Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (3 hodnotení)
Diskusia k článku: Praëm SP3 - zaujímavá reinkarnácia Hondy VTR
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
O tom som uz niekde cital davnejsie, zaujimalo by ma ako dlho mu trvalo lepit tie drociky na kapotaz. To musela by megababracka.... |
Hodnotenie: ako pamätnik by som si dovolil opravit tvrdenie, ze "SP1 bola bomba". VTR1000 bol zaujimavy pokus Hondy prizivit sa na uspechu Ducati, a SP1 bola motorka, ktora akoze sluzila ako zaklad pre preteky SBK. jej "civilna verzia", teda SP, mala konkurovat rade Ducati 996-998, zial priblizovala sa jej iba sialene premrstenou cenou. SP1 jednoducho bola dost tazka, a hlavne nikdy "nemala kone", a zákazníci radsej kupovali silnejsie XX na sportovu turistiku, a na pripadne sportove vyzitie Fireblade. preto siel "projekt" VTR/SP do zabudnutia. nastastie, zostal robustny motor, ktori zil este roky v endurach Varadero. |
moja predstava o VTR 2.0 , ak základ bol 1.0 , by bola dosť odlišná. |
osobne neuznávam motorky, ktoré sa nedajú vytiahnut von. lepší chrúst a tie drôtiky sú porkivené. a ako chce z pomedzi nich vyberat mušky? predné svetlo |
Hodnotenie: No je to taká dizajnová chuťovka, tiež by som si predstavil VTRu inak... Je to skôr výkladná skriňa top komponentov a nápadov ako reálne použiteľný bike. |
Hodinky za 5 litrov na moto? Hmmmm, idem do garaze, natiahnem, pojazdim a o tyzden natahujem zas. Ale ved pohoda, toto je cisto dizajnovka, co sa asi ani na cestu nedostane. Mne sa ta drotikova kapotaz paci, do velkej obyvacky ako soliter fajn. A upraces vysavacom... |
Sériový bike je nuda, ale aká krásna. Až pri týchto pokusoch (obdivujem) si možno uvedomíme, aké sú sériovky esteticky vyvážené. A aké ťažké je vyrobiť dobrú prerábku. |
Hodnotenie: tie musky by sli dole pekne wapkou...a po kazdom umyvani by mal clovek vzdy troska inu masinu... |