Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (8 hodnotení)
Diskusia k článku: Intermot 2016: Ducati SuperSport 2017
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Uff...asi prvá Ducati, na ktorú si chcem vytvoriť názor až keď ju uvidím naživo. Takto z fotiek ma príliš nezaujala, aj keď koncept a zameranie je určite fajn. |
Hodnotenie: No 1000 ccm a 100 (HP) na 100 (Nm) s dnešnou elektronikou to musí byť jednoznačne dobrá voľba. Silný L2, jednoramenná kyvka, kapotáž európskeho strihu, relatívne nižšie položené stupačky jazdca atď. Stačí iba pozorne preštudovať fotky. Čo hovoríte na rám? Nie je celý vidieť, ale nepripomína vám to ten z posledného Monstera? Že by sa aj v Bologni naučili používať stavebnicu? |
Romoto: Vyzerá to tak, že hej. Otázne je, či im to aj vyšlo, preto som zvedavý na "živé" dojmy, lebo takto z fotiek mi taká CBR 650F pripadá krajšie "poskladaná". |
Hodnotenie: Re: Romoto: skôr upravený Hypermotard, motor rovnaký... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (06.10.2016 7:50) |
Motor môže byť "rovnaký", ale rám a tvar kývačky sú iné ako na Hypermotarde. |
Re: Romoto: jasne jasne pravdu máš ako vždy |
Re: Romoto: tiez mi to pride ako monster obleceny do panigale |
datadive: Poskladali dokopy rám z Monstera, motor z Hypermotarda a ostatné trošku "pripanigalili". |
Hodnotenie: mne sa celkom pozdava aj nazivo, je jasne ze to nieje panigalka ani tvarmi ani spracovanim ale toto je moto pre uplne inu kategoriu ludi |
Hodnotenie: approved konecne sa vratili ku kategorii starej ST2, ST3, ST4(S) lebo uz nikto nerobi motorku podobnu Honde VFR 800... |
Hodnotenie: awia.. nepríde ti čudné, že si do článku šupol "litrový" superšport od ducati, čo nemá ani 115 koní? |
Hodnotenie: Pár dní ti to bije do očí.... Nikto tu nepíše o panigale. Treba íst očnemu. |
Re: ChesterTT: Tu nie je reč o malej Panigale |
čiže ducati bude mat akože dve rady superbikov? tak to mám chápat? |
ChesterTT: Nie tak úplne. Keď sa pozrieš do nedávnej histórie, tak Ducati mala radu Superbike, čo boli od konca 80-tych rokov štvorventilové vodníky a popri nich "nižšiu“ radu Supersport, čo boli dvojventilové vzducháče. Keďže EU normy by už vzducháč nespĺňal, ale napriek tomu Ducati chýbal v podstate posledných minimálne 10 rokov "lacnejší" superšport, tak sa rozhodli skrížiť Monstra s Hypermotardom a tento výtvor obliekli do kapotáže vzdialene pripomínajúcej malú Panigale. Ostatne, nie je to prvýkrát. Keď si pozrieš Ducati 851/888 a porovnáš ju s Ducati 900SS, model 89-98, tak medzi nimi tiež existovala určitá (aj technická) podobnosť. |
Re: Krakatau: jáj.. vzducháče mali dokedy dvojventilové? |
ChesterTT: Tak to máš celkom slušné medzery |
ChesterTT: Áno, je to motor z posledného vzduchom chladeného dvojventilového Monstra 796 (teda tá 800-vka). Upravené 1 krát. Naposledy upravil Krakatau (11.10.2016 10:16) |
Hodnotenie: asi prva duchna, co sa mi paci, mozno preto, ze mi pripomina vfr800 |