Honda Integra 2016 – v sedle kríženca v Andalúzii - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHonda Integra 2016 – v sedle kríženca v Andalúzii - Diskusné fórum

Hodnotenie: (3 hodnotení)

Diskusia k článku: Honda Integra 2016 – v sedle kríženca v Andalúzii

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
18.05.2016 17:05

Honda Integra 2016 – v sedle kríženca v Andalúzii

Varan
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Velmi podarene vozidlo, pojazdil som trosku prvu Integru a parada. Tato motorka je pre tych, ktori chcu praktickost skutra, no nie su ochotni akceptovat nevyhody jazdnych vlastnosti skutrov (predovsetkym pri rychlejsej jazde a po rozbitych cestach).

Pre mna to nie je skuter, ale pohodlna a prakticka motorka v kabate skutra so vsetkymi vyhodami skutra [dobre]

Inovacia NCciek a Integry im velmi prospela, motorky vyzeraju o dost hodnotnejsie oproti starsim, ci uz kvoli farbam, drobnym detailom alebo LED svetlam

Na starsom modeli som spravil sviznych 400km za 3.9l/100km, z coho som bol velmi prekvapeny

Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Varan (18.05.2016 17:07)


19.05.2016 13:35

Re: Honda Integra 2016 – v sedle kríženca v Andalúzii

stiki2
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

veru si viem predstavit dlhy vylet na tejto srande [dobre] .. len batozinu nabalit :-D

pekne to je


19.05.2016 14:18

Re: Honda Integra 2016 – v sedle kríženca v Andalúzii

BrAtKo
 Turista 

Ikona

Ked ozelies kapotaz, tak NC750 ti poskytne aj dost velky ulozny priestor vo falosnej nadrzi a za nizsiu cenu, spotrebu som mal uz aj 2.9, priemerku dlhodobu (22000km) mam 3.7L, po dialnici vo dvojici nabaleni k moru max spotreba 4.1L (mam DCT).


19.05.2016 15:04

Re: Honda Integra 2016 – v sedle kríženca v Andalúzii

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: Awia: pises: "No a ešte je tu jedna vec, ktorú žiadny variátor nezvládne: keď otočíš plynovú rukovať naplno, variátor nepodradí o dva dole, aby si si užil to zrýchlenie..."
Zrychlenie na 100km/h:
Integra so 750kovym motorom, za 6,2 sekundy v mode S
T-Max s 530kovym motorom, za 6,8 sekundy
Cize ten variator uplne v pohode zvlada skoro identicke zrychlenie a to napriek vyrazne nizsiemu vykonu a krutiacemu momentu mensieho motora. Alebo inak povedane, variator nepotrebuje "podradit o dva stupne", aby zvladal zrychlovat ako DCT, alebo este inak, DCT uz variator asi dobehol, ale este urcite nepredbehol 8-)


23.05.2016 19:12

Re: Honda Integra 2016 – v sedle kríženca v Andalúzii

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: Menton: Až teraz som si tvoj koment prečítal... Ako vždy ja o koze a ty o voze... Ja píšem o niečom úplne inom ako o zrýchlení z nula na 100... Čo je apropo dosť nepodstatný údaj, pretože tak jazdíš kedy? Skoro nikdy.

Hovorím o tom že variátor nikdy nedokáže v prípade potreby - napr obehnutie - na základe pridania plynu zmeniť prevodový pomer pre dosiahnutie lepšieho zrýchlenia. Variátor je fixný - pre danú rýchlosť istý prevodový pomer +-. Integra ako každá moto danú rýchlosť zvláda na 2-3 rôznych kvaltoch...

Teda jazdná dynamika idem ustálenou 60 kmh a idem obehnúť... je niekde inde...


23.05.2016 19:51

Re: Honda Integra 2016 – v sedle kríženca v Andalúzii

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: Awia: ty porovnavas tvoj subjektivny pocit a ja uvadzam namerane hodnoty. Ty mozes mat pocit obrovskeho zrychlenia, stopky a rychlomer davaju realitu. Zrychlenie 0-100km/h je ekvivalent toho, ked potrebujes nahle zrychlit, len ma pevne stanovenu pociatocnu a konecnu rychlost, aby sa to dalo porovnat napr. s konstrukcne inymi automatmi. Porovnava porovnatelne, teda ak objektivita je cielom testu...

Zrychlenie z 0 na 60 pouzivam v meste na kazdej svetelnej krizovatke, stopke, kruhaci, cize tak jazdim velmi casto. A tam mi je podradenie o dva dole na prd...

Ujasnime si technicke pojmy a nerobme z toho improvizaciu. Jazdna dynamika je co? Resp. ako sa meria? Lebo v automoto priemysle pozname pojem pruzne zrychlenie, napr. z 80 na 100km/h. To sa vsak meria na jednom prevodovom stupni (3,4,5), aby sa dalo porovnat s inym motorom/autom. Len to je v tomto pripade nepouzitelne a stale to vychadza na jedine objektivne porovnanie 0-100...


23.05.2016 21:54

Re: Honda Integra 2016 – v sedle kríženca v Andalúzii

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: Menton: Trepeš, narážal si na vetu:

"No a ešte je tu jedna vec, ktorú žiadny variátor nezvládne: keď otočíš plynovú rukovať naplno, variátor nepodradí o dva dole, aby si si užil to zrýchlenie..." - to je pravda, technicky je to proste tak a môžeš sa i na hlavu postaviť z princípu fungovania variátora a DCT. Variátor toto nedokáže, pretože to konštrukče nie je možné, a to je tiež jediné čo som napísal... Ak tomu čo ako funguje nerozumieš tak nechaj tak...

Ja som sa do porovnania zrýchlenia nepúšťal, to je tvoja kapusta a je to o niečom úplne inak ako som ja písal v tej vete... teda ty o voze... (nie o koze)


23.05.2016 22:17

Re: Honda Integra 2016 – v sedle kríženca v Andalúzii

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: Awia: ano, konstrukcne su to rozdielne riesenia, ich cielom je vsak to iste = zrychlenie moto. A to som ja porovnal na zaklade nameranych udajov, cize co najobjektivnejsie. Lebo technika sa opiera o fakty a nie pocity...

Ty si dalej pouzivaj neexistujuce a nemeratelne pojmy ako jazdna dynamika, ja sa budem opierat o vseobecne zauzivane parametre...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (23.05.2016 22:19)


23.05.2016 22:31

Re: Honda Integra 2016 – v sedle kríženca v Andalúzii

Zizi79
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Oj pani... cista vojna slov...
- rad sa postavim majitelovi TMAX 530 a skusime zrychlenie ... uz sa tesim na vysledky



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.