Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: 



 (10 hodnotení)
Diskusia k článku: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
| 
Hodnotenie:   choré mozgy z EU     | 
| 
Hodnotenie:   presne tak, chore mozgy. A ono je to tak, ze teraz zakazali nejake 125tky do terenu. 99% motorkarov si povie "to sa ma netyka, ved po terenoch mozu jazdit aj bez znaciek"  | 
| 
Hodnotenie:  Správne. Prírodu treba chrániť a pripraviť sa na to mohli už dávno. Neviem prečo by mali mať výnimku...  | 
| 
       | 
| 
Hodnotenie:  Čert nám bol dlžný celej EU aj s jej normami. Pre nás motorkárov je je tu v EU stále horšie a horšie...... od ekologických predpisov po zákazy-príkazy -obmedzenia!!! Veru,som enduro pamätník už,a zažil som tu veru na Slovensku lepšie motorkárske časy, ako toto, čo tu je !  | 
| 
  - a kolko sa unas predalo minuli rok takych dvojtaktnych 125 z SPZ?   | 
| 
  Toman, ano presne o tom to je - vysereme sa na bahniakov, ved ajtak to skoro nikto nejazdi, nic sa nepredava.  | 
| 
 tam nech riesia ze sa kamionmi prevazaju jablka zo spanielska na slovensko a podobne nezmysli...a vselijake smradlave tdicka ktore ma kazdy sedlak 2 pred domom....a nie motorky co ma kazdy 100ty slovak  | 
| 
  - prestavaju to vyrabat najme preto ze to nik nekupuje Upravené 1 krát. Naposledy upravil Toman (29.02.2016 13:58)  | 
| 
 no ja v tom vidím iný problém. a vôbec sa netýka blatostrojov. čo tak dvojtaktné menšie skútre? či tam to nejako vedia uškrtiť, aby cez emisnú prešli?  | 
| 
Hodnotenie:   Ze nam tu jazdi nespocetne tisice hnusnych smradlavych dizlov v osobakoch s vykuchanymi filtrami, to netrapi nikoho, ale obmedzime par cvajtakt moto , to je najvacsia zataz pre planetu! hnusne hrdzave tankery derave, detto. zakazal bych dizel v osobaku, stiplavy smrad a hluk jedine tak do kombajnu, kamionu a traktoru     | 
| 
  Ktovie či na Slovensku vôbec kupil niekto novu EXC 125 a dal ju na ŠPZ .  Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (29.02.2016 22:47)  | 
| 
  prave som sa vratil z garaze, urobil som si radost a prevetral som pioniera po dvore..... a kukam ze cela dolina je zaviata hustym dimom.....     | 
| 
Hodnotenie:   Inac tymto konci aj KTM 200. Kedze sa vyrabala len v EXC verzii.  | 
| 
 Nezmyselne normy a obmedzenia. Kazde dva roky pride mudry a rozhladeny clovek a znizi mnozstvo emisii na uz existujucom papieri - smernici a hned mame lepsiu prirodu. V cine nevedia v mestach dychat a my tu znizujeme emisie na par ks motoriek. Coskoro tu budeme mat uz len elektricke auta, ktore pojdu same do roboty a potom rovno domov so zastavkou v nakupnom centre  | 
| 
Hodnotenie:   chceli ste EU, alebo ste neboli voliť, tam máte     | 
| 
  Pre vsetkych ktory len pindaju,kam to nase Slovensko ide.Maju jedinecnu moznost v sobotu 5teho  | 
| 
  Neviem čo pindáte na tie normy. Planéta je zaje***ná ale to vás netrápi, však vy tu už nebudete keď bude najhoršie...  Niekde sa musí začať. Zakázať ľuďom používať už existujúce autá nie je také jednoduché a to, že si z nich niekto vymontuje filter a pod. je chyba EU? Nadávate furt na ňu, ale bez nej by sme boli 100 rokov za opicami. Teraz sme len 50...      | 
| 
  Pepe keby tim hore skutocne zalezalo na zivotnom prostredi tak spalovacie motory uz tu davno nie su.  | 
| 
 pepe77, praveze vykon motorky obmedzuju. Vid Francuzsko. Co je koho do toho, kolko koni ma moja motorka? Emisie upravovat treba, ale v suvislosti s technologiami, ake mama. A nema zmysel davat obmedzujuce emisie, kym napr. USA, Cina, Rusko atd. nedodrziavaju emisne kvoty. Tam je predovsetkym problem znecistenia. Lenze.... politika  | 
| 
  Vcera som bol na jednej konferencii a preberali sme aj otazku toho, ze Apple nechce vytvorit backdoor do iOS.  | 
| 
  Re: budik1: presne tak, voda + elektrolýza = vodík     | 
| 
 ... voda + elektrolýza = vodík A keď už si taký jednoduchý , tá elektrolýza je odkiaľ , napr. príde poštou ???  | 
| 
  Re: brazel: brazel, rozmýšlaj, veď sa spáli ten vodík.     | 
| 
  s energiou si treba uvedomit jednu dolezitu suvislost - cim je drahsia, tym efektivnejsie s nou narabame.  | 
| 
  Dvojtakty by mali byt zakazene uz davno, tak isto aj vzduchom chladene motory. Sa pozrite ako ropa znicila pocasie, a vacsina z vas tu pise ze je to hovadina. Za 100 rokov tu bude afrika a same choroby. V dnesnej dobe uz davno mali byt eletromotory alebo nejaky zdroj energie co neznecistuje ovzdusie ako ropa. Ved je rok 2016.  | 
| 
  Re: brazel: jeden starec si to spravil v aute asi pred 16 rokmi mám ešte kúpený aj časopis k tomu dal do toho 1oo.ooo Sk aj s výmenou sviečokprincíp je jednoduchý ako keď sme ako decká do kindervajca zachytávali výpary z Na vody, dvoch káblov a BAT... zavrieš kinderko, hodíš do ohňa a utekáš čo najďalej     | 
| 
Hodnotenie:   Tak by ma zaujímalo aké emisie má 125ccm dvojtakt vs. bežný 2000ccm benzín alebo naftový motor... Možno by sme boli prekvapený...  | 
| 
  Re: Awia: prchave organicke uhlovodiky (VOC) 11x vyssie, CO 2,4x vyssie oproti beznym vozidlam... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (03.03.2016 10:56)  | 
| 
Hodnotenie:   Vladko v Ázii a Afrike ani len netušia čo je to emisná norma Euro4 a ani ich to nezaujíma....a dlho nebude. To sú len európske výmysly pre niekoho dobrý biznis.    | 
| 
  Re: bacaono: Ondrik, dlhe roky to tak bolo, ale uz to neplati. Zamorene mesta zacinaju byt obrovsky problem...  | 
| 
  Re: Menton: Dík za zaujímavé čísla ale stále neviem čo je 11x vyššie ako čo. teda 1252T vs čo...  | 
| 
  - v cine su vo velkych mestach zakazane skutre, 2T aj 4t  | 
| 
 Re: Awia: porovnavaju 2T skutre vs priemer 4T vozidiel. Aj na webe je k tomu dostupnych kopec vedeckych vyskumov a merani. Ja som uviedol data z jednej z nich...  | 
| 
  A to som prave zacal uvazovat nad Stelviom.    | 
| 
  XJR     | 
| 
 Menton: To je pekné, ale Euro4 nemá so znečistením vzduchu vôbec nič. "Euro" emisie sú výlučne o €€€, len to treba podať bežným ľuďom tak, aby sa to chápalo ako menšie znečistenie ovzdušia.  | 
| 
  IvanB , ty sa ničoho neboj , ojebú ich Tageszulassung-om tak , ako to spomínajú aj v článku , takže zopár Stelvií si ľudia kúpiť ešte budú môcť , akurát , že už budeš až druhý majiteľ , lebo ako prvého majiteľa bude mať zapísaného už v roku 2016 predajcu (dealera) , to je stará dojčlandská finta .   | 
| 
Hodnotenie:  za chvilu si aj za dychanie budeme musiet platit...  |