Triumph Trophy SE 1200 - asfaltový cestovateľ po anglicky - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTriumph Trophy SE 1200 - asfaltový cestovateľ po anglicky - Diskusné fórum

Hodnotenie: (8 hodnotení)

Diskusia k článku: Triumph Trophy SE 1200 - asfaltový cestovateľ po anglicky

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
28.08.2014 10:25

Triumph Trophy SE 1200 - asfaltový cestovateľ po anglicky

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

Uz pri uvedeni modelu bolo zakaznikom hned jasne, ze anglicania len tupo opisovali od RT. V ramci pokroku sa vo facelifte dokazali teraz "odlisit" len velkymi prednymi svetlami, ktore podla mna posobia ako samodomogarazovy tunning z dakeho nakladaku. Jedine rozdiely su fakt len ten motor tahajuci do vyssich otacok (ale so slabsim krutiacim momentom), plus 30kg nadvaha, plus cca liter vyssia spotreba. Len uprimne, su to pre ozajstneho turistu tie lepsie parametre ako ma original? ;-)
Je to smutne, lebo napriklad taky Scrambler ide svojou cestou, cize Triumph ma urcite na viac...
Ale paci sa mi tato modra farba [dobre]


28.08.2014 20:15

Re: Triumph Trophy SE 1200 - asfaltový cestovateľ po anglicky

pito1145
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

je síce nápadne podobný RT čku...
ale treba sa na to pozrieť i z tej strany, že nie každému vyhovuje BMW, boxer a pod. veci špecifické pre tento koncept.
Za mňa mašinka pekná [dobre] ..len ktovie či sa s mojou výškou do nej vmestím, ako je to u RT :-~

Nepáči sa mi avšak použitie tlačidla výstražných svetiel v strede palubovky. Ja osobne to často používam, napr. ako poďakovanie, či výstražná funkcia. To by malo byť na riadidlách, nie aby jazdec sa načahoval niekam do stredu palubovky [zle]



Sergej
sergejdesign.blogspot.sk/


29.08.2014 3:39

Re: Triumph Trophy SE 1200 - asfaltový cestovateľ po anglicky

BoxerKardan
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Cau "bratia a sestry v zbrani",

Dovolte mi sa podelit svojimi skusenostiami, ktore som ziskal z trojmesacneho jazdenia a 12 tis km. Tiez chcem autorom clanku podakovat za objektivne hodnotenie, ktore mozem len povrdit.
Trophy je naozaj zaujimava masina. Je to ako s dobrou frajerkou, nemusi byt najkrajsia, aby si na nej mohol stale nieco objavovat. Si s nou rad a citis sa v jej spolocnosti prijemne. Spolu objavujete svet....ake bla bla romantike, fuj :-) Svedci o tom aj mojich 12tis km za +tri mesiace a to popri tom este jazdim autom, lietam po svete a 2 tyzdne sedela u v tuningovej firme, kde som cakal na upravy a doplnky.
-----
Vyberal som medzi novym vodnikom BMW R1,200 LC RT a Triumph-om Trophy. Vyber prebiehal asi 2 mesiace a spravil som dokopy circa 7 jazd, y toho 3 na BMW a 4 na Triumph-e. Zaujimave bolo to, ze hoci mi rozum vravel BMW, nakoniec som velkym zastancom znacky a moja prva velka masina bola BMW R1,100 RS, tak aj napriek tomu vyhral Triumph. Zdal sa mi pohodlnejsi, mal viac charizmy a spravanie celej motorky sa mi zdalo viac transparentne. S odstupom casu mozem len dakovat tomu, ze som pocuval svoj instinkt, pretoze je to naozaj skvely stroj a hlavne si ho mozem uzivat, co by som nemohol s novym BMW, ktore bolo stiahnute do odvolania z prevadzky z pre moznu poruchu elektonickeho tlmenia, co moze sposobit nehodu. Asi by ma jxblo, kebyze za stroj vysolim cez EUR 20tis a nemozem jazdit.
Ked som priamo porovnaval obidva stroje a to tak, ze som jazdil na oboch hned po sebe v rozmedzi 1h konstatujem, ze su oba skvele. BMW mi vsak pripadalo az privelmi sterilne a nudne. Design az privelmi kozmicky. Rozhodol vztah a spokojnost s mojim Triumph dealerom a jeho ustretovost a tiez mega servisne intervaly, myslim ze 15tis km. Zaujimave je, ze ked som Trophy videl prvy raz, tak som si povedal, ze to je co za transformera, ze fuuj...no a teraz ho mam v garazi, kua kua. - Zivot.
-----
Triumph mam od nova. Po zajazdeni po circa 5tis km som si ho trosku doupravoval. Vymenil som v uz zaklade dobre Pirelli Angel za este lepsie, hlavne na mokre Michelin Pilot Road 4GT, velka spokojnost. V tuningovej firme, s ktorou spolupracujem uz dlhsie mi upravili management motora (Power commander), sportovy vzduchovy filter a vyfukovu sustavu Remus. Parametre stupli na circa +150 koni a okolo 135Nm. Na zadnom kolese z toho +130 konikov a okolo 120Nm. Velmi to potesi v celom spektre otacok a dodava sviznost pri predbiehani, ma to absolutne plochy krutat. etreba vytacat. Pracovne otacky 3 az 6tis. Vacsinou to ale drzim na 5tis a na 140km/h. Spotrebe je v tedy okolo 5,9L - parada.
Dalsie doplnky prisli evolucne, napr. padacie ramy, lebo po jednom incidente s opitym chodcom som musel na krzovatke pri zatacani krizovo brzdit a po zastaveni som to neustal a polozil. Teda, mozno by som to ustal, ale som si nechcel natiahnut chrbat. Au au, plus 300kg celkom boli. Esteze som mal moto cizmy, inak by som zrejme skoncil so sadrou na nohe. Mam dalej namontovanu a integrovanu navigaciu cez repraky alebo blue tooth do prilby. Prepojenie radia, iPhonu, tempomat a pod nespominam. Mam plnu batozinovu sadu, vratane top case, cestovny vak na zadne sedadlo, kapsicku na riadidlach a tank vak, obe od Touratechu. Moto ma 4 el. zasuvky na dobijanie cohokolvek, aj vyhrievaneho pradla, vyhrievanie sedadla a riadidiel.Velmi som to ocenil pocas presunu pre letnych 10st.a v dazdi. Tento august je fakt na figu. Farba je biela perlet, dealer mi to nastriekal ako dobremu zakaznikovi u specialistov z 8Ball. Standardna je strieborna a tmavo modra pre roky 2012 a z 2014.
-----
Jazdim hlavne do prace a sem tam vyletit do okolia (+-300-500km). Tento rok sa mi konecne podarila aj cesta po Europe. Sporteba pri jazdeni "skoro podla prepdisov" je okolo 6L. Pri 4,400km ture po Europe som mal priemerku 6.1L a to ze som nechodil 90km/h. Meral som 2 x 2tis km useky pri priemernej rychlosti 102 km/h bola 6.1L a 109 km/h 6.6L. Tieto priemerky znamenaju, pre tych menej skusenych, velmi rychle presuny po dialniciach v noci 140-150km/h a cez den 160-170km/h. Som spokojny s tym kolko tato krava zerie. Tankujem 98 oktanov a viac. Maximalna priemerna spotreba bola 7,7L, ale to som jxbal na dialnici plny kotol +200km/h. Dojazd od 300 (mesto) do 450 km(kombinacia meste-dialnica, alebo rychle presuny), pokial by som jazdil ako nemecky dochodca, tak aj 50km...ale to sa na takejto masine neda.
Je velmi pohodlna, moje rekordy su 1,800km za 18h cistej jazdy. Aj s prestavkou na prespatie to bolo 1,5 dna. Netlacil som na pilu, mal som cas. Max vzdialenost na jeden presun mam zatial 1,300km s prestavkami len na tankovanie, WC, pitim, stravovanim a bez spanku. Aj toto vypoveda o moznostiach a pohodli tejto motorky.
Minusy su velka vaha (co je plusom pri rychlych dialnicnych presunoch, lepsia stabilita), potom male nedostaty v ergonomii niektorych tlacidiel. Tempomat by napr. mohol byt o dva centimetre viac v pravo a ovladanie radia a tempomatu by mohlo byt v noci podsvietenie a celny stit by mohol mat stierac, lebo je taky velky. Tiez mi na motorke chyba kavovar a mikrovlnka. Da sa s tym ale zit :-) .
-----
Pri jazdeni okolo komina davam dolu bocne kufre, nechavam si len top case. Na veternom stite mam deflektor, eliminuje hucanie prudiaceho vzduchu. Ochrana pred vetrom a nepriadnami pocasia - super. Manevrovanie na mieste - na hoxno. Ale ked sa to pohne, tak sa vaha strati. Uz som ju ale asi tri krat polozil pri roznych manevroch v garazi. Nastastie, bez nasledkov, az na jedej skrabanec. Mesto zvlada OK, ale ako sa aj v clanku pise, nie je to skuter.
Motorku vrele odporucam. Je dokonala v tom, ze nie je uplne dokonala.
Prikladam link na foto.

www.motorkari.cz/motorka/?mid=92370&act=fotogalerie...




29.08.2014 12:35

Re: Triumph Trophy SE 1200 - asfaltový cestovateľ po anglicky

MajoKE
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Clanok hodnotim pozitivne, vzhladom na skromne moznosti autorovi nevycitam chybajuce hodnoty zrychlenia, brzdenia atd.

Dizajn je v pohode. Paci sa mi, ze tam davaju silny alternator na kopu spotrebicov. Dlhokansky serv. je tiez OK. Vyhrady mam k umiestneniu spatakov a velkej hmotnosti aj, ked 300kg je v tejto triede normal. Osobne som sa dva roky a 20.000km trapil s 300kg motorkou a nikdy viac.

Tuto moto som si len staticky vyskusal na vystave.

Vec, ktoru by som si vyslovene nezelal je radio a tie sracicky okolo.
Vec, ktoru by som si vyslovene zelal je automat.


04.09.2014 0:42

Re: Triumph Trophy SE 1200 - asfaltový cestovateľ po anglicky

Palika
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

Pre môj vkus prehnaná výbava na týchto súčasných turistických strojoch a o cene ani nehovorým...
Vie niekto,prečo v USA ten istý modelHonda Goldwing 18000,ktorý tu stojí 31690 Eur, tam je za 26880? dokonca v akciovej ponuke za 24720 dolárov?
www.westernhonda.com/new_vehicle_detail.asp...
Keď Dolar počítam k Euru s 1,35, tak to je 18311Eur! Kvázi,mi v EU sme taký blbý, že nám dokážu to isté predať o 13300Eur drahšie?
BMW 1200 RT , základná cena tu 17050Eur, v USA 17650dolárov, tj 13074Eur.
Má niekto nápad, prečo?


04.09.2014 18:35

Re: Triumph Trophy SE 1200 - asfaltový cestovateľ po anglicky

BoxerKardan
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

Ceny v Amerike su udavane vzdy bez DPH, proteze kazdy stat ma inu DPH, ktoru tam volaju sales tax. dva alebo tri staty ju vobec nemaju a nahradzaju ju inymi federalnymi danami. Cize ku cene si vzdy musis pripocitat DPH. Taktiez, zdanenie aut a motocyklov v USA je ine a priatelskejsie ako v EU. Preto tie rozdiely.


04.09.2014 22:05

Re: Triumph Trophy SE 1200 - asfaltový cestovateľ po anglicky

Palika
 Turista 


Z druhej strany je na vine zákazník, za toľko predávajú, za koľko sme ochotný kúpiť.


11.09.2014 14:04

Re: Triumph Trophy SE 1200 - asfaltový cestovateľ po anglicky

erer22
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

mam rad taketo obsiahle clanky,ako aj reakcie typu boxerkardan :-).obcas jazdim bratovu fjr-u(moto je super turista,akurat mi pripada taka sterilna....),takze ma celkom zaujima tato trieda moto.k tej konkurencii,nie som si isty,ci moto guzzi nema tiez podobny stroj v ponuke....kazdopadne tuto moto berem ako velke plus,dizajn je v pohode,drzim im palce.... [dobre]


05.03.2016 10:54

Re: Triumph Trophy SE 1200 - asfaltový cestovateľ po anglicky

Hodnotenie: Dobré

len si chcem upresnit...

- da sa na tom dako doriesit bluetooth konektivita s prilbou, navigackou a podobne?
- tie kufre maju centralne zamykanie? z clanku som pochopil, ze odkladacia schranka ano...ci?


05.03.2016 11:51

Re: Triumph Trophy SE 1200 - asfaltový cestovateľ po anglicky

kecky
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekný článok [dobre] Vcelku pekná mašinka, ale prečo by som kupoval napodobeninu starého RT???

Ale PALIKA: Kurz USD: 1,35 ??? To s kým bankuješ, alebo kedy si naposledy kupoval doláre ??? :-O :-O :-O :-D :-D :-D

BoxerKardan: V Anglicku boli stiahnuté BMW r1200rt lc? Lebo tu mi to nejak nikto neoznámil, že by som na ňom nemal jazdiť ? :-O A jazdím veselo >:-)

Dôvod úpravy: graf. úprava >:-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil kecky (05.03.2016 11:53)


05.03.2016 12:17

Re: Triumph Trophy SE 1200 - asfaltový cestovateľ po anglicky

brazel
 Kávičkár 

Ikona

kecky , www.kurzy-online.sk/historia-kurzov-mien... a to je stred , prosím pekne .
Teraz si pozri dátum príspevku od Palika ... ešte stále vypliešťaš prekvapené oči a chechtáš sa ?


05.03.2016 12:34

Re: Triumph Trophy SE 1200 - asfaltový cestovateľ po anglicky

kecky
 Kávičkár 

Ikona

Brazel: :-O Vidíš, dátum je poriadna k...a :-D :-D :-D Díky už to chápem [dobre]

Ja sa viem zasmiať aj na sebe a možno, že som aj iným urobil :-D sobotu.


05.03.2016 13:11

Re: Triumph Trophy SE 1200 - asfaltový cestovateľ po anglicky

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Ja len tak , že keď sa robí zábava na cudzí účet a ten o tom ani netuší .
Veď keby Palika pred jedenapol rokom vedel , kam sa posunie kurz , tak by sa podľa toho možno aj zariadil .


22.05.2020 15:55

Re: Triumph Trophy SE 1200 - asfaltový cestovateľ po anglicky

U sa to nevyraba?



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.