http://motoride.sk


Internetový magazín o motorkách, motorkároch a o všetkom okolo nich....
Šport, Novinky, História, Technika, Vaše Stroje, Video-Foto Galéria, Motoride Klub, Diskusia, Inzercia, MotoChat, Ankety... a a ešte o mnoho viac...

Naživo výstava EICMA 2013 Miláno - BMW

 Zdieľať

Pridané: 05.11.2013 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
[Bleskovky - Novinky]

Dve premiéry - naháč S1000R a nové RT s novým vodníkom. K tomu štýlový nineT k 90. výročiu značky a elektrický skúter. To bola prezentácia BMW v Miláne 2013.

Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2013:

Video: Výstava EICMA 2013 - BMW Motorrad

BMW R 1200 RT 2014

Okrem nového motora dostáva RT nový dizajn, prepracovaný predok s novým svetlometom a lepšiu ochranu pred vetrom. Nová je aj možnosť radiť rýchlosti bez používania spojky smerom hore aj dole - teda akýsi poloautomat. Z elektronických systémov je tu nový systém rozbehu do kopca.

BMW S 1000R 2014:

Naháč je odvodený od úspešného superšportu S1000RR. Prepracovaný je motor s iným priebehom výkonu a vylepšeným ťahom v spodných otáčkach. Naháč inak preberá DNA RR-y a je upravený viac na bežnú premávku.

Ostatné novinky značky BMW pre rok 2014 boli predstavené ešte pred výstavou EICMA 2013.

Štýlové nineT k 90. výročiu značky:

16.10.2013 - Feri Zubal - zeON Čitatelia: 12260 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Café racer od BMW - BMW R nineT 2014

Model BMW R nineT bol vytvorený na počesť osláv 90. výročia založenia značky BMW. Klasický roadster poháňaný silným motorom typu boxer ukazuje svoju krásu v jednoduchosti a bez predvádzania zbytočných novodobých "fičúrok".

 

Elektro skúter BMW C Evolution

12.09.2013 - Feri Zubal - zeON Čitatelia: 23070 [Novinky - Predstavujeme]

-

Elektrický skúter BMW C Evolution skutočnosťou

Na autosalóne vo Frankfurte BMW predstavilo finálnu verziu elektrického skútra BMW C Evolution. Už pri predstavení prototypu bolo jasné, že BMW to s elektrickým skútrom C Evolution myslí naozaj vážne, no až teraz máme naozaj potvrdené, že sa dočkáme aj sériového predaja tohto skútra.

 

Dobrodruh BMW R1200GS Adventure 2014

07.10.2013 - Feri Zubal - zeON Čitatelia: 15657 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

BMW R1200GS Adventure 2014 oficiálne predstavené

Očakávaná verzia Adventure odvodená od kvapalinou chladeného BMW R1200GS je už oficiálne predstavená. Dohady o konečnom vzhľade teda môžeme hodiť bokom, BMW R1200GS Adventure 2014 je oficiálne uvedené medzi novinkami pre rok 2014.

 

Foto:
 BMW R 1200 RT 2014 BMW S1000R 2014 BMW R nineT 2014 BMW C Evolution 2014 BMW R 1200 GS Adventure 2014
Všeobecné informácie:
Výrobca:BMWBMWBMWBMWBMW
Model:R 1200 RTS1000RR nineTC EvolutionR 1200 GS Adventure
Rok:20142014201420142014
Novinka:NOVINKA 2014NOVINKA 2014NOVINKA 2014NOVINKA 2014NOVINKA 2014
Kategória:Športovo cestovnáNaháčNaháčSkúterCestovné enduro
Motor:
Typ motora:dvojvalcový boxer (4T)radový štvorvalec (4T)dvojvalcový boxer (4T)elektrickýdvojvalcový boxer (4T)
Objem:1170 ccm999 ccm1170 ccm1170 ccm
Max. výkon:125.1 k (92.0 kW) / 7750 ot.160.5 k (118.0 kW) / 11000 ot.110.2 k (81.0 kW) / 7750 ot.47.6 k (35.0 kW) / 4650 ot.125.1 k (92.0 kW) / 7750 ot.
Max. krútiaci moment:125 Nm / 6500 ot.112 Nm / 9250 ot.119 Nm / 6000 ot.72 Nm / 4500 ot.125 Nm / 6500 ot.
Kompresný pomer:12.5:112.0:112.0:112.5:1
Vŕtanie x Zdvih:101.0 x 73.0 mm80 x 49.7 mm101.0 x 73.0 mm101.0 x 73.0 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie, hrdlo 48 mmvstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:vzduchom a kvapalinoukvapalinouvzduchom a olejomkvapalinouvzduchom a kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:kardanreťazkardanremeňkardan
Zdvih vpredu:120 mm120 mm120 mm120 mm210 mm
Zdvih vzadu:136 mm120 mm120 mm115 mm220 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovádvojkotúčová radiálna 4 piestikovádvojkotúčovádvojkotúčovádvoj kotúčová, radiál 4 piest
Priemer bŕzd vpredu:320 mm320 mm320 mm270 mm305 mm
Pneu vpredu:120/70 ZR 17120/70 R17120/70 ZR 17120/70 R15120/70-ZR19
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:276 mm220 mm265 mm270 mm276 mm
Pneu vzadu:180/55 ZR 17190/55 R17180/55 ZR 17160/60 R15170/60-ZR17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:274 kg207 kg222 kg265 kg260 kg
Výška sedla:805 mm814 mm785 mm780 mm890 mm
Rázvor:1485 mm1439 mm1476 mm1594 mm1510 mm
Dĺžka:2222 mm2057 mm2200 mm2190 mm2255 mm
Šírka:983 mm845 mm890 mm947 mm980 mm
Objem nádrže:25 l17.5 l18 l30 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:120 km/h
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h:3.8 s3.1 s3.6 s6.2 s3.75 s
Spotreba paliva:3.9 l/100km5.4 l/100km4.5 l/100km4.3 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 480 kmcca 243 kmcca 300 kmcca 523 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:za príplatok
El. Podvozok:za príplatok
Iná výbava:Asistent preradzovania, Hill start control, GPS vstavané do prístrojovky, Kontrola tlaku v pneumatik
Poznámka:
Poznámka:Cena 8/2014 17.050,-EURDojazd 100 km, 4 režimy jazdy, kontrola trakcie TCA, systém rekuperácie energieABS, ASC, jazdné režimy Rain a Road v sérii

Pridané: 05.11.2013 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Galéria ku článku:

Uprav galériu

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

<ďalšie obrázky...>

http://motoride.sk