Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (8 hodnotení)
Diskusia k článku: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Zaujimava a designovo nie tak dokatovana ako napr. MT 10, co je uz iny transformer, ale tych je teraz plny trh, asi sa to ludom paci, tak sa take kreslia a aj vyrabaju. |
Pulinsky asi vec pohladu... nemam vobec nic proti tejto KTM ale MT10 co spominas je kus krasnej japonskej motorky |
Hodnotenie: boha.. a mne odviezt nedajú |
Re: raptor: skutocne? snad takmer vsetky okrem talianov, aspon ti maju zmysel pre pritazlivy dizajn. Ale o dizajne tu rec az tak nie je. Je to ako celok funkcne a to bude predavat. |
Re: Pulinsky: hej. MV agusta zagato |
chesTTer ano a ešte Z1000 je tiež terminator / transformer |
Hodnotenie: umňa velice dobré - design aj parametre - velice bych si to vjedel predstavit ... jak ponaháňat, tak parkovat v garage .. |
Hodnotenie: top motorecka. |
Hodnotenie: Veru veru chooki má pravdu SuperDuka sa dalo kde tade vyskúšať hodne... A verte mi stálo to zato... |
Re: raptor: nezmurkaj ale googli, ved si cely den prisaty na motorajde |
Neviem zeditovat prispevok tak doplnam co som nasiel na rychlo: |
Pulinsky - ty si povedal ze ich je plny trh, ja som nasiel okrem MT-10 este K1300R a Z1000 co mi ako plny trh nepride. Tah je na tebe |
Je pravdou, ze som spravil prierez vsetkym v triede nahacov no nie priamo na rovnakej objemovej urovni, vtedy to moje tvrdenie nie je presne. |
Hodnotenie: Paradna motorka , strasne sexi. Skoda, že pri mojich jazdeckých schopnostiach by som jej výkon naplno využil len raz, vlastne 2x - prvý aj posledny |
Hodnotenie: toto bola alternativa ked som uvazoval aku moto kupim.nakoniec vyhralo tuono factory dizajnovo je aprilia krajsia(aspon podla mna)ale ten silny vtwin ktm musi byt radost prehanat po okrskach |
Hodnotenie: Problémy, ktoré vyriešili vo verzii 2016: |
Ináč, som prekvapený že ste sa tak dobre vyjadrili o podvozku. Máme takú skupinu vo WhatsApp, je nás tam 37 čo máme túto moto, hodne diskutujeme. Najviac čo sa sťažujú je práve na podvozok. Vpredu chýba jedno nastavenie (neviem ktoré), a hlavne vzadu je to vraj zlé (pruženie uchytené napevno, či čo). |
Pfúúúúúha...tak toto by podľa môjho názoru malo byť na motorke v takejto cenovej kategórii vyriešené ešte v rámci vývoja, resp. vôbec by sa tam takéto veci nemali vyskytovať. |
KTM zacina asi dost stracat na kvalite pripadne prozakaznickom servise ako tak citam aj o inom modeli tot u bratov: www.motorkari.cz/tema/?t=190840&pgr=1 |
Krakatau tiež by som si bol myslel, ale vraj sa to "nedá". Týchto motoriek sa vyrobí zrejme pomerne málo, chvíľu trvá než vychytajú muchy. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kamilko (23.09.2016 17:07) |
Pozri obrázok Upravené 2 krát. Naposledy upravil Kamilko (23.09.2016 18:26) |
jak keby bola z talianska |
Re: datadive: ked máš nejaký konkrétny problem s talianom, tak ho sem daj, aby sme vedeli, ale na iné vlákno. |
Re: alexa7: sry ak som ta nasral ... uz som dal nenechal som si to pre seba Upravené 1 krát. Naposledy upravil datadive (23.09.2016 21:03) |
Re: datadive: V pohode Len práve vymýšlam predať Stelvio, ktoré mám 4 roky a nemám mu čo vytknúť./ neuveríš ale nič nedotiahnuté som na tom nenašiel / a kupiť KTM 1190R pre moje terénne sklony. Ale po tom čo čítam všade......ani náhodou. |
Kamilko: Uff...tak toto je dosť silná káva, takéto niečo som hádam ani u Talianov nevidel. |
Dalsi redaktor ma najazdene na Multistrade 36 000 km bez poruchy |
OK, aby som zas nebol toto: |
Re: alexa7: verim ... guzziny aj ducny sa za poslednych 6-7 rokov o dost polepsili, urcite si si vsimol ze niektore svoje technologie nechali zakapat a pouzivaju osvedcene ... verne "povesti" uz asi ostala iba MVA aj ked ani tam to uz nieje celkom pravda s novsimi modelmi a motormi uz nieje taky problem ako napr s modelom F3 675 na druhu stranu s 1090tky sa celkom podarili .. |
Re: datadive:U Stelvia, neviem ktore technologie myslíš. Viem len o drobnej zmene štartovania. |
Neviem, podla mna 1190 a Stelvio su uplne rozdielne motorky. Jedna je moderna a druha so sebou taha velke dedicstvo. A ovela vacsiu charizmu. Stelvio je super masinka. |
Re: Herghott: Ved preto som chcel vyskušať niečo uplne iné. |
kamilko to su vsetko tvoje foto, zavady ? |
chooki nie sú všetky moje, len posledné tri - tečúci clutch slave (dofrasa, ako sa to volá), zavdušnená spojka, a chyba elektroniky. |
Ešte jedna vec: Ak by ste toto náhodou chceli kupovať, dajte si pozor na PowerParts. Celkovo odporúčam ruky preč od väčšiny PowerParts, lebo je to výsmech. Mne sa to zdá že PowerParts sú nejakým bizarným experimentom KTM, že koľko sú tí sprostí zákazníci schopní zaplatiť za čo najnekvalitnejšie, najpodradnejšie šmejdy aké sa dajú vyrobiť. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kamilko (25.09.2016 16:56) |
Ale aspoň pekne vyzerá |
Do pipinky tak toto by som tazko rozdychal...asi skor 3x bypass ako toto. |
Podla mna na kazdu moto sa daju najst na nete typicke zavady a ked pises, ze uvedene veci sa uznavaju na reklamaciu, tak snad to nie je take zle co ja som na nej pojazdil dost, je to top masina v ramci toho ze je naked: aj na okruh, cesty, do mesta, nizka spotreba, dlhy servisny interval atd. |
Re: Kamilko: kamos, ty si zakaznik, o akom musi snivat predajca. Kupis si poriadne drahu moto, obsypes ju doplnkami, mas na nej od zaciatku kopec problemov, mas aj kamosov, co maju dalsie problemy (realne preveritelne a nie dristy z netu) a ty sa tu vlastne este ospravedlnujes, ze sem o tom pises. To, ze ti zavadu odstrania v ramci zaruky, nie je pridana hodnota predajcu, ale jeho povinnost! |
Hahaha, už dávno ma nikto neobvinil z trpezlivosti, to mi padlo dobre. Aspoň dáka cnosť. Či trpezlivosť nie je cnosť? |
Re: Kamilko: co obuvas ? ... |
Tieto transformacie, delenie na entity, sekanie costov...vsetko si to odseru napokon aj tak len zakaznici. No aj tym dojde trpezlivost, do noveho modelu z existujucich uz pojde malokto, novi, snad pouceni z tychto info to radsej hned obidu, a dovera sa bude ziskavat spat sakra dlho. |
datadive Teraz Metzeler Roadtec 01, a asi nadlho, lebo najväčšia spokojnosť. |