pocit pri klopeni do zakruty. ked raz ma predna pneu ubrzdit 300 kilo alebo 200 kilo rozbehnutej vahy, tak tam sa to neda nikde zakamuflovat. |
Hodnotenie: velmi minimalisticky design.. taka je divna, az je zaujimava |
Hodnotenie: Pekna masinka no uvidime co to bude nazivo... Na nude sa mi hnusi lacny budik ako z blsaku, dufam ze tuna dotiahnu detaily do konca... |
Ujo Pitaz, na tu cerveno, bielo, ciernu koncepciu mi nesahaj, sak ta je na tej moto najsamlepsia... Inak skvela moto pre Mikulasa. Len na com jazdia soby? |
Ďalšia Huska od BMW. Aspoň má kam montovať BMW tie čínske motory |
Papiboy: myslis tu firmu, co bola povodne zalozena na vyrobu suciastok na Hondu ? |
Hej, tú. Keďže sa neosvedčila, teraz robí pre BMW... |
Hodnotenie: Konecne motorka, ktora by ma fakt bavila. |
PAPI : MENTON |
Hodnotenie: noo, myslim ze je zamiesene na dalsi ukazkovy flop, podobne ako tie "nudy". |
Hodnotenie: zeze: ... lebo ludia su gyciari a prd vedia co je pekna motorka. daju si napr. orla na predny blatnik, hm. |
Papiboy: trepes! Problem bol v importe zlozenych moto, dalej Kymco uz nechcelo byt len montaznou fabrikou a Honda nevedela spravit 150ccm motor pre Taiwansky trh. Takze si ten motor spravili sami, neskor aj skutre, moto, ATV a po cca 20 rokoch je z nich piaty najvacsi vyrobca skutrov na svete. A Honda prestala do nich investovat az ked sa ich trh saturoval, cize par rokov dozadu. |
edelweiss: ale Husqvarna ma tradiciu ako "terenna motorka", a nie taketo cuda. navyse, motocyklova verejnost pozna roky-rokuce tieto tvary pod menom Beta Alp. Tato nova Huska nema tradiciu Husqvarny, v clanku pisu ze je to cestna motorka, vyzera pritom ako trial s 2 vyfukmi...toto nemoze dopadnut dobre. ako tahak na veltrhu mozno ok, ale seriova vyroba je ekonomickou samovrazdou. |
Zeze huska je jedna z najstarsich moto znaciek na svete, asi ako harley, robila cestne moto davno predtym |
nieje to povodny motor rotax bombarder 650?ten sa montuje hadam do všetkych jednobuchov už 20 rokov. |
Fokus: ano, teraz ho robia ako OEM v Azii a dali ho aj do noveho G650GS... |
my mame v robote jawu 650 a tá ho ma tiež,aj môj freewind ho mal atd atd.a toto teraz vyrábaju dalej v čine? |
jezuitska konšpiracia zasa ta čína |
Hodnotenie: Ani Freewind ani Jawa nemaju tento motor. Upravené 2 krát. Naposledy upravil JuriK (03.12.2011 11:57) |
dve ssviečočky ma aj naša firemna jawka |
fokus lenze Jawa 650 ma stary 2 svieckovy karburatorovy ROTAX motor z 90tich rokov. Inak ja som robil na Jawe 650 classic autoskolu |
Hodnotenie: Mne sa páčila aj staršia Derbi Mulhacén a táto Huska je tiež perfektná |
Staré Pegasá mali Rotaxy 650 so štvorventilovou hlavou, nové (po cca 2004 ?) už majú Minarelli 660 štvorventil, je to vlastne motor vyvinutý v spolupráci s Yamahou a vyrába ho Minarelli v Taliansku aj pre XT 660 a od neho odvodené verzie. Upravené 3 krát. Naposledy upravil papiboy (04.12.2011 11:39) |
marek750 podla mna Jawy problem s volnobezkou nebudu mat, lebo pouzivaju motor z BMW a nie Aprilie. Nikto nevedel vysvetlit preco Aprilie mali problem s volnobezkou v 90tich rokoch a BMW nie, ked pouzivali ten isty motor. Vysvetlenie je asi take, ze v BMW trochu ten ROTAX motor upravili. Tak ako si upravili hlavu (odobrali jeden ventil a pridali jednu sviecku) oproti Aprilii Pegaso, tak asi upravili aj tu volnobezku. |
Aprilia Pegaso 650 a BMW F650 sa vyrabali spolocne v talianskej fabrike Aprilia. Bola to kooperacia 3 znaciek. Obe znacky pouzivali rovnaky motor ROTAX, lenze Aprilia mala 5 ventilovu hlavu s jednou svieckou a BMW 4 ventilovu hlavu s 2 svieckami. BMW pouzivalo aj kvalitnejsiu volnobezku a lepsie loziska na klukovke a ine. |
Tý rakúsky robotníci musia byť veľmi drahí ,keď to musia posielať na montáž až na druhú stranu zemegule na Taiwan Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (04.12.2011 20:34) |
marek750: neviem co sa divis, kedze rakusky robotnik v priemysle resp. stavebnictve stoji svojeho zamestnavatela so vsetkymi nakladmi co k nemu patria, pokial ho zamestnava podla ic "socialistickych" kolektivnych zmluv kde ti zakon garantuje 13. a 14. plat (Urlaubsgeld + Weinachtsgeld), ktory sa len minimalne zdanuje ca 34,60 az 35,50 € /hodinu za jedneho pracovnika!! |
Hodnotenie: Konecne nahrada za nedostupny XChallenge! |