Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (9 hodnotení)
Diskusia k článku: Ducati Multistrada 1260 Enduro 2019
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: perfektne spracovany test. Klobuk dole. Krasne su tieto multistrady - v Ducati sa posnazili - motorky su prepracovane do detailu. |
Hodnotenie: Volako som si v clanku nevsimol cenu? |
www.ducati.sk/motocykle-2019/multistrada... |
Tak to celkom pekna rana. Uz viem preco nieje v clanku |
ani som nepotreboval kliknut na ten link ale ta cena bude nad oboma spominanými germánskymi motorradkami |
Hodnotenie: Pekne, test fajn, motorka krasna ale drahsia. Tiez za video, je vidiet aj pocut zlepsenie..len tak dalej |
Hodnotenie: velke GSo je s balikmi drahsie ako ducna...a to ratam este bez takych tych kajsmentke option kolies sediel dielov atd za dalsich par tisic :D |
Hodnotenie: Re: raptor: 19 ka vpredu a ta sirka pneu vzadu je pre tieto motorky idealny enduro rozmer. 21 vpredu a 150ka vzadu u prekonovanej 1290R nezmysel. |
Hodnotenie: Re: alexa7: nemyslim ze 21 a 18/150 je nezmysel, funguje to na KTM1290 R veeelmi dobre,mam ju, jazdil som od dialnic po single tracky, on road do 200km/h, solidne naklony, off road okrem ozaj tazkeho endura vsetko, limit je skor jazdec. Multa je z cenduro slonov na ceste naj, dobre spervodovana na zrychlenie a motor ide do otacok krasne |
šani - neriesim výkon u KTM 1290.. kto potrebuje 160 koni offroad? Nikto. Ja skor riešiem vačšie zdvihy, vačšie kolesá na ktoré vieš obuť oveľa širšie spektrum offroadovych pneumatík. A apropo, ak si dobre pamatam tak KTM ma moznost volby napr. RAIN modu takze si znizis vykon a hotovo.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (17.09.2019 17:25) |
to nebolo ziadne vyryvanie odo mna len fakt ja by som rozhodne isiel do bavora oproti multistrade kvoli osobnym preferanciam ostatne ked sa nic zavratne neudeje na tohtorocnej EICMA tak by na jar mohol bavor dojst do garaze vyzorovo je to ale velmi pekna motorka ta ducna paci sa mi ovela ovela viac ako ktm modely |
jj, KTM maju velmi specifický dizajn (ale zas BMW zo svojim techno-lookom by tiež nevyhralo v sútaži krásy)ale keby som chcel veľké cestovne enduro s dorazom na off-road tak premyslam jedine o Afrike alebo 1090R resp 1290R |
ja chcem velke pohodlne cestovne enduro ktore pojde vacsinu casu po ceste ale chcem zeby zvladlo aj rozbite cesty...vyslovene offroad tpu idem po luke alebo podobne ee ale zeby to bolo pohodlne aj na rozmrdanych cestach typu ukrajina a podobne...zeby to malo vsetky mozne gebuzinky na pohodlie a nech na tom nemusim nic nastavovat ani menit xD nech sa to vsetko porobi tak zeby dobre bolo a ja sadnem idem a kardan k tomu..cize hlavne vaham bmw a tiger 1200ka...uvidime este co prinesie EICMA |
Ta cena je naozaj uz dost vysoko, aj ked kto na to ma, nech si kupi. Mala 950 stoji 13,5k a za tu cenu podla mna nema konkurenciu. Mam ju asi mesiac a je to zatial zdaleka najlepsia masinu na cestu aku som jazdil. Ale na off-road by som ju teda ani neskusal |
a v čom presne je midi-Multa taká dobrá že už dvaja zúčastnení ju takto ospevujú? |
Re: raptor: Janko a ake gumy by si na to chcel dat? Teraz mam tie RST Scorpiony na GS co ma tato ducati v 19 kovom rozmere. A je to super univerzal , kdekolvek. Ak das vacsie stuple na 1290 tak ti bude plavat ze ta sprasia aj so stromcemi, a pri tom vykone budes mat v strede sliky kym dorazis do destinacie. |
Tak tak, gumy su tu velka alchymia, ono tie motky su dost dobre v principe vsetky, skor preferencie a jazdny styl robia rozdiel. TIe Scorpion RST su ozaj dobry kompromis.Len sa na nich je lepsie vyhnut dlhsim blatistym usekom (skusil som si to), nevycistia sa a zabava je pripravena hned, len ako sa im vyhnut na Ukraine, Rumunsku off a niekedy aj zdanlivo zo zaciatku skoro on road |
šani RST scorpion nepoznam, ak si ale myslel STR tak sorry ale oproti tymto gumam je aj TKC80 terenna pneu Ja momentalne jazdim Mitas E-07 a beriem to ako dual purpose pneumatiku ale oproti tvojim RST mám vlastne štuple Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (19.09.2019 7:47) |
Re: raptor: otazka bola: "Janko a ake gumy by si na to chcel dat?" Predpkladal, ze to bolo myslene, ake gy by si chcel dat na 21 a 18 na 200kilovu motorku s vykonom cez 100kw |
janoval normalne stuple, to kolko ma moto kW predsa neznamena ze kolko tahas za plyn |
Ja to vidim skor tak, ze ked si chcem zajazdit na stuploch (21 1 , tak sadnem na lahku motorku. Ked chcem ist na turistiku, kde sa vzdy nejaky lahsi offroad pritrafi, tak volim gumy typu e07, resp k60. Keby ze dam do zadu drapak barz aj s velkymi kockami, tak kym dojdem tu kusok do albanska, je z neho e09a trochu pojazdim polnacky, kde obcas pridat treba a na cestu spat uz nezvysi nc. Pri poslednom vylete do alb. sa mi osvedcila kombinacia v predu anakee wild a v zadu k60. |
preco by si nechcel 21 dopredu na velku motorku? daj nejake dovody a nemusia byt len asfaltove |
Re: raptor: ked si na tvojom 115 konovom vzduchaci musis davat pozor na plyn aby ti vydrzala |
Napriklad po velkych sutroch sa mi s balonom 120/70 v predu ide lepsie ako s 90/90 na velkej tazkej nabalenej motorke. Hlavne ten raf nedostava take rany ako uzky 21". Hovorim sa o turistickom jazdeni, na co su tie motorky urcene. Ziadne rally a podobne... velku motorku si setrim na cestovanie. |
alexa omyl.. to bola este 85 konova 1150 ale zas menej rozumu som mal vtedy ked som jazdil ako mam dnes. S tými hranami máš samozrejme pravdu ale aj tak si myslím že do terénu je lepšia štuplová guma bez hrán ako cestný vzor, ale možem sa mýliť. |
19 ka mi je lepsia, stabilnejsia a lepsie brzdi ak som nabaleny vo dvojici. |
Re: raptor:Podla Karo street v terene uplne v pohode,tu som ju testoval na enduro trati a teraz mam Pirelli str a tie su este terennejsie o cosi. Uz by som nechcel viac degradovat motorku na asfalte a nevyuzivat jej potencial len preto, ze niekde bude mláka. Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (19.09.2019 14:14) |
Pokračovanie článku na ďalšej strane: Názor druhého redaktora - ?? |
Hodnotenie: Re: tclifton: Žiadny druhý redaktor tentoraz nebol... sorry |
ohladom tej 21ky : asi v 4,30min sa vyjadruje o 21 ke vpredu pri porovnavani podobnych motoriek. |
Re: alexa7: A? prepáč? pobavil som sa Nestabilita? Na Tigri. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (19.09.2019 21:35) |
tiez som dosiroka otvoril oči ked povedal že je to nestabilné... Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (20.09.2019 7:48) |
Re: raptor:Re: Awia: berte to s rezervou priatelia, ako kazdeho testera mne na cestovanie vo dvojici a palbu na asfalte je 19 je lepsia. Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (20.09.2019 8:21) |
Re: alexa7: Preto som vyslovene napísal že JA by som volil 21 a v tom istom príspevku som napísal že mi 19-tka nevadí u týchto moto viac na cestu ako do terénu... |
Re: Awia: podla mna este vacsie ponaranie pri brzdeni a menej ostre brzdy / lebo zameranie off/ |
Hodnotenie: pekna ducna velice . mne predna 19 v terene vadi , mozno preto ze nevies dat na to trosku off gumu ( typu C21 , MT 21, MC 23 ) stale mam pocit ze plava. 21 90/90 sa kusne a mas. A na ceste si len prdkam tam 21 tolko pretlacim do zakruty . ale KTM 990 pri 150 na Mitas Ralyy stabilna , 130 na sotolinke lahodka. |
Re: raptor: "ja som si zas na Afrike tetelil blahom ked som po dlhych rokoch na predne 19" skusil vpredu 21"." |
Re: janoval: " Ktoru neposkladal niekto asi s opacne otocenym vykresom, a nedal zadny tlmic do predu? " |
janoval... tak teraz neviem ci mlzis zamerne alebo je to iba neznalost |
Akurat v poslednom case,kvoli pamiru, poskulujem po HP2 enduro, ale tie ceny co tam dederoni za to biju ma posadili na rit. Takze spät na zem. Este doderem GS, ved aj tak co uz s nou pri tych km je to nepredajna motorka. |
Inak “ stuplove” gumy ktore tu niektore ufadzate maju rychlostny index myslim do 170km za hodinu. |
Re: alexa7: vidis, takto nebudes vyzeart dost cool a adventure. Spaliky musaaaa byt..... Aj na cestu po dialnici do HR, ved co nahodou ak by boli treba. |
Re: raptor:napriklad E 09 ak by som ja tuzil po takomto niecom, tak si kupim napr. malu tenerku |
Hodnotenie: Vcera som sa vratil z Alp a bol som fakt prekvapeny, kolko tam tychto multistrad jazdi. Som zamilovany do tej svojej, ale nemohol som tuto multistradu prehliadnut, hlavne ked bola cisto cervena a 3 originalne kufre. Obrovsky terenny autobus. Samozrejme vsetci mali cestne gumy. Na fotkach nevyzera nic moc, ale nazivo pastva pre oci. Jedine stastie, ze som verny svojej |
šani ale ved presne preto som napisal |
Raptor: ano, bola to cestna verzia, nie "enduro". Pre mna vsak terenny autobus: megavysoka svetla vyska, vysoke zdvihy, vysoky vzpriameny posed, siroke riadidla, zadne koleso odhalene ako ked koza ide kakat a dviha chvost... vcera som hned vedla jednej parkoval, moja VFR1200 vyzerala popri nej akoby som mal demontovane kolesa... ale aj tak, nemenim, mal som TDM a nechcem uz takuto vysoku kravu... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vidicon (23.09.2019 15:40) |