Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (10 hodnotení)
Diskusia k článku: Testovacia jazda Harley-Davidson Iron 883, 2016
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: No pekne, aj do roboty si sa isiel pochvalit Len na tomto frajerku neodvezies, teda nevytrasies |
Hodnotenie: TOTO stoji 11500e? Ved onahdy bol "Iron" v reklame za nejakých 8600, sice vtedy bez ABS, ale neviem si predstavit, ze za 2r to slo na 11500. |
Hodnotenie: Pri tej testovacej jazde si platil niečo? nejakú zálohu? Alebo len si si rezervoval jazdu a zaplatil si len za benzín...? |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil slobo (15.10.2015 20:39) |
Hodnotenie: Pekný laický pohľad. |
Nedalo mi , aby som sa neozval . Blbe ! Nemáš ani šajnu , o čom by si chcel podať raport , chceš sa len pochváliť , že si sa na tom mohol previezť . Hodnotenie opisu - podpriemerné . |
Hodnotenie: pred mojou testovackou som cital clanok (link od imoto) podobny tomu z motohouse (nejazdil som xl, ale klasiku). tej druhej casti ohladom suroveho pocitu, kusu zeleza a zvlastnej vynimocnosti a odlisnosti absolutne rozumiem. tej prvej casti tykajucej sa katastrofickych jazdnych vlastnosti uz ale nie. je pravda, ze som ku ironu pod vplyvom clanku pristupoval so znacnym despektom a preto boli moje ocakavania dost male. o to vacsie bolo moje prekvapenie. zdaleka to totiz nebola nejaka katastrofa. bratislavske vytlky mi pobral zadok s graciou, do zatacky to nebolo vobec treba vyrazne nutit a v malych rychlostiach bola ovladatelnost k posraniu lahucka. uzke riaditka mi na zaciatku tiez prisli zvlastne, ale nemal som s tym ziadny problem. ono to celkovo fakt davalo zvlastny zmysel. chlapci americky nemaju urcite v hlave nasrane tak, ako si aj tu poniektori myslia. samozrejme toto je ina kategoria jazdenia. po presedlani spat na moju z800 som sa vratil do inej galaxie. ale to neznamena, ze ta predchadzajuca bola horsia. bola len ina. urcite ju chcem zasa raz niekedy navstivit. Upravené 2 krát. Naposledy upravil meloking (15.10.2015 23:14) |
Hodnotenie: meloking: Pekne si to vyjadril Upravené 1 krát. Naposledy upravil Krakatau (16.10.2015 7:09) |
Je to zbytočne predražený základ motorky.Aby trochu vyzerala treba do nej vložť cca 2-2,5 tisíc eur...to už je pomaly cena novej 1800r a to už je motorka pre chlapov nie vozítko pre ženy ako ten 883 skúter od HD...Ak by bola cena HD IRON883 nastavená na cca 6 -7 t eur tak by bol predajný motocykel.Zaujímavé že v kanade ho kúpite za 10 500 kanadských dolárov...cca 7000eur... |
Hodnotenie: Pre mna je (rada) sportster jednoznacne najkrajsi harley. A vlastne aj jediny ktory sa mi paci. |
40 percent z ceny je meno HD.O pár rokov bude táto ,,novinka'' predávaná v inej farbe napriklad military bude mať ako novinku už aj imobilizer...HD zaspal dobu má len dobrý marketing,keby amici v 80 rokoch nezačali kupovať modernejšie bezporuchovejšie a lacnejšie japonské cruisery tak by bol na HD úplne na predvojnovej úrovni,motoricky ešte stále je... |
imobilizer ma aj toto, dokonca aj alarm dokonca aj bezklucovy kluc. Aaaa dokonca aj smerovky sa vedia same vypnut po nakloneni a naslednom narovnani motorky - toto by som prijal na vsetkych motorkach, vsak dnes uz kazda nova motorka ma koli niecomu naklonovy senzor. Toto nevie ani moja supermoderna elektronikou prepchata edvencur KTM-ka. Za priplatok tusim vedia vypnut smerovky po nejakom case hlavne, ze brzdit vie v zakrute Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (16.10.2015 11:03) |
Cena noveho IRON 883 s ABS pre slovensky trh je 9762 € s Dph neviem kde nabral 11500 € |
Re: 8814: je vidno, že nevieš, o čom je reč. HD je V-twin a aj bude, ak nie, nebude to HD. HD motor má svoje vlastnosti a charakteristiky, válce pália hneď za sebou, čo spôsobuje charakteristické vibrácie a rytmus. U novších modelov je už motor na závese, takže je to nádherne vidieť, ako sa trasie po naštartovaní. |
|
Re: Plazivec:Viem o čom je reč, kedysi som bol ,,šťastným"majiteľom HD mal som Haritage Softail...Nemám problém z HD len ako píšeš je to základ kde si kupuješ doplnky a ten základ je trochu predražený.Doba sa mení u nás nie sú prázdne široké a rovné cesty ako boli v USA počas najväčšej slávy HD.Cena 11500eur bola v roku 2014 vtedy nového IRONA kúpil kamarát žene na 50ku...Trebalo naň dokúpiť už len normálne výfuky zadný nosič vymeniť zadné tlmiče lebo šli na doraz už tam má 1200 kový kit a je na sume cca 17 500eur...Darmo HD má dobrý marketing a ohľadom doplnkov...pozri si doplnky na Goldwing. |
NRe: 8814: Nechcem sa s tebou hádať, ale nie. Nechápeš. Pravdu máš v tom, že základ je predražený, to je fakt. Ale nejde tu o doplnky, ide o stavebné časti, napríklad na sportsra kúpiš hardtail rám už za 800 koláčov, teda samo, holý zvarenec, ale kúpiš. Kúp to na goldwinga. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Plazivec (16.10.2015 16:47) |
Hodnotenie: Napisane fajn, nie ako kto sa musi klanat tomu, kto mu to zapozical. |
Hardtail ram na Goldwinga musi byt naozaj neskutocne drahy Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (17.10.2015 2:24) |
Re: Plazivec: načo celý rám,kúpiš len zadnú časť napr.od Davida Birda za 346,95 dolárov a jedeš...k ortopédovi Upravené 1 krát. Naposledy upravil 8814 (20.10.2015 9:00) |
Hodnotenie: Mne sa páči fakticky sa mi vždy páčil pre svoju až primitívnu jednoduchosť . Tie kolesá a sedlo sú krásne |
Hodnotenie: Nie som ziaden velky motorkar s radovo desiatkami tis. odjazdenych km cize nebudem vediet presne podat to cim sa ta motorka odlisuje od inych. Siel som do jazdy bez akehokolvek ocakavania. Povodne som chcel skusit verziu Street 750, vzhlad sa mi paci, ale nemali to tak mi bol ponuknuty Iron. Na zaciatok musim napisat, ze pristup k zakaznikovi na jednotku a podobne na tom je aj predajca Kawasaki kde som servisoval svoju prvu motorku. |