Vojvoda tlačí na pílu - KTM 690 Duke a Duke R 2016 na Kanárskych ostrovoch - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuVojvoda tlačí na pílu - KTM 690 Duke a Duke R 2016 na Kanárskych ostrovoch - Diskusné fórum

Hodnotenie: (4 hodnotení)

Diskusia k článku: Vojvoda tlačí na pílu - KTM 690 Duke a Duke R 2016 na Kanárskych ostrovoch

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
01.02.2016 12:50

Vojvoda tlačí na pílu - KTM 690 Duke a Duke R 2016 na Kanárskych ostrovoch

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Awia.. otázka.. to, čo nenájdeš v tabulkách.. má ten motor GULE? plynulé hovienko, je tak? či ozaj ked otočíš pri 4 tis za minútu heft, tak ťa ide kopancami zhodit? lebo TO je u mna sila jednovalca..


01.02.2016 14:36

Re: Vojvoda tlačí na pílu - KTM 690 Duke a Duke R 2016 na Kanárskych ostrovoch

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Gule má ale nie je to kladivo ako kedysi, keď to bol priamo motor z endura, ktory bud kopal že málo, abo nakopol že či sa dobre držíš.
Je to už vysokootackovy motor, je fakt dobrý ale iný ako v zaciatkoch. Na cestu asi lepšie ako kladivo a i privetivejsie...

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (01.02.2016 14:37)


01.02.2016 14:43

Re: Vojvoda tlačí na pílu - KTM 690 Duke a Duke R 2016 na Kanárskych ostrovoch

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

Re: Awia: vieš. toto ma na KTM mrzí. už idú do toho, že prívetivejšie, milšie, pohodlnejšie. ale ked potrebuješ na motokárovom okruhu alebo na babe z vracáku otočiť mašinu na 5 korunačke a hned vystrelit, tak tam ti je táto pohodlnost na príťaž. mna bavilo to, že som celý čas sledoval, kedy tú riť utrhne a na to som dával pozor a to bol ten adrenalín z jazdy.

cena v článku je za eRkového? čisto zo zvedavosti, lebo ked píšeš v mínusoch, že nenastavitelný podvozok. škoda toho smartfonu namiesto budíkov. som asi staromodny, ale neni nad analogovy otáčkomer..


01.02.2016 15:55

Re: Vojvoda tlačí na pílu - KTM 690 Duke a Duke R 2016 na Kanárskych ostrovoch

meloking
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

to chester:
pri citani si priskoro skoncil. ma to viac stran. dalej mas cast clanku pre R-kovu verziu. a v nej mas aj cenu (10290 EUR)

inak tiez by ma zaujimala cena toho 'smartphonu' ako nahradneho dielu. lebo to pojde pravdepodobne po pade hned ta het.


01.02.2016 21:46

Re: Vojvoda tlačí na pílu - KTM 690 Duke a Duke R 2016 na Kanárskych ostrovoch

FOGY
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

mal som 55 koňového dukaII od nova a zaklepala mi ojnica. Myslíte, že ten nárast výkonu ten motor zvládne? Jednovalce mám rád. Silne uvažujem nad kúpou. Tiež sa mi viac páčil analógový otáčkomer /v predošlej verzii/


01.02.2016 22:01

Re: Vojvoda tlačí na pílu - KTM 690 Duke a Duke R 2016 na Kanárskych ostrovoch

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Awia> ani po prepnuti na agresivnu mapu to nema gule?


01.02.2016 22:31

Re: Vojvoda tlačí na pílu - KTM 690 Duke a Duke R 2016 na Kanárskych ostrovoch

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ak to myslia vazne s "vyrastenim z detskych enduronohavic", tak vpredu mali byt dva kotuce... Aj ked Awia urcite napise, ze jeden staci. No na moto za 10 litrov, co chce kralovat sama vo vlastnej kategorii, to nestaci... ;-)


02.02.2016 10:44

Re: Vojvoda tlačí na pílu - KTM 690 Duke a Duke R 2016 na Kanárskych ostrovoch

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

mne tiez pride jeden kotuc malo.


02.02.2016 12:07

Re: Vojvoda tlačí na pílu - KTM 690 Duke a Duke R 2016 na Kanárskych ostrovoch

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Duke je lahucky, predna brzda je total v pohode, top, ze ine dvojkotucove mozu len snivat.. Ani na okruhu ta brzda nemala problem.

Re: ChesterTT: Precitaj vsetky 3 strany... Tretia je o eRku

Motor a gule, neviem ci sa rozumieme... Neni to uz kladivo ako prva, druha gen, ked ro bol motor z endura/supermota. Ma to vykon, chce to tocky.

Je to najzabavnejsia moto aku som po dlhych rokoch jazdil, kedze Nuda sa uz nerobi. Chce to ale jazdca, ktoreho jazdit bavi a nie niekoho kto chce všetko zadarmo, ze otocim plynom a elektronika sa postaraj a posli 150koni na cestu.

PS: sorry preklepy, z mobilu pisem...


03.02.2016 16:48

Re: Vojvoda tlačí na pílu - KTM 690 Duke a Duke R 2016 na Kanárskych ostrovoch

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

teraz som našiel aj tretiu a prečítané. len pre zaujímavost, vieš to porovnat s tretou generáciou od roku 2008? ešte plynulejšie?


04.02.2016 20:17

Re: Vojvoda tlačí na pílu - KTM 690 Duke a Duke R 2016 na Kanárskych ostrovoch

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: ChesterTT: 3G som nejazdil... ale myslím si že áno...


05.02.2016 14:08

Re: Vojvoda tlačí na pílu - KTM 690 Duke a Duke R 2016 na Kanárskych ostrovoch

PeterUK
 Turista 

Ikona

Mensia chyba v tabulke v clanku!

V porovnavacej tabulke 4 predchodzich verzii je pri Duke II uvedene boldom:
Motor 625 ccm, 50 k a 55 Nm
ale neskuor pod tym 55 k a 60 Nm!
Co som pogooglil, tak spravne udaje by mali byt tie nizsie (55k a 60Nm).


05.02.2016 14:13

Re: Vojvoda tlačí na pílu - KTM 690 Duke a Duke R 2016 na Kanárskych ostrovoch

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: PeterUK: Zle si čítal: KTM 640 Duke II 1999–07 -Motor 625 ccm, 50 k a 55 Nm to sedí
Od 2003 zmeny v motore – nová kľuková skriňa, hlava, väčšie výfukové ventily.
• 55 k a 60 Nm

Ten druhý udaj je teda platný od 2003 po tých zmenách v motore... Teda:
1999-03 50 k a 55 Nm
2003-07 55 k a 60 Nm


05.02.2016 14:23

Re: Vojvoda tlačí na pílu - KTM 690 Duke a Duke R 2016 na Kanárskych ostrovoch

PeterUK
 Turista 

Ikona

Diki Avia, fakt som to prehliadol :-(.

Zaujimave ze prve verzie II mali motor s mensim krutiacim momentom ako vo verzi I (cisto tabulkovy udaj, ktory neviem porovnat kedze ani na jednom z nich som nejazdil)


05.02.2016 16:22

Re: Vojvoda tlačí na pílu - KTM 690 Duke a Duke R 2016 na Kanárskych ostrovoch

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: PeterUK: Len údaj o max výkone a krútiaku nič nepovie, chcelo by to porovnávať grafy... Rozdielny je prejav motorov. Prvé bolo kladivo priamo z endura... Silné kopance dole a hore nič moc. Postupne sa Duke motoricky menil aby bol vhodnejší na cestu, viac točivý viac otáčkový...


05.02.2016 21:56

Re: Vojvoda tlačí na pílu - KTM 690 Duke a Duke R 2016 na Kanárskych ostrovoch

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

Re: Awia: presne tak. výkon na špici u motardu nikoho netrápi. je to iba číslo..



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.