Anketa:
EICMA 2017 - BMW Inovuje F 750/850 GS, predstavuje skúter a luxusný tourer Grand America
ZdieľaťPridané: 07.11.2017 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 8381 [Novinky - Predstavujeme]
BMW na tohtoročnej výstave EICMA predstavilo štyri svetové premiéry: K1600 Grand America, F 850/750 GS a skúter C 400 X.
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2017:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2017 | Nasledujúci
BMW F 750/850 GS
Dve verzie 750 a 850, nový rám, plnohodnotné LED svetlá (voliteľne LED DRL), voliteľná TFT prístrojovka. Voliteľný eCall systém, prvý krát v segmente. Nový podvozok (voliteľne elektrický - ESA), ABS, jazdné režimy, voliteľne ABS Pro a Enduro Pro, anti-hop spojka,
F 750 GS: Motor 77 koní, 83 Nm.
F 850 GS: Motor 95 koní, 92 Nm, po novom bezdušové pneumatiky.
Video: BMW F 750 GS a F 850 GS 2018
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | BMW | BMW |
Model: | F 750 GS | F 850 GS |
Rok: | 2018 | 2018 |
Novinka: | NOVINKA 2018 | NOVINKA 2018 |
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | ||
Typ motora: | radový dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 853 ccm | 853 ccm |
Max. výkon: | 77.5 k (57.0 kW) / 7500 ot. | 95.2 k (70.0 kW) / 8250 ot. |
Max. krútiaci moment: | 83 Nm / 6000 ot. | 92 Nm / 6250 ot. |
Kompresný pomer: | 12,7:1 | 12,7:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 84 x 77 mm | 84 x 77 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 151 mm | 204 mm |
Zdvih vzadu: | 177 mm | 219 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová 2 piestik | dvoj kotúčová 2 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 305 mm | 305 mm |
Pneu vpredu: | 110/80 R19 | 90/90-21 54 V |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 265 mm | 265 mm |
Pneu vzadu: | 150/70 R17 | 150/70-R17 69 V |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Hmotnosť s náplňami: | 224 kg | 229 kg |
Výška sedla: | 815 mm | 860 mm |
Rázvor: | 1559 mm | 1593 mm |
Dĺžka: | 2255 mm | 2305 mm |
Šírka: | 922 mm | 922 mm |
Výška: | 1350 mm | 1350 mm |
Objem nádrže: | 15 l | 15 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Max. rýchlosť: | 190 km/h | 200 km/h |
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 4.1 s | 3.8 s |
Spotreba paliva: | 4.1 l/100km | 4.1 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 274 km | cca 274 km |
Servisný interval: | 10 000km | 10 000km |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | za príplatok | za príplatok |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tempomat: | za príplatok | za príplatok |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | za príplatok | za príplatok |
LED smerovky: | za príplatok | za príplatok |
El. Podvozok: | za príplatok | za príplatok |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tlmič riadenia: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Bezkľúčové zapaľovanie: | za príplatok | za príplatok |
Quick-shift: | za príplatok | za príplatok |
Kontrola tlaku v pneumatikách: | za príplatok | za príplatok |
Vyhrievané rukoväte: | za príplatok | za príplatok |
Farebná TFT prístrojovka: | za príplatok | za príplatok |
Iná výbava: | USD vidlica | |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Cena 5/2018: od 9 150 eur | Cena 10/2018: od 11 150 eur |
BMW K 1600 Grand America 2018
6-valec, 1600 ccm, 160 koní, 175 Nm, inteligentný núdzový systém (ECall). Vychádza z modelu Bagger, po doplnení veľkého horného kufra - luxusné sedenie pre spolujazdca.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | BMW |
Model: | K 1600 Grand America |
Rok: | 2018 |
Novinka: | NOVINKA 2018 |
Kategória: | Chopper/Cruiser |
Motor: | |
Typ motora: | šesťvalec (4T) |
Objem: | 1649 ccm |
Max. výkon: | 160.5 k (118.0 kW) / 7750 ot. |
Max. krútiaci moment: | 175 Nm / 5250 ot. |
Kompresný pomer: | 12.2:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 72 mm x 67.5 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | kardan |
Zdvih vpredu: | 115 mm |
Zdvih vzadu: | 125 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-ZR17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 320 mm |
Pneu vzadu: | 190/55-ZR17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 364 kg |
Výška sedla: | 780 mm |
Rázvor: | 1618 mm |
Dĺžka: | 2560 mm |
Šírka: | 1000 mm |
Výška: | 1440 mm |
Objem nádrže: | 26.5 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 162 km/h |
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 3.2 s |
Spotreba paliva: | 5.7 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 348 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | za príplatok |
LED smerovky: | áno, v sérii |
El. Podvozok: | áno, v sérii |
Bezkľúčové zapaľovanie: | za príplatok |
Quick-shift: | za príplatok |
Vyhrievané rukoväte: | áno, v sérii |
Asistent rozbehu do kopca: | za príplatok |
Audio systém: | áno, v sérii |
Spiatočka: | áno, v sérii |
BMW C 400 X
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | BMW |
Model: | C 400 X |
Rok: | 2018 |
Novinka: | NOVINKA 2018 |
Kategória: | Skúter |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (4T) |
Objem: | 350 ccm |
Max. výkon: | 34.0 k (25.0 kW) / 7500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 35 Nm / 6000 ot. |
Kompresný pomer: | 11,5 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 80 x 69.6 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | OHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | automatická |
Sekundárny pohon: | variátor |
Zdvih vpredu: | 110 mm |
Zdvih vzadu: | 112 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 265 mm |
Pneu vpredu: | 120/70 ZR15 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 265 mm |
Pneu vzadu: | 150/70 ZR14 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 204 kg |
Výška sedla: | 775 mm |
Rázvor: | 1565 mm |
Dĺžka: | 2210 mm |
Šírka: | 835 mm |
Objem nádrže: | 12.8 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 139 km/h |
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 9.5 s |
Spotreba paliva: | 3.5 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 274 km |
Servisný interval: | 10 000km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | nie |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | nie |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | nie |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
El. Podvozok: | nie |
Pridané: 07.11.2017 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2017:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2017 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- EICMA 2017 - veľa veľa fotiek noviniek a zaujímavostí - Redakcia
- Kompletne nové BMW F750 a F850 GS 2018 sme vyskúšali v Španielsku - Awia
- EICMA 2017 - Harley-Davidson rozširuje rad Softail o Sport Glide - Herghott
- Výstava EICMA Miláno 2005 - Awia
- EICMA 2017 - Moto Morini Milano 2018 - Awia
- EICMA 2017 - Indian predstavil silnejšie motory a parádny flat track FTR1200 Custom - Awia
- EICMA 2017 - Suzuki hodila SV650 do retro šatu - Herghott
- EICMA 2017 - fotky stariniek a ďalších zaujímavostí - Redakcia
- Doplnené: Vaše otázky a odpovede - V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018 - Awia
- EICMA 2016 - Gas Gas ukázal projekt Phoenix - enduro, ktoré ma pomôcť značke vstať z popola - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Naživo: S Awiom do Indie 2024 - Royal Enfield trip
- Moto Morini Corsaro GT 2025 - športovo zameraný crossover
- Obnovená značka Morbidelli prináša T502X a T1002VX s véčkovým dvojvalcom pre rok 2025
- Moto Guzzi Stelvio Duecento Tribute 2025 oslavuje 200 rokov priesmyku Stelvio
- Moto Morini X-Cape 700 2025 má nový motor
- Moto Morini X-Cape 1200 2025 ide do predaja
- Kymco AK 575 Premium 2025 prichádza zo zvačšeným motorom
- Mondial Mud 452 2025 ďalší maly adventure bike s motorom CF
- Moto Morini Alltrhike 450 2025 - Dobrodružstvo pre všetkých
- Offroadové CFMOTO 800MT-X sa dočkalo sériovej podoby pre rok 2025
- ... zobraz všetky články od tohto autora