Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (15 hodnotení)
Diskusia k článku: Rodný list. Dieťa: Honda NC 750X DCT
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Napisane je to na 1* |
Hodnotenie: super napisane. naozaj dobry popis. takze velky skuter si dal bokom? |
Hodnotenie: dakujem |
Hodnotenie: Perfektne napísané .... ten Harley môže byť ale zábavný, aj ked je akože slabsí či ? |
Hodnotenie: vyborne napisane. ziadne nasilu vtipne frazy. vela faktov, vela osobnych skusenosti. tu motorku by som si nikdy nekupil, ale aj tak ma test zaujal. pre toho kto rozmysla nad kupou tejto masiny je to urcite text na nezaplatenie. |
Hodnotenie: Tiež sa mi článok veľmi páči. Skúsenosti majiteľa z každodennej prevádzky sú na nezaplatenie. Palec hore |
Ak ta narazka s mokrou travou smerovala na "test" Top Gear, tak to bola X6... |
Ahojte, ďakujem, mal som voľnejšie koncom roka, tak som na popud známych napísal taký osvetový článok o DCT. Nemá veľkú hodnotu, ...napr. ako 2x testík po 50.000 km, FZ6 na 56.000 km bez jedinej poruchy! |
Hodnotenie: Majo, super článok, ako vždy. Veľa informácii od užívateľa, ktoré pomôžu určite veľa ľuďom, ktorí sa rozhodujú či si NC 750X DCT kúpiť alebo nie. |
Majo, krosíka nie ( jedine quad, ten je automat ). jazdil som DCT na crosstoureri, no poviem, že ma to moc nenadchlo |
Hodnotenie: Skvely clanok a zaujimave nabudenie. Prave kvôli veciam ako statie v kopci s 300kg masinou, spolujazdcom a podobne. |
Test na 50.000km NC700: |
Hodnotenie: Co prosim ta nosis za nohavice? Nevadi ti kam kapotaz na Xku smeruje na jazdca prud vzduchu? Pretoze to je jeden z dovodov preco nie Xko. V rifliach je to dost neprijemne. Dalsi dovod je hmotnost. Sko aj ked je na tom s ochranou jazdca podstatne lepsie, zase nie kvoli tomu lebo ma podvozok tvrdy ako vyliaty betonom. Uz len na skutri viac nadskakujem. A samozrejme hmotnost. A Dcko zase preto lebo ma skutrovu kapotaz, hmotnost a spaja najhorsie vlastnosti motorky a skutra. Inak by to vdaka DCT a mozno aj trochu vdaka motoru bola pre mna velmi zaujimava moto. Posledna chybicka, je nevhodna ergonomia pre moju postavu. 179cm so to velmi dobre neovlada. A to si myslim ze mam dost dlhe ruky. Volakedy Xko bola v uzsom vybere, ale uz nie je. Ani terajsia ponuka NC strojov. Aj ked to DCT ma stale mata. Omnoho lepsie nez variator. |
Nohavice, bunda mesto: |
Hodnotenie: MajoKE ty jsi takový rozumbrada, ale má nás Pán Bůh všelijaké Každopádně článek perfektní, vyčerpávající - 110 bodů. |
MajoKE - hmm, tak to teda napisem uplne neobalene a neslusne. Nefuka ti na Xku na gule? Najma v rifliach ? Pretoze ta divna kapotaz smeruje celkom slusny prud vzduchu na slabiny a spomenute partie. To je prve co ma zarazilo a nastvalo. Na Sku je to absolutne bez problemov, dokonca na kolena fuka na Sku menej ako na Xku. Smerovanie vzduchu sa DCT netyka. Ale cierneho nelakovaneho plastu s dierou hned pod-za "nadrzou", proste pod kolenom. Ale mozno pri tvojich 3.5metroch vysky upchavas dieru v kapotazi, ktorou to podla mna prudi, kolenom. Mozno v horucom lete je to fajn, ale pri 15stC to prijemne nie je. Sko tuto dieru v kapotazi nema a nic neprijemne tam na mna nefukalo. Dokonca aerodynamika kabelky ("nadrze") az neuveritelne odklanala prud vzduchu od kolien. Porovnaval som to zamerne jazdou na S a nasledne Xku hned za sebou. |
r.gs - na NT si spomeniem pomerne casto....rozhodne vzdy, ked cistim a mazem retaz. NT Deauville je nedoceny motocykel. Integra - tam mi vadil ten hrbol kvoli spojke, ale hlavny dovod bol RETAZ a vyssia cena oproti NC a to som bol uz na dosah vypredajovych skutrov BMW C650. |
Možno prídeme o kufor. |
Hodnotenie: Hlavny clanok vyborny. |
Nazdar, motorka mi už nehovorí pane. Na 28.500 km žiadny problém, žiadna porucha, žiadne zaváhanie. |
Hodnotenie: MajoKE: s tou vydrzou retaze som prekvapeny, ani vykon motora nie je nijako velky |
Ano, je slabsia na blbnutie...ale napr. za V Stromom stiha, vyskusane... Ked skonci 3jka je po zabave. Hodilo by sa tam srdce z MT 07. Pozor za tie peniaze ma velky razvor a velki chlapi sa tam poskladaju. A tazisko je ozaj nizko, ved nadrz je pod ritou a motor lezi. |