Anketa:
Naživo výstava EICMA 2013 Miláno - Honda
ZdieľaťPridané: 05.11.2013 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 8183 [Novinky - Predstavujeme]
V predvečer výstavy EICMA v Miláne ukázala svetu svoje novinky na rok 2014 aj japonská Honda. Asi najviac zaujal nový Fireblade v prevedení SP s podvozkom od Ohlinsu a brzdami Brembo a nové 650-tky CB650F a CBR650F.
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2013:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2013 | Nasledujúci
Video: Honda predstavila novinky 2014
CTX700 a CTX700N:
Zaujímavo poňaté 700-vky, strihnuté na štýl Bagger, boli predstavené už začiatkom roka. Zamerané sú asi hlavne na americký trh, ale je to zaujímavé spojenie nenáročného nízko nákladového motora so štýlom cruiser a pohodlným pohybom krajinou. DCT prevodovka je pri týchto modelom štandardom, rovnako ako nízko položené sedlo a neskutočný dojazd na maloobjemovú nádrž.
Modelová rada CTX -Comfort Technology eXperience |
16.04.2013 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 4746 [Bleskovky - Novinky]
Nové Hondy radu CTX700 budú predstavené na výstave EICMA 2013
Dnes spoločnosť Honda potvrdila, že na jeseň 2013 rad strojov s dvojspojkovou prevodovkou rozšíria modely CTX700 a CTX700N. Dvojspojková prevodovka bude v oboch súčasťou štandardnej výbavy, pričom prvý krát budú tieto novinky predstavené na novembrovej výstave EICMA v Miláne.
CTX1300:
Dvojica modelov CTX dostala aj väčšieho brata. Tentoraz z kubatúrou 1300 kubíkov a pohonom motorom V4. Správne motor tejto novinky má korene v legendárnom Pan Europan-e.
CTX1300 |
Skratka CTX znamená Comfort Technology eXperience, teda zážitok z komfortnej technológie. Základom má byť charizmatický motor ako stvorený na pohodlné cruiserovanie. Z nových technológií spomeniem LED svetlá, trakčnú kontrolu, kombinované ABS a stereo audio s pripojením Bluetooth.
28.10.2013 - Feri Zubal - zeON Čitatelia: 5306 [Bleskovky - Novinky]
Špionážne fotografie: Honda CTX 1300 2014
Vyzerá to tak, že v ponuke Hondy sa pre rok 2014 objaví úplne nový model CTX1300. Honda CTX sa dizajnovo podobá na kúsky postavené okolo dvojvalcovej 700-vky avšak jej základom bude model ST1300.
CBR1000RR Fireblade a CBR1000RR SP Fireblade:
Ďalšou dôležitou novinkou bola nová CBR1000RR Fireblade, ktorú na pódium priviezol John McGuinness - legenda pretekov TT - Isle of Man.
John McGuinness a CBR1000RR |
Nová RR prináša okrem nového dizajnu aj zvýšenie výkonu, zmenenú hlavu valcov, výfuk a nastavenie vstrekovania.
Čo však prekvapilo oveľa viac, bola aj ostrejšia, viac športovo zameraná verzia SP na podvozku od Ohlinsu a s brzdami Brembo. To je niečo, čo sme doteraz od Hondy nevideli.
CBR650F a CB650F:
Zmien sa dočkali aj "Hornet" a eFková CBR-a. Motor je úplne nový a namiesto 600-vky už poháňa túto dvojicu bikov štvorvalcová 650-tka. Honda aj ustúpila od pomenovania Hornet a naháč dostal meno CB650F. Motorky majú okrem motora nový aj dizajn, palubnú dosku, kyvky a ďalšie komponenty.
CBR300R:
Ďalší pán na holenie v modelovej rade bol CBR250, ktorý je už po novom 300-vka. Info o najmenšej CBR-ke už vyšli na svetlo sveta v predstihu po výstave v Číne a už sme vás o tom informovali:
23.10.2013 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 11333 [Bleskovky - Predstavujeme]
Honda ukázala CBR 300R 2014
Honda nedávno na výstave v Číne (China International Motorcycle Trade Exhibition v meste Chongqing) ukázala inovovanú malú CBR-ku zo zväčšeným motorom. S vysokou pravdepodobnosťou sa táto CBR dostane aj na Európsky trh.
NC750S a NC750X a Integra:
Modelová rada NC sa od svojho predstavenia teší veľkej popularite. Našla si už viac ako 30 000 zákazníkov. Po novom vzrastá zdvihový objem motora na 750 kubíkov a napriek tomu dosahuje ešte lepšiu spotrebu. EN-čky tak nabrali na výkone, ale stále budú dostupné aj v 35kW verzii. Zmenami prešla aj ergonómia modelov, mnoho detajlov, doplnená prístrojová doska a podobne.
NC750S a NC750X a Integra2014 |
VFR800F:
Tak trochu prekvapením bol upgrade nestarnúcej legendy modelu VFR 800. VFR-ka dostala nový look, predný svetlomet s technológiou LED, je o 10kg ľahšia, bol zlepšený priebeh výkonu motora. Nové sú kolesá, podvozok aj kyvka, nastaviteľné sedlo a trakčná kontrola (+ABS). Turistu potešia aj zabudované úchyty na bočné kufre do podsedlovky, či drobnosť ako automaticky vypínateľné smerovky.
Crosstourer:
Ako posledný model, ktorý prešiel zmenami spomeniem Crosstourer. Veľa o zmenách sme sa toho nedozvedeli. V Honde popracovali hlavne na veciach, ktoré boli kritizované zákazníkmi a tak Crosstourer dostal nové sedlo, trakčnú kontrolu a nové farebné prevedenia.
Foto: | |||||
Všeobecné informácie: | |||||
Výrobca: | Honda | Honda | Honda | Honda | Honda |
Model: | CBR 300 R | CTX1300 | CBR1000RR Fireblade SP | CBR1000RR Fireblade | VFR800F |
Rok: | 2014 | 2014 | 2014 | 2014 | 2014 |
Novinka: | NOVINKA 2014 | NOVINKA 2014 | NOVINKA 2014 | NOVINKA 2014 | |
Kategória: | Superšport | Chopper/Cruiser | Superšport | Superšport | Superšport |
Motor: | |||||
Typ motora: | jednovalec (4T) | štvorvalec (4T) | radový štvorvalec (4T) | radový štvorvalec (4T) | vidlicový štvorvalec (4T) |
Objem: | 286 ccm | 1261 ccm | 999.8 ccm | 999.8 ccm | 782 ccm |
Max. výkon: | 30.9 k (22.7 kW) / 8500 ot. | 84.3 k (62.0 kW) / 6000 ot. | 180.9 k (133.0 kW) / 12250 ot. | 180.9 k (133.0 kW) / 12250 ot. | 105.9 k (77.9 kW) / 10250 ot. |
Max. krútiaci moment: | 27 Nm / 7000 ot. | 106 Nm / 4500 ot. | 114 Nm / 10500 ot. | 114 Nm / 10500 ot. | 75.1 Nm / 8500 ot. |
Kompresný pomer: | 10.7: 1 | 10: 1 | 12.3 : 1 | 12.3 : 1 | 11.8:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 76 x 63 mm | 78 x 66 mm | 76 x 55.1 mm | 76 x 55.1 mm | 72.0 x 48.0 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie PGM-FI | vstrekovanie PGM-DSFI | vstrekovanie PGM-DSFI | vstrekovanie PGM-FI |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 5-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | kardan | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm | 120 mm | 108 mm | ||
Zdvih vzadu: | 138.2 mm | 138.2 mm | 120 mm | ||
Brzdy vpredu: | jednokotúčová dvojpiestková | dvojkotúčová | dvojkotúčová | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 296 mm | 310 mm | 320 mm | 320 mm | 310 mm |
Pneu vpredu: | 110/70-17M/C | 130/70-18 | 120/70-17M/C | 120/70-17M/C | 120/70-ZR17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm | 316 mm | 220 mm | 220 mm | 256 mm |
Pneu vzadu: | 140/70-17M/C | 200/50-17 | 190/50-17M/C | 190/50-17M/C | 180/55-ZR17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |||||
Hmotnosť s náplňami: | 164 kg | 338 kg | 210 kg | 211 kg | 239 kg |
Výška sedla: | 780 mm | 735 mm | 820 mm | 820 mm | 789 mm |
Rázvor: | 1360 mm | 1645 mm | 1410 mm | 1410 mm | 1460 mm |
Dĺžka: | 2035 mm | 2380 mm | 2080 mm | 2075 mm | 2134 mm |
Šírka: | 720 mm | 940 mm | 720 mm | 720 mm | 748 mm |
Výška: | 1120 mm | 1170 mm | 1141 mm | 1135 mm | 1203 mm |
Svetlá výška: | 145 mm | 130 mm | 130 mm | 130 mm | 126 mm |
Objem nádrže: | 19.5 l | 17.5 l | 17.5 l | 21.5 l | |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||||
Spotreba paliva: | 5.8 l/100km | 5.5 l/100km | 5.5 l/100km | 5.6 l/100km | |
Dojazd po rezervu: | cca 252 km | cca 238 km | cca 238 km | cca 287 km | |
Servisný interval: | 12000 km | ||||
Doplnková výbava: | |||||
ABS: | áno, v sérii | ||||
Vypínateľné ABS: | nie | ||||
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | ||||
Palivové mapy: | nie | ||||
Palubný počítač: | áno, v sérii | ||||
Tempomat: | nie | ||||
LED denné svetlá: | áno, v sérii | ||||
El. Podvozok: | nie | ||||
Iná výbava: | Kompletný LED svetlomet, vyhrievané rúčky v sérii | ||||
Poznámka: | |||||
Poznámka: | Odpruženie Ohlins, Radiálne monobloky Brembo | Cena 5/2014: 11 900 EUR |
Pridané: 05.11.2013 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2013:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2013 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Naživo výstava EICMA 2013 Miláno - Ducati - Awia
- Rozhovor: Teishiro Goto - Projek líder pre štvorvalce v Honde nielen o novom Fireblade SP - Awia
- Naživo výstava EICMA 2013 Miláno - Harley Davidson Street 750 a 500 2014 - Awia
- Naživo výstava EICMA 2013 Miláno - Touratech - Awia
- Naživo výstava EICMA 2013 Miláno - Piaggio Group - Vespa Primavera - Awia
- Naživo výstava EICMA 2013 Miláno - Kawasaki - Awia
- EICMA 2013 Miláno - Brough Superior SS100 2014 - Awia
- Fotoreport: EICMA 2013 Miláno - Moto Guzzi, Aprilia, Peugeot, Kymco, SYM - Awia
- Suzuki špeciál pre MotoGP 2015, výstava EICMA 2013 Miláno - Awia
- Naživo výstava EICMA 2013 Miláno - Yamaha - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Naživo: S Awiom do Indie 2024 - Royal Enfield trip
- Moto Morini Corsaro GT 2025 - športovo zameraný crossover
- Obnovená značka Morbidelli prináša T502X a T1002VX s véčkovým dvojvalcom pre rok 2025
- Moto Guzzi Stelvio Duecento Tribute 2025 oslavuje 200 rokov priesmyku Stelvio
- Moto Morini X-Cape 700 2025 má nový motor
- Moto Morini X-Cape 1200 2025 ide do predaja
- Kymco AK 575 Premium 2025 prichádza zo zvačšeným motorom
- Mondial Mud 452 2025 ďalší maly adventure bike s motorom CF
- Moto Morini Alltrhike 450 2025 - Dobrodružstvo pre všetkých
- Offroadové CFMOTO 800MT-X sa dočkalo sériovej podoby pre rok 2025
- ... zobraz všetky články od tohto autora