Pridané: 07.11.2017 Autor: Peter Fischer
[Novinky - Predstavujeme]
Kawasaki sľúbila, tak aj učinila - jej ďalší preplňovaný model je na svete. Je ním turistickejšie a civilnejšie zameraná Ninja H2 SX. Superbike ZX-10R prichádza v edícii SE so semiaktívnym podvozkom a nedávno predstavené retro Z900RS zas v peknej verzii Café. Fotografie a údaje priebežne dopĺňame.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2017 | Nasledujúci
Tento model má kompresorom prepĺňaný litrový štvorvalcový motor. Z videa, ktoré prebehlo priamo na tlačovke je zrejmé, že má aj TFT prístrojovku kombinovanú s analógovým otáčkomerom, a že je určený najmä na bežnú športovú turistiku. Ukázaný model mal aj bočné kufre. Viac údajov vyčítame čoskoro z tlačových správ.
| Foto: | |
![]() Pridaj obrázok |
|
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | Kawasaki |
| Model: | Ninja H2 SX |
| Rok: | 2018 |
| Novinka: | NOVINKA 2018 |
| Kategória: | Superšport |
| Motor: | |
| Typ motora: | radový štvorvalec s kompresorom (4T) |
| Objem: | 998 ccm |
| Max. výkon: | 209.6 k (154.1 kW) / 11000 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 137.3 Nm / 9500 ot. |
| Kompresný pomer: | 11.2:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 76.0 x 55.0 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie |
| Rozvod: | DOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 120 mm |
| Zdvih vzadu: | 139 mm |
| Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová radiálne strmene |
| Priemer bŕzd vpredu: | 330 mm |
| Pneu vpredu: | 120/70ZR17M/C (58W) |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 250 mm |
| Pneu vzadu: | 190/55ZR17M/C (75W) |
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Hmotnosť s náplňami: | 256 kg |
| Výška sedla: | 835 mm |
| Rázvor: | 1480 mm |
| Dĺžka: | 2135 mm |
| Šírka: | 775 mm |
| Výška: | 1205 mm |
| Svetlá výška: | 130 mm |
| Objem nádrže: | 19 l |
| Doplnková výbava: | |
| ABS: | áno, v sérii |
| Náklonové ABS: | áno, v sérii |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
| Palivové mapy: | áno, v sérii |
| Palubný počítač: | áno, v sérii |
| Tempomat: | áno, v sérii |
| LED svetlomet: | áno, v sérii |
| Zákrutové svietenie: | za príplatok (SE model) |
| LED smerovky: | áno, v sérii |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
| Quick-shift: | za príplatok (SE model) |
| Vyhrievané rukoväte: | za príplatok (SE model) |
| Farebná TFT prístrojovka: | za príplatok (SE model) |
| Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok |
Skratka SE znamená najskôr asi Special Edition. Ako prvá Kawasaki prináša semiaktívny podvozok, v tomto prípade od značky Showa. Nechýba samozrejme ani náklonové ABS. Podľa Kawasaki ide o najvybavenejšiu Ninju doteraz.
Na základe už skôr predstaveného retromodelu Z900RS teraz prichádza verzia Café v typickej Kawasaki farbe, s klasickou prednou kapotážou, okrúhlymi spätnými zrkadlami a nízkymi riadidlami v štýle caféracer.
Samozrejme, nechýbala ani nedávno predstavená Ninja 400.
26.10.2017 - Peter Fischer Čitatelia: 9585 [Novinky - Predstavujeme]
Ďalšie čvirikanie vrabcov sa potvrdilo, Kawasaki predstavila väčšiu najmenšiu Ninju. Objem motora narástol o tretinu, výkon o 15 koní, a pribudlo moderné LED svietenie. Po dizajnovej stránke je novinka dosť ostrejšia.
Pridané: 07.11.2017 Autor: Peter Fischer Zdieľať