Anketa:
Nová Kawasaki Ninja 400 2018 - väčšia, krajšia, silnejšia
ZdieľaťPridané: 26.10.2017 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 9218 [Novinky - Predstavujeme]
Ďalšie čvirikanie vrabcov sa potvrdilo, Kawasaki predstavila väčšiu najmenšiu Ninju. Objem motora narástol o tretinu, výkon o 15 koní, a pribudlo moderné LED svietenie. Po dizajnovej stránke je novinka dosť ostrejšia.
Seriál článkov - Novinky 2018:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2018 | Nasledujúci
Výkon nového dvojvalca s objemom 399 kubíkov je naladený takmer presne na hranicu vodičákov skupiny A2, teda 33,4 kW. To znamená 45 koní, čo je o 15 viac než predchádzajúca Ninja 300. Výkon aj krúťak sú zároveň dostupné v nižších otáčkach: 10 000 a 8 000, predtým 11 000 a 10 000.
Nová štyristovka narástla aj v iných častiach, napríklad zadná guma je o centimeter širšia, predná vidlica silnejšia, pribudla aj antihop spojka a LED svietenie. Naopak, objem nádrže sa znížil.
LED svetlá sú zároveň tvarované oveľa ostrejšie, aj zvyšok stroja pôsobí oveľa dynamickejšie než u predchodcu. Kawasaki trikrát po sebe vyhrala svetový titul v šampionáte WSBK, čo sa imidžovo odráža aj na ich produkcii; preto sa nemôžeme čudovať, že v promo videu novej "nindže" 400 účinkujú továrenskí jazdci Kawasaki Jonathan Rea a Tom Sykes, ani sprievodnému sloganu Street born, track inspired (stvorený pre ulicu, inšpirovaný okruhom).
Video: Nová Kawasaki Ninja 400 2018
Video: Nová Kawasaki Ninja 400
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Kawasaki |
Model: | Ninja 400 |
Rok: | 2018 |
Novinka: | NOVINKA 2018 |
Kategória: | Superšport |
Motor: | |
Typ motora: | dvojvalec (4T) |
Objem: | 399 ccm |
Max. výkon: | 45.4 k (33.4 kW) / 10000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 38 Nm / 8000 ot. |
Kompresný pomer: | 11.5:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 70.0 x 51.8 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 130 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm |
Pneu vpredu: | 110/70R17 M/C 54H |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm |
Pneu vzadu: | 150/60R17 M/C 66H |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 168 kg |
Výška sedla: | 785 mm |
Rázvor: | 1370 mm |
Dĺžka: | 1990 mm |
Šírka: | 710 mm |
Výška: | 1120 mm |
Svetlá výška: | 140 mm |
Objem nádrže: | 14 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 175 km/h |
Spotreba paliva: | 4.4 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 238 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Poznámka: | |
Poznámka: | Cena 5/2018: 5 995 eur |
Pridané: 26.10.2017 Autor: Peter Fischer Zdieľať
Seriál článkov - Novinky 2018:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2018 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Príde väčšia malá Ninja? Kawasaki nakrúcala reklamu v USA - Redakcia
- Nová Kawasaki Ninja 400 2018 v našich pazúroch - nedali sme jej vydýchnuť - Herghott
- Pozor, prichádza štvorvalcová Kawasaki ZX-4R! - Muli
Ďalšie články tohto autora:
- Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
- KTM predstavila 990 Duke - predné svetlo má ako zo Star Treku
- Štefan Svitko a Juraj Varga víťazi Hungarian Baja
- Koniec srandy. Budúci rok príde nová Kawasaki ZX-6R!
- Naživo: test novinky Honda CL500 zo Sevilly
- Legendárny V-Strom prichádza v terénnejšej verzii s 21-palcovým kolesom
- Plnokrvný turista za extra výhodné prachy - Honda NT1100 (2022)
- Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022)
- Retro pre začiatočníkov - Kawasaki Z650RS (2022)
- Naozaj robustný maxiskúter Honda ADV350 (2022)
- ... zobraz všetky články od tohto autora