Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: Ducati prichádza s novým motorom Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing)
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Iba ako nezaujatý pozorovateľ zaujatý technikou - neuveriteľné dielo. Maximálny minimalizmus. Dôraz na detail. |
Hodnotenie: Stačí otvoriť kapotu bežného auta a nič oku lahodiace a pekné tam človek nenájde... Radšej to schovajú pod plastový kryt s nalievacím otvorom OIL. |
Hodnotenie: Awia: to oplastovanie motora v aute ma svoj vyznam, menej kutilov sa pokusa v domacich podmienkach ublizovat motoru snahou o jeho opravu, ci udrzbu... myslim, ze z tohoto pohladu by takato ochrana pomohla aj mnohym motorkam... rubrika Moto poradna je toho jasnym dokazom... |
Menton nesranduj? Myslíš že kutila zastaví kus plastu??? |
Awia: bez srandy... to je psychologicky efekt... ked neboli motory oplastovane, ludia hned vsetko chceli ohmatat, vyskusat.... potom bolo kopec zraneni, napriklad odseknutych prstov v remeniciach, popalenin na turbe, ci vyfukovom zvode a podobne... aj ked treba priznat, ze plastovy kryt ma aj vplyv na znizenie hlucnosti, tepelny manazment a ochranu pred necistotami.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (22.10.2014 12:03) |
Ako sa odborne nazýva človek, ktorého vzrušujú motorky? Motorkofil? |
Hodnotenie: prestavovače=problém |
aj v ducati otvorili konecne hocijaky vw motor so stelovanim vacky a pouzili to, Neuveritelne.. |
teplá voda od ducati. |
Este keby Ducati zrusilo ten trapny dvojrocny interval vymeny rozvodoveho remena. Uplne zbytocne a zvysujuce naklady na servis. Pri desmo rozvodoch je ten remen ovela menej namahany ako pri bezne pouzivanych rozvodoch a u automobilov sa menia bud az po niekolkych rokoch pripadne po 100-120-150 tis. km. |