Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (12 hodnotení)
Diskusia k článku: KTM 1290 SuperAdventure 2015 - S(A)nehuľka na steroidoch
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Ha. A je to v prdeli. Zase som zmenil názor na moju budúcu motorku. Ešte by som si ju chcel osobne vyskúšať a potvrdiť si, že je tá pravá (alebo ľavá). Upravené 1 krát. Naposledy upravil satanokky (19.08.2015 14:46) |
Hodnotenie: Ano, podobne nadsenie, ako autor testu som mal aj ja, ked som prvy krat jazdil s plne nalozenym, velkym, cestnym endurom. Preto chapem to nadsenie a radost z noveho zazitku a test sa mi paci... |
Hodnotenie: menton: ja len k tomu vykonu a na co je to dobre....? |
Hodnotenie: Tak nevím, ale z mojej minimálnej skúsenosti to vidím naopak. Ak máš veľký výkon, tak to neťaháš, využíváš (zradný) krúťak, ak malý, tak ho za uši ťahať musíš, bo nejde. |
v tom clanku kdesi na zaciatku mas asi chybicku "obutie Continental Road Attack 2", predpokladam, ze tam malo byt Trail Attack 2. Ale isty si na 100% nie som... Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (19.08.2015 18:42) |
Re: janoval: mas recht ... opravene, dik |
Hodnotenie: A nema ten "Stigman" jedny papiere navyše? |
Hodnotenie: Obzeram obzeram a najviac sa mi pozdava 1190ka ako moja buduca keby sa postastilo tak rkova ale hen to je uz na mna vela aj cenovo aj tych nezmyslov co ma v sebe uplne pre mna osobne k nicomu. Pri tak drahej motorke nad zopar vecami krutim hlavou ked si pozeram foto ako sa to do dorobilo tkzv. rozpoctovo co najlacnejsie. Ale to je poslednou dobou vidiet pri vsetkych motorkach nedotiahnute detaily, lacne plasty, trciace kable, nadobky na kvapalinu ako pre smolkov pritom technologicky je motorka skoro scifi. Ale nie su to veci ktore by si buduci majitel nemohol poriesit sam. Jedina moto u mna co moze skrizit cestu ku ktm je nova afrika. Ale to by sa mi musela najskor dostat do pazurov :D skor ako na konci roka popripade az na jar to asi nebude. Ako sa hovori vsetkeho vela skodi aj tej elektroniky... |
Hodnotenie: kvalitny clanok |
Hodnotenie: Kto daruje KTM 1290SA 2015 do dobrych ruk? |
Re: satanokky: snazil som sa to zistit ... zistil som iba max. load co sa batoziny tyka, aj to iba z nosnosti kufrov, bocne 10kg zadny 15kg, kazdopadne .. ja mam jemne cez 100, frajerka tych 60 a veci mohli max 15kg, plus oblecko ... a skromne si myslim, ze skor sa nezmenstis ako to pretazis. |
Hodnotenie: Dobré čítanie , článok objektívny a hodnotný. Vďaka. Len už trošku ľutujem, že som si na SA trošku nepočkal. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dustof (20.08.2015 13:02) |
Re: datadive: presne o tom vravím - v tejto kategórii dôležitý údaj a nedopátraš sa ho ani keby si chcel. Pri BMW R120GS Adventure je uvedená max. nosnosť 220kg pri sériovej mašine tak asi niekde okolo tohto čísla sa to bude hýbať aj u tejto KTM-ky. Inak musím kuknúť do veľkého techničáku ku Jawe, lebo sa mi marí, že tam je podobná nosnosť napísaná Upravené 1 krát. Naposledy upravil satanokky (20.08.2015 13:48) |
Janoval : na transalpe si zistil že čím je motorka výkonnejšia tak tým je zábavnejšia |
alexa: zalezi o akom jazdeni sa bavime... vymenil som transalpa (21"/17")na ktorom som do terenu nejazil, lebo som si ho setril na cestovanie za KTM 1190 (19"/17") a poviem ti, ze ano tak KTM je naozaj zabavnejsia motorka na asfalte a este vzdy dostatocne pohodlna na cestovanie (400-500km za den). Zvlada aj bezne polne a rozbite cesty... |
janoval: úprimne, chýba ti výkon ? cítiš potrebu vymeniť za 1290 ? |
Hodnotenie: Kvalitný článok |
Alexa: asi sa nechapeme. Chybal mi na transalpe (50hp) vymenil som za ktm (150hp). Vykon mi uz nechyba. Za 1290 by som nemenil, lebo na nu nemam... |
Re: satanokky: prepáč 440 kg má 1190 adventure a 1290 super adventure má nosnosť celkovú 460 kg. |
Hodnotenie: pekny test |
Zvolavacka ... www.visordown.com/motorcycle-news--general-news... |
Hodnotenie: Diky za info |