Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (12 hodnotení)
Diskusia k článku: Vylepšený sport tourer - BMW F 800 GT 2013
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: No musim povedat ze s tymi kapotami sa to podarilo na 1 a este aj v 35kW verzii fakt velmi pekna moto |
Hodnotenie: vyzera velmi dobre,a hlavne nie vypasene jak prasa.takyto cestacik tu chybal. |
Hodnotenie: Takyto cestacik je tu uz 6 rokov a aj po 6 rokoch ho iba "mierne vylepsili". |
Hodnotenie: Pekne, len ci to bude aj pre ludi vyssieho vzrastu. |
Podľa mňa mali dať smerovky do späťáku a výfuk vodorovne s trojuholníkovým prierezom. Mohli by potom umiestniť oveľa nižšie kufre, alebo mohli byť tie kufre "hlbšie". |
Pekna je,ale na môj vkus mohli dat trochu väcsiu nadrz.Aj,ked spotreba bude mala,ale aj tak mi pride 15 litrov malo. |
No k tej nadrzi urcite by sa zisla nejaka vacsia mozno aj 20 l ale tak tusim tam je dojazd nejakych 300km +- takze aj to je docela v pohode |
Pri spotrebe 4,3L to ma realny dojazd cca 350km. |
Hodnotenie: JuriK: mas pravdu, ze od roku 2006 to je len velmi male zlepsenie. Na druhu stranu si myslim, ze aj v porovnani s dnesnou konkurenciou je stale "iny level". Minimalne ESA a a remen su pre skutocnu turistiku velmi fajn. Skoda, ze tam nedali motor z Nudy... |
Hodnotenie: Menton my sa vždy zhodneme. Tiež som si myslel že po tak dlhom čase bez zmeny to bude iné kafe, presne ako ty som čakal že tam bude ten motor z Nudy 900, cca 100 koníkov a 100 Nm by bolo fakt super na túto motorku. |
Hodnotenie: mne sa celkovo moc paci |
Pozri obrázok |
Hodnotenie: Nadherna motorka a pre mna jasna jednicka. Namiesto retaze bezudrzbovy remen, solidny vykon, slusna spotreba... |
fullgas1 na zaklade mojich skusenosti, kedze mam takmer rovnaku motorku Ti mozem povedat, ze bez centralneho stojana si skoncil a je jedno ci to ma retaz alebo remen. |
ahojte. Vie už niekto niečo o cene tohoto modelu? Nenašiel som nič zatiaľ. |
No ja si myslim ze na slovensko dorazi az neskorej pozrel by som www.bmw-motorrad.de/de/de/index.html |
hmm... je to nástupca F 800 ST, vylepšená o nejakú elektroniku a iné veci uvedené v článku takže bude zrejme drahšia ako predávaná ST-čka www.fmoto.sk/cennik-motocyklov cena okolo 12.000€ podľa zvolenej výbavy... |
sám som zvedavý, aká bude nakoniec cena a hlavne ako sa natom vozí. Osedlával som už nejakú dobu GTR 1400, tak budem mať s čím porovnať, hlavne čo sa turistiky týka. |
cena z Nemecka od 10.300€ www.motorradonline.de/branche/bmw-preise-2013-bmw-f-800....... Upravené 1 krát. Naposledy upravil devill63 (17.12.2012 21:46) |
Hodnotenie: JuriK Pekna foto F800 RT. To je fotomontaz ci realita ? Mna by zaujimalo, preco nie je vyuzity priestor imitacie nadrze ako tomu bolo v F 650 CS Scarver. Ked uz je nadrz v zadnej casti, vpredu mohol byt vstavany kufor v mieste nadrze... |
SUPIsherlock ver tomu, ze to nie je ziadna imitacia nadrze (teda ze tam nic nie je a je to prazdne a len kvoli dizajnu tak spravene) ale vsetok priestor je maximalne vyuzity. |
JuriK Tak to potom beriem. Ja som mal totiz chvilu F650CS a ta mala aj miesto na tankvak aj poistky. Bateria bola tak medzi tou "nadrzou" a sedadlom a bola tam aj mala poistkova skrinka. Velmi mi Scarver vyhovoval. Divim sa, ze F800GS nie je aj s remenom (na vyber). Na turistiku je lepsi posed na GSe nez na Sku. Aspon môj nazor... No ta F800RT vyzera ozaj dobre. 1200RT je uz moc tazka. Velmi nemotorna motorka na manipulaciu namieste. Zaparkovat, trochu cuvnut ci otocit sa namieste je dost narocne. 800RT by to vyriesila |
Hodnotenie: Som strašne zvedavý, mám dohodnutú jazdu. |